ja misschien brengt die moeder haar weer met beide beentjes op de grond.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:14 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik wil graag een bevestiging dat je het ok vindt..
Gerrit: Ja nou.. die krijg je niet...
Moe wordt je van zon kind... ze wil maar niet inzien dat die anderen compleet over haar heenlopen...wanneer komt die moeder van Shelley weer?...
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef Goldencharly het volgende:
GM![]()
Wat een heuglijk nieuws dat Sjon de poort uit gaat![]()
![]()
Zat tijd worden. Alleen doet ze het niet altijd tegen de juiste persoon en niet productief.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:14 schreef Soury het volgende:
Ohh Ik val weer binnen met een stem verheffing van Shelly
Liegen kan ze goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nu zegt Shelley dat ze wel "ja" zei. Net ontkende ze dat
Ze beweert overal goed te slapenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef snetje het volgende:
Shelley wil ook gewoon een keer rust en goed kunnen slapen ....dat kan ze toch al in die limbohut?
Tja... ze hadden natuurlijk samen een huisje kunnen proberen te bouwen. Dan had Sjon al lang mee geholpen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef snetje het volgende:
Shelley wil ook gewoon een keer rust en goed kunnen slapen ....dat kan ze toch al in die limbohut?
die slappe oetl*l?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef SjonSlot het volgende:
Gerrit heeft eindelijk de broek aan, werd ook tijd na maanden in die vieze boxer
Alleen niet in de caravan.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze beweert overal goed te slapen
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil morgen effe met je wijffie?(als je die hebt) pitten.............18:00 koffie klaar?.........
Uurtje dan maar? dat is dan 150 eurootjesquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil morgen effe met je wijffie?(als je die hebt) pitten.............18:00 koffie klaar?.........
Dat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Shelley mag het wat mij betreft uitmaken.
Zielig wel. Dat kun je toch niet acteren?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Ow my god........................Die Shelley is echt dom.............
Dikke vette afgang voor de fatboy. Eerst geen probleem tot zijn 'broeder' hem gek heeft geluld en nu ineens een dik probleemquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
die slappe oetl*l?
man man geile ger gaat giga af
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatjequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Shelley mag het wat mij betreft uitmaken.
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:15 schreef Goldencharly het volgende:
GM![]()
Wat een heuglijk nieuws dat Sjon de poort uit gaat![]()
![]()
Nee hij heeft shell zover dat ze iets anders gaat doen anders is het klaar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
die slappe oetl*l?
man man geile ger gaat giga af
Eens,voor de streams was hij wel een aanwinst.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg jammer hoor. De enige harde werker vertrekt. Zal zijn gemopper missen. Markante man.
Juist!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatje
Ik help daar graag een handje bij over 2 weken...quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wacht nog even met de hoop dat hij de meeste stemmen krijgt. Staat ze zelf beter op het plaatje
Shell moet gewoon haar mond eens open trekken, ze doet net of niks haar boeit maar dat is wel zo.quote:
Krijg het cos gezeik dat het saaie streams zijnquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon gaat echt niet zijn huisje uit
Zij kunnen wel goed scharen denk ik..quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mamakarina het volgende:
met Brandon ruilen.. dan ligt ze bij Brenda... Lijkt me dat ze dat heul niet gezellig gaat vinden...
Lijkt het wel op... waardeloos bezig nu die gozer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mazaru het volgende:
Gerrit wil gewoon Jeff en Jessie dwars zitten. Iedere andere oplossing wuift hij weg
Shelly is net een pierrotquote:
Kijk me aan als ik je sla.quote:
Juist, daarnet liep hij nog te zingen en dan na het gesprek met de boys weer heel anders.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke vette afgang voor de fatboy. Eerst geen probleem tot zijn 'broeder' hem gek heeft geluld en nu ineens een dik probleem
Wat een oetlul!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
Gerrit heeft makkelijk praten die ligt snáchts confortabel
quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Zij kunnen wel goed scharen denk ik..
Ze zei offeren, maar het was niet de bedoeling. Je zag dat ze het verkeerd zei.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zegt Shelley nou offeren ipv opperen?
Daar heeft ook Brenda nog wat over te zeggen toch?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mamakarina het volgende:
met Brandon ruilen.. dan ligt ze bij Brenda... Lijkt me dat ze dat heul niet gezellig gaat vinden...
Als die bolle zijn zin krijgt dan verpest ie een hoop komende lolquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moet het gewoon uit maken en bij Mike gaan liggen...
Zijn Jesse, Merel en Lotus ook weer over de pis
ja, en continue. Ik stoor me er enorm aan. Ik denk dat ze het engelse 'to offer' in haar hoofd heeft. Maar dan zou ze dus offreren moeten gebruiken en niet offerenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zegt Shelley nou offeren ipv opperen?
Omdat zijn 'broeder' heeft gezegd dat het onacceptabel is. Nadat zijn 'broeder' er eerst voor zorgde dat Shelley bij Mike in het huisje zou gaan slapenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, daarnet liep hij nog te zingen en dan na het gesprek met de boys weer heel anders.
Shelley MOET van hem bij J & J slapen. Hoezo????????????/
Jef en Jessie zijn nu even het probleem niet van Gerrit, dat is toch echt Mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:19 schreef mazaru het volgende:
Gerrit wil gewoon Jeff en Jessie dwars zitten. Iedere andere oplossing wuift hij weg
Tijd voor een streamlock en Gerrit daar weg halen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die bolle zijn zin krijgt dan verpest ie een hoop komende lol
Dan ligt ze bij twee mannenquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga lekker zelf daar liggen Ger en geef je bed aan Shelly dan Held !
Ze kan makkelijk erbij in die wigwam. Gisteren bood Tim aan om een bed erbij te zetten voor Lotus. Dat ging makkelijk zei hijquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga lekker zelf daar liggen Ger en geef je bed aan Shelly dan Held !
Hij is voelt het klote dat zij bij Mike slaapt. Als die twee in het huisje van Mike gaan, is er voor Jeff nog niet veel aan de hand.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt het wel op... waardeloos bezig nu die gozer.
Ik snap dat Shelly daar niet haar plekje bij wil hebben.
Dan luister je toch niet goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Jef en Jessie zijn nu even het probleem niet van Gerrit, dat is toch echt Mike
Die duwt haar zó de afgrond in, min mannetje.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit is ook niet zo standvastig en vechtlustig, maar verwacht het wel van Shelley.
Ze slaapt daar toch ook soms? Maar ze wil geen handjes van Ger meer aan haar geknutselde BH'squote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan makkelijk erbij in die wigwam. Gisteren bood Tim aan om een bed erbij te zetten voor Lotus. Dat ging makkelijk zei hij
Ja, Joa, Gerrit en Tim slapen daar toch ook als er ook een BB gast is.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan makkelijk erbij in die wigwam. Gisteren bood Tim aan om een bed erbij te zetten voor Lotus. Dat ging makkelijk zei hij
Ik duw graag even meequote:Op maandag 29 oktober 2018 16:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die duwt haar zó de afgrond in, min mannetje.
Ha ha ha ha ha Ben jij nu zo dom of ben ik nu zo slim ( Louis van Gaal)quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, daarnet liep hij nog te zingen en dan na het gesprek met de boys weer heel anders.
Shelley MOET van hem bij J & J slapen. Hoezo????????????/
Nee, het gezeik komt deze keer toch echt van niksnut Gerrie.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit zo'n bekrompen oetlul meegemaakt.
Wat een gezeik met die Shelley.
Hij duwt haar in de armen van de andere hyena's. In ieder geval zal Merel blij zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die duwt haar zó de afgrond in, min mannetje.
Nee tuurlijk niet. Van bouwen wordt je moe. Moet je nog eens recht overeind staan ookquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Scherzo het volgende:
En Gerrit bouwt ook geen huisje voor haar, voor hun...
Dat wijf heeft die gozer nooit gewild ben je blind ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, het gezeik komt deze keer toch echt van niksnut Gerrie.
Allebei, maar ik kan shelley niet uitstaan. Das echt een wolf in schaapskleren. Net zo verneukt als haar moeder hoorquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, het gezeik komt deze keer toch echt van niksnut Gerrie.
Bij deze van mij ook......had zelf wat ondernomen Gerrit.......dan had je recht van spreken.....maar ze moet het zelf uitzoeken.....dus bij deze.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Die Gerrit zou van mij al een klein tikje op zijn grote bek gekregen hebben!
Nee, dat zou ik ook niet willen. Als ik Shelley was niet, en ook die vanuit die twee gasten. Gerrit tolereren ze min of meer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Scherzo het volgende:
Die rotkop krijgt ze ook meer en meerquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Allebei, maar ik kan shelley niet uitstaan. Das echt een wolf in schaapskleren. Net zo verneukt als haar moeder hoor
Ah er komt een feestje voor Sjonquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:25 schreef danaqui het volgende:
Gaan nog wel leuke streams worden straks, feestje zuipen fittie![]()
Vooral als je totaal niet welkom bent en dat tegen drie man.....quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar als ik Sjellie was zou ik ook liever bij Mike liggen dan bij Jesse en Jeff op de grond...
Dan kijk jij zeker voor de 1e week streams en heb je de geschiedenis tussen Gerrit en Mike niet zo tot je genomenquote:
Zou ik wel graag willen zienquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:24 schreef Scherzo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |