Ik ken alleen Atemlos (wat nog best aan te horen is), dus kan niet oordelen over haar muziek als geheel. Maar om naar te kijken is ze soweisoquote:Op donderdag 8 november 2018 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schlager is verschrikkelijk. BehalveHelene Fischer
Zo bedachtzaam, zo zijn jullie.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wisten dat jij op je nieuwe telefoon zat te wachten, dus hebben we rustig aan gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
-quote:Op donderdag 8 november 2018 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ken alleen Atemlos (wat nog best aan te horen is), dus kan niet oordelen over haar muziek als geheel. Maar om naar te kijken is ze soweisoja.
Speldgoden.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
De speld heeft inmiddels dit bericht bedacht
Rechter verklaart Emile Ratelband dood
He Ho, let's go, full retard in to klachtnachhhhhhht.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:45 schreef Redefine het volgende:
Goede sfeer, leuk onderwerp
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2018 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Helene Hendriks, die is ook wel![]()
Deel drie wordt dat dan inmiddels. Zal wel een slap aftreksel worden van het eerste deel.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
He Ho, let's go, full retard in to klachtnachhhhhhht.
Je bent zelf een slap aftreksel.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deel drie wordt dat dan inmiddels. Zal wel een slap aftreksel worden van het eerste deel.
quote:Op donderdag 8 november 2018 22:51 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor Greys alweer het openingsthema van Klachtnacht 3 zingen
Je haar zit stom.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vandaag een vrij kort lontje op het internet, alles en iedereen ergert/irriteert me, dus het kan maar beter geen echte klachtnacht worden want dan weet ik niet of ik me kan inhouden
Ik bedoel meer, dat ik me erger aan wat mensen posten en hoe ze doen (niet per se hier hoorquote:
Ratelband heeft volgens mij echt geen volgelingen. Tis dat ze hem nu door dit 'nieuwtje' even interessant vinden om een beetje met het onderwerp te kunnen rellen maar binnenkort is iedereen die kneus weer vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2018 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om of die ooit de politiek in zou gaan. Hij zorgt door zo'n stunt ervoor dat dat soort mensen zich gelegitimeerd voelen. Dat zie je al in de quote die blackswangreen geeft.
En op politiek vlak hoeft zo iemand niet eens zelf zich verkiesbaar te stellen. Als hij een bepaalde partij gaat steunen, kan iemand met volgelingen ook een partij groot maken.
ijsberen zijn stomquote:Op donderdag 8 november 2018 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
Tamme klachtnacht wordt dit, als niemand met me mee probeert te rellen.
Maar goed, dat is ook wel een beetje zo van:quote:Op donderdag 8 november 2018 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik me erger aan wat mensen posten en hoe ze doen (niet per se hier hoor)
Het WIDM topic?quote:Op donderdag 8 november 2018 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik me erger aan wat mensen posten en hoe ze doen (niet per se hier hoor)
quote:Op donderdag 8 november 2018 22:51 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor Greys alweer het openingsthema van Klachtnacht 3 zingen
quote:Op donderdag 8 november 2018 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar goed, dat is ook wel een beetje zo van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |