als ze net zoveel races winnen als dit jaar vind ik het al heel wat, alles meer dan dat is super maar zie het toch meer als een tussenjaar om dan misschien in 2020 echt mee te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:05 schreef CrashO het volgende:
Kan niet wachten tot 2019. Het wordt of een geweldig jaar voor Red Bull. Of een clusterfuck van epische properties
Ze mogen dat nu al. VT1 in Brazilië om precies te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:24 schreef Nia het volgende:
Wanneer is het moment waarop de combinatie van Red-Bull auto met de Honda motor voor de allereerste keer op een circuit rondjes mag rijden? En dan bedoel ik NIET de tests vlak voor de aanvang van seizoen 2019 waarbij ook andere teams betrokken zijn. Ergens moet nu toch al een prototype Red-Bull met Honda motor in een fabriek staan, waaraan gewerkt wordt?
Ja. Technisch mag dat ja. Maar je snapt zelf ook wel dat dat niet de vraag is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze mogen dat nu al. VT1 in Brazilië om precies te zijn.
twitter:karunchandhok twitterde op woensdag 31-10-2018 om 12:12:59Some music for this morning!! #V10 Power.... Mega @HillF1 @WilliamsRacing #WilliamsHeritage https://t.co/XJiNFqW8zZ reageer retweet
twitter:karunchandhok twitterde op woensdag 31-10-2018 om 16:28:00Time for the FW15C... Finally driven one of my top 5 cars of all time! Active suspension, traction control, ABS, launch control, blown diffuser - 25 years ago! #WilliamsHeritage #BucketList #V10 https://t.co/8SQcdciffG reageer retweet
Maakt meer herrie dan dat het vooruit gaat..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:karunchandhok twitterde op woensdag 31-10-2018 om 12:12:59Some music for this morning!! #V10 Power.... Mega @HillF1 @WilliamsRacing #WilliamsHeritage https://t.co/XJiNFqW8zZ reageer retweet
twitter:karunchandhok twitterde op woensdag 31-10-2018 om 16:28:00Time for the FW15C... Finally driven one of my top 5 cars of all time! Active suspension, traction control, ABS, launch control, blown diffuser - 25 years ago! #WilliamsHeritage #BucketList #V10 https://t.co/8SQcdciffG reageer retweet
Of het wordt gewoon compleet matig, wat het meest waarschijnlijke is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 10:05 schreef CrashO het volgende:
Kan niet wachten tot 2019. Het wordt of een geweldig jaar voor Red Bull. Of een clusterfuck van epische properties
De toekomst hierin laat zich moeilijk voorspellen maar als we van het normale van ieder seizoen uitgaan wordt het weer een hoop geschaak onder de constructeurs. En Verstappen zou daar met een snellere wagen uiteraard best van kunnen profiteren. Maar het moet allemaal nog.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of het wordt gewoon compleet matig, wat het meest waarschijnlijke is.
Wauw. Dat wordt spannend dan in brazilie. Ik verwacht honda's vooraanquote:Op donderdag 1 november 2018 00:00 schreef Gehrman het volgende:
"Honda nog maar 10 kW achter Mercedes en Ferrari", zegt Marko
Zullen wel een gridstraf hebbenquote:Op donderdag 1 november 2018 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Wauw. Dat wordt spannend dan in brazilie. Ik verwacht honda's vooraan
Voor 10 seconden in een Q1 rondje misschien. Maar denk wel dat ze op niveau zitten met Renault.quote:Op donderdag 1 november 2018 00:00 schreef Gehrman het volgende:
"Honda nog maar 10 kW achter Mercedes en Ferrari", zegt Marko
Waarom zien we dat niet in de races / qualificatie dan. Of zie ik iets over het hoofd ?quote:Op donderdag 1 november 2018 07:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Voor 10 seconden in een Q1 rondje misschien. Maar denk wel dat ze op niveau zitten met Renault.
Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zitquote:Op donderdag 1 november 2018 10:57 schreef manny het volgende:
[..]
Waarom zien we dat niet in de races / qualificatie dan. Of zie ik iets over het hoofd ?
Met het chassis zit het wel goed, ze deden het prima op banen als Monaco, Hongarije en Singapore.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zit
Dat dus. Als alleen de motor bepalend was zaten de teams een stuk dichter bij elkaar en stond er geen Renault team boven Ferrari of Mercedes aangedreven teams.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zit
ze leggen er wel veel druk optwitter:NobleF1 twitterde op donderdag 01-11-2018 om 11:12:48Helmut Marko says Red Bull now 'has to go' for the world title in 2019 on the back of recent Honda progress https://t.co/E5SLKPeaj9 reageer retweet
ok. chassis en coureur bepaalt ook nog wel wat inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zit
Dus? Zegt nog steeds niks over de prestaties van de motor.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:17 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft toch geweldig, 'recent Honda progress'? Ze zijn inmiddels ingehaald door Sauber in het kampioenschap en staan alleen nog voor Williams.
ze zeggen wel Honda en niet STRquote:Op donderdag 1 november 2018 11:17 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft toch geweldig, 'recent Honda progress'? Ze zijn inmiddels ingehaald door Sauber in het kampioenschap en staan alleen nog voor Williams.
Helemaal niks nee...quote:Op donderdag 1 november 2018 11:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus? Zegt nog steeds niks over de prestaties van de motor.
Denk dat dat precies de bedoeling is. de boodschap geven aan Honda: trek nog maar een extra blik engineers open daar in de fabriek: wij verwachten een competitieve motor vanaf dag 1.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
ze leggen er wel veel druk optwitter:NobleF1 twitterde op donderdag 01-11-2018 om 11:12:48Helmut Marko says Red Bull now 'has to go' for the world title in 2019 on the back of recent Honda progress https://t.co/E5SLKPeaj9 reageer retweet
Dat zou best kunnen, ze hebben er nogal wat onderdelen tegenaan gegooid die niet blijken te werken.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, de Honda krachtbron is slechter geworden
Ik reageer alleen op het relevante deel inderdaad. Natuurlijk zegt de motor wat over de prestaties, net als het chassis. Dat de Williams enorme bagger is is geen verrassing en ook niet relevant.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Of je laat het relevante deel staan en reageert daar op.
zou best kunnen?quote:Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ze hebben er nogal wat onderdelen tegenaan gegooid die niet blijken te werken.
Verschil tussen start en finish gridposities van STR:quote:Op donderdag 1 november 2018 12:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alleen kijken naar de resultaten van STR, en niet naar de gridstraffen
Jawel, maar de post van ondeugend laat alleen het front van het stuur zie. DRS paddles (geen knop bij Red Bull) zitten achterop het stuur:quote:Op donderdag 1 november 2018 12:49 schreef YourCaptor het volgende:
DRS zit blijkbaar niet op het stuur (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |