abonnement Unibet Coolblue
pi_182861666
Voor al je vragen over katten waar je geen apart topic voor aan wil maken.

pi_182861901
Ook hier grote fan van de seresto vlooienbanden. Bij ons vooral omdat ze heeeeeel lang tegen teek werken. We wonen naast een bos en ze zaten iedere keer na 2 weken al weer vol toen we nog druppels gebruikten.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_182862128
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:55 schreef valentijn101 het volgende:
Ook hier grote fan van de seresto vlooienbanden. Bij ons vooral omdat ze heeeeeel lang tegen teek werken. We wonen naast een bos en ze zaten iedere keer na 2 weken al weer vol toen we nog druppels gebruikten.
Heb eerder ook een bandje geprobeerd, maar die krijg ik niet bij ze om.
pi_182862361
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:05 schreef Irrem het volgende:

[..]

Heb eerder ook een bandje geprobeerd, maar die krijg ik niet bij ze om.

Misschien lukt het als je ze even in een handdoek draait
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_182863094
Hier zijn ze er ook geen fan van, ik leg de pipetjes meestal klaar met de dop eraf op het bijzet tafeltje en als ze dan bij me komen zitten dan leeg ik vlug het pipetje in de nek na uitgebreid gekroeld te hebben met ze (daarna zijn ze boos op mij)
pi_182866144
Degenen die wel pipetjes gebruiken, welke gebruiken jullie? Ik las eerder goede ervaringen over Stronghold maar ook dat die alleen nog maar bij de dierenarts verkrijgbaar zijn. Raden jullie aan wel echt die te halen of zijn er vrij verkrijgbare goede alternatieven?

En ontvlooien jullie preventief (en zo ja hoe vaak) of alleen als je vlooien ziet (met kammen)?
pi_182868087
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 21:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Degenen die wel pipetjes gebruiken, welke gebruiken jullie? Ik las eerder goede ervaringen over Stronghold maar ook dat die alleen nog maar bij de dierenarts verkrijgbaar zijn. Raden jullie aan wel echt die te halen of zijn er vrij verkrijgbare goede alternatieven?

En ontvlooien jullie preventief (en zo ja hoe vaak) of alleen als je vlooien ziet (met kammen)?
Toen ik nog pipetjes gebruikte nam ik ook stronghold. Die deed ook meteen ontwormen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_182868155
HIer ook Stronghold. Niet preventief overigens; ik kam ze regelmatig en zodra ik er een betrap op vlooien, dan behandel ik ze allemaal en is het leed weer geleden. Ik doe het overigens wel meestal 2 maanden achter elkaar (of met iets van 5 - 6 weken ertussen). Wij hebben verbazend genoeg weinig last van vlooien, ondanks de 6 katten die allemaal buiten komen.
pi_182868776
Mijnes is een binnenkat en die krijgt niks tegen vlooien. De hond heeft een EM keramiek tekenband met wat barnsteen en tot nu toe geen vlooienplaag. Deze zomer voor het eerst wel af en toe een vlo(oi?) gezien in haar vacht. Maar op het moment dat ik grover geschut in wilde zetten en pipetjes wilde kopen, waren ze godzijdank al weer weg.
pi_182875062
Mijn twee donders zijn ook binnen katten en in juni/juli en augustus krijgen ze een pipetje, volgens mij heb ik advantage gebruikt.
pi_182876341
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:16 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien lukt het als je ze even in een handdoek draait
ff in de handdoek draaien :D Ik heb handdoeken gebruikt toen ik ze moest verhuizen. Hebben ze slechte herinneringen aan.

Ik gebruik dus Frontline. Het zijn binnenkatten die regelmatig in de achtertuin door de bosjes struinen. Vandaar dat ik het gebruik.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:47 schreef Sorella het volgende:
Hier zijn ze er ook geen fan van, ik leg de pipetjes meestal klaar met de dop eraf op het bijzet tafeltje en als ze dan bij me komen zitten dan leeg ik vlug het pipetje in de nek na uitgebreid gekroeld te hebben met ze (daarna zijn ze boos op mij)
Volgens mij hebben die van mij het al in de gaten als ik zo'n pipetje alleen al tevoorschijn haal. Laat staan dat ik de dop eraf doe :D en dan inderdaad lekker boos/verontwaardigd zijn, herkenbaar.

Misschien dat het niet zo overkomt, maar het zijn dus echt schatten van katten en op heel veel vlakken erg makkelijk O+ . Maar vooral de kater is beresterk en groot. Dus dingen die invloed hebben op zijn lijf (bandje/handdoek/druppels) zijn een uitdaging
  zondag 4 november 2018 @ 00:15:49 #12
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182928589
Een van mijn katten heeft een vlooienallergie, dus de keus tussen elke maand een pilletje of een pipet voor 3 maanden.
En inderdaad... meneer haat dat. Maar beter dan elke maand een pilletje door z'n eten mixen en maar hopen dat hij het niet uitspuugt.
pi_183131314
Hebben jullie tips voor speelgoed waar katten zichzelf mee vermaken? Merk dat mijn oude brombeer wat begint te klieren omdat hij soms wil spelen wanneer anderen daar geen zin in hebben. Hij kan het ook niet zo goed, hij slaat snel op hol en haalt dan hard uit :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183131384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie tips voor speelgoed waar katten zichzelf mee vermaken? Merk dat mijn oude brombeer wat begint te klieren omdat hij soms wil spelen wanneer anderen daar geen zin in hebben. Hij kan het ook niet zo goed, hij slaat snel op hol en haalt dan hard uit :')
Knisperballetjes. Die zijn hier echt DE uitvinding.
pi_183131470
Hier doen speelgoedmuisjes en sisalballetjes met een knispergeluidje erin het goed. Allebei van Ali, kost bijna niks.. moet je alleen wel even wachten tot het binnen is haha.
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:21:41 #16
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183131817
Onze kat is dol op een golfballetje :')
Rolt lekker makkelijk en maakt lekker wat herrie op de houten vloer.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 14 november 2018 @ 01:36:57 #17
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183135781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie tips voor speelgoed waar katten zichzelf mee vermaken? Merk dat mijn oude brombeer wat begint te klieren omdat hij soms wil spelen wanneer anderen daar geen zin in hebben. Hij kan het ook niet zo goed, hij slaat (op hol en haalt dan hard uit :')
Ik heb vele soorten speelgoed voor mijn katten gekocht. Maar wat het beste werkte is gewoon een propje van zilverpapier.
Ik heb ook diverse nepmuisjes gekocht met een balletje van binnen.
Mijn oudste kater heeft dat een paar weken leuk gevonden, daarna had hij het ermee gehad.
Een paar jaar later heeft mijn 2e kat (een poes) de restanten van dat nepmuisje ontdekt... toen was de staart en het hoofdje er al af... dus alleen een pluizig rompje met een bal er in.
Dat heeft ze tot haar dood uiteindelijk leuk gevonden.
Maar de andere 3 katers hebben dit links laten liggen.
Af en toe speelt er nog eentje en paar minuten met een bal aan een touwtje, of alleen met een touwtje.

Maar ik zou niet direct te veel geld uit geven aan speelgoed voor katten. Sowieso vind de kat het het leukste als het een spel is tussen mens en kat.
Zo vond mijn oudste kater het fantastisch als hij en ik elkaar beslopen. Als hij op mijn rug kon springen dan had hij gewonnen... en pakte ik hem eerder dan had ik gewonnen. Haha, nee niet mijn spelregels, maar de zijne als het ware.

En nu nog steeds, maar dan zonder dit spel... zit hij niet op aandacht te wachten... maar als hij op mijn nek springt dan is hij happy. Dan begint meneer direct te spinnen, en wenst geaaid te worden.

Een keer heeft hij zelf op ongeveer 15 of 16 meter in een stijle rechte naaldboom gezeten. Hartje winter en meneer durfde niet naar beneden. De trap reikte tot 10 meter, ik moest nog dik 2 meter klimmen... en nog steeds zat meneer nog 2 meter hoger dan mijn schouders.

En toch, hij keek even, ik zag zijn ogen verbreden en weer vernauwen... en hij sprong op mijn schouders, voelde zich daar veilig... en bleef op mijn schouders zitten terwijl ik weer naar beneden klom. Hij had zoveel vertrouwen in mij, en zijn plaats op mijn schouders... terwijl hij nog amper een jaar oud was.

En nog steeds, ik kan met hem op mijn schouders zo een stuk gaan fietsen zonder dat hij er af springt.

Dus in plaats van me druk te gaan maken om speelgoed... voor een kat... zou ik gaan denken hoe jij en jouw kat het beste samen kunnen bonden. ;)
pi_183136533
https://www.zooplus.nl/sh(...)llen/balletjes/50498
Deze ballen zijn onze katten gek van. Ze rollen niet recht en ze stuiteren. Ze zijn er zo gek van dat ze ze zelfs apporteren.
pi_183138239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie tips voor speelgoed waar katten zichzelf mee vermaken? Merk dat mijn oude brombeer wat begint te klieren omdat hij soms wil spelen wanneer anderen daar geen zin in hebben. Hij kan het ook niet zo goed, hij slaat snel op hol en haalt dan hard uit :')
Maak een grabbeldoos voor hem.

Doosje dichtplakken, vullen met snoepjes, speeltjes, propjes e.d. Een paar gaten maken en poes amuseert zich wel even.

If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:26:57 #20
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_183477368
Dus, vannacht is de kerstboom omgevallen door toedoen van de 2 broers, sindsdien zitten ze aan de andere kant van de kamer naar elkaar te grommen. ( Met of de buren aan 't boren zijn :'))
Uiteraard blokkeerd de ene nu de toegang tot de kattenbakken en heeft de andere alles laten lopen.

Ik lees op internet overal over omgekeerde agressie waar dit gedrag op lijkt..en dat je ze dan een paar dagen van elkaar apart moet houden..klopt dit?
Andere tips?
Feliway weer in de muur gooien(al een half jaar niet gebruikt, alleen ivm vakantie toen)?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_183477743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dus, vannacht is de kerstboom omgevallen door toedoen van de 2 broers, sindsdien zitten ze aan de andere kant van de kamer naar elkaar te grommen. ( Met of de buren aan 't boren zijn :'))
Uiteraard blokkeerd de ene nu de toegang tot de kattenbakken en heeft de andere alles laten lopen.

Ik lees op internet overal over omgekeerde agressie waar dit gedrag op lijkt..en dat je ze dan een paar dagen van elkaar apart moet houden..klopt dit?
Andere tips?
Feliway weer in de muur gooien(al een half jaar niet gebruikt, alleen ivm vakantie toen)?
Misschien wat afleiding? Bellen blazen, met een laserlampje spelen, stuiterballetjes jagen, propjes vangen?

Ow. En top van de kerstboom met een touwtje aan de gordijnroede vastmaken. ~:)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183479093
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:03 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Maak een grabbeldoos voor hem.

Doosje dichtplakken, vullen met snoepjes, speeltjes, propjes e.d. Een paar gaten maken en poes amuseert zich wel even.

[ afbeelding ]
Oeh deze tip ga ik in de praktijk brengen in de kerstvakantie!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183490352
-edit-
pi_183490397
Wat gebeurt hier?

  zondag 2 december 2018 @ 11:29:50 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183490565
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:21 schreef Poesje_Chaud het volgende:
Wat gebeurt hier?

Gewoon aan het niezen lijkt me.
Als dit heel lang en vaak aanhoud dan naar de dokter. Zo niet, is t af en toe, niets aan de hand.
  maandag 3 december 2018 @ 00:51:13 #26
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_183507443
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:54 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Misschien wat afleiding? Bellen blazen, met een laserlampje spelen, stuiterballetjes jagen, propjes vangen?

Ow. En top van de kerstboom met een touwtje aan de gordijnroede vastmaken. ~:)
Afleiding schrikken ze ineens van. Elk geluidje tovert weer een dikke staart op bij de ene waardoor de ander 't ook doet en dan schrikken ze van elkaar en gaan ze weer grommen :{

Het is veel minder dan gisteren toen ik ze ook apart heb gezet voor enige periode.
Ze tolereren elkaar weer over 't algemeen, bij elkaar liggen zie ik er voorlopig nog niet inzitten.

Morgen maar weer een Feliway erin knallen en hope for the best.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_183508352
Feliway zou ik zeker proberen ja. En als even uit de situatie halen door ze apart te houden helpt, dan zou ik dat ook gewoon doen :Y
pi_183534629


Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Zijn er katten die dit gebruiken?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183534647
Het ziet er leuk uit maar die ons zou klem komen te zien gok ik
pi_183855284
Hoe zat het ook weer met vlooienpippetje? 1 merk was/is een nogo toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183855286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Het ziet er leuk uit maar die ons zou klem komen te zien gok ik
:D :D :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183858102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe zat het ook weer met vlooienpippetje? 1 merk was/is een nogo toch?
Frontline.
Wij hebben advantage nu maar lijkt ook niet volledig te helpen
pi_184244130
Ik meld me hier ook maar even. Sinds deze week in het bezit van 2 grote katers uit het asiel.

Hebben jullie grote krabpalen? Hier heb ik nu een krabpaal staan waar ze goed tegen gestrekt staan. Deze gebruiken ze ook flink. Maar zeker 1 van de broers heeft de neiging om hoog te gaan liggen, dus we denken aan een grotere krabpaal. Hebben jullie tips of ervaringen?
  zondag 6 januari 2019 @ 18:08:08 #34
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184244331
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:58 schreef wcborstel het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Sinds deze week in het bezit van 2 grote katers uit het asiel.

Hebben jullie grote krabpalen? Hier heb ik nu een krabpaal staan waar ze goed tegen gestrekt staan. Deze gebruiken ze ook flink. Maar zeker 1 van de broers heeft de neiging om hoog te gaan liggen, dus we denken aan een grotere krabpaal. Hebben jullie tips of ervaringen?
Toevallig net deze gekocht, voor twee katten van ongeveer 9 en 5,5 kilo. Stevig ding, die achterste paal is hoog genoeg om goed te strekken en de plateaus, mandjes en huisje zijn ruim genoeg. Beestjes zijn er erg content mee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 6 januari 2019 @ 18:35:45 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184244891
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:44 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Zijn er katten die dit gebruiken?
Op mijn werk staat zo'n ding. De meeste kunnen er zo onder door lopen _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_184245155
Onze kat had een teek moet ik daar nog iets mee? Heb hem natuurlijk weggehaald
pi_184246493
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Toevallig net deze gekocht, voor twee katten van ongeveer 9 en 5,5 kilo. Stevig ding, die achterste paal is hoog genoeg om goed te strekken en de plateaus, mandjes en huisje zijn ruim genoeg. Beestjes zijn er erg content mee.
Oeh die vind ik wel erg groot voor bij mij in huis, maar iig wordt ie dus wel gebruikt. Ik heb zelf altijd het idee dat die huisjes die erin zitten nooit gebruikt worden. Voorlopig gedragen ze zich prima en lijken ze zich ook wel te vermaken. Maar ik hou zoiets in het achterhoofd.
pi_184246901
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:58 schreef wcborstel het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Sinds deze week in het bezit van 2 grote katers uit het asiel.

Hebben jullie grote krabpalen? Hier heb ik nu een krabpaal staan waar ze goed tegen gestrekt staan. Deze gebruiken ze ook flink. Maar zeker 1 van de broers heeft de neiging om hoog te gaan liggen, dus we denken aan een grotere krabpaal. Hebben jullie tips of ervaringen?
Wil je puur een grotere krabpaal voor een hogere ligplek? Dan zou ik eerder kijken of je zoiets niet kan creëren waarbij het nog een beetje in je inrichting past. Maar dat komt vooral vanwege mijn afkeer tegen van die grote lelijke krabpalen.
pi_184247198
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wil je puur een grotere krabpaal voor een hogere ligplek? Dan zou ik eerder kijken of je zoiets niet kan creëren waarbij het nog een beetje in je inrichting past. Maar dat komt vooral vanwege mijn afkeer tegen van die grote lelijke krabpalen.
Ja daar komt het wel op neer idd. En ik heb een plek naast een opbergkast waar ze graag op willen liggen, dus een paal ernaast van ong 150cm hoog dan kunnen ze zelf naar de top van de kast springen. En anders moet ik iets van een plank aan de muur bevestigen oid.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:35:37 #40
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184247658
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:52 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Oeh die vind ik wel erg groot voor bij mij in huis, maar iig wordt ie dus wel gebruikt. Ik heb zelf altijd het idee dat die huisjes die erin zitten nooit gebruikt worden. Voorlopig gedragen ze zich prima en lijken ze zich ook wel te vermaken. Maar ik hou zoiets in het achterhoofd.
Het is inderdaad een groot ding, mijn overweging was dat de kleinere vaak minder geschikt zijn voor grote, zware katten. En ik wilde het gelijk goed aanpakken.

Mijn katten vinden dat soort ruimten sowieso fijn. De grootte en hoogte helpen wel denk ik, maar als je katten niet graag wegkruipen in zo'n ruimte dan heb je er niets aan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184250330
https://www.zooplus.nl/sh(...)ot/vanaf180cm/408756

Wij hebben deze, alleen op de bovenste plank hebben we tapijt geplakt zodat ze hun eigen daar op kunnen trekken, Jammer genoeg laat een stuk naad los en dit is de tweede paal waar het bij gebeurt.
Eerste paal was erger maar had garantie (staat niet op de site).
Maar toch wordt de volgende weer zoiets, ruimte genoeg om te krabben en ze kunnen er lekker tegenop rennen en springen.
  maandag 7 januari 2019 @ 10:13:24 #42
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184256514
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Op mijn werk staat zo'n ding. De meeste kunnen er zo onder door lopen _O-
Senna lukt dat duidelijk niet.

pi_184258494
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Senna lukt dat duidelijk niet.

[ afbeelding ]
Maar wordt het wel gebruikt? Al is het maar om met de flanken langs te schuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 07-01-2019 12:48:06 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:40:36 #44
248821 Rauw.
op je bord.
pi_184258586
Een van mijn katten vind het nodig om een kozijn stuk te krabben ondanks voldoende krabmogelijkheden, iemand een oplossing?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_184258683
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef Rauw. het volgende:
Een van mijn katten vind het nodig om een kozijn stuk te krabben ondanks voldoende krabmogelijkheden, iemand een oplossing?
Een krabmat ervoor hangen?
Zorgen dat het kozijn niet lekker ruikt? (beetje parfum er op of sterk ruikend schoonmaakmiddel)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:57:42 #46
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184258860
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:35 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Maar wordt het wel gebruikt? Al is het maar om met de flanken langs te schuren.
Het word heel veel gebruikt. Er op liggen zoals op de foto en hij schuurt er op alle mogelijke manieren langs. Zelfs er over hangen haha. Hij vind het ook leuk om een aanloop te nemen en met zijn voorpoten het dan door de kamer te schuiven. Ook bijt en trekt hij regelmatig aan die borstelharen.

Je kan er ook kattenkruid in doen. Het is wel moeilijk om dat er weer uit te krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 07-01-2019 15:16:17 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 13:02:44 #47
248821 Rauw.
op je bord.
pi_184258940
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:47 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Een krabmat ervoor hangen?
Zorgen dat het kozijn niet lekker ruikt? (beetje parfum er op of sterk ruikend schoonmaakmiddel)
Ik zou eens proberen met schoonmaakmiddel, met een krabmat bedoel je een sisal mat ofzo?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_184259244
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik zou eens proberen met schoonmaakmiddel, met een krabmat bedoel je een sisal mat ofzo?
https://www.zooplus.nl/sh(...)KEAQYASABEgLYRvD_BwE Ik had zo’n mat hangen op een hoek in de keuken waar ze graag op los gingen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_184259255
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:57 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Het word heel veel gebruikt. Er op liggen zoals op de foto en hij schuurt er op alle mogelijke manieren langs. Zelfs er over hangen haha. Hij vind het ook leuk om een aanloop te nemen en met zijn voorpoten het dan door de kamer te schuiven. Ook bijt en trekt hij regelmatig aan die borstelharen.

Je kan er ook kattenkruid in doen. Het is wel moeilijk om dat er weer uit te krijgen.
Dan ga ik er toch eens een voor ze aanschaffen. O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 7 januari 2019 @ 15:13:22 #50
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184261622
Hier is het één van zijn standaard ligplaatsen geworden. Het had alleen iets groter mogen zijn, hij kan er echt niet onder door lopen.
pi_184263947
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Hier is het één van zijn standaard ligplaatsen geworden. Het had alleen iets groter mogen zijn, hij kan er echt niet onder door lopen.
Zou je de boog niet kunnen vervangen door een groter stuk “dakgoot egel”?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 7 januari 2019 @ 19:15:13 #52
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184265777
Ik weet niet hoe stevig die normaal zijn Die borstel van het krabspeeltje is gemaakt met stevig metaal draad.

Maar voor mij mocht de bodemplaat ook groter, zodat de borstel uiteindes verder van elkaar staan. Meer ruimte om te spelen en liggen. Senna is geen kleintje en hij heeft die borstel er al vaker uit geduwd.
pi_184275562
Is er een hondentopic op fok?
Heb namelijk ook een hond :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_184275880
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze kat had een teek moet ik daar nog iets mee? Heb hem natuurlijk weggehaald
Nee, weghalen is voldoende. En voortaan anti-teken spul gebruiken om het in het vervolg te voorkomen. Het hier al vaker genoemde Stronghold is een goede.
pi_184275971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:40 schreef Miniem het volgende:
Is er een hondentopic op fok?
Heb namelijk ook een hond :+
F&F / [centraal] Honden met foto's #90
Verder kan ik er geen vinden.
pi_184276339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, weghalen is voldoende. En voortaan anti-teken spul gebruiken om het in het vervolg te voorkomen. Het hier al vaker genoemde Stronghold is een goede.
Ze worden al behandeld voor vlooien en automatisch daarmee ook teken. Advantage maar dat helpt dus ook niet echt. Bij stronghold gingen de vlooien ook niet dood
pi_184278279
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ze worden al behandeld voor vlooien en automatisch daarmee ook teken. Advantage maar dat helpt dus ook niet echt. Bij stronghold gingen de vlooien ook niet dood
De band van seresto is het enige dat bij mijn katten goed en lang werkt tegen teken.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  roze dinsdag 8 januari 2019 @ 13:14:33 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_184278313
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:12 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

De band van seresto is het enige dat bij mijn katten goed en lang werkt tegen teken.
Hier ben ik ook fan van. Mijn kat heeft ook nooit meer teken gehad sinds ze zo'n bandje draagt.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:29:43 #59
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184369740
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 00:51 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Afleiding schrikken ze ineens van. Elk geluidje tovert weer een dikke staart op bij de ene waardoor de ander 't ook doet en dan schrikken ze van elkaar en gaan ze weer grommen :{

Het is veel minder dan gisteren toen ik ze ook apart heb gezet voor enige periode.
Ze tolereren elkaar weer over 't algemeen, bij elkaar liggen zie ik er voorlopig nog niet inzitten.

Morgen maar weer een Feliway erin knallen en hope for the best.
Ja sommige mensen zweren bij Feliway... ik niet dat water met geurstofjes heeft niets uitgehaald mij mijn katten. Maar okay, sommige mensen vertrouwen er op. Die mensen hebben schijnbaar goede ervaringen... ik niet.
  zondag 13 januari 2019 @ 00:35:02 #60
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184369833
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:58 schreef wcborstel het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Sinds deze week in het bezit van 2 grote katers uit het asiel.

Hebben jullie grote krabpalen? Hier heb ik nu een krabpaal staan waar ze goed tegen gestrekt staan. Deze gebruiken ze ook flink. Maar zeker 1 van de broers heeft de neiging om hoog te gaan liggen, dus we denken aan een grotere krabpaal. Hebben jullie tips of ervaringen?
Ja krabpalen zijn goed, tot de katten groot genoeg dat de krabpaal omvalt. Dan moet ik een voet op de bodem van de krabpaal zetten zodat het overeind blijft.
In mijn voortuin heb ik een gewone paal (van een hek) die is in de 5 en half jaar dat ik hier woon al in omvang gehalveerd, maar staat nog goed overeind.

Nogal logisch dat bijna al mijn katten die paal gebruiken, en amper meer de binnen krabpaal.
pi_184373266
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:35 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Ja krabpalen zijn goed, tot de katten groot genoeg dat de krabpaal omvalt. Dan moet ik een voet op de bodem van de krabpaal zetten zodat het overeind blijft.
In mijn voortuin heb ik een gewone paal (van een hek) die is in de 5 en half jaar dat ik hier woon al in omvang gehalveerd, maar staat nog goed overeind.

Nogal logisch dat bijna al mijn katten die paal gebruiken, en amper meer de binnen krabpaal.
Er zijn krabpalen speciaal voor zwaarde rassen. Die vallen niet zo snel om. En er zijn palen die bovenaan een flexibel stuk hebben zodat je ze tegen het plafond kunt klemmen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_184373309
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze kat had een teek moet ik daar nog iets mee? Heb hem natuurlijk weggehaald
Die plek kan gaan ontsteken, dus controleren hoe het zich "heelt".
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_184373311
De link van mijn paal ( :@ )die ik gaf op de vorige pagina daar krijg je bevestiging-materiaal bij zodat je hem tegen de muur aan kan schroeven
  zondag 13 januari 2019 @ 18:35:34 #64
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184382836
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:01 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Er zijn krabpalen speciaal voor zwaarde rassen. Die vallen niet zo snel om. En er zijn palen die bovenaan een flexibel stuk hebben zodat je ze tegen het plafond kunt klemmen.
Ik kan niet zeggen dat mijn katten van de zware rassen zijn, al met al zijn het gewoon gemiddelde katten, zoals je ze overal ziet.
Maar goed, die paal in de tuin is prima voor nu. ;)
pi_184460941
Nog een vraag. Hebben jullie ervaring met automatische voerbakken? Ik denk dat het wel handig is voor als ik een keer een of 2 dagen niet thuis zou zijn. Maar ben bang dat 1 kat dan alles opeet hier en de ander niets krijgt.

Nu eet hij ook eerst snel zijn bak. Leeg om dan te azen op het eten van zijn broer.
pi_184461001
Cat-astrophe ? en ik hebben er allebei twee voor onze katten en ik ben er erg tevreden over en zij ook (d8). Het is het geld wel waard.

De bakjes zijn niet zo groot maar voor 2/3 dagen lukt wel (ligt eraan hoeveel je katten eten).
pi_184462385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:08 schreef Sorella het volgende:
Cat-astrophe ? en ik hebben er allebei twee voor onze katten en ik ben er erg tevreden over en zij ook (d8). Het is het geld wel waard.

De bakjes zijn niet zo groot maar voor 2/3 dagen lukt wel (ligt eraan hoeveel je katten eten).
Joe :W

Zeer tevreden klant hier. Voorkomt stress en jatwerk.
Ik kan er maar één portie per keer in doen want beide katten eten door tot het bakje leeg is (en kotsen het dan eventueel weer uit :') ) maar omdat de een sneller eet dan de ander krijgen ze nu allebei binnen wat ze nodig hebben.

Ik heb rustig de tijd genomen ze aan het klepje te laten wennen. En sindsdien levert een dichtgaand klepje hooguit een geïrriteerde blik op en duiken ze er meteen weer met de snufferd in. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184462443
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:04 schreef wcborstel het volgende:
Nog een vraag. Hebben jullie ervaring met automatische voerbakken? Ik denk dat het wel handig is voor als ik een keer een of 2 dagen niet thuis zou zijn. Maar ben bang dat 1 kat dan alles opeet hier en de ander niets krijgt.

Nu eet hij ook eerst snel zijn bak. Leeg om dan te azen op het eten van zijn broer.
Volgens mij hebben Sorella en ik een ander systeem dan waar jij op doelt.
Ons systeem is gekoppeld aan de chip van de kat. Iedere kat kan alleen uit zijn eigen bakje eten (je hebt er dus twee nodig). Jij lijkt te denken aan een systeem wat om de zoveel tijd automatisch een nieuw bakje voer presenteert eenieder die wil. Daar heb ik geen ervaring mee.

Als er ooit een betaalbaar systeem op de markt komt wat én aan chip én aan meerdere voer momenten gekoppeld kan worden sta ik vooraan in de rij!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184462909
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Sorella en ik een ander systeem dan waar jij op doelt.
Ons systeem is gekoppeld aan de chip van de kat. Iedere kat kan alleen uit zijn eigen bakje eten (je hebt er dus twee nodig). Jij lijkt te denken aan een systeem wat om de zoveel tijd automatisch een nieuw bakje voer presenteert eenieder die wil. Daar heb ik geen ervaring mee.

Als er ooit een betaalbaar systeem op de markt komt wat én aan chip én aan meerdere voer momenten gekoppeld kan worden sta ik vooraan in de rij!
Ja een van de 2 katten blijft eten, de ander stopt als ie genoeg heeft, maar dan eet nummer 1 zijn bak leeg.

Maar eigenlijk zoek ik dus iets wat ik op gezette tijden kan instellen om voer te geven aan het liefst beide katten tegelijk.

De bakken die werken op chip vond ik vrij prijzig moet ik zeggen. (al waren ze niet zo duur als dat ding die met camera en app werkt....)
pi_184462976
Ook geen ervaring met een automatische voederbak met tijd slot maar als je daar op zoekt en wat reviews leest dan kom je vast een heel eind :)
pi_184463030
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:43 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ja een van de 2 katten blijft eten, de ander stopt als ie genoeg heeft, maar dan eet nummer 1 zijn bak leeg.

Maar eigenlijk zoek ik dus iets wat ik op gezette tijden kan instellen om voer te geven aan het liefst beide katten tegelijk.

De bakken die werken op chip vond ik vrij prijzig moet ik zeggen. (al waren ze niet zo duur als dat ding die met camera en app werkt....)
En als je er nu eentje koopt voor de langzame eter?
Heeft alleen de vreetzak het probleem als hij zijn portie in één keer opeet, maar kan de ander rustig de tijd nemen.
Ze zijn inderdaad orijzig maar je doet er jaren mee. Batterijen doe je ook een jaar mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184463519
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En als je er nu eentje koopt voor de langzame eter?
Heeft alleen de vreetzak het probleem als hij zijn portie in één keer opeet, maar kan de ander rustig de tijd nemen.
Ze zijn inderdaad orijzig maar je doet er jaren mee. Batterijen doe je ook een jaar mee.
Ja, we gaan er eens rustig over denken. En misschien eens testen hoe ze zijn als ze samen uit een bak moeten eten. Misschien zijn ze beter in delen dan ik denk.
  maandag 21 januari 2019 @ 02:37:39 #73
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184525145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:40 schreef Miniem het volgende:
Is er een hondentopic op fok?
Heb namelijk ook een hond :+
Natuurlijk heeft Fok ook een hondetopic... maar die moet je zelf even aanmaken.
Mja, ik heb vooral katten aanlopers gekregen,,, daarom heb ik vee katten.
Honden zijn meestal wel gechipt.. anders waren het misschien honden geweest.

Maar alsjeblieft voel je ook welkom als het om honden gaat... We houden hier doorgaans van zowel katten als honden maar van zovele dieren nog meer.

Zelfs voor dwergschildpadjes die te wit zijn of wat dan ook... voor elk dier moet hier een liefhebber zijn om een dier over te nemen.
pi_184530843
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:06 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ja, we gaan er eens rustig over denken. En misschien eens testen hoe ze zijn als ze samen uit een bak moeten eten. Misschien zijn ze beter in delen dan ik denk.
Ik had zo'n dubbele bak die na een ingestelde tijd open ging. Voor 1 kat prima, voor mijn huidige 2 katten totaal niet. 1 vrat alles op en de ander had het nakijken. Ook met de normale eetbakjes at de vreetzak alles van de "knabbelende" eter op. Voor de laatste heb ik toen een surefeed (werkend op de chip) gekocht, beest is in een jaar tijd bijna 1 kg aangekomen, kwam veel beter in de vacht, kreeg een prachtige staart. Ik voelde me echt schuldig, ze heeft bijna 4 jaar lang honger geleden bij mij. Ook voor de ander zo'n ding aangeschaft in de hoop dat ze doorhad dat ze niet alles in 1x hoefde op te eten, maar dat had ze maling aan.
Maar ik ben er nog steeds heel blij mee. De slechte/langzame eter krijgt nu toch zo'n 20-30 gr brokjes per dag meer naar binnen. Natvoer wil ze er trouwens niet uit. De veelvraat maakt dat niet uit, die eet wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184627640
Weet iemand of die mandjes voor een Petfun krabton los te verkrijgen zijn?
pi_184629285
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 08:16 schreef Angelfrouk het volgende:
Weet iemand of die mandjes voor een Petfun krabton los te verkrijgen zijn?
Je zou eens een mailtje naar petfun kunnen sturen. Zal vast mogelijk zijn.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:06:14 #77
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184888730
Sorry dubbel gepost.

[ Bericht 96% gewijzigd door Also-von-Oder op 08-02-2019 00:11:58 ]
pi_184891805
Heeft iemand ervaring met een litterbox?

Ik ga verhuizen en kan dan niet meer zomaar ff wat drolletjes in de kliko gooien. Elke keer dat ding openen kost 1.70.
Dus moet ff bedenken wat ik met het grit ga doen.
Ik heb klontvormend trouwens.
Twiddel
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:58:28 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184891828
Je hebt ook grit dat je door de wc mag spoelen. Miss dat een idee?
(geen idee of je dan goedkoper of juist duurder uit bent dan nu)
pi_184894184
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt ook grit dat je door de wc mag spoelen. Miss dat een idee?
(geen idee of je dan goedkoper of juist duurder uit bent dan nu)
Ik ben wel heel erg gehecht aan het klontvormend grit omdat het makkelijk, goedkoop is en niet stinkt.
Volgens mij, die grit die door de wc kan, is natuurlijk, en stinkt volgens mij sneller.
En duurder volgens mij :+
Twiddel
pi_184896865
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ervaring met een litterbox?

Ik ga verhuizen en kan dan niet meer zomaar ff wat drolletjes in de kliko gooien. Elke keer dat ding openen kost 1.70.
Dus moet ff bedenken wat ik met het grit ga doen.
Ik heb klontvormend trouwens.
Ik heb een litterbox. Werkt prima. :)

Dit idee: https://www.zooplus.nl/sh(...)er_littercham/688109
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:31:26 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184896942
Boven komt het gewoon in een kleine prullenbak terecht die ik per x weken leeg
en beneden gewoon in de gewone vuilniszak

Kan niet zeggen dat het daardoor nou perse stinkt ofzo dat ik een aparte litterbox ervoor wil kopen.
pi_184898767
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb een litterbox. Werkt prima. :)

Dit idee: https://www.zooplus.nl/sh(...)er_littercham/688109
Is dit niet gewoon een luieremmer met een schepjeshouder?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_184899076
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:55 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon een luieremmer met een schepjeshouder?
Geen ervaring met luieremmers maar dat is best mogelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184899198
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb een litterbox. Werkt prima. :)

Dit idee: https://www.zooplus.nl/sh(...)er_littercham/688109
Hoe is dat als het 30+ graden is buiten?
Stinkt hij dan ook sneller of valt dat mee?
Twiddel
pi_184899948
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 17:17 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoe is dat als het 30+ graden is buiten?
Stinkt hij dan ook sneller of valt dat mee?
Ik ruik hem zelden, het schuifje onder het deksel sluit goed af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184900515
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ruik hem zelden, het schuifje onder het deksel sluit goed af.
Bedankt, dan ga ik die bestellen! ^O^
Twiddel
pi_184960107
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Frontline.
Wij hebben advantage nu maar lijkt ook niet volledig te helpen
Hoezo dat?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_184960201
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand ervaring met een litterbox?

Ik ga verhuizen en kan dan niet meer zomaar ff wat drolletjes in de kliko gooien. Elke keer dat ding openen kost 1.70.
Dus moet ff bedenken wat ik met het grit ga doen.
Ik heb klontvormend trouwens.
Ik doe het altijd in een aparte vuilniszak, knoop die dicht en gooi het in de prullenbak. Geen stank en niet elke keer naar de container lopen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_184961878
quote:
5s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Iets met vlooien. Blijf kammen, stofzuigen
pi_184962310
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Iets met vlooien. Blijf kammen, stofzuigen
Ik heb anders geen problemen gehad met frontline en advantage.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_184962855
quote:
3s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb anders geen problemen gehad met frontline en advantage.
Wel grote katten. Wellicht hebben ze 2 pipetjes nodig ondanks dat ik al voor grote katten heb
pi_184962992
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wel grote katten. Wellicht hebben ze 2 pipetjes nodig ondanks dat ik al voor grote katten heb
En het grootste deel van de vlooien leven niet op de kat, scheelt ook.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 14 februari 2019 @ 06:51:24 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_185007093
Zijn er mensen die een verzekering voor de kat hebben? Zo ja, wat is een goede keuze?
Of is hier een apart topic voor geweest? Ik krijg de zoekfunctie nooit goed werkend, helaas.
pi_185007227
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Iets met vlooien. Blijf kammen, stofzuigen
Misschien ben je te laat en moet je je huis even insprayen.
pi_185007717
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 06:51 schreef Luchtbel het volgende:
Zijn er mensen die een verzekering voor de kat hebben? Zo ja, wat is een goede keuze?
Of is hier een apart topic voor geweest? Ik krijg de zoekfunctie nooit goed werkend, helaas.
Er is ergens wel een topic, maar dat is jaren oud dus ik denk dat je beter een nieuwe kunt openen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 14 februari 2019 @ 08:58:22 #97
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_185008095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 06:51 schreef Luchtbel het volgende:
Zijn er mensen die een verzekering voor de kat hebben? Zo ja, wat is een goede keuze?
Of is hier een apart topic voor geweest? Ik krijg de zoekfunctie nooit goed werkend, helaas.
De zoekfunctie doet het niet.
Ik heb een abbonnement bij mijn eigen dierenarts.
Kost voor de kat 36¤ pm maar alles wordt 100% betaald. En die van mij is 13 en gaat nogal eens naar de dierenarts.
Konijn kost 15¤
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_185008174
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 07:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien ben je te laat en moet je je huis even insprayen.
Ook al gedaan.
  donderdag 14 februari 2019 @ 09:21:52 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185008371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 06:51 schreef Luchtbel het volgende:
Zijn er mensen die een verzekering voor de kat hebben? Zo ja, wat is een goede keuze?
Of is hier een apart topic voor geweest? Ik krijg de zoekfunctie nooit goed werkend, helaas.
Heb een simpele bij ohra genomen. Toch voor de zekerheid.
De oudste kon niet meer, want >7 jaar.
pi_185008921
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 06:51 schreef Luchtbel het volgende:
Zijn er mensen die een verzekering voor de kat hebben? Zo ja, wat is een goede keuze?
Of is hier een apart topic voor geweest? Ik krijg de zoekfunctie nooit goed werkend, helaas.
bedoel je deze ;)
F&F / Verzekering voor kat, waar moet ik op letten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')