SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door Melting op 01-11-2018 13:34:52 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 1 november 2018 07:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan privé. Ik voel me al ongemakkelijk als ik een request bij Gup doe en er zijn meeluisteraars of als ik een verzoekje doe.
quote:Op donderdag 1 november 2018 07:13 schreef livelink het volgende:
Jij was snel met het openen van een nieuw topic, Melting. Ik was nog bezig met het typen van de After Halloween dip.
Nee, dat hoeft niet, maar ik laat me bij het draaien van muziek vaak leiden door emoties of bepaalde gevoelens en dat gaat dan boven smaak.
Daar heb ik nou ook altijd last van.quote:Op donderdag 1 november 2018 07:13 schreef livelink het volgende:
Nee, dat hoeft niet, maar ik laat me bij het draaien van muziek vaak leiden door emoties of bepaalde gevoelens
quote:Op donderdag 1 november 2018 07:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook altijd last van.
quote:
Hopen dat ook dat weer snel wegtrektquote:Op donderdag 1 november 2018 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor. Blijf wel een beetje hoofdpijn houden...
Maak het niet te (kakel)bont daar hè?quote:Op donderdag 1 november 2018 08:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen vanuit Villa Kakelbont.
Dat lijkt mij ook een heel erg onhandig ding.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, dat was een miskoop, vorige week in Duitsland https://www.bader.nl/shop/product/waeschebuegel-36519-000 ik ben kapot van het ophangen van 1 eenpersoonsdekbedhoes, pijn in mijn bvenarmen en mijn polsen protesteren ook heftig. Voortaan weer gewoon over het wasrek hangen, dit is niet te doen
Echt ja, en volgens mij verbuigt het ook snel.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een heel erg onhandig ding.
En jij dacht dat ik altijd stoïcijns, zonder enige reden/zonder invloed van gemoedstoestand, muziekjes draai, al dan niet via de radio?quote:Op donderdag 1 november 2018 07:13 schreef livelink het volgende:
Nee, dat hoeft niet, maar ik laat me bij het draaien van muziek vaak leiden door emoties of bepaalde gevoelens en dat gaat dan boven smaak.
Emoties en gevoelens zijn andere dingen dan gebrek aan IQ, EQ en/of smaak.quote:Op donderdag 1 november 2018 07:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook altijd last van.
Zo lelijk is die toch niet, aan je UI te zien?quote:
Was ik maar zo knap als Josh Hommequote:Op donderdag 1 november 2018 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo lelijk is die toch niet, aan je UI te zien?
Of is er wat anders mee aan de hand?
quote:Op donderdag 1 november 2018 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was ik maar zo knap als Josh Homme
Nee ik heb weer eens te veel gezopen en wodka shots gehad. Zoals Red Forman bij that 70s show ooit zei bij koppijn: 'That's your brain trying to comprehend its own stupidity.' Nou ik kan je vertellen dat ie daar weleens gelijk in kan hebben.
Ik heb alle 8 seizoenen iets van vier keer gezien. Verreweg een van mijn favoriete series ooit.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij bonkt mijn hoofd ook, maar dan zonder drank. Maare, that Seventies show is echt briljant, ik kan er echt niet bij dat Symph het niet kent
I'm with Symph, denk ik...quote:Op donderdag 1 november 2018 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij bonkt mijn hoofd ook, maar dan zonder drank. Maare, that Seventies show is echt briljant, ik kan er echt niet bij dat Symph het niet kent
quote:Op donderdag 1 november 2018 09:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Aan de ICT servicedesk,
Kan iemand het instroomventiel van de mailbox dichtdraaien?
Bij voorbaat dank.
Aan Dokter Digit,
Dokter, wat kun je doen aan een ontstolen mailklier?
Ik vraag dit voor een collega.
mvg
Anoniempje
Je kan ook eens met je zuignap van die bank af kunnen komen en wat anders doen dan TV kijken...quote:Op donderdag 1 november 2018 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stelletje fossielen![]()
Echt briljante comedy, met ook nog eens geweldige seventies aankleding
Done.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Halloween afbeelding mag nu wel uit de OP...
die serie is al bijna 20 jaar oudquote:Op donderdag 1 november 2018 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook eens met je zuignap van die bank af kunnen komen en wat anders doen dan TV kijken...
quote:Op donderdag 1 november 2018 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook eens met je zuignap van die bank af kunnen komen en wat anders doen dan TV kijken...
Ben gisteravond in slaap gedonderd, dus bij deze alsnog: bedankt voor het draaienquote:
quote:Op donderdag 1 november 2018 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je zou nog een heel eind kunnen komen met een show rond That 70s Show
En dan word ik voor fossiel uitgemaakt...quote:Op donderdag 1 november 2018 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die serie is al bijna 20 jaar oud
Nee, dat denk ik niet. Ik ben er deze week zelfs getuige van geweest en ik vind het fijn dat ik daar getuige van mag zijn. Ik denk alleen dat ik niemand een plezier doe met de muziek die ik dan voor mezelf draai. Dat is toch de wat kitscherige vrouwenmuziek.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik altijd stoïcijns, zonder enige reden/zonder invloed van gemoedstoestand, muziekjes draai, al dan niet via de radio?
Hoe meer stromingen hoe meer vreugd tochquote:Op donderdag 1 november 2018 15:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik ben er deze week zelfs getuige van geweest en ik vind het fijn dat ik daar getuige van mag zijn. Ik denk alleen dat ik niemand een plezier doe met de muziek die ik dan voor mezelf draai. Dat is toch de wat kitscherige vrouwenmuziek.
quote:Op donderdag 1 november 2018 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben gisteravond in slaap gedonderd, dus bij deze alsnog: bedankt voor het draaien
Zolang je maar niet in een mui terecht komt.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe meer stromingen hoe meer vreugd toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |