Dit! Het gemak zou me best iets waard zijn. Ik zou me vooral zorgen maken of de kat in kwestie wel door een tunnel zou durvenquote:Op donderdag 3 juli 2025 06:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Als je katten 15 en 16 zijn en je wil geen andere meer hierna zou ik het niet doen, als ze 3 en 5 zijn en je hebt geen verhuisplannen dan zou ik het gewoon doen als je het geld kunt missen. Meer vrijheid voor de katten, jullie hoeven niet meer om de haverklap deur open deur dicht te doen. Het is even een uitgave, maar hou voor de grap eens bij hoe vaak op een dag je nu de pui open en dicht doet. Als je voor elke keer ¤0,50 krijgt, hoeveel dagen moet dat luik er dan in zitten om de ¤700 terug te verdienen? Als je hem 10x op een dag open of dicht doet is dat nog geen 5 maanden. Misschien helpt dat je manofwel het luik erin, of jij wil ¤0,50 per keer open of dicht doen. Is het ineens financieel heel aantrekkelijk
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit! Het gemak zou me best iets waard zijn. Ik zou me vooral zorgen maken of de kat in kwestie wel door een tunnel zou durven.
Hier hetzelfde. De kat van mijn moeder is ipv zwart wat vaal bruin op zijn rug en zijn haar staat wat open. Ik heb het vermoeden dat hij al wat ouder is, we weten het niet. Wormkuur heeft iets geholpen overigens. Het is een kat die een jaar of 3 geleden is aan komen lopen, dus tja.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar even met Lola naar de DA. Ze heeft sinds enige tijd een beetje een vieze, onverzorgde vacht. Het lijkt wel alsof ze zichzelf niet goed verzorgt. Haar vacht oogt dof.
Hopelijk heeft de DA een oplossing
Het zou best een onderliggende kwaal kunnen zijn bij de kat van mijn moeder. Maar meneer is niet echt te onderzoeken en is niks gewend. Hij eet wel prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Slecht verzorgde vacht is meestal iets van gebitsproblemen, ziekte, artrose.
Een tip, ik strooi mijn oude katjes na de winter vaak een keer goed in met maïzena (ja je leest goed) dit masseer ik helemaal diep ik de vacht.
Ik doe steeds een eetlepel tussen mijn handen boven de kat en ik aai hem gewoon intens...kat merkt er niks van![]()
Maïzena neemt vet op, zorgt dat de vacht los komt waardoor oude haren er uit komen en de huidige vacht zachter en schoner wordt.
Een soort van niet giftige droogshampoo voor de kat.
Missie is geslaagd als je kat wekenlang met een witte waas rondloopt
Ja, dat komt me wel bekend voor. Alleen zou je denken dat de kat dik zou worden, wat niet het geval is hier. Hij schranst zo 4 zakjes zachtvoer op.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin is nu ruim 14 en ook behoorlijk “mottig” aan het worden met regelmatig klitten in de vacht. Maar nog vaan enthousiast de zoomies doen en voor lekkers springt ze met een rotgang de krabpaal in.
Wel eet ze weer minder, maar madame trapt al 2dagen in ‘s morgens half blikje natvoer (naast brokjes) en dan eind van de middag de andere helft, beiden gaan schoon oplater vanavond nog maar iets geven, kijken of dat ook naar binnen gaat
67 euro voor 6 jaar studie + x aantal jaren expertisequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Niks aan het handje. Iets beter kammen en ze moet afvallen wat ze is te dik en daardoor kan ze haar vacht bij haar kont niet goed verzorgen
67 euro lichter voor 20 minuutjes
Kassa inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
Yup. Ik heb een katertjesduo. 1 van de twee heeft in 2024 een heel FIP-traject doorlopen, dat kostte al een euro of 4000. Nummer twee was dit voorjaar een week weg (want hooooe spannend, avontuur, etc.) en ontwikkelde recent blaasgruis. Inclusief uiteraard dierenartsbehandeling, urineonderzoek en sindsdien zitten beide heren op nat- en droogvoer van Hill's wat je alleen bij de dierenarts kunt krijgen (iets anders lusten de prinsjes niet meer). Beide heren moesten na de vluchtactie ook weer ingeent worden. Kassa!
Nee, die kosten zijn toch al gemaakt en volgens mij hebben ze bij dat soort verzekeringen altijd voorwaarden. Dat een kat niet al onderliggende medische kwalen heeft voordat je de verzekering afsluit.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kassa inderdaad![]()
Heb je toen nog overwogen om een verzekering af te sluiten?
Heb je je aangemeld voor het spaarprogramma? Zo kan je sparen voor kortingen en soms een periode korting bij de dierenarts. Zooplus verkoopt het ook en daar kreeg ik laatst een 10% korting kaart van voor dit merk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
Yup. Ik heb een katertjesduo. 1 van de twee heeft in 2024 een heel FIP-traject doorlopen, dat kostte al een euro of 4000. Nummer twee was dit voorjaar een week weg (want hooooe spannend, avontuur, etc.) en ontwikkelde recent blaasgruis. Inclusief uiteraard dierenartsbehandeling, urineonderzoek en sindsdien zitten beide heren op nat- en droogvoer van Hill's wat je alleen bij de dierenarts kunt krijgen (iets anders lusten de prinsjes niet meer). Beide heren moesten na de vluchtactie ook weer ingeent worden. Kassa!
Hmmm zie nu pas dat Zooplus idd het voer ook verkoopt, wellicht het overwegen waard.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld voor het spaarprogramma? Zo kan je sparen voor kortingen en soms een periode korting bij de dierenarts. Zooplus verkoopt het ook en daar kreeg ik laatst een 10% korting kaart van voor dit merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |