Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:43 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Een heel keurige reactie, ik zou het zelf minder net verwoord hebben. Helemaal gelet op de ondertitel van deze persoon en het dan hebben over een inkleuring door de kandidaat.
Nette reactie, en mogelijk iets om volgende keer duidelijk aan te geven dat anonimiteit niet betekend dat de kandidaat geen grenzen mag hebben
Daarmee schoof je hem ongevraagd bijna een diagnose in de schoenen en medicaliseerde je dus onnodig. Je kan het namelijk opvatten als "Het kán bijna niet anders of jij lijdt aan een parafiele stoornis". En dat terwijl hij er duidelijk niet onder gebukt gaat én al had aangegeven dat het seksuele niet op de voorgrond staat bij hem.quote:In veruit de meeste gevallen lijdt een man die vrouwenkleding draagt aan een parafiele stoornis.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:30 schreef praadje het volgende:
Bosbeetle. Goede en fijne reactie heb je gegeven in de laatste VWJW op de stelling dat de persoon moet antwoorden.
Zoals ik al schreef heb ik hier destijds zelf ook (en met veel plezier) een VWJW-topic gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Bracha020 Waarschijnlijk was het vooral vanwege de manier waarop je de vraag inleidde, niet vanwege jouw ondertitel of eerdere topic:
[..]
Daarmee schoof je hem ongevraagd bijna een diagnose in de schoenen en medicaliseerde je dus onnodig. Je kan het namelijk opvatten als "Het kán bijna niet anders of jij lijdt aan een parafiele stoornis". En dat terwijl hij er duidelijk niet onder gebukt gaat én al had aangegeven dat het seksuele niet op de voorgrond staat bij hem.
Als je zonder inleiding alleen iets gevraagd had in de trant van "Wat bedoel je precies met dat je je vrijer voelt?", dan had je wellicht gewoon antwoord gekregen.
En ook in algemene zin ben ik het eens met het uitgangspunt dat VWJW-deelnemers niet verplicht zijn om alle vragen te beantwoorden, want dat zou deelnemers in hele nare situaties kunnen dwingen en daardoor drempelverhogend werken.
Dank je voor je reactie, maar ik vind nog steeds dat men gewoon alle vragen (mits het meer een scheldpartij is) zou moeten beantwoorden in een rubriek als deze, ook (misschien juist wel) de 'moeilijke'.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:27 schreef praadje het volgende:
@:Bracha020, fijn dat je het hier even uitlegt. Zo komt het heel anders over dan je reactie die je in het topic plaatste.
Ik had trouwens heel je signature niet gezien dus daar kwam mijn reactie niet vandaan. Het kwam op mij over dat je vond dat mensen verplicht waren om ook moeilijke vragen te beantwoorden en anders maar niet mee moesten doen.
Dat kan en hoeft natuurlijk niet. Zeker niet bij zulke precaire onderwerpen die vaak in de VWJW aan bod komen.
Anyway, thanks voor je verduidelijking.
Ik denk niet dat dit de kwaliteit van de rubriek ten goede komt.quote:Op zondag 2 februari 2020 06:08 schreef Bracha020 het volgende:
maar ik vind nog steeds dat men gewoon alle vragen (mits het meer een scheldpartij is) zou moeten beantwoorden in een rubriek als deze
quote:Op zondag 2 februari 2020 08:55 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de kwaliteit van de rubriek ten goede komt.
Dat ben ik dus niet met je eens. Stel dat er VWJW komt met vragen aan iemand die seksueel misbruikt is en er wordt de vraag gesteld hoeveel vingers dader naar binnen duwde en of ze er ook wel eens opgewonden/nat (wat een natuurlijke reactie zou kunnen zijn) van werd. Zou je dan nog het principe hanteren dat iemand maar gewoon antwoord moet geven?quote:Op zondag 2 februari 2020 06:08 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie, maar ik vind nog steeds dat men gewoon alle vragen (mits het meer een scheldpartij is) zou moeten beantwoorden in een rubriek als deze, ook (misschien juist wel) de 'moeilijke'.
Niet zo zwart/wit als ik het nu even neerzet maar ik heb hierboven al proberen uit te leggen hoe ik dat precies zie.
Neemt niet weg dat ik respecteer hoe men er hier over denkt en het wil doen.
Ik schreef al dat als je gewoon netjes zegt dat je de vraag liever niet beantwoord en beschuldigingen achterwege laat dat een stuk fijner zou zijn, maar in principe ben ik dus voor alles beantwoorden wanneer je aan zoiets meedoet.
Meningen van mensen verschillen nu eenmaal.
Groetjes, Bracha
Sorry, crosspost.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, we kennen elkaars standpunt inmiddels wel. Vanaf nu graag weer ontopic.
Omdat te voorkomen een nieuw deelquote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef praadje het volgende:
snel een einde komt aan de reeks VWJW en dat zou ik heel erg jammer vinden
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat te voorkomen een nieuw deelGC / [Vraag wat je wil] aan een dominatrix
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is al 33 dagen niet in dit topic gepost. Maar nu toch weer een nieuw deel:
GC / [Vraag wat je wil] aan een vrijwilligster bij de luisterlijn
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:52 schreef zarGon het volgende:
TVP.
Je kunt het overigens ook omdraaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: vraag aan users aan wat voor type mensen ze vragen willen stellen... Bijvoorbeeld vragen aan een timmerman, een politieagent(e), advocaat, psycholoog/psychiater, dierenarts... noem het maar op. Personen met zo'n beroep kunnen dan vervolgens zelf kiezen of ze eraan mee willen werken.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hallo
Ik wil graag een VWJW doen en ik ben een ex-corona-patient.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hallo
Ik wil graag een VWJW doen en ik ben een ex-corona-patient.
Werkt PM wel? Dat maakt het wel wat lastiger om wachtwoorden te delen. Je kan anders ook een mail sturen naar bosbeetle @ FOK.nl dan doen we het via mailquote:Op zondag 29 maart 2020 16:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Bosbeetle, ik kan dan (Ik heb mijn account 5 dagen geleden gemaakt dus ik kan niet op DM reageren helaas, hopelijk is dat geen probleem)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |