Eens,voor de streams was hij wel een aanwinst.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.
Juist!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatje
Ik help daar graag een handje bij over 2 weken...quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatje
Shell moet gewoon haar mond eens open trekken, ze doet net of niks haar boeit maar dat is wel zo.quote:
Krijg het cos gezeik dat het saaie streams zijnquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon gaat echt niet zijn huisje uit
Zij kunnen wel goed scharen denk ik..quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mamakarina het volgende:
met Brandon ruilen.. dan ligt ze bij Brenda... Lijkt me dat ze dat heul niet gezellig gaat vinden...
Lijkt het wel op... waardeloos bezig nu die gozer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mazaru het volgende:
Gerrit wil gewoon Jeff en Jessie dwars zitten. Iedere andere oplossing wuift hij weg
Shelly is net een pierrotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |