SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. L2B's Mixcloud
Doe ik inderdaad wel vaker; meestal om nummers wat in te korten. Deze keer juist een verlengingquote:
Onze inzending voor het Songfestival in 2001, zwaar ondergewaardeerd.quote:
Van Da ya think I'm sexy?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik meen in deze nieuwe single van Toro y Moi heel subtiel een sample van Rod Stewart te herkennen...
Dit dan waarschijnlijk ook... een recente re-make van Da Ya Think I'm Sexy? door Rod Stewart feat. DNCE.quote:
Sterkte, dodetopicspel-freakquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga nog niet inschakelen, eerst ff naar de appie en ik moet alvast klaarzitten
600 meter, je kan het!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga nog niet inschakelen, eerst ff naar de appie en ik moet alvast klaarzitten
Dan moet je bij z'n ouders zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Abel een zak noemen vind ik nou wel een beetje sneu voor hem
Ja VOC-mentaliteit is tegenwoordig taboe he!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Abel een zak noemen vind ik nou wel een beetje sneu voor hem
En oma's die hun kleinkinderen kabouter noemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je bij z'n ouders zijn
Je hebt ook ouders die hun kind Mini-ToT noemen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je bij z'n ouders zijn
Je hebt ook ouders die hun kind Mini-ToT noemen.
Onbekend!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt er in de toekomst een 2.0 versie?
Eens! Loopt en klinkt lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Zie mijn eerdere opmerking over SX. Ook Marc Sway, een Zwitserse zanger, stond jaren terug in mijn jaarlijst. Deze week ontdekte ik zijn nieuwe single. En die is best lekker.
Sow, echt wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, voorlopig hebben jullie je handen ook wel vol met deze versie.
Daar boffen jullie mee. En die speen constant uitspugen en dan blèren dat ie er weer in moet zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt wel!
Maar hij is verder wel super braaf hoor!Weinig huilen, is snel te troosten.
Alleen ben je wel continu in de weer met speentjes enzo als hij niet slaapt.
Een plaat die in mijn komende Top 200 allertijden (aanstaand voorjaar) zal gaan stijgen, verwacht ik...quote:
Valt ook wel weer meequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je écht op een hol gedaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En oma's die hun kleinkinderen kabouter noemen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar boffen jullie mee. En die speen constant uitspugen en dan blèren dat ie er weer in moet zeker.
Nu ben ik meestal vrolijk, maar als je het niet bent zorgt dit nummer er wel voor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een plaat die in mijn komende Top 200 allertijden (aanstaand voorjaar) zal gaan stijgen, verwacht ik...
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet echt telkens dat deze band bestaat
Waarom staat dit zo hoog in de top 2000? Ik vind het wel een leuk nummertje maar niet zó goed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:35 schreef ToT het volgende:
De handleiding hebben we allang weggegooid en ik denk dat de garantie inmiddels ook al wel verlopen is.
Zal wel weer met leeftijd te maken hebben of zoquote:
Ga, als je tijd hebt ook de nummers Now I'm Alive en Blind (laatstgenoemde alleen op YouTube te vinden) opzoekenquote:
Kook zequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef just me het volgende:
Tijd om te gaan koken.
geluid staat hard genoeg zodat ik R49 in de keuken kan horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |