Gabapentine werkte ook heel goed voor mijn katje die gedurende zijn FIP-kuur continue bloedtesten moest ondergaan via vervelende plekken zoals zijn nekje. Hij werd er helemaal mellow van en de dierenartsassistentes mochten hem zonder problemen optillen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Quoi het volgende:
Ja, nog steeds zou dat ideaal zijn.
MAAR! Update: het is goed gegaan. Ze is zo verschrikkelijk relaxed geworden van de gabapentine. Normaal gesproken kunnen we haar niet optillen, nu wel. Bij de eerste poging ontsnapte ze toch en zat onder een kledingkast. Ik had het al opgegeven toen ze toch nog even beneden kwam kijken – we waren bezig om de kleinste te pakken mbv een liquid snack. En hop, ik tilde haar zo in het mandje.
En ze zijn ook nog eens allebei best goedgekeurd
De 8 beste vlooienmiddelen voor kattenquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:49 schreef yvonne het volgende:
Nog een vlooienvraag:
Kat : 12 jaar, binnenkat. En heeft opeens vlooien.
Hoe dan?!
En welke vlooienmiddelen zijn er tegenwoordig Op de markt die echt helpen. Ik hoorde dat veel middeltje niet meer goed werkten? s
Dankjewelquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
De 8 beste vlooienmiddelen voor katten
Ik gaf mijn vorige kat Vectra en dat spul werkte bij hem goed. Dat is een pipetje met vloeibaar spul wat je op de huid van zijn nekvel moet druppelen.
Mijn huidige katten geef ik nu iets anders in tabletvorm door hun eten, omdat ze elkaar weleens wassen en dan elkaars vlooienmiddel oplikken.
Ik heb verder vernomen dat er tegenwoordig kattenborstels bestaan die statisch geladen zijn en daarmee ook extra haren opvangen. Misschien helpt dat ook om vlooien en eitjes uit zijn vacht te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |