SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ywquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Krabje,ik had deze voor Hiske.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krabje,ik had deze voor Hiske.Die stond op FB zag ik vanmorgen had ik hier al geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Krabje,ik had deze voor Hiske.sprekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat Hops dr Karakter niet zo prettig is
als dat van Mc Fee
Omdat ze Mike wil inpalmen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wil Merel nu met alle geweld dat Jes en Jef in het huisje van John en Mike gaan
Denkt die trol dat ze echt een kans maakt bij Mike?..............quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel vind het te intiem , Mike en Shelly bij elkaar
Erg dat ze nou niet willen inzien dat alles de schuld is van J & J.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Brenda en anderen spreken Shelley erop aan. Het feit dat zij haar huisje uit moest, wijt ze aan Shelley. Nee trut, moet je bij Jeffry zijn.
Iemand heeft haar wijs gemaakt dat Mike schijnt te vallen op kleine donkerharige pittige dikkertjes.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denkt die trol dat ze echt een kans maakt bij Mike?..............
Precies.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erg dat ze nou niet willen inzien dat alles de schuld is van J & J.![]()
![]()
ligt aan wie je vriendje is daar ... vriendjes politiekquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erg dat ze nou niet willen inzien dat alles de schuld is van J & J.![]()
![]()
mooi ik luister liever naar die schijnheilige Fries met zijn Westlands kquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
We mogen niet meer meeluisteren in de wigwam. Daar is overleg hoe ze de boel kunnen belazeren
Tja zou natuurlijk zo maar kunnen natuurlijk................Zou er niet aan moeten denken om op zo'n varken te liggen............quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iemand heeft haar wijs gemaakt dat Mike schijnt te vallen op kleine donkerharige pittige dikkertjes.
Krabje,ik had deze voor Hiske.ja die bedoelde ik ook tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Brenda probeert Shelley ook nog eens uit dat huisje te lullen nu. Bang als ze is dat de band tussen Shelley en Mike hierdoor beter wordt als de band die zij met Mike heeft. Doorzichtig pestwijf!quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We hebben dus Jesse die al maanden verliefd is op Mike.
We hebben Merel die Mike wil als prestige projectje
We Hebben Lotus die denkt Mike wel ff om haar vinger te vinden.
En Shelly , Ja! die van Gerrit , gaat bij Mike wonen
Wel voerbakken............quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hangen er al Camera's int dat Hok van Kriss en Hops?
jeetje Jefrey dan begint gezeik opnieuw ga gewoon naar huis of in twee persoonshuisje. donder op uit dat vier persoonshuisjequote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffry: En als er nieuwe inwoner komt, die komt er niet in. Daar ga ik niet mee akkoord
Van binnen kookt dat varken..............quote:
Om liefde hoef ik ook al niet te vragen,quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon die kan me niet verdragen,
nooit doe ik iets voor hem goed
Nee nog niet.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hangen er al Camera's int dat Hok van Kriss en Hops?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die Shelley wel schieten, die is zo slecht in het communiceren, en in het opkomen voor zichzelf. Ze praat veel, maar is niet kordaat. Afkappen die handel en niet bij iedereen verantwoording afleggen.
Ze communiceert inderdaad erg slecht.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die Shelley wel schieten, die is zo slecht in het communiceren, en in het opkomen voor zichzelf. Ze praat veel, maar is niet kordaat. Afkappen die handel en niet bij iedereen verantwoording afleggen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt aan wie je vriendje is daar ... vriendjes politiek
Ik gisteren al.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stond op FB zag ik vanmorgen had ik hier al geplaatst
[ afbeelding ]
En dan zit Jeffry straks op de bank.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffry: En als er nieuwe inwoner komt, die komt er niet in. Daar ga ik niet mee akkoord
Ja, dat is het ookquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:52 schreef eskil het volgende:
Ik vind het zielig dat Shelley zo slecht voor zichzelf kan opkomen.
Die snoep als een malle en beweegt bijna niet...quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa; ik met gaan afvallen maat
prio 1 ..vlgde week ff een weegschaal fixsen
"Joa heeft wat spkkies op de botten gekregen ""
je bent te grappig mopquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef mazaru het volgende:
Zo het gesprek tussen de oplichters is klaar we mogen weer meeluisteren
Wie bedoelt hij ermee??quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon die kan me niet verdragen,
nooit doe ik iets voor hem goed
Juist!quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap wel dat Gert het niet leuk vindt, maar daar hebben wij geen boodschap aan. Opzouten. Merel mag niet bij Mike. Klaar!!!
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die snoep als een malle en beweegt bijna niet...
Ga met Sjon mee?quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
De broeders geven goede tips aan Gerrit.
Leuk welkom als de nieuwe inwoner streamt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Liegt ook dat ze barst.....er komen twee nieuwe he......die moeten ook hier liggen....Er gaan echt geen twee in die caravan......Hoezo Merel het is er maar één........want er verdwijnt ook weer één.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel blijft maar door gaan......
Maar het boiet haar niet.... het maakt haar niet uit... het gaat Merel om Hun
Ja vreselijk, zo walst iedereen makkelijk over haar heen. Die Merel, Jessie en Brenda zijn een paar kenau’s hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook
Ze kan daar ook niets goed doen wat ze ook doet er wordt altijd gezeikt
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Leuk welkom als de nieuwe inwoner streamt.
Huh?quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:58 schreef Yurtovic het volgende:
Mike kotst toch van Shelly? Hij heeft thuis een kerel die op hem wacht
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:58 schreef Yurtovic het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:58 schreef Yurtovic het volgende:
overheen posten die post vaker grappige onzinquote:
Gerrit heeft toch ook een mond.....discussie lag nog open.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Joa, leuk en aardig, dan had je dat ook niet moeten opperen.
Hij heeft wel 100% gekijkquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:00 schreef mazaru het volgende:
Joa blijft Gerrit maar opfokken. Wat een vies kereltje is het toch. Stoken, stoken, stoken en dan op een afstandje lachend toekijken wat er gebeurt
Leuk hèquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:00 schreef mazaru het volgende:
Joa blijft Gerrit maar opfokken. Wat een vies kereltje is het toch. Stoken, stoken, stoken en dan op een afstandje lachend toekijken wat er gebeurt
quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:58 schreef Charmian het volgende:
Djiezus ze slaapt er alleen maar. Ze ligt toch niet bij mike in bed? En ger vindt het niet erg dat ze in de caravan bij adriaan ligt? Wat dat betreft ligt ze veiliger bij mike
blijft een raar ietsquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:58 schreef Charmian het volgende:
Djiezus ze slaapt er alleen maar. Ze ligt toch niet bij mike in bed? En ger vindt het niet erg dat ze in de caravan bij adriaan ligt? Wat dat betreft ligt ze veiliger bij mike
oh ex-vriend dacht ik, dat verandert ook elke keerquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wel een ex-vriendin die hem niet meer schijnt te willen
Hij was degene die het als eerste riep!!quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
blijft een raar iets
neuken met gher ..en dan slapen bij Meik
heel raar die mind van Shell
quote:
Daarom ... ze gaat van Adriaan naar Mike.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:58 schreef Charmian het volgende:
Maar Shel wil zelf toch niet bij Mike? Ze keek niet bepaald enthousiastquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
blijft een raar iets
neuken met gher ..en dan slapen bij Meik
heel raar die mind van Shell
Jawel, Gerrit heeft op zich niets tegen Adriaan maar hij haat Mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom ... ze gaat van Adriaan naar Mike.
Eigenlijk veranderd er niets.
Gerrit moet niet zeurenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, Gerrit heeft op zich niets tegen Adriaan maar hij haat Mike
in de badjas voor de gasten van de B&B die blijven annuleren?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:03 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft die lullo zich eigenlijk aangekleed vanmorgen? Hij heeft alleen maar op bed gelegen.
[ afbeelding ]
Er is zelfs een wachtlijst.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
in de badjas voor de gasten van de B&B die blijven annuleren?
Welnee, mooi was dat Merel haar mond gesnoerd werd met dat het hokje te klein was voor Jess en Jeff......twee bedden kunnen niet tegen elkaar aan want deur gaat dan niet meer open..... het is te klein voor ze.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom ... ze gaat van Adriaan naar Mike.
Eigenlijk veranderd er niets.
ja, daar mogen de gasten ook gewoon weer in hoor. Hij deelt zijn lichaamsgeurtje wel met die schuimpiesquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
in de badjas voor de gasten van de B&B die blijven annuleren?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
3 man een hele dag en een dragline, 2 x vrachtwagen met platen.
Daar word voor duizenden euro's werk verricht voor die Silo.
viel er 1 uitquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
3 man een hele dag en een dragline, 2 x vrachtwagen met platen.
Daar word voor duizenden euro's werk verricht voor die Silo.
Reserveringen.quote:
quote:
Ik hoop dat ze wat met mike krijgt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:08 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Ik mag toch hopen dat die Gerrit hier zo genoeg van gaat krijgen. Die Shelley weet toch ook niet wat ze wil
nee ze moet doen wat geile ger wel of niet wil - pleur op met die mislukte studentquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:08 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Ik mag toch hopen dat die Gerrit hier zo genoeg van gaat krijgen. Die Shelley weet toch ook niet wat ze wil
Niet van die gekke dingen roepen hoor. De wigwamdebieltjes werken nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:08 schreef Giggio het volgende:
Hé geile ger ga aan de slag en bouw een shagkot voor jullie
eerlijk is eerlijk, daar heeft ie wel een puntquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:10 schreef mazaru het volgende:
Gerrit: Adriaan zou deze steen nog neuken
Echt, dan doe ik gierend een dansje rond mijn laptopquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat met mike krijgt.
ik sluit aanquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, dan doe ik gierend een dansje rond mijn laptop
Ik denk dat die liever de stofzuiger pakt dan in Gerrit zijn prakkie gaat roerenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:10 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, daar heeft ie wel een punt
Kon ze van de week wel hoor. Wordt wel sneu voor haar vind ik.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:11 schreef Charmian het volgende:
Shel moet zo tekeer gaan tegen jes en sjefke
Wel even je glas veilig wegzetten eerst danquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, dan doe ik gierend een dansje rond mijn laptop
Ja precies!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:11 schreef danaqui het volgende:
Sjel moet zo'n grote muil hebben tegen Snol en alco, durft ze niet
Maar ze heeft haar keuze al gemaakt.....................Dan is dit gesprek toch overbodig........quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley komt niet voor de lol naar Gerrit.
Daar speelt ze het zielige meisje.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:11 schreef danaqui het volgende:
Sjel moet zo'n grote muil hebben tegen Snol en alco, durft ze niet
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Wel even je glas veilig wegzetten eerst dan
Ik zou Shelley allang gedumpt hebben..................quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit zou van mij al een klein tikje op zijn grote bek gekregen hebben!
Maar als ik Sjellie was zou ik ook liever bij Mike liggen dan bij Jesse en Jeff op de grond...quote:
ze is gewoon domquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kon ze van de week wel hoor. Wordt wel sneu voor haar vind ik.
Tuurlijk is ie jaloers, maar Shelley speelt ook een spelletje hier mee. Waarom zou je dat niet eerst even overleggen met z'n tweetjes??quote:
Laat jij je vriendin/vrouw ook bij een andere kerel slapen?...............quote:
De domheid straalt van haar af.........quote:
Dat ook, maar die Shelley spoort niet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar als ik Sjellie was zou ik ook liever bij Mike liggen dan bij Jesse en Jeff op de grond...
Ach, het is toch duidelijk dat het niet dik aan is tussen die twee. Die is Gerrit liever kwijt dan rijk. Misschien komt ze dan ook eens tot zichzelf.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie jaloers, maar Shelley speelt ook een spelletje hier mee. Waarom zou je dat niet eerst even overleggen met z'n tweetjes??
sowieso op de grond liggenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar als ik Sjellie was zou ik ook liever bij Mike liggen dan bij Jesse en Jeff op de grond...
Wil morgen effe met je wijffie?(als je die hebt) pitten.............18:00 koffie klaar?.........quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je dat gewoon door gigantisch vervangt ga ik met je mee !
Het komt allemaal van 1 kant en niet de kant van Shel in deze....quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat jij je vriendin/vrouw ook bij een andere kerel slapen?...............
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar speelt ze het zielige meisje.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het komt allemaal van 1 kant en niet de kant van Shel in deze....
ja misschien brengt die moeder haar weer met beide beentjes op de grond.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:14 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik wil graag een bevestiging dat je het ok vindt..
Gerrit: Ja nou.. die krijg je niet...
Moe wordt je van zon kind... ze wil maar niet inzien dat die anderen compleet over haar heenlopen...wanneer komt die moeder van Shelley weer?...
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef Goldencharly het volgende:
GM![]()
Wat een heuglijk nieuws dat Sjon de poort uit gaat![]()
![]()
Zat tijd worden. Alleen doet ze het niet altijd tegen de juiste persoon en niet productief.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:14 schreef Soury het volgende:
Ohh Ik val weer binnen met een stem verheffing van Shelly
Liegen kan ze goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nu zegt Shelley dat ze wel "ja" zei. Net ontkende ze dat
Ze beweert overal goed te slapenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef snetje het volgende:
Shelley wil ook gewoon een keer rust en goed kunnen slapen ....dat kan ze toch al in die limbohut?
Tja... ze hadden natuurlijk samen een huisje kunnen proberen te bouwen. Dan had Sjon al lang mee geholpen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef snetje het volgende:
Shelley wil ook gewoon een keer rust en goed kunnen slapen ....dat kan ze toch al in die limbohut?
die slappe oetl*l?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef SjonSlot het volgende:
Gerrit heeft eindelijk de broek aan, werd ook tijd na maanden in die vieze boxer
Alleen niet in de caravan.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze beweert overal goed te slapen
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil morgen effe met je wijffie?(als je die hebt) pitten.............18:00 koffie klaar?.........
Uurtje dan maar? dat is dan 150 eurootjesquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil morgen effe met je wijffie?(als je die hebt) pitten.............18:00 koffie klaar?.........
Dat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Shelley mag het wat mij betreft uitmaken.
Zielig wel. Dat kun je toch niet acteren?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Ow my god........................Die Shelley is echt dom.............
Dikke vette afgang voor de fatboy. Eerst geen probleem tot zijn 'broeder' hem gek heeft geluld en nu ineens een dik probleemquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
die slappe oetl*l?
man man geile ger gaat giga af
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatjequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Shelley mag het wat mij betreft uitmaken.
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef Goldencharly het volgende:
GM![]()
Wat een heuglijk nieuws dat Sjon de poort uit gaat![]()
![]()
Nee hij heeft shell zover dat ze iets anders gaat doen anders is het klaar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
die slappe oetl*l?
man man geile ger gaat giga af
Eens,voor de streams was hij wel een aanwinst.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.
Juist!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatje
Ik help daar graag een handje bij over 2 weken...quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatje
Shell moet gewoon haar mond eens open trekken, ze doet net of niks haar boeit maar dat is wel zo.quote:
Krijg het cos gezeik dat het saaie streams zijnquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon gaat echt niet zijn huisje uit
Zij kunnen wel goed scharen denk ik..quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mamakarina het volgende:
met Brandon ruilen.. dan ligt ze bij Brenda... Lijkt me dat ze dat heul niet gezellig gaat vinden...
Lijkt het wel op... waardeloos bezig nu die gozer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mazaru het volgende:
Gerrit wil gewoon Jeff en Jessie dwars zitten. Iedere andere oplossing wuift hij weg
Shelly is net een pierrotquote:
Kijk me aan als ik je sla.quote:
Juist, daarnet liep hij nog te zingen en dan na het gesprek met de boys weer heel anders.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke vette afgang voor de fatboy. Eerst geen probleem tot zijn 'broeder' hem gek heeft geluld en nu ineens een dik probleem
Wat een oetlul!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
Gerrit heeft makkelijk praten die ligt snáchts confortabel
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Zij kunnen wel goed scharen denk ik..
Ze zei offeren, maar het was niet de bedoeling. Je zag dat ze het verkeerd zei.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zegt Shelley nou offeren ipv opperen?
Daar heeft ook Brenda nog wat over te zeggen toch?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mamakarina het volgende:
met Brandon ruilen.. dan ligt ze bij Brenda... Lijkt me dat ze dat heul niet gezellig gaat vinden...
Als die bolle zijn zin krijgt dan verpest ie een hoop komende lolquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moet het gewoon uit maken en bij Mike gaan liggen...
Zijn Jesse, Merel en Lotus ook weer over de pis
ja, en continue. Ik stoor me er enorm aan. Ik denk dat ze het engelse 'to offer' in haar hoofd heeft. Maar dan zou ze dus offreren moeten gebruiken en niet offerenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zegt Shelley nou offeren ipv opperen?
Omdat zijn 'broeder' heeft gezegd dat het onacceptabel is. Nadat zijn 'broeder' er eerst voor zorgde dat Shelley bij Mike in het huisje zou gaan slapenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, daarnet liep hij nog te zingen en dan na het gesprek met de boys weer heel anders.
Shelley MOET van hem bij J & J slapen. Hoezo????????????/
Jef en Jessie zijn nu even het probleem niet van Gerrit, dat is toch echt Mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mazaru het volgende:
Gerrit wil gewoon Jeff en Jessie dwars zitten. Iedere andere oplossing wuift hij weg
Tijd voor een streamlock en Gerrit daar weg halen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die bolle zijn zin krijgt dan verpest ie een hoop komende lol
Dan ligt ze bij twee mannenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga lekker zelf daar liggen Ger en geef je bed aan Shelly dan Held !
Ze kan makkelijk erbij in die wigwam. Gisteren bood Tim aan om een bed erbij te zetten voor Lotus. Dat ging makkelijk zei hijquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga lekker zelf daar liggen Ger en geef je bed aan Shelly dan Held !
Hij is voelt het klote dat zij bij Mike slaapt. Als die twee in het huisje van Mike gaan, is er voor Jeff nog niet veel aan de hand.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt het wel op... waardeloos bezig nu die gozer.
Ik snap dat Shelly daar niet haar plekje bij wil hebben.
Dan luister je toch niet goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Jef en Jessie zijn nu even het probleem niet van Gerrit, dat is toch echt Mike
Die duwt haar zó de afgrond in, min mannetje.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit is ook niet zo standvastig en vechtlustig, maar verwacht het wel van Shelley.
Ze slaapt daar toch ook soms? Maar ze wil geen handjes van Ger meer aan haar geknutselde BH'squote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan makkelijk erbij in die wigwam. Gisteren bood Tim aan om een bed erbij te zetten voor Lotus. Dat ging makkelijk zei hij
Ja, Joa, Gerrit en Tim slapen daar toch ook als er ook een BB gast is.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan makkelijk erbij in die wigwam. Gisteren bood Tim aan om een bed erbij te zetten voor Lotus. Dat ging makkelijk zei hij
Ik duw graag even meequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die duwt haar zó de afgrond in, min mannetje.
Ha ha ha ha ha Ben jij nu zo dom of ben ik nu zo slim ( Louis van Gaal)quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, daarnet liep hij nog te zingen en dan na het gesprek met de boys weer heel anders.
Shelley MOET van hem bij J & J slapen. Hoezo????????????/
Nee, het gezeik komt deze keer toch echt van niksnut Gerrie.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit zo'n bekrompen oetlul meegemaakt.
Wat een gezeik met die Shelley.
Hij duwt haar in de armen van de andere hyena's. In ieder geval zal Merel blij zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die duwt haar zó de afgrond in, min mannetje.
Nee tuurlijk niet. Van bouwen wordt je moe. Moet je nog eens recht overeind staan ookquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Scherzo het volgende:
En Gerrit bouwt ook geen huisje voor haar, voor hun...
Dat wijf heeft die gozer nooit gewild ben je blind ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, het gezeik komt deze keer toch echt van niksnut Gerrie.
Allebei, maar ik kan shelley niet uitstaan. Das echt een wolf in schaapskleren. Net zo verneukt als haar moeder hoorquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, het gezeik komt deze keer toch echt van niksnut Gerrie.
Bij deze van mij ook......had zelf wat ondernomen Gerrit.......dan had je recht van spreken.....maar ze moet het zelf uitzoeken.....dus bij deze.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit zou van mij al een klein tikje op zijn grote bek gekregen hebben!
Nee, dat zou ik ook niet willen. Als ik Shelley was niet, en ook die vanuit die twee gasten. Gerrit tolereren ze min of meer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Scherzo het volgende:
Die rotkop krijgt ze ook meer en meerquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Allebei, maar ik kan shelley niet uitstaan. Das echt een wolf in schaapskleren. Net zo verneukt als haar moeder hoor
Ah er komt een feestje voor Sjonquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:25 schreef danaqui het volgende:
Gaan nog wel leuke streams worden straks, feestje zuipen fittie![]()
Vooral als je totaal niet welkom bent en dat tegen drie man.....quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker voor de 1e week streams en heb je de geschiedenis tussen Gerrit en Mike niet zo tot je genomenquote:
Zou ik wel graag willen zienquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Scherzo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |