SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. L2B's Mixcloud
Doe ik inderdaad wel vaker; meestal om nummers wat in te korten. Deze keer juist een verlengingquote:
Onze inzending voor het Songfestival in 2001, zwaar ondergewaardeerd.quote:
Van Da ya think I'm sexy?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik meen in deze nieuwe single van Toro y Moi heel subtiel een sample van Rod Stewart te herkennen...
Dit dan waarschijnlijk ook... een recente re-make van Da Ya Think I'm Sexy? door Rod Stewart feat. DNCE.quote:
Sterkte, dodetopicspel-freakquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga nog niet inschakelen, eerst ff naar de appie en ik moet alvast klaarzitten
600 meter, je kan het!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga nog niet inschakelen, eerst ff naar de appie en ik moet alvast klaarzitten
Dan moet je bij z'n ouders zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Abel een zak noemen vind ik nou wel een beetje sneu voor hem
Ja VOC-mentaliteit is tegenwoordig taboe he!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Abel een zak noemen vind ik nou wel een beetje sneu voor hem
En oma's die hun kleinkinderen kabouter noemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je bij z'n ouders zijn
Je hebt ook ouders die hun kind Mini-ToT noemen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je bij z'n ouders zijn
Je hebt ook ouders die hun kind Mini-ToT noemen.
Onbekend!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt er in de toekomst een 2.0 versie?
Eens! Loopt en klinkt lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Zie mijn eerdere opmerking over SX. Ook Marc Sway, een Zwitserse zanger, stond jaren terug in mijn jaarlijst. Deze week ontdekte ik zijn nieuwe single. En die is best lekker.
Sow, echt wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, voorlopig hebben jullie je handen ook wel vol met deze versie.
Daar boffen jullie mee. En die speen constant uitspugen en dan blèren dat ie er weer in moet zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt wel!
Maar hij is verder wel super braaf hoor!Weinig huilen, is snel te troosten.
Alleen ben je wel continu in de weer met speentjes enzo als hij niet slaapt.
Een plaat die in mijn komende Top 200 allertijden (aanstaand voorjaar) zal gaan stijgen, verwacht ik...quote:
Valt ook wel weer meequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je écht op een hol gedaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En oma's die hun kleinkinderen kabouter noemen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar boffen jullie mee. En die speen constant uitspugen en dan blèren dat ie er weer in moet zeker.
Nu ben ik meestal vrolijk, maar als je het niet bent zorgt dit nummer er wel voor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een plaat die in mijn komende Top 200 allertijden (aanstaand voorjaar) zal gaan stijgen, verwacht ik...
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet echt telkens dat deze band bestaat
Waarom staat dit zo hoog in de top 2000? Ik vind het wel een leuk nummertje maar niet zó goed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:35 schreef ToT het volgende:
De handleiding hebben we allang weggegooid en ik denk dat de garantie inmiddels ook al wel verlopen is.
Zal wel weer met leeftijd te maken hebben of zoquote:
Ga, als je tijd hebt ook de nummers Now I'm Alive en Blind (laatstgenoemde alleen op YouTube te vinden) opzoekenquote:
Kook zequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef just me het volgende:
Tijd om te gaan koken.
geluid staat hard genoeg zodat ik R49 in de keuken kan horen
Zal ik doenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga, als je tijd hebt ook de nummers Now I'm Alive en Blind (laatstgenoemde alleen op YouTube te vinden) opzoeken
Misschien lukt het ons nog, straks?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:41 schreef De_Nater het volgende:
Kon ik bijna zelf niet meer mijn eigen kazoekjes ontcijferen...
Ze zijn eigenlijk goed te doen, al zeg ik het zelf, deze keer.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien lukt het ons nog, straks?
Nee, deze stond gewoon al een tijdje klaarquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht dat 11 razendsnel insprong met een nummer voor just me: I Can Co.... las ik.
Ken je de rest van het album ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer komt van een speciaal Halloween-album, dus het is wel lekker toepasselijk
Tevens zal het in de hogere regionen van mijn jaarlijst te vinden zijn, of er moeten de komende twee maanden hele gekke dingen gebeuren.
Deelsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken je de rest van het album ook?
oh shit!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:48 schreef MTheBassman het volgende:
Pet Shop Boys is ook elfletterig. Net als elf's naam.
Illuminati confirmed?
Het moest zo zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:48 schreef MTheBassman het volgende:
Illuminati confirmed?
MTheBassman ook. *ril*quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:48 schreef MTheBassman het volgende:
Illuminati confirmed?
Holy shitquote:
Middag!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:54 schreef brother52 het volgende:
Goedemiddag![]()
Mooi op tijd, nog 7 minuten over...
Lol, ik dacht dat je een geintje maakte.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, toch nog bijna 2 uur te laat zie ik...
Foeiquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:55 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, toch nog bijna 2 uur te laat zie ik...
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Sneaky Afternoon Show
01 Saint Motel - My Type
02 Donna Summer - Hot Stuff
03 Boy Bjorn - Now I'm Running
04 Coldplay - A Hopeful Transmission / Don't Let It Break Your Heart
05 Liza Minnelli - Losing My Mind (extended mix)
06 Lissie - Love Blows
07 Moon Taxi - Mercury
08 Freddie Mercury - Living On My Own (club mix)
09 Röyksopp - Poor Leno (Jakatta radio mix)
10 Phil Lynott - Old Town
11 Jam & Spoon feat. Plavka - Don't Call It Love (club mix)
12 Susanne Sundfør - Undercover (edit)
13 SX - Designed / Desire
14 Philter - 8-Bit Smiles
15 Blur - Girls And Boys (PSB radio edit)
16 Black Box Recorder - The School Song
17 The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (DJ11 edit)
18 Michelle - Out On My Own
19 Toro y Moi - Freelance
20 Rod Stewart feat. DNCE - Da Ya Think I'm Sexy?
21 Zak Abel - Running From Myself
22 Rufus Wainwright - Perfect Man
23 Marc Sway - Beat Of My Heart
24 Simian Mobile Disco - I Believe
25 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
26 O Mer - Anthem
27 Luke Slater - I Can Complete You (For The Ether edit)
28 Kim Petras - Close Your Eyes
29 Pet Shop Boys - Psychological
30 New Order - Spooky (radio edit)
31 Atella - The Monster
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef ToT het volgende:
Iedereen trouwens al een honkbalknuppel achter de deur voor de kinderen die om snoep komen zeiken vanavond?
Hier komen ze toch niet. Dat doen ze op de 11e van de 11e.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef ToT het volgende:
Iedereen trouwens al een honkbalknuppel achter de deur voor de kinderen die om snoep komen zeiken vanavond?
Nee, dacht dat het om 18 uur begon maar er is nog een show voor gepropt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat je een geintje maakte.
Voorzichtig gaarne.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef livelink het volgende:
Ai, mijn Halloween-avond gaat verstoord worden door files vrees ik. Hopelijk valt het nog mee.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk niet dat er veel komen hier.
Ja we hebben voor de zekerheid wel snoep gekocht, maar ik verwacht eigenlijk ook niks, hoewel er wel fokking veel versieringen overal zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier komen ze toch niet. Dat doen ze op de 11e van de 11e.
Dit ja, en Valentijnsdag enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:59 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, het is halloween
Nooit wat gehad met die commerciële verkleedpartijen als importproduct van Amerika.
Echte Nederlanders vieren Sint Maarten
Ik heb een hurley, werkt ook welquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef ToT het volgende:
Raar, of ze zijn bang dat ze het slopen?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja we hebben voor de zekerheid wel snoep gekocht, maar ik verwacht eigenlijk ook niks, hoewel er wel fokking veel versieringen overal zijn.
Heel wazig trouwens; buren hier hebben een week lang best dure versieringen in de tuin gehad, en gisteren was alles ineens weg!Gejat misschien?
Hier komen ze niet en balen als er opeens versiering weg is, Kunnen mensen makkelijk in de tuinen komen? Of het nu duur is of goedkoop, afblijven!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja we hebben voor de zekerheid wel snoep gekocht, maar ik verwacht eigenlijk ook niks, hoewel er wel fokking veel versieringen overal zijn.
Heel wazig trouwens; buren hier hebben een week lang best dure versieringen in de tuin gehad, en gisteren was alles ineens weg!Gejat misschien?
Zijn er een hoop die denken dat Halloween vorig weekend wasquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Mja we hebben hier wel een 6-jarig stuiterballetje in de buurt die overal doorheen banjert, schroeven met een grote klauwhamer in bomen timmert, een buurjongetje aan een boom vast ducttapet, haar 2-jarig zusje hier ook aan onze muur vast wilde plakken enz, maar ik denk niet dat zij bewust Halloweenversieringen gaat slopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Raar, of ze zijn bang dat ze het slopen?
hier ook, denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier komen ze toch niet. Dat doen ze op de 11e van de 11e.
Jij boft toch altijd waar je gaat wonenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee. Mja we hebben hier wel een 6-jarig stuiterballetje in de buurt die overal doorheen banjert, schroeven met een grote klauwhamer in bomen timmert, een buurjongetje aan een boom vast ducttapet, haar 2-jarig zusje hier ook aan onze muur vast wilde plakken enz, maar ik denk niet dat zij bewust Halloweenversieringen gaat slopen.
Dank u!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:01 schreef moemoe het volgende:
Veel plezier straks DJ’s en luisterend publiek!
Misschien haak ik later vanavond aan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:01 schreef moemoe het volgende:
Veel plezier straks DJ’s en luisterend publiek!
Misschien haak ik later vanavond aan.
Nou...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee. Mja we hebben hier wel een 6-jarig stuiterballetje in de buurt die overal doorheen banjert, schroeven met een grote klauwhamer in bomen timmert, een buurjongetje aan een boom vast ducttapet, haar 2-jarig zusje hier ook aan onze muur vast wilde plakken enz, maar ik denk niet dat zij bewust Halloweenversieringen gaat slopen.
Ja het kan ook zijn dat de bewoners het zelf hebben weggehaald. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
Hier komen ze niet en balen als er opeens versiering weg is, Kunnen mensen makkelijk in de tuinen komen? Of het nu duur is of goedkoop, afblijven!
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn er een hoop die denken dat Halloween vorig weekend was
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Jij boft toch altijd waar je gaat wonen
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel he!
Ja acht dat stuiterballetje is wel altijd een enorme bron van amusement hoor.
De Tokkies hier om de hoek echter hebben al ruzie met letterlijk iedereen hier in de straat gehad. Daar hebben wij ook al problemen mee gehad.
Iedereen zegt ook; hen volkomen links laten liggen, helemaal negeren. Dan heb je er de minste problemen mee.
Ja, dan hoef je je ook niet aan ze te ergeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel he!
Ja acht dat stuiterballetje is wel altijd een enorme bron van amusement hoor.
De Tokkies hier om de hoek echter hebben al ruzie met letterlijk iedereen hier in de straat gehad. Daar hebben wij ook al problemen mee gehad.
Iedereen zegt ook; hen volkomen links laten liggen, helemaal negeren. Dan heb je er de minste problemen mee.
Ja van haar hebben we zoiets van dat ze in de toekomst vast wel met een heel lieve vrouw gaat trouwen!quote:
Vertel 's.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:05 schreef ToT het volgende:
Daar hebben wij ook al problemen mee gehad.
Daar kwam ik ook een beetje laat achter. Tijd voor een R49 alert systeem.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit is niet de eerste show vandaag dus...
Nee, ik verveelde me, dus ik was alvast begonnenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit is niet de eerste show vandaag dus...
Ik heb net even 2 uur liggen slapen, het was vanmorgen iets te vroeg...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik verveelde me, dus ik was alvast begonnen
ik probeer dat een beetje te doen via de discord, maar wil ook nog niet helemaal vlottenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook een beetje laat achter. Tijd voor een R49 alert systeem.
quote:
Och je mag die eerste win best hebben hoorquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:20 schreef Driepink het volgende:
Blij dat ik even mijn bed verschonen was net![]()
Ik hoorde boven die Kazoo of hoe je hem ook noemt
Mislukte vuvuzela
Dat is maar goed ook. Daar heb ik nog niets van gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar denk maar niet dat ik ook maar iets van het huidige seizoen ga posten hoor!
Same here, wel reviews van bekeken en reacties er op enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Daar heb ik nog niets van gezien.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik poepte boven ook op de grond..
Ik mag het zo zelf opruimen
Mijn oom heeft daar nog jaren na hun piek nog even bas gespeeldquote:
Zo te horen wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm gokje: Johnny English? (de nieuwe film)
Meer een hommage.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:23 schreef Driepink het volgende:
O dit is echt een nummer van Dr Who![]()
Ik heb daar nog nooit ook maar 1 aflevering van gezien
Ik vind The Hitchhikers Guide to the galaxy wel baasquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer een hommage.Het is niet van de serie zelf.
En hoewel er ook echt wel crappy afleveringen tussen zitten, zitten er ook echt wel absoluut geniale tussen!
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:30 schreef De_Nater het volgende:
Nee, L2B, Radio 49 topic ga ik niet doen!
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:31 schreef De_Nater het volgende:
Alle SC-topics doe ik niet aan, dit ook voor homijn!
Voorlezen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:33 schreef Driepink het volgende:
Wat moet je met topics?
Ik heb dat even gemist denk ik toen ik aan het poepen was
topic van de dag komt eraan, als je ergens een topic hebt gezien waarvan je denkt, goh: die verdient het om on-air voorgelezen te worden, stuur een link in de DM, SCs ed tellen nietquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:33 schreef Driepink het volgende:
Wat moet je met topics?
Ik heb dat even gemist denk ik toen ik aan het poepen was
In de auto zat ik naar 200bpm te luisteren.. alles klinkt traag voor mij nuquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:35 schreef MadMaster het volgende:
Wat is deze versie toch langzaam, vergeleken met de live uitvoeringen...
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind The Hitchhikers Guide to the galaxy wel baas![]()
Of zoals ik eerder zei: Time Bandits
De film is waardeloos, de BBC serie is dan een stuk beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind The Hitchhikers Guide to the galaxy wel baas![]()
Ik had toen de serie op dvd met het 1e boek gekocht bij de Free record shop toentertijd.. Beste 5 euroquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
De film is waardeloos, de BBC serie is dan een stuk beter.
Het boek blijft briljant.
Hij is toch wel de beste doctor.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had toen de serie op dvd met het 1e boek gekocht bij de Free record shop toentertijd.. Beste 5 euro
Daar heb ik alleen de serie van gezien, en die vind ik al baasquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb al een paar keer de boekenmarkt in Deventer afgelopen voor de boeken van Dirk Gently maar die zijn lastig te vinden...
Dit was mijn Dr. Who, alle andere zijn daarom wat mij betreft hulp Sinterklazen...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is toch wel de beste doctor.
O en waarom moeilijk doen:quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb al een paar keer de boekenmarkt in Deventer afgelopen voor de boeken van Dirk Gently maar die zijn lastig te vinden...
Yep.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was mijn Dr. Who, alle andere zijn daarom wat mij betreft hulp Sinterklazen...
[ afbeelding ]
wat een lange sjaalquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was mijn Dr. Who, alle andere zijn daarom wat mij betreft hulp Sinterklazen...
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet namelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
Is het vreemd dat ik dus geen enkele aflevering van Dr Who heb gezien?
Die heb ik vroeger ook nog wel eens gezien. Zal in de tijd geweest zijn dat ik nog Brother12 was of zo.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
70's...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger ook nog wel eens gezien. Zal in de tijd geweest zijn dat ik nog Brother12 was of zo.
Dat is lang zo leuk nietquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
O en waarom moeilijk doen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Die aflevering is echt baas!quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is toch wel de beste doctor.
Dan moet ik een rerun gezien hebben.quote:
Die Engelen staan ook in een spel..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aflevering is echt baas!
Wordt iemand door stenen engelen naar het verleden gestuurd zodat zij haar potentiële levenservaring-energie van het heden kunnen absorberen.
De goede vriendin van diegene zoekt hulp bij het vriendje van diegene die terug is gestuurd. Dar vriendje merkt op dat de man die je hier boven ziet (de Doctor) op allerlei film-DVD's staat als easteregg.
Deze easteregg-opname praat met deze dame omdat hij weet wat zij gaat zeggen omdat hij het script van dat gesprek al heeft. Hoe hij aan dat script komt? Nou, zie dat gifje dus!![]()
Hij zit zelf ook vast in het verleden, omdat die stenen engelen de TARDIS hebben; een blauwe phone box waarmee hij door tijd en dimensie reist.
[ afbeelding ]
Van Classic Who kan ik me helaas weinig herinneren. Toch maar een keertje aan wagen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal eerlijk zijn, ik keek het zelden.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Classic Who kan ik me helaas weinig herinneren. Toch maar een keertje aan wagen.
Ik herinner me alleen 1 aflevering waarin aliens geprobeerd hadden zelf Timelords te worden maar dat dat experiment mislukte, en dat ze iet meer de energie hadden om te sterven. Daarom wilde ze de Doctor z'n energie afnemen. Dit lijkt te lukken, maar op het laatst bleek die energie gelukkig van de TARDIS af gekomen te zijn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:48 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Toch nog redelijk op tijd. Voorbij Utrecht reed het allemaal wel weer. Ik val middenin een kazoekje hoor ik. Ik kan er geen kaas van maken.
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Eccleston vond ik ook erg goed!
Matt Smith kon ik pas op het eind waarderen.
Capaldi....Eerst te duister en ineens zonder duidelijke in-story reden slaat hij helemaal om.
ziekquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:51 schreef De_Nater het volgende:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik ken het niet, maar het klinkt best lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:56 schreef Driepink het volgende:
Wat een aparte muziek blijft dit toch
En ga je nu zooi eten?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Hm. Ik ben naar de winkel geweest om een pizza te halen. En nu ben ik thuis met allerlei zooi, maar zonder pizza. Fail.
Dit zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het klinkt best lekker
Ja. Moet toch iets eten.quote:
Ik vond de vorige onbekende ook eigenlijk wel een stuk leuker.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En ook dit ken ik niet. Niet dat ik dat erg vind trouwens
maar elf dus welquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:58 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit toch volgens mij bijna zeker niet .
Dan heb je niet genoeg shows van DeNater geluisterdquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:58 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit toch volgens mij bijna zeker niet .
Kryptonite heb ik niet gehoord, maar ken ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:00 schreef brother52 het volgende:
Ik ken het op Kryptonite na allemaal niet
Oh?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:50 schreef Driepink het volgende:
O ToT, die engelen staan in The Witcher 3
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:03 schreef livelink het volgende:
Telt van 05.00 - 06.00 ook als 3FM-nacht? Want dan luister ik wel, maar tegenwoordig niet met plezier, want stomme vrouwelijke dj.
Ja, maar zij is echt vervelend. Nare stem en geen enkele echte inbreng. Maar ik geef toe dat ik over het algemeen liever naar mannelijke dj's luister. Ik vind een mannenstem gewoon fijner om te horen zo 's ochtends vroeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Seksist!
Oh wacht, je bent zelf ook een vrouw he?Verraadster van je eigen soort!
Zo goed?
je kan er zelf een thema van makenquote:
Ik word er te oud voor, denk ik. Ik kijk regelmatig wat ze zoal draaien, maar ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat ik daar veel aan mis.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:04 schreef Koen66 het volgende:
3FM, luister ik eigenlijk maar zelden naar
MadMaster gaat ook lekkere tyfusherrie draaien denk ik hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:08 schreef Driepink het volgende:
Naatje.. ik heb een hele harde afsluiter evt![]()
Ik denk alleen dat iedereen het tyfusherrie vind dus ik wil je 2 opties geven
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zij is echt vervelend. Nare stem en geen enkele echte inbreng. Maar ik geef toe dat ik over het algemeen liever naar mannelijke dj's luister. Ik vind een mannenstem gewoon fijner om te horen zo 's ochtends vroeg.
Ja, maar wat is het alternatief? Ik vind radio2 ook niet echt bijzonder. En 538 en QMusic en zo veel te hysterisch vaak. En ik wil wel graag wakker worden met muziek. En van 04.00 - 06.00 zijn de opleidingsuren van 3FM en ik heb daar ook wel hele goede dj's gehoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word er te oud voor, denk ik. Ik kijk regelmatig wat ze zoal draaien, maar ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat ik daar veel aan mis.
Veronica vind ik nog wel leuk, maar die draaien wel echt fakking vaak dezelfde muziek.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het alternatief? Ik vind radio2 ook niet echt bijzonder. En 538 en QMusic en zo veel te hysterisch vaak. En ik wil wel graag wakker worden met muziek. En van 04.00 - 06.00 zijn de opleidingsuren van 3FM en ik heb daar ook wel hele goede dj's gehoord.
Met navigatie heb ik om een andere reden voor een mannenstem gekozen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Ook met mijn navigatiesysteem, en ik weet dat meer mensen er ook zo over denken.
Net zoals met cabaretiers enzo.
Die DM kan je dan evt naar hem doorsturen als het meer voor hem isquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
MadMaster gaat ook lekkere tyfusherrie draaien denk ik hoor
Veronica heeft idd maar 12 liedjes die ze in een loop draaien. Als je er een dagje naar geluisterd hebt, dan is het wel weer genoeg voor 3 maanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Veronica vind ik nog wel leuk, maar die draaien wel echt fakking vaak dezelfde muziek.Hoe vaak we "When the lady smiles" in de auto voorbij hebben horen komen zeg!
En in de auto is echt de enige plek waar de radio aan staat!
En zo vaak zitten we niet in de auto!
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Veronica heeft idd maar 12 liedjes die ze in een loop draaien.
kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis had een fantastische radiostem. Daar verbleken alle vrouwelijke DJ's bij.
Ik deed dus laatst aan een popquiz mee en er was een ronde met instrumentale fragmenten. Eén van de antwoorden bleek te zijn: Klaus Wunderlichquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met navigatie heb ik om een andere reden voor een mannenstem gekozen.
Wil namelijk wel aankomen op de plek waar ik moet zijn
Racistquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas maar 1x kort gehoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veronica heeft idd maar 12 liedjes die ze in een loop draaien. Als je er een dagje naar geluisterd hebt, dan is het wel weer genoeg voor 3 maanden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:
kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vat de huidige maatschappelijke discussie wel zo'n beetje samen
Je kunt het ook preventief nemen he. Zodat je nooit ziek wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:18 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ziek aan het worden dus 'medicinaal gebruik'
'Nu al aan de drank?' Ja, ik word ziek.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:18 schreef Koen66 het volgende:
dat vergeet ik te vaakquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt het ook preventief nemen he. Zodat je nooit ziek wordt.
Hij draait live in the mix. Blijf vooral luisteren zou ik zeggen.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah ik was al bang dat ie dierenlokroepen ging laten horen..
Misschien wel wat huilende wolven.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
1 keer blind op de navigatie naar een festival ergens in het oosten gereden. Stuurde me op het laatst over een zandweggetje en iedereen in de auto zat te piepen dat het nooit de goede route kon zijn maar we kwamen er welquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, dankzij een ex-vriendin echt een keer flink verdwaald omdat zij het echt beter meende te weten dan mij ÉN de TomTom.
Ik heb de TomTom uitgeschakeld, genegeerd wat ik zelf wist en ben puur gaan doen wat zij zei, tot ze een half uur later maar aangaf dat ik 'm toch maar weer aan moest doen.
We kwamen wel te laat aan, maar totally worth it!
Sommige woorden kun je beter niet hardop uitspreken in dit topic.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |