abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182885941
Omdat het er nog niet was. Dus bij deze het Max Verstappen crash topic.


Monaco, 2015 (Race).

Monaco, 2016.

Bahrain, 2017 (Race).

Azerdinges, 2017 (Training).

Bonus: Max vs Massa (17:40)

Ik heb het dus niet over mankementen aan de auto, daar kan een coureur weinig aan doen.
pi_182886004
quote:
3s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Hij staat er ook boven. Hieronder een lijstje met leeftijd bij behalen van 5de Grand Prix overwinning.

1. Max Verstappen 21 jaar en 28 dagen
2. Sebastian Vettel 22 jaar en 121 dagen
3. Lewis Hamilton 23 jaar en 69 dagen
4. Fernando Alonso 23 jaar en 304 dagen
5. Michael Schumacher 25 jaar en 118 dagen

Nummer 2 tot en met 5 zijn samen goed voor 18 wereldtitels.

Je kan zeggen wat je wilt, maar dit is toch niet min.
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:44 schreef vosss het volgende:
Overigens zaten die zonder uitzondering allemaal veel eerder in hun carrière in een betere auto dan waar Max nu in zit.
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hamilton en Vettel misschien, Alonso zeker niet en Schumacher reed toen denk ik nog niet eens F1


[ Bericht 29% gewijzigd door potjecreme op 01-11-2018 21:30:33 ]
  PR/Manusje van alles donderdag 1 november 2018 @ 21:18:29 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_182886530
Loopt niet zo snel denk ik, dit topic.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_182886755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]


[..]

Wat ik zei klopt gewoon hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182886784
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Loopt niet zo snel denk ik, dit topic.
Klopt, deel 1 liep ook niet hard.
pi_182886785
Ik doelde op hoe lang ze F1 reden toen ze die 5de GP wonnen. Dus als je zegt Schumacher reed toen nog niet eens danheb je mij post niet begrepen. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182886818
En dat ze dus binnen 4 jaar in een betere auto zaten t.o.v. de rest van het veld dan Max nu en afgelopen jaren met de Red Bull en Toro Rosso :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182887427
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:29 schreef vosss het volgende:
Ik doelde op hoe lang ze F1 reden toen ze die 5de GP wonnen. Dus als je zegt Schumacher reed toen nog niet eens danheb je mij post niet begrepen. :)
Dan had je hem misschien duidelijker moeten maken, het leek alsof je leeftijd bedoelde.

Maar de vraag is dan, is dat goed of slecht. Die andere 4 werden allemaal in dat jaar of het jaar erna wereldkampioen. Ik zie dat niet gelden voor Verstappen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182887495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan had je hem misschien duidelijker moeten maken, het leek alsof je leeftijd bedoelde.

Maar de vraag is dan, is dat goed of slecht. Die andere 4 werden allemaal in dat jaar of het jaar erna wereldkampioen. Ik zie dat niet gelden voor Verstappen
Die zaten dan ook allemaal na zoveel jaar in een betere auto tov de rest van het veld en niet in het derde team van de grid.

Dus wat dat aangaat heeft Max het gewoon goed gedaan.

En los daarvan is het wel een mooi lijstje waar hij nu aanvoerder van is met gedeeld 18 wereldkampioenschappen onder zich. Tuurlijk, die rijden al veel langer F1 en alles, maar een mooi lijstje is het wel vind ik. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182887669
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Die zaten dan ook allemaal na zoveel jaar in een betere auto tov de rest van het veld en niet in het derde team van de grid.

Dus wat dat aangaat heeft Max het gewoon goed gedaan.

En los daarvan is het wel een mooi lijstje waar hij nu aanvoerder van is met gedeeld 18 wereldkampioenschappen onder zich. Tuurlijk, die rijden al veel langer F1 en alles, maar een mooi lijstje is het wel vind ik. :)
Tsja, toen had je nooit op je 17e in een auto kunnen zitten, was gewoon niet gebruikelijk. Op je 20e was vroeg.

Desalniettemin had ie met 3 jaar later nog steeds in dat lijstje gestaan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182888464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, toen had je nooit op je 17e in een auto kunnen zitten, was gewoon niet gebruikelijk. Op je 20e was vroeg.

Desalniettemin had ie met 3 jaar later nog steeds in dat lijstje gestaan
je snapt mijn punt niet volgens mij. Het gaat me niet om leeftijd, maar om jaren ervaring in de F1 en in welke auto de overige coureurs zaten toen ze hun 5de overwinning pakte. De enige die 1x een overwinning gepakt heeft in niet wat destijds niet de beste auto van het veld was, was Vettel op Monza in 2008 in de Toro Rosso.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182888505
Lewis stapte in in de Merc. Beste auto destijds. Alonso zat binnen 3 racejaren in de beste auto en pakte de titel. Idem voor schumacher, alleen dan in zn 4de jaar als je die 6 races van zn eerste seizoen mee telt, anders was het zn derde seizoen.
En Vettel zat ook binnen no time bij Red Bull wat toen by far de beste auto was. En de huidige Red Bull is dat niet.

Dus des te mooier en beter dat hij op dat lijstje staat. Compleet los van leeftijd. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182888557
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:51 schreef vosss het volgende:

[..]

je snapt mijn punt niet volgens mij. Het gaat me niet om leeftijd, maar om jaren ervaring in de F1 en in welke auto de overige coureurs zaten toen ze hun 5de overwinning pakte. De enige die 1x een overwinning gepakt heeft in niet wat destijds niet de beste auto van het veld was, was Vettel op Monza in 2008 in de Toro Rosso.
Van die 5 overwinningen?

Schumacher in België 1992, was de 2e (of 3e, of de McLaren sneller was kun je over discussieren) beste auto van het veld maar vér achter de Williamsen. Geholpen door een goede pitstop in de regen

Alonso Hongarije 2003 was ook zeker niet de beste auto(werd heel erg geholpen door Webber, dat wel)

Hamilton had in 2007 waarschijnlijk wel de beste auto ja. Maar ook Max, uiteindelijk, won zeker 2x toen zijn auto het beste was (die 2 keer in Mexico), daarnaast 1x omdat de beste auto's elkaar van het veld ramden en 2x wel in races dat ik denk dat de Merc beter was
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182888591
Ok fair point. Ik keek naar het gemiddelde over een seizoen en niet per race. Heb ook niet alles meer in mn hoofd paraat.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182896839
Waar zijn de haters nu? Ik stel voor dat we voor het F1 topic gewoon zelfde doen als KLP, toegang vragen zodat alle haters wegblijven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 3 november 2018 @ 02:49:38 #16
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182913454
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

Maar ook Max, uiteindelijk, won zeker 2x toen zijn auto het beste was (die 2 keer in Mexico)
Of lijkt dat alleen maar zo, omdat Max zo goed is? Ricciardo is nooit voor een teamgenoot gefinished in Mexico....zelfs niet voor Kvyat.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Redactie Sport zaterdag 3 november 2018 @ 08:16:26 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182914312
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:59 schreef vosss het volgende:
Ok fair point. Ik keek naar het gemiddelde over een seizoen en niet per race. Heb ook niet alles meer in mn hoofd paraat.
Neuh snap ik. Wil verder ook niet bagatelliseren wat Max doet, behoudens het begin van dit seizoen en enkele losse foutjes zoals GB enkele jaren terug en Hongarije vorig jaar rijdt hij erg sterk, maar elke coureur heeft die individuele foutjes - en Hamilton had ook die probleemperiode midden 2011. Je moet wat geluk hebben, maar hij kan een grote worden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182923338
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Die zaten dan ook allemaal na zoveel jaar in een betere auto tov de rest van het veld en niet in het derde team van de grid.

Dus wat dat aangaat heeft Max het gewoon goed gedaan.


Oftewel de anderen hadden het in dezelfde periode beter voor elkaar. De topteams woudem hun al hebben waardoor ze in de top auto zaten.

En of je die overwinningen nou haalt met de top auto of niet zegt ook niet alles. Je moet ook maar zo snel bij dat topteam komen.

Oh en btw op enkele banen doet de RBR echt niet zo onder voor de andere 2. RBR is qua wagen mss wel de betere alleen qua vermogen verliezen ze het. Maar in bv Mexico is het gewoon de beste wagen.
Het is dus niet alsof Maxje niet bij een topteam zit maar bij Renault of nog steeds bij Toro Rosso.
pi_182923402
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Neuh snap ik. Wil verder ook niet bagatelliseren wat Max doet, behoudens het begin van dit seizoen en enkele losse foutjes zoals GB enkele jaren terug en Hongarije vorig jaar rijdt hij erg sterk, maar elke coureur heeft die individuele foutjes - en Hamilton had ook die probleemperiode midden 2011. Je moet wat geluk hebben, maar hij kan een grote worden
Precies.
Maxje heeft geregeld nog eens wat knulligheden. Vaak te maken met leeftijd en ervaring.
Maar dit seizoen heeft hij bij vlagen volwassenheid laten zien.
Beetje zoals Hamilton ook een wilde periode had.
Zo lang Maxje dat gaat leren en een volwassenere coureur wordt ipv maar als een gek overal in dan heeft hij het talent om een grote naam te worden.
pi_182936376
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Precies.
Maxje heeft geregeld nog eens wat knulligheden. Vaak te maken met leeftijd en ervaring.
Maar dit seizoen heeft hij bij vlagen volwassenheid laten zien.
Beetje zoals Hamilton ook een wilde periode had.
Zo lang Maxje dat gaat leren en een volwassenere coureur wordt ipv maar als een gek overal in dan heeft hij het talent om een grote naam te worden.
Waarom vertoon je de hele tijd zulk puberaal gedrag door hem Maxje te noemen? Je mag het best onvolwassen gedrag van Verstappen vinden, door het alleen op een dergelijke manier te plaatsen ondermijn je jezelf enigszins.
  zondag 4 november 2018 @ 14:10:42 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182936935
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Precies.
Maxje heeft geregeld nog eens wat knulligheden. Vaak te maken met leeftijd en ervaring.
Maar dit seizoen heeft hij bij vlagen volwassenheid laten zien.
Beetje zoals Hamilton ook een wilde periode had.
Zo lang Maxje dat gaat leren en een volwassenere coureur wordt ipv maar als een gek overal in dan heeft hij het talent om een grote naam te worden.
Hoor hier een kleuter die het zegt.
  zondag 4 november 2018 @ 14:12:44 #22
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182936966
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:43 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Waarom vertoon je de hele tijd zulk puberaal gedrag door hem Maxje te noemen? Je mag het best onvolwassen gedrag van Verstappen vinden, door het alleen op een dergelijke manier te plaatsen ondermijn je jezelf enigszins.
Waarschijnlijk om zichzelf beter te voelen dan een ander. “Maxje” heeft immers meer talent in het puntje van z’n pink dan deze anonieme FOK!er in z’n hele lijf. Dat zal wel steken, dus vandaar. Daarnaast vind ik Max al behoorlijk volwassen in z’n gehele gedrag en vind ik het knap hoe hij met de druk omgaat.
Een miljoenen bedrijf met 100-en mensen in dienst en deze knul is daar het speerpunt van.
Ja in het begin van het seizoen heeft Max wat foutjes gemaakt, maar hij heeft zich fenomenaal hersteld en is alleen maar beter geworden.

Hulde _O_
pi_182937399
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoor hier een kleuter die het zegt.
Hij heeft zichzelf hier nog redelijk recent voor lul gezet, je zou toch zeggen dat iemand hiervan zou moeten leren... :')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182943560
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoor hier een kleuter die het zegt.
Juist ja.. Goede onderbouwing ook. Je weet dat er niets mis mee is, alleen niet vanuit verblinde oranje bril.
pi_182943566
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:39 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Hij heeft zichzelf hier nog redelijk recent voor lul gezet, je zou toch zeggen dat iemand hiervan zou moeten leren... :')
Nooit maar oke
pi_182943621
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om zichzelf beter te voelen dan een ander. “Maxje” heeft immers meer talent in het puntje van z’n pink dan deze anonieme FOK!er in z’n hele lijf. Dat zal wel steken, dus vandaar. Daarnaast vind ik Max al behoorlijk volwassen in z’n gehele gedrag en vind ik het knap hoe hij met de druk omgaat.
Een miljoenen bedrijf met 100-en mensen in dienst en deze knul is daar het speerpunt van.
Ja in het begin van het seizoen heeft Max wat foutjes gemaakt, maar hij heeft zich fenomenaal hersteld en is alleen maar beter geworden.

Hulde _O_
Ik zeg toch ook dat hij dat talent heeft? Zeg ik ergens van niet?
Ja goh natuurlijk heeft hij meer talent, anders zat ik toch in zijn stoel?

Met volwassen wordt niet gesproken over hetgeen hij doet buiten het racen zelf om. Dat moge wel duidelijk zijn.
En zoals ik al zei laat hij dit seizoen zien dat die volwassenheid er begint te komen.

Eigenlijk zeg je dus helemaal niets anders dan wat ik zei.
  maandag 5 november 2018 @ 04:09:44 #27
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182950909
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:34 schreef bianconeri het volgende:

RBR is qua wagen mss wel de betere alleen qua vermogen verliezen ze het.
In de categorie 'open deuren'. :O
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 5 november 2018 @ 04:09:54 #28
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182950910
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Precies.
Maxje heeft geregeld nog eens wat knulligheden. Vaak te maken met leeftijd en ervaring.
Maar dit seizoen heeft hij bij vlagen volwassenheid laten zien.
Beetje zoals Hamilton ook een wilde periode had.
Zo lang Maxje dat gaat leren en een volwassenere coureur wordt ipv maar als een gek overal in dan heeft hij het talent om een grote naam te worden.
Zegt junior. :)

En dat 'Maxje' is echt te sneu voor woorden....helemaal als je het woord 'volwassenheid' in dezelfde regel noemt. :|W
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182950940
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 19:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nooit maar oke
Jij leert er idd nooit van...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 21:26:14 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183089180
Knokken in de pits genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183090950
Als Max zijn middelvinger niet naar Ocon had opgestoken was de achterstand op Hamilton minimaal twee seconden minder. Je ziet dat ie nog even rustig aan rijdt.

Kost hem de wedstrijd.
pi_183091541
Terechte straf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_183103469
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:27 schreef Luppie0110 het volgende:
Als Max zijn middelvinger niet naar Ocon had opgestoken was de achterstand op Hamilton minimaal twee seconden minder. Je ziet dat ie nog even rustig aan rijdt.

Kost hem de wedstrijd.
Inderdaad! Probeer in je normale auto maar eens je middelvinger op te steken en tussendoor gewoon op volle snelheid door te rijden! Dat lukt je niet hoor!
pi_183107347
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2018 16:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Inderdaad! Probeer in je normale auto maar eens je middelvinger op te steken en tussendoor gewoon op volle snelheid door te rijden! Dat lukt je niet hoor!
Heb je de beelden niet gezien?

Ik ben serieus hoor.
pi_183107486
Klopt. Hij hield in zodat Ocon het goed kon zien.
Hij reed zeker niet met gierende banden weg uit de berm.
Wie dit leest is gek
pi_183111730
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Klopt. Hij hield in zodat Ocon het goed kon zien.
Hij reed zeker niet met gierende banden weg uit de berm.
Hij hield in omdat hij dacht dat alles beschadigd was waarschijnlijk.. (hij zei bij Peptalk dat hij niet dacht dat hij nog door kon op dat moment).
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 22:28:37 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_183112072
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knokken in de pits genot
Mad Max!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 12 november 2018 @ 22:34:35 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183112259
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 22:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Mad Max!
Paar duwtjes nadat hij (Ocon) hij de weegbrug niet zijn excuses aanbood maar Max met een grote grijns toesiste dat hij sneller was dan hij.

Dat noem ik nog behoorlijk wat zelfbeheersing opbrengen eigenlijk.

Maar je was vast niet heel serieus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 22:39:19 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183112403
dit is wel echt het tegenovergestelde van zelfbeheersing hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 12 november 2018 @ 22:47:46 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183112633
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:39 schreef sp3c het volgende:
dit is wel echt het tegenovergestelde van zelfbeheersing hoor _O-
Jij doet toch aan ijshockey? Gemiddelde wedstrijd in die sport wordt er een stuk meer getrokken en geduwd dan na deze race.

En ik denk persoonlijk dat menigeen Ocon vol op zijn grijnzende hoofd gemept zou hebben na die uitlokking. Niet slim, absoluut altijd af te keuren, wel invoelbaar.

En menigmaal is het er in de F1 ook vele malen ruiger aan toe gegaan dan dit beetje duwen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 22:50:13 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183112696
tijdens de wedstrijd ja

na de wedstrijd is het klaar hoor, handjes schudden en mooi wezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183112710
Ja joh dat is een absolute contactsport.

Onvergelijkbaar.

Een half uur na het incident bewust verhaal halen... Weinig zelfbeheersing en niks van Vettel geleerd. Je gaat toch niet duwen joh, knap dat Ocon na de derde duw niet uithaalde richting Max
pi_183112759
Max met z’n iele lichaam en stierennek die denkt dat hij MMA’er is. Ik had ‘m direct gehoekt. Bam bam bam.
U MAD?
pi_183113902
- probeer het eens zonder persoonlijk geneuzel en op een normale manier -

[ Bericht 57% gewijzigd door Nattekat op 12-11-2018 23:45:47 ]
pi_183114107
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ja joh dat is een absolute contactsport.

Onvergelijkbaar.

Een half uur na het incident bewust verhaal halen... Weinig zelfbeheersing en niks van Vettel geleerd. Je gaat toch niet duwen joh, knap dat Ocon na de derde duw niet uithaalde richting Max
knap van Ocon?
Die was al op zoek naar zijn witte vlag
  dinsdag 13 november 2018 @ 00:04:04 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183114359
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ja joh dat is een absolute contactsport.

Onvergelijkbaar.

Een half uur na het incident bewust verhaal halen... Weinig zelfbeheersing en niks van Vettel geleerd. Je gaat toch niet duwen joh, knap dat Ocon na de derde duw niet uithaalde richting Max
Verhaal halen? Half uur naderhand? Het was bij het wegen na de race... En Ocon stond Max daar met een grote zelfvoldane grijns toe te sissen dat hij sneller was dan Max.

Menigeen had er vol op gemept. Niet slim, absoluut niet goed te keuren, maar zo invoelbaar...

En het waren maar een paar duwtjes. Geen rechtse directe of een poging tot een matpartij (beiden overigens wel eerder voorgekomen in de F1).

Tot bizarre proporties opgeklopt dit...

Overigens deed Ocon iig het laatste (sarren, proberen uit te lokken) bewust. Nat als het zichzelf vrijpleiten na de race (al bond hij vandaag in nadat werkelijk zo ongeveer iedereen behalve zijn teambaas de schuld 100 % bij hem legde). Zegt vrij veel over hem en vrij weinig over Max.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183115216
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Max met z’n iele lichaam en stierennek die denkt dat hij MMA’er is. Ik had ‘m direct gehoekt. Bam bam bam.
Ja je zou hem wel interne stokslagen willen geven hè.
pi_183115672
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2018 02:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ja je zou hem wel interne stokslagen willen geven hè.
Beetje offtopic niet
U MAD?
pi_183119189
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Max met z’n iele lichaam en stierennek die denkt dat hij MMA’er is. Ik had ‘m direct gehoekt. Bam bam bam.
:D
pi_183138045
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Beetje offtopic niet
Die straf kun je gewoon uitvoeren in Abu Dhabi.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')