Ik meen dat Max een hendel achter het stuur heeft daarvoor.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:49 schreef YourCaptor het volgende:
DRS zit blijkbaar niet op het stuur (?)
Japan p6 met wat mazzel. Andere races hebben ze strafplekken gepakt en niet verder gereden in Q2 terwijl de ze in Q1 wel een top 10 tijd reden.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:57 schreef manny het volgende:
[..]
Waarom zien we dat niet in de races / qualificatie dan. Of zie ik iets over het hoofd ?
En Miami waarschijnlijk. Ik vraag me af welke races er verdwijnen, want anders wordt de kalender wel heel erg volquote:Op donderdag 1 november 2018 15:10 schreef Yngwie het volgende:
Nou, waarschijnlijk een GP Vietnam in 2020... ben benieuwd....
https://www.thenational.a(...)als-confirm-1.786961
Geen uitloopzones is altijd een pré.quote:
Gewoon standaard iedere week een race van maart tot novemberquote:Op donderdag 1 november 2018 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Miami waarschijnlijk. Ik vraag me af welke races er verdwijnen, want anders wordt de kalender wel heel erg vol
De gridstraffen zijn er natuurlijk niet zomaar !quote:Op donderdag 1 november 2018 12:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alleen kijken naar de resultaten van STR, en niet naar de gridstraffen
Vrees sowieso voor de GP van GB, aangezien Silverstone na 2019 geen F1 meer wil, en er is nog geen alternatief in GB. Hockenheim draait ook al jaren slecht qua financiën dus zou zomaar kunnen dat die in 2020 ook niet meer gehouden wordt.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Miami waarschijnlijk. Ik vraag me af welke races er verdwijnen, want anders wordt de kalender wel heel erg vol
Klopt maar daardoor heb je op basis van uitslagen natuurlijk geen goed beeld.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De gridstraffen zijn er natuurlijk niet zomaar !
Dat hebben ze daarna weer ontkend. Bovendien is dat natuurlijk gewoon PR-gebabbel.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:35 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Klopt maar daardoor heb je op basis van uitslagen natuurlijk geen goed beeld.
Ze hadden toch ook al aangegeven van te voren dat TR dit seizoen extra gridstraffen zou gaan pakken om zo de ontwikkeling van de Honda motor te bespoedigen?
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gok dat geen van beide GPs (Miami en Vietnam) op de kalender komen.
Hebben we dit niet vaker gehoord,quote:‘Verstappen in 2019 jongste wereldkampioen ooit maken’
Helmut Marko, baas van Red Bull Racing, wil van Max Verstappen de jongste Formule 1-wereldkampioen ooit maken. Marko stelt dat er volgend jaar al naar dat doel gestreefd kan worden.
Sportredactie 01-11-18, 1
Marko ziet de vorm in Mexico, waar Max Verstappen de overwinning pakte, als een teken hoe sterk de RB14 chassis is. Hij gaat er van uit dat de Honda-motor, die volgend jaar de Renault-motor vervangt, het verschil gaat maken.
Marko is er van overtuigd dat Verstappen de wereldtitel kan winnen. ,,Hij is ongelofelijk. Hij praat over de boardradio alsof hij thuis met een kop thee zit. We zijn hoopvol dat Honda, met de progressie die ze boeken, ons in de situatie brengt dat we nog nadrukkelijker mee kunnen strijden om het wereldkampioenschap.
Sebastian Vettel is momenteel de jongste wereldkampioen in de Formule 1. Hij deed dat tevens in dienst van Red Bull in 2010, toen hij 23 jaar en 134 dagen oud was. Verstappen is momenteel 21 jaar oud. ,,We kijken echt uit naar volgend seizoen”, vertelt Marko aan Motorsport.com. ,,We hadden met Vettel al de jongste wereldkampioen in de Formule 1, maar dat willen we met Max weer. Er zijn volgend seizoen geen excuses meer.”
Aha, leuk om te weten.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:34 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Jawel, maar de post van ondeugend laat alleen het front van het stuur zie. DRS paddles (geen knop bij Red Bull) zitten achterop het stuur:
http://f1i.com/magazine/m(...)ax-verstappen.html/2
Nee, omdat ze nog vol aan het ontwikkelen zijn. Dat zegt dus geen reet over hoe goed die motoren zijn.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De gridstraffen zijn er natuurlijk niet zomaar !
En nu weer bevestigd. .quote:Op donderdag 1 november 2018 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hebben ze daarna weer ontkend. Bovendien is dat natuurlijk gewoon PR-gebabbel.
bron van ontkenning...quote:Op donderdag 1 november 2018 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hebben ze daarna weer ontkend. Bovendien is dat natuurlijk gewoon PR-gebabbel.
Nee, geen reet . Dat het constant kapot gaat zegt ook niets natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Nee, omdat ze nog vol aan het ontwikkelen zijn. Dat zegt dus geen reet over hoe goed die motoren zijn.
Handig om te zeggen natuurlijk nu het bagger loopt. Er zou in de USA ook weer een enorme upgrade komen. Nooit weer wat van gehoord.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En nu weer bevestigd. .
https://www.f1today.net/n(...)e-drinken-in-de-auto
"Daarnaast geeft Marko toe dat het seizoen van Toro Rosso dit jaar wordt opgeofferd. "Dat is tactisch gezien het beste voor volgend jaar. Toro Rosso offert hun seizoen op voor 2019. Dat is onderdeel van het concept dat we hebben met Honda. De cijfers zeggen dat ze al voor lopen op Renault. Maar zelfs wanneer we één of twee keer achteraan moeten starten, is er met Verstappen altijd opwinding."
Maar dat gaat het niet...quote:Op donderdag 1 november 2018 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, geen reet . Dat het constant kapot gaat zegt ook niets natuurlijk.
Jawel, dat is de reden dat er gewisseld moet worden en dus de gridstraffen komen.quote:
ze wisselen meer uit voorzorg.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, dat is de reden dat er gewisseld moet worden en dus de gridstraffen komen.
Allicht zeggen ze bij RBR dat het straks met Honda beter wordt. Ik hecht alleen geen waarde aan die uitspraken. Misschien klopt het, misschien niet. We zien het volgend jaar wel.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En nu weer bevestigd. .
https://www.f1today.net/n(...)e-drinken-in-de-auto
"Daarnaast geeft Marko toe dat het seizoen van Toro Rosso dit jaar wordt opgeofferd. "Dat is tactisch gezien het beste voor volgend jaar. Toro Rosso offert hun seizoen op voor 2019. Dat is onderdeel van het concept dat we hebben met Honda. De cijfers zeggen dat ze al voor lopen op Renault. Maar zelfs wanneer we één of twee keer achteraan moeten starten, is er met Verstappen altijd opwinding."
Natuurlijk worden ze beter, maar Ferrari en Merc gaan niet stilstaan deze winter.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Allicht zeggen ze bij RBR dat het straks met Honda beter wordt. Ik hecht alleen geen waarde aan die uitspraken. Misschien klopt het, misschien niet. We zien het volgend jaar wel.
Voorlopig lijken de resultaten bij TR er nog niet op te wijzen dat Honda echt structureel beter is. Er lijkt soms vooruitgang te zijn, maar dat hebben we de afgelopen jaren ook al vaker gezien. Het is er nog niet echt uitgekomen.
Dat RBR zegt dat het beter wordt en dat hun cijfers dat zeggen, da's nogal logisch. Maar dat is wmb betreft pure PR-praat, die je altijd hoort. Betekent niet dat het waar is.
Ze wisselen vanwege verbeteringen. Volg jij deze sport wel?quote:Op donderdag 1 november 2018 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, geen reet . Dat het constant kapot gaat zegt ook niets natuurlijk.
Ik heb niet de indruk dat TR echt bezig is met competitief proberen te zijn (en Marko bevestigd dat ook weer opnieuw) dus hoe zouden we dat sowieso moeten meten? Er zijn geen betrouwbare criteria om daar van onze kant iets over te zeggen dunkt me.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Allicht zeggen ze bij RBR dat het straks met Honda beter wordt. Ik hecht alleen geen waarde aan die uitspraken. Misschien klopt het, misschien niet. We zien het volgend jaar wel.
Voorlopig lijken de resultaten bij TR er nog niet op te wijzen dat Honda echt structureel beter is. Er lijkt soms vooruitgang te zijn, maar dat hebben we de afgelopen jaren ook al vaker gezien. Het is er nog niet echt uitgekomen.
Wie zouden we dan moeten geloven en wat? Ik hecht zelf wat meer waarde aan de woorden van de direct betrokkenen (zoals Marko) dan aan anonieme forum-users hier. Marko wordt er op afgerekend en wij niet.quote:Dat RBR zegt dat het beter wordt en dat hun cijfers dat zeggen, da's nogal logisch. Maar dat is wmb betreft pure PR-praat, die je altijd hoort. Betekent niet dat het waar is.
Pure PR praat geloof ik niet in. Zal wellicht wat opgepoetst worden, maar je zou in de positie van Marko wel een ontzettende idioot zijn als je nu gaat roepen dat Honda 0.6 sec sneller is als ze feitelijk nog hopeloos achter lopen.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..].
Dat RBR zegt dat het beter wordt en dat hun cijfers dat zeggen, da's nogal logisch. Maar dat is wmb betreft pure PR-praat, die je altijd hoort. Betekent niet dat het waar is.
Niemand, we zien het volgend jaar wel.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:06 schreef beantherio het volgende:
Wie zouden we dan moeten geloven en wat?
Vrijwel elk team roept regelmatig dat ze enorm gaan verbeteren. 9 van de 10 keer valt het enorm tegen.quote:Ik hecht zelf wat meer waarde aan de woorden van de direct betrokkenen (zoals Marko) dan aan anonieme forum-users hier. Marko wordt er op afgerekend en wij niet.
quote:Op donderdag 1 november 2018 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, dat is de reden dat er gewisseld moet worden en dus de gridstraffen komen.
Einde tijdperk RBR voordat het begonnen was, zoals Fir3fly altijd al gezegd heeft!quote:Op donderdag 1 november 2018 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Volgend jaar wordt het helemaal niks met RBR.
Nouja als ze allemaal enorm verbeteren dan schieten ze er de facto natuurlijk geen fluit mee op, maar dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ze niet enorm verbeterd zijn toch?quote:Op donderdag 1 november 2018 20:22 schreef Wombcat het volgende:
Vrijwel elk team roept regelmatig dat ze enorm gaan verbeteren. 9 van de 10 keer valt het enorm tegen.
Je snapt dat dit niet best klinkt neem ik aan. En de updates hebben dus ook geen reet gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De meeste wissels zijn gedaan omdat ze toch hopeloos achteraan stonden en net zo goed nieuwe motoren met updates konden inzetten en de oude motoren terug konden sturen voor analyse.
quote:Op donderdag 1 november 2018 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je snapt dat dit niet best klinkt neem ik aan. En de updates hebben dus ook geen reet gedaan.
Tja, realiteit is lastig he.quote:
Net als oogkleppen zo dik als een bunkerwand.quote:
quote:Formule 1 kiest voor Zandvoort
LONDEN - Formula One Management Limited, eigenaar van de Formule 1, heeft het Circuit van Zandvoort een concreet aanbod gedaan om reeds in 2020 een Grand Prix te organiseren. Daarmee zou de Grote Prijs van Nederland voor het eerst sinds 1985 weer in ons land worden gehouden.
Prins Bernhard van Oranje, eigenaar van het Zandvoortse circuit, bevestigt de actie van de Formule 1-top: „Als wij nu tekenen, dan heeft Nederland in 2020 weer een Grand Prix. Met Max Verstappen. Iedereen is er bij ons terdege van bewust dat dit een unieke kans is.”
Het Circuit van Zandvoort is goed uit alle onderzoeken gekomen die door de betrokken partijen zijn gedaan. De fee die Zandvoort voor de rechten van de Grote Prijs moet betalen is circa 20 miljoen euro. De totale kosten voor de organisatie worden tussen de 30 en 40 miljoen euro geschat.
Naast Zandvoort was ook het TT Circuit in Assen in de race om de Formule 1 naar Nederland te halen. Ook deze accommodatie kwam goed uit de rapportages, maar uiteindelijk zat het verschil in de historische waarde die Zandvoort voor de koningsklasse van de autosport heeft gehad.
Nou ja, sowieso tof dat hij terugkomt in NL. Assen was voor mij makkelijker geweest, maar ach, Zandvoort is ook nog wel te bereiken. Ik hoop wel dat ze iets regelen voor de verkeersdrukte en niet zeggen: ach in België en Frankrijk doen ze het ook kut.quote:
Ik snap echt niet waar die onzin vandaan komt. Alleen die Renault ezel en McLaren schreeuwen continue dat ze mega stappen aan het maken zijn en dat het niet eerlijk is dat de rest nog grotere stappen maakt.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niemand, we zien het volgend jaar wel.
[..]
Vrijwel elk team roept regelmatig dat ze enorm gaan verbeteren. 9 van de 10 keer valt het enorm tegen.
Jij bent gewoon zuur dat je crashtopic al een tijdje geen updates heeft. .quote:Op donderdag 1 november 2018 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Volgend jaar wordt het helemaal niks met RBR.
Dat.quote:
twitter:VanGamerenF1 twitterde op vrijdag 02-11-2018 om 00:04:42 Het mysterie is opgelost! Dit is de gozer die de katgeluiden maakte tijdens de GP van Amerika. Hij zat naast de microfoon op de befaamde toren van het circuit... 😂 #F1 https://t.co/JkwSE5e77t reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |