Bang dat je uitgelachen wordt om je kleine pener?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:33 schreef Djeez het volgende:
Die gast heeft heel wat uit te leggen aan zijn collega's. Ik zou in elk geval niet meer naast hem staan te plassen
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bang dat je uitgelachen wordt om je kleine pener?
Davina Michelle of Nick en Simon.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:50 schreef JayHovah het volgende:
Wat zal morgen de nieuwe Topsong worden? Ik gok op Django
Als dat zo is, gaat tie definitief terug naar 3fm.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:52 schreef pipster het volgende:
[..]
Davina Michelle of Nick en Simon.
Dat wordt dus weer een weekje heen en weer zappen.
Je hebt Caroline als sidekick, Annemarie als producer en dan twee(?) mensen van de playlistsamenstellers. Weet niet wat die dan doen.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft toch af en toe raar met die muziekredactie bij de Bonanza.
Gisteren werd Forever Man afgekapt omdat ie bij Wout2day de vorige dag al gedraaid zou zijn, vandaag draaien ze wel People Gotta Move terwijl Stasse die gisteravond draaide.
1tje, meestal Basyl of Jasper.Die kijken idd naar wanneer eerder en hoe vaak gedraaid. De ander is afdeling internet.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je hebt Caroline als sidekick, Annemarie als producer en dan twee(?) mensen van de playlistsamenstellers. Weet niet wat die dan doen.
Jasper zat er deze week, dus die moet even op z'n kop krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1tje, meestal Basyl of Jasper.Die kijken idd naar wanneer eerder en hoe vaak gedraaid. De ander is afdeling internet.
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:52 schreef pipster het volgende:
[..]
Davina Michelle of Nick en Simon.
Doordat 80% van de topsongs van een Nederlandse artiest is, kun je het meestal wel goed voorspellen inderdaad.quote:
Er zit zo'n Er is maar 1 Radio 2-jingle bij waabij ik steeds denk dat Tell me you plans van The Shirts begint.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:40 schreef ok01 het volgende:
Ze hebben nu ineens nieuwe jingles wat echt een soort mislukt 538 gevoel geeft
hm, ga hem gelijk aanvragen voor zo, Annemieke vindt dat dacht ik wel een fijn nummer.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit zo'n Er is maar 1 Radio 2-jingle bij waabij ik steeds denk dat Tell me you plans van The Shirts begint.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit zo'n Er is maar 1 Radio 2-jingle bij waabij ik steeds denk dat Tell me you plans van The Shirts begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |