quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die Shelley wel schieten, die is zo slecht in het communiceren, en in het opkomen voor zichzelf. Ze praat veel, maar is niet kordaat. Afkappen die handel en niet bij iedereen verantwoording afleggen.
Ze communiceert inderdaad erg slecht.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan die Shelley wel schieten, die is zo slecht in het communiceren, en in het opkomen voor zichzelf. Ze praat veel, maar is niet kordaat. Afkappen die handel en niet bij iedereen verantwoording afleggen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt aan wie je vriendje is daar ... vriendjes politiek
Ik gisteren al.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stond op FB zag ik vanmorgen had ik hier al geplaatst
[ afbeelding ]
En dan zit Jeffry straks op de bank.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffry: En als er nieuwe inwoner komt, die komt er niet in. Daar ga ik niet mee akkoord
Ja, dat is het ookquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:52 schreef eskil het volgende:
Ik vind het zielig dat Shelley zo slecht voor zichzelf kan opkomen.
Die snoep als een malle en beweegt bijna niet...quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa; ik met gaan afvallen maat
prio 1 ..vlgde week ff een weegschaal fixsen
"Joa heeft wat spkkies op de botten gekregen ""
je bent te grappig mopquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef mazaru het volgende:
Zo het gesprek tussen de oplichters is klaar we mogen weer meeluisteren
Wie bedoelt hij ermee??quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon die kan me niet verdragen,
nooit doe ik iets voor hem goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |