abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2018 @ 00:51:13 #26
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_183507443
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:54 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Misschien wat afleiding? Bellen blazen, met een laserlampje spelen, stuiterballetjes jagen, propjes vangen?

Ow. En top van de kerstboom met een touwtje aan de gordijnroede vastmaken. ~:)
Afleiding schrikken ze ineens van. Elk geluidje tovert weer een dikke staart op bij de ene waardoor de ander 't ook doet en dan schrikken ze van elkaar en gaan ze weer grommen :{

Het is veel minder dan gisteren toen ik ze ook apart heb gezet voor enige periode.
Ze tolereren elkaar weer over 't algemeen, bij elkaar liggen zie ik er voorlopig nog niet inzitten.

Morgen maar weer een Feliway erin knallen en hope for the best.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_183508352
Feliway zou ik zeker proberen ja. En als even uit de situatie halen door ze apart te houden helpt, dan zou ik dat ook gewoon doen :Y
pi_183534629

Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Zijn er katten die dit gebruiken?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183534647
Het ziet er leuk uit maar die ons zou klem komen te zien gok ik
pi_183855284
Hoe zat het ook weer met vlooienpippetje? 1 merk was/is een nogo toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183855286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Het ziet er leuk uit maar die ons zou klem komen te zien gok ik
:D :D :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183858102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe zat het ook weer met vlooienpippetje? 1 merk was/is een nogo toch?
Frontline.
Wij hebben advantage nu maar lijkt ook niet volledig te helpen
pi_184244130
Ik meld me hier ook maar even. Sinds deze week in het bezit van 2 grote katers uit het asiel.

Hebben jullie grote krabpalen? Hier heb ik nu een krabpaal staan waar ze goed tegen gestrekt staan. Deze gebruiken ze ook flink. Maar zeker 1 van de broers heeft de neiging om hoog te gaan liggen, dus we denken aan een grotere krabpaal. Hebben jullie tips of ervaringen?
  zondag 6 januari 2019 @ 18:08:08 #34
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184244331
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:58 schreef wcborstel het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Sinds deze week in het bezit van 2 grote katers uit het asiel.

Hebben jullie grote krabpalen? Hier heb ik nu een krabpaal staan waar ze goed tegen gestrekt staan. Deze gebruiken ze ook flink. Maar zeker 1 van de broers heeft de neiging om hoog te gaan liggen, dus we denken aan een grotere krabpaal. Hebben jullie tips of ervaringen?
Toevallig net deze gekocht, voor twee katten van ongeveer 9 en 5,5 kilo. Stevig ding, die achterste paal is hoog genoeg om goed te strekken en de plateaus, mandjes en huisje zijn ruim genoeg. Beestjes zijn er erg content mee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 6 januari 2019 @ 18:35:45 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184244891
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:44 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Zijn er katten die dit gebruiken?
Op mijn werk staat zo'n ding. De meeste kunnen er zo onder door lopen _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_184245155
Onze kat had een teek moet ik daar nog iets mee? Heb hem natuurlijk weggehaald
pi_184246493
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Toevallig net deze gekocht, voor twee katten van ongeveer 9 en 5,5 kilo. Stevig ding, die achterste paal is hoog genoeg om goed te strekken en de plateaus, mandjes en huisje zijn ruim genoeg. Beestjes zijn er erg content mee.
Oeh die vind ik wel erg groot voor bij mij in huis, maar iig wordt ie dus wel gebruikt. Ik heb zelf altijd het idee dat die huisjes die erin zitten nooit gebruikt worden. Voorlopig gedragen ze zich prima en lijken ze zich ook wel te vermaken. Maar ik hou zoiets in het achterhoofd.
pi_184246901
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:58 schreef wcborstel het volgende:

Wil je puur een grotere krabpaal voor een hogere ligplek? Dan zou ik eerder kijken of je zoiets niet kan creëren waarbij het nog een beetje in je inrichting past. Maar dat komt vooral vanwege mijn afkeer tegen van die grote lelijke krabpalen.
pi_184247198
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wil je puur een grotere krabpaal voor een hogere ligplek? Dan zou ik eerder kijken of je zoiets niet kan creëren waarbij het nog een beetje in je inrichting past. Maar dat komt vooral vanwege mijn afkeer tegen van die grote lelijke krabpalen.
Ja daar komt het wel op neer idd. En ik heb een plek naast een opbergkast waar ze graag op willen liggen, dus een paal ernaast van ong 150cm hoog dan kunnen ze zelf naar de top van de kast springen. En anders moet ik iets van een plank aan de muur bevestigen oid.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:35:37 #40
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184247658
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:52 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Oeh die vind ik wel erg groot voor bij mij in huis, maar iig wordt ie dus wel gebruikt. Ik heb zelf altijd het idee dat die huisjes die erin zitten nooit gebruikt worden. Voorlopig gedragen ze zich prima en lijken ze zich ook wel te vermaken. Maar ik hou zoiets in het achterhoofd.
Het is inderdaad een groot ding, mijn overweging was dat de kleinere vaak minder geschikt zijn voor grote, zware katten. En ik wilde het gelijk goed aanpakken.

Mijn katten vinden dat soort ruimten sowieso fijn. De grootte en hoogte helpen wel denk ik, maar als je katten niet graag wegkruipen in zo'n ruimte dan heb je er niets aan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184250330
https://www.zooplus.nl/sh(...)ot/vanaf180cm/408756

Wij hebben deze, alleen op de bovenste plank hebben we tapijt geplakt zodat ze hun eigen daar op kunnen trekken, Jammer genoeg laat een stuk naad los en dit is de tweede paal waar het bij gebeurt.
Eerste paal was erger maar had garantie (staat niet op de site).
Maar toch wordt de volgende weer zoiets, ruimte genoeg om te krabben en ze kunnen er lekker tegenop rennen en springen.
  maandag 7 januari 2019 @ 10:13:24 #42
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184256514
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Op mijn werk staat zo'n ding. De meeste kunnen er zo onder door lopen _O-
Senna lukt dat duidelijk niet.

pi_184258494
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Senna lukt dat duidelijk niet.

[ afbeelding ]
Maar wordt het wel gebruikt? Al is het maar om met de flanken langs te schuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 07-01-2019 12:48:06 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 12:40:36 #44
248821 Rauw.
op je bord.
pi_184258586
Een van mijn katten vind het nodig om een kozijn stuk te krabben ondanks voldoende krabmogelijkheden, iemand een oplossing?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_184258683
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:40 schreef Rauw. het volgende:
Een van mijn katten vind het nodig om een kozijn stuk te krabben ondanks voldoende krabmogelijkheden, iemand een oplossing?
Een krabmat ervoor hangen?
Zorgen dat het kozijn niet lekker ruikt? (beetje parfum er op of sterk ruikend schoonmaakmiddel)
  maandag 7 januari 2019 @ 12:57:42 #46
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184258860
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:35 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Maar wordt het wel gebruikt? Al is het maar om met de flanken langs te schuren.
Het word heel veel gebruikt. Er op liggen zoals op de foto en hij schuurt er op alle mogelijke manieren langs. Zelfs er over hangen haha. Hij vind het ook leuk om een aanloop te nemen en met zijn voorpoten het dan door de kamer te schuiven. Ook bijt en trekt hij regelmatig aan die borstelharen.

Je kan er ook kattenkruid in doen. Het is wel moeilijk om dat er weer uit te krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 07-01-2019 15:16:17 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 13:02:44 #47
248821 Rauw.
op je bord.
pi_184258940
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:47 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Een krabmat ervoor hangen?
Zorgen dat het kozijn niet lekker ruikt? (beetje parfum er op of sterk ruikend schoonmaakmiddel)
Ik zou eens proberen met schoonmaakmiddel, met een krabmat bedoel je een sisal mat ofzo?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_184259244
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik zou eens proberen met schoonmaakmiddel, met een krabmat bedoel je een sisal mat ofzo?
https://www.zooplus.nl/sh(...)KEAQYASABEgLYRvD_BwE Ik had zo’n mat hangen op een hoek in de keuken waar ze graag op los gingen.
pi_184259255
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:57 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Het word heel veel gebruikt. Er op liggen zoals op de foto en hij schuurt er op alle mogelijke manieren langs. Zelfs er over hangen haha. Hij vind het ook leuk om een aanloop te nemen en met zijn voorpoten het dan door de kamer te schuiven. Ook bijt en trekt hij regelmatig aan die borstelharen.

Je kan er ook kattenkruid in doen. Het is wel moeilijk om dat er weer uit te krijgen.
Dan ga ik er toch eens een voor ze aanschaffen. O+
  maandag 7 januari 2019 @ 15:13:22 #50
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_184261622
Hier is het één van zijn standaard ligplaatsen geworden. Het had alleen iets groter mogen zijn, hij kan er echt niet onder door lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')