Het gaat helemaal prima, nog wel schrikken van sommige geluidjes, ze slapen soms nog onder de bank of bed maar ze komen ook bij mij liggen snachts als ik lig te slapen.quote:Op zondag 21 september 2025 17:05 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Geduld geduld geduld
Iig mijn complimenten voor meer kattenbakken dan het aantal katten,
En keuze voor eet en drinkplekken
Ach wat naar. Ik hoop dat je kat vandaag zich een stuk beter voelt, soms kunnen ze ineens opknappen, poezen hebben soms ook de griep of een slechte dag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:19 schreef Anton91 het volgende:
Denk dat het voor mijn kat morgen weer een ritje DA word...
Kat wilde gister niet eten en knapte uiteindelijk op van injectie tegen misselijkheid + pijnstilling, maar begint weer zoals gister te worden. 1.5uur geleden wel een pilletje tegen misselijkheid gegeven, maar is nog erg zwakjes.
Bedankt! Ging helaas niet echt beter... donderdag avond iets tegen de pijn gekregen en naarmate dat meer ging uitwerken leek het minder te worden dus ik heb hem vandaag naar mijn normale dierenarts gebracht en ze zijn net begonnen met nogmaals bloed af te nemen, om te testen op vitale oorgaanfuncties en later vandaag willen ze ook nog een ct scan doen. Maar dat leek nu nog onmogelijk omdat hij nog te fel reageerde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach wat naar. Ik hoop dat je kat vandaag zich een stuk beter voelt, soms kunnen ze ineens opknappen, poezen hebben soms ook de griep of een slechte dag.
Zo niet, sterkte vandaag, ik hoop dat het meevalt voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:00 schreef Anton91 het volgende:
Zondag weer voor controle geweest, koorts was nog hoger maar uiteindelijk die dag wel gezakt weer met medicatie. Ma was hij weer wat zwakjes en gister ook. Gister weer naar het dierenziekenhuis geweest en daar is hij op dit moment opgenomen.![]()
Ma temp niet opgemeten, maar leek normaal en gister en vandaag in ieder geval geen koorts meer.
Rode bloedlichamen waren ten opzichte van donderdag best wat gezakt, dus ze focussen nu op een parasiet/virus/immuun ziekte. Krijgt vanmiddag nog een extra CT scan, dat word inmiddels de derde.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:51 schreef Anton91 het volgende:
Bedankt allen!
Inmiddels gaat het weer een stuk beter en is sinds donderdag ook weer thuis. Maar hij moet dagelijks pillen, in de ochtend prednison en in de avond prednison + anti biotica. Morgen verwacht ik de uitslag van de bloedtest en afhankelijk daarvan een behandelplan.
Zijn er FOK!kers die ervaring hebben met katten met een auto-immuun ziekte?Het zal van de uitslagen en het verdere verloop afhangen, maar als het even kan is afbouwen van de prednison wel in veel gevallen het streven. Zeker bij zo’n jong dier. En dan wel goed boven monitoren op terugval natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er naar uit dat je heel goed gehandeld hebt, en het ziekenhuis ook goed doorpakt. En kat doet zelf ook hard z’n best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het zal van de uitslagen en het verdere verloop afhangen, maar als het even kan is afbouwen van de prednison wel in veel gevallen het streven. Zeker bij zo’n jong dier. En dan wel goed boven monitoren op terugval natuurlijk.
Het ziet er naar uit dat je heel goed gehandeld hebt, en het ziekenhuis ook goed doorpakt. En kat doet zelf ook hard z’n best!Dat is ook waar ik zeker op hoop, met eventuele backup medicatie in huis mocht het nodig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben zeker goed werk verricht en ik heb zelf ook gebeld omdat ik mij natuurlijk zorgen maakte. Niet over alles ben ik tevreden en er is een dierenarts die ik voor zulke serieuze zaken niet weer wil, gelukkig zijn de vervolg controle(s) ook bij degene waar ik wel een goed gevoel over heb.
Bij het dierenziekenhuis had ik medicatie gekregen (cerenia) en daar had ik verdere vragen over, dus bij mijn eigen DA bij de balie gevraagd en daar kwam toevallig die dierenarts. Zij zei, zonder naar de agenda te kijken ook van kijk de avond/nacht aan, maar als er geen verbetering is morgen dan is het verstandig om direct langs te komen en dat is uiteindelijk ook gebeurd. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |