SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee. Komt door dat klokverzetten. Een uur eerder wakker. Toch nog even gaan slapen en nu dus moe.quote:
Same here. Behoorlijk liggen spoken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Komt door dat klokverzetten. Een uur eerder wakker. Toch nog even gaan slapen en nu dus moe.
Vervelendquote:Op maandag 29 oktober 2018 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Komt door dat klokverzetten. Een uur eerder wakker. Toch nog even gaan slapen en nu dus moe.
Ik heb de winterzomertijd rel in de OUD SC even gevolgd, maar ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelend
Hoop echt dat ze het snel afschaffen
Ow kan ik die nog teruglezen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb de winterzomertijd rel in de OUD SC even gevolgd, maar ik snap het nog steeds niet![]()
Jij wilt de wintertijd aanhouden? Of de zomertijd?
Maar dan is het zomers om 22.00 donker (geen probleem) en om 03.30 licht (wel een probleem)quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow kan ik die nog teruglezen?
Wintertijd, is onze echte tijd.
Maar ben niet zo extreem hoor. Ben vooral voor afschaffen, kan ook met de zomertijd leven.
Ik heb me er over verbaasd hoe fel sommige users daar warenquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ze moeten het klok verzetten afschaffen. Welke kant op zal me roesten. Al zal ik de traditie oprecht missen.
En tot 10u in de ochtend donker is wel tof?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar dan is het zomers om 22.00 donker (geen probleem) en om 03.30 licht (wel een probleem)
Snap ik het zo goed?
Nee, ik ben ook geen voor of tegenstander.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En tot 10u in de ochtend donker is wel tof?
Ik ook, maar alleen met slaappillenquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag sowieso misschien niet een mening hebben
Want ik slaap net zo makkelijk overdag als de zon schijnt, en nee we hebben geen verduisterde gordijnen
Ik heb een nieuw vest, ook zo lekker warmquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wél heel blij met m'n nieuwe truien nu.![]()
Warm en wollig.
Ik sta 's ochtends ook een stuk prettiger op als het om 06.30 al licht isquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mening mag altijd.
Mijn grootste ergernis eraan is inderdaad vooral het daadwerkelijke verzetten, weggaan in het donker is meh, maar terugkomen in het donker is ook meh.
The dark days before Christmasquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sta 's ochtends ook een stuk prettiger op als het om 06.30 al licht is![]()
Maar goed, 21 december duurt niet lang meer, dan worden de dagen alweer langer.
Het is al bijna Kerstquote:
Opstaan kan ik sowieso al niet, licht of donker.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sta 's ochtends ook een stuk prettiger op als het om 06.30 al licht is![]()
Maar goed, 21 december duurt niet lang meer, dan worden de dagen alweer langer.
Nee, dat lijkt me ook iets té eng. Al zullen er vast meer mensen nog op straat zijn dat om 23.00quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opstaan kan ik sowieso al niet, licht of donker.Nadeel is nu wel dat het al echt donker is als ik begin met trainen. Zullen wel niet echt park-routes worden nu.
Ik wil graag een foute kersttruiquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is al bijna Kerst
Laaaaaast Christmas, I gave you my heeeeart
Oh, het is sowieso in een groepje, dus daar maak ik me geen zorgen over. Stuur gewoon de in uitstekende conditie zijnde trainert op engerds af.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook iets té eng. Al zullen er vast meer mensen nog op straat zijn dat om 23.00
Ik zou achteraan gaan hobbelen, dan pletten je voorgangers alle beestjes welquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is sowieso in een groepje, dus daar maak ik me geen zorgen over. Stuur gewoon de in uitstekende conditie zijnde trainert op engerds af.
Alleen park is amper/niet verlicht (is logisch ook, want beestjes), dus dan zie je niet waar je loopt.
Da's zielig! En m'n angst is meer een dwarsliggende boomwortel ofzo. Ik kan zonder struikelpartijen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou achteraan gaan hobbelen, dan pletten je voorgangers alle beestjes wel
Nou, als je je voorgangers ziet springen spring jij er achteraanquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zielig! En m'n angst is meer een dwarsliggende boomwortel ofzo. Ik kan zonder struikelpartijen.
Leuk!!quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
Oeh, waardebon van 20 euro voor de Wehkamp gekregen.
Fijn dat je eindelijk een afspraak hebt!quote:
Bij de action hadden ze een paar weken terug al zo’n rendier of kerstboom trui met flikkerende ledjes!quote:
Wordt dat beter of is het voorgoed hopeloos?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word maar niet warm vandaag jongens. Ondanks mijn dikke vest en mijn didrikssons mega thermo parka. Hopeloos
(De downside van veel afvallen. Je eerste slanke winter is altijd weer alsof iemand je in een koelcel opsluit in je bikini. )
Ja, vanmiddag even zwarte laarsjes kopenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Leuk!!
[..]
Fijn dat je eindelijk een afspraak hebt!
Ik ga komend weekend in Enschede kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij de action hadden ze een paar weken terug al zo’n rendier of kerstboom trui met flikkerende ledjes!
Volgens mij is het niet moeilijk meer om eraan te komen.
Aww.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Nog even de oud sc teruggekeken, maar viel een beetje tegen hoor
Soms is het wel vermakelijk leesvoerquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:34 schreef Samzz het volgende:
Ik weiger categorisch een stap in OUD te zetten.
Bijzonder wat moeder zijn met je kan doenquote:
Ik vind t maar eng. Je hele persoonlijkheid zo veranderen. Brrr.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijzonder wat moeder zijn met je kan doen
En nog leuker als ze 10 jaar geleden zeiden niet zo te worden.
Wat dacht je van een uitgezakte poes?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t maar eng. Je hele persoonlijkheid zo veranderen. Brrr.
Gelukkig heeft niet elke moeder datquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t maar eng. Je hele persoonlijkheid zo veranderen. Brrr.
Geen last vanquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uitgezakte poes?
dat wordt beter ja. Volgend jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt dat beter of is het voorgoed hopeloos?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uitgezakte poes?
* IJsdraakje hoopt op een niet-horrorwinter.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt beter ja. Volgend jaar.
Lekkende tetten, stukjes en bonkjes bij je eerste menstruatie na de bevalling, prolapsen voor en achter.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een vooroordelen weer, tering.
Don't get me started.
nee, daar doelde ik niet op. Dat zijn inderdaad gewoon feiten die er bij horen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekkende tetten, stukjes en bonkjes bij je eerste menstruatie na de bevalling, prolapsen voor en achter.
Alles voor ons wondertjes
Welke vooroordelen bedoel jij dan?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar doelde ik niet op. Dat zijn inderdaad gewoon feiten die er bij horen.
Al is mijn doos gewoon weer als vroeger
Gelukkig niet! Zou wat zijn als voor en achter even groot zouden zijnquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:48 schreef Sarabi het volgende:
Jullie noemen het wel verkeerd
Het is voorbips
Oké nu heb ik rare beelden in mijn hoofdquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Zou wat zijn als voor en achter even groot zouden zijn
Echt wel. Mijn sneeuwvlokje is het centrum van m'n levenquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar alle vrouwen veranderen in kirrende wezentjes zonder andere interesses zodra ze geworpen hebben.
Eigen schuldquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké nu heb ik rare beelden in mijn hoofden bedankt
Bijnaquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eigen schuld![]()
Heb je al rammelende eierstokken?
Nope das niet nodigquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zal ik je eens over spuitluiers vertellen?
Juist niet zo hard toch?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn volgens SQ ook geen vooroordelen maar keiharde feiten
Ik was je al voorquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist niet zo hard toch?
Maar goed ik ben er vandoor
je weet denk ik best waar ik op doelquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn volgens SQ ook geen vooroordelen maar keiharde feiten
Veel plezier!quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:17 schreef Poes. het volgende:
Wij gaan straks even naar de Action, cadeauzakjes kopen/vullen
Zaterdag eerste kinderfeestje, spannend
Haha valt wel mee hoorquote:
Ja dat klinkt gelijk een stuk minder luxequote:Op maandag 29 oktober 2018 12:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha valt wel mee hoorIs voornamelijk nagels knippen, omdat dat mij amper lukt. Is een thuispedicure, ze komt om de 8 weken bij mijn moeder.
Haha jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat klinkt gelijk een stuk minder luxeMaar mooi dat het weer klaar is.
Hahaha dan toch maar wachten?quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi dat daar gewoon mogelijkheden voor zijn.
Much verleiding, m'n pakje staat beneden en ik wil 'm openscheuren. Alleen dan moet ik met een open doos op pad en dát zie ik niet zo zitten.
Ja zeg dat.quote:
Het is wel het verstandigste ja.quote:
Hahaquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel het verstandigste ja.![]()
Wel blij dat ik vandaag met de auto ben, de gok was een goede dat het ding niet in fietstassen ging passen.
Kijken en doos weer dichtplakkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi dat daar gewoon mogelijkheden voor zijn.
Much verleiding, m'n pakje staat beneden en ik wil 'm openscheuren. Alleen dan moet ik met een open doos op pad en dát zie ik niet zo zitten.
Hmm....quote:
Doe je weer goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe schoenen voor de helft van de prijs. Altijd leuk.
Vanavond lasagne denk ik.
Ik had een bon. En geen zwarte schoenenquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doe je weer goed![]()
Hier spinazie met champignons en brie
Dat zie je verkeerd. Jij bent de kruik!quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:39 schreef LPFAN het volgende:
Kachel staat hier ook hoog aan.
Ik heb gelukkig op het moment een levend kruikje op schoot
Haha ja, hier ook inderdaad. Zodra het kouder wordt is ze opeens een enorme schoot katquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij bent de kruik!![]()
We merken het direct als het kouder wordt: ineens wil poes weer op schoot, want: lekker warm.
Doe eens niet zo gek johquote:
Ik zie mezelf niet als vetquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek joh
Niets mis met aan je figuur willen werken maar jezelf als vet zien (met een figuurtje zoals jij hebt) is het andere uiterste
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als vet. Ik heb genoeg vet om me warm te houden.
Binnen sporten een optie? Of heb je geen fitnessabo?quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck. Ik zag de temperatuur voor vanavond en nu wil ik niet meer sporten.
Het is een buitentraining die ik naast de sportschool doe, dus een beetje zonde om 'm te skippen vanwege "fris". Maar het levert wel frisse (hihaho) tegenzin op.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Binnen sporten een optie? Of heb je geen fitnessabo?
Als je eenmaal bezig bent wordt je warm genoegquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een buitentraining die ik naast de sportschool doe, dus een beetje zonde om 'm te skippen vanwege "fris". Maar het levert wel frisse (hihaho) tegenzin op.![]()
Ik pak wel als het mietje dat ik ben de auto ernaartoe, dat dan wel weer.En waarschijnlijk is handschoenen meenemen geen verkeerd idee.
Wel dikke of normale?quote:
Heeeel dikquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als je eenmaal bezig bent wordt je warm genoegSucces vanavond!
[..]
Wel dikke of normale?
Ik heb nu knee-socks aan, die komen tot m'n schenenDaarover heen nu die huissokken. Vond dure pantoffels van 15 euro wat te gek
Mohhhhquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeeel dik. Gebreide buitenkant en nep-wolachtige binnenkant
quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:29 schreef Samzz het volgende:
Moffen is een scheldwoord voor Duitsers.
Fixed.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:35 schreef Poes. het volgende:
Moffen is Fries Frans![]()
Moffen en sjaal, geen handschoenen/wanten en das.
Zo'n rondgenaaid bontje waar dames van stand mee liepen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fixed.![]()
En eigenlijk is een mof meer een koker, niet per se een want.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mof_(kleding)
Tikken niet, die Friezen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:35 schreef Poes. het volgende:
Moffen is Fries![]()
Moffen en sjaal, geen handschoenen/wanten en das.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Het maakt het mental image wel leuker, moffen die kuilen graven.
Met moffen in de sneeuwquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Het maakt het mental image wel leuker, moffen die kuilen graven.
Hadden ze onze kinders vorig jaar geleerd bij de CITO toets; wanten en dassen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil geen moffen die m'n handen warm houden.![]()
Liever m'n want-handschoen-hybride.(Handschoenen met want-flapje)
Mijn kind weigert zelfs Fries te sprekenquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tsja, je buiten Friesland verstaanbaar kunnen maken ís op zich wel handig.
Met hele vingers of halve vingers?quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil geen moffen die m'n handen warm houden.![]()
Liever m'n want-handschoen-hybride.(Handschoenen met want-flapje)
Halve.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met hele vingers of halve vingers?
Ja, die heb ik als zelfmaakproject voorbij zien komen. Lijken me best praktisch. Hoeft niet de hele want uit als je bijv. moet appen in de kou.quote:
Katjes hebben volgens google helemaal geen vingers.quote:
Ohh, weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Katjes hebben volgens google helemaal geen vingers.
[ afbeelding ]
Dit is wat IJsdraakje en ik bedoelen.
[ afbeelding ]
Kledingpakketje?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoals die onderste heb ik inderdaad, ideaal om even snel de deur/fiets van het slot te halen zonder meteen alles uit te moeten trekken.
Blij met pakje, alles past.Nu ben ik wel echt even uitgeshopt voorlopig, in ieder geval wat spul voor dagelijks betreft.
Meteen een goede reden om mijn kast uit te mesten en wat spul richting kledingbak/LdH te kiepen, want vol met spul dat niet zo mooi meer past.
(of gewoon bejaard is en weg mag)
Lastig.. Kerstcollega?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe zouden jullie omgaan met een werkgever die een collega lijkt voor te trekken?
Ja, toevallig dezelfde. Maar dit gaat om wat anders dan vrije dagen.quote:
WGR een optie? Die hebben er meer verstand van.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, toevallig dezelfde. Maar dit gaat om wat anders dan vrije dagen.
O.a. auto van de zaak.
Ja maar dat wil ik horenquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
WGR een optie? Die hebben er meer verstand van.
Hier kunnen we alleen maar roeptoeteren over hoe stom en oneerlijk het is
Nog geen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor reden wordt er gegeven voor het verschil?
Wel heel scheefquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen.
Gaat erom dat ze een auto van de zaak heeft zodat ze naar huis kan. En nu zijn ze aan t kijken naar een paard voor haar.
En ik heb in de tijd dat ik hier werk in totaal 50 euro bruto opslag gehad.
Wat voor extra's doet zij voor de baas?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen.
Gaat erom dat ze een auto van de zaak heeft zodat ze naar huis kan. En nu zijn ze aan t kijken naar een paard voor haar.
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:37 schreef Samzz het volgende:
Ja ik snap t ook niet helemaal... Ga dr na m'n vakantie eens mee in gesprek. Want als dat kan, kan ik ook opslag hebben.
Whut?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen.
Werd aangeboden he.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Werkgevers bedenken wensen van werknemers vaak ook niet he. Misschien kan jij ook wel als je zou onderhandelen.
Gewoon doen
Zou het wel bespreken jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werd aangeboden he.
Maar ga t er wel over hebben.
Kleding en een paar schoenen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kledingpakketje?Wat had je allemaal besteld?
Wij zitten al aan het avondeten, vanavond vroeg op bed en morgen ein-de-lijk weer ritme(Vandaag studiedag)
Leuk, foto's zijn altijd welkomquote:Op maandag 29 oktober 2018 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleding en een paar schoenen.
Zal later wel even foto's maken.
Ja, ik snap dat nooit. Zo vaak dat ik op de rem moet trappen omdat er opeens iemand loopt met een hond. Helpt ook zeker niet mee als dat een zwarte hond is.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
Net wezen fietsen in de polder. Mijn honden zijn verlicht als kerstbomen. Kom ik tot drie keer toe wandelaars met honden zonder licht tegen. Gewoon geen enkel lichtje in een pikkedonkere polder.
Ja gevaarlijkquote:Op maandag 29 oktober 2018 18:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat nooit. Zo vaak dat ik op de rem moet trappen omdat er opeens iemand loopt met een hond. Helpt ook zeker niet mee als dat een zwarte hond is.
Ja vreselijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja gevaarlijk.
Mijn honden lopen los, maar die zijn dus heel goed verlicht. En dan kom je zo'n onverlaat zonder lampjes tegen.
Als ze aangelijnd zijn, dan voorzie ik geen problemen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
Net wezen fietsen in de polder. Mijn honden zijn verlicht als kerstbomen. Kom ik tot drie keer toe wandelaars met honden zonder licht tegen. Gewoon geen enkel lichtje in een pikkedonkere polder.
Dan ben je erg domquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als ze aangelijnd zijn, dan voorzie ik geen problemen.
Het gaf dan ook problemen, want ik reed m bijna aan.quote:
'quote:
Het is ook echt niet verantwoordquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaf dan ook problemen, want ik reed m bijna aan.
Klopt idd. Je brengt niet alleen jezelf maar ook je honden in gevaar. Ik snap het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is ook echt niet verantwoord
En oerdom maarja daar zijn er veel mensen van helaas
Zwart met een puntneusje en een bontrand. Ik vind van welquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:12 schreef Sarabi het volgende:
En zijn ze nog leuk om te dragen?
Eerste vakantiedag met mijn ouders dus zometeen wijntjes en toastjes
Weltrusten voor zometeen en sportse morgen!quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:56 schreef Poes. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Laatste bakje thee en dan ook richting bed. Morgen lekker sporten
Kijken of ik inmiddels al wat meer longinhoud heb
Leuk!!quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart met een puntneusje en een bontrand. Ik vind van wel.
Lekker, veel plezier!quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:12 schreef Sarabi het volgende:
En zijn ze nog leuk om te dragen?
Eerste vakantiedag met mijn ouders dus zometeen wijntjes en toastjes
Oh heerlijkquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:30 schreef LPFAN het volgende:
Ik maak zo popcorn uit de magnetronheb een TLC kijk avondje
Jaah, tot half 12 allemaal programma's waar ik graag naar kijkquote:
Nog mooierquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah, tot half 12 allemaal programma's waar ik graag naar kijk
Kijkse!quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog mooier!
Ik kijk Bodyguard. Goede serie wel.
Whahahaha wauw. Just.. wauw...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Happypancake geinstalleerd. Een van de eerste 'openingszinnen' was 'ik laat je over die kinderwens wel anders denken'.
Dus ik ben even uit m'n slof geschoten en heb de beste meneer geblokkeerd. De arrogantie.
Ja nogal. Anywho. Blocked.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat, en wat je zei, héél arrogant![]()
Plaat voor z'n hoofd.
Ik weet t niet zo goed met die app, thoquote:
Ik ben nooit verder gekomen dat Badoo/Lexa/Tinder. Ik ben wel de laatste die je kan helpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet t niet zo goed met die app, tho.
Badoo en Tinder heb ik ook (gehad/).quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dat Badoo/Lexa/Tinder. Ik ben wel de laatste die je kan helpen
Onze eisen liggen gewoon te hoog. Die van mij zijn helemaal niet realistischquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Badoo en Tinder heb ik ook (gehad/).
Eigenlijk is alles waardeloos. Maar dat ligt aan mij denk ik.
Ik denk niet dat mijn eisen te hoog liggen. Ik ben gewoon te lui om actief ermee bezig te zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Onze eisen liggen gewoon te hoog. Die van mij zijn helemaal niet realistisch#ForeverAlone
Je prioriteiten liggen gewoon anders, lui zijn staat volgens mij niet eens in jouw woordenboek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn eisen te hoog liggen. Ik ben gewoon te lui om actief ermee bezig te zijn.
Ja dat vat t wat beter samenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je prioriteiten liggen gewoon anders, lui zijn staat volgens mij niet eens in jouw woordenboek.
Hier lijkt t ook droog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:40 schreef Poes. het volgende:
Pfoe, gelukkig zijn de dikke buien overgetrokken, komen we droog aan op schoolDaarna nog 15min naar de fitness fietsen
Van mij mag het de hele dag regenen, behalve als ik op de fiets zitquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier lijkt t ook droog.
Voor zo lang het duurt.
Ik wil het droog graagquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Van mij mag het de hele dag regenen, behalve als ik op de fiets zit
Ze houden van autorijden en of dagen in de trein? Erg onder de indruk van je...?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:39 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het niet. Waarom zou je in godsnaam een vrouw die aan de andere kant van t land woont aanspreken...
Of ze weten niet waar Sluis ligt. Dat kan ook.
Zeeuws-Vlaanderen centraalquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze houden van autorijden en of dagen in de trein? Erg onder de indruk van je...?
En ligt toch redelijk centraal
Redelijk centraal t.o.v. België en Noord-Frankrijk, ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze houden van autorijden en of dagen in de trein? Erg onder de indruk van je...?
En ligt toch redelijk centraal
En tussen Schoonhoven en Vianenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Redelijk centraal t.o.v. België en Noord-Frankrijk, ja.
Juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Redelijk centraal t.o.v. België en Noord-Frankrijk, ja.
In m’n hoofd bij Ameiden dus (dat staat daar ergens op een bord). Maar dat kan ook iets anders zijn dan een dorp.quote:
Zo te zien is dat een buurtschap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In m’n hoofd bij Ameiden dus (dat staat daar ergens op een bord). Maar dat kan ook iets anders zijn dan een dorp.
Met Elst en Oosterhout is het ook irritant.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo te zien is dat een buurtschap.
Zo is er ook een Westerlee in de buurt van Naaldwijk. Heel raar als je in Groningen woont.
Oh nee. Brrrr.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Samzz; is een app waar ook Vlamingen zitten dan handig of zou je dat niet willen?
Mwah afstand hoeft niet een probleem te zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:39 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het niet. Waarom zou je in godsnaam een vrouw die aan de andere kant van t land woont aanspreken...
Of ze weten niet waar Sluis ligt. Dat kan ook.
Ik vind dat wel een probleem. Een uurtje vind ik prima. Maar dat is wel de max.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah afstand hoeft niet een probleem te zijn
Toen we begonnen met daten woonde mijn man ook 150km verderop
Zoek je iemand voor een vaste relatie of is dat niet je insteek?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een probleem. Een uurtje vind ik prima. Maar dat is wel de max.
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik behoor tot het uitstervende ras dat de partner "gewoon in de kroeg" ontmoet heeft.
wat heeft leeftijd daarmee van doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Wij zijn ongeveer dezelfde leeftijd?
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken mijn man ook van FOK, maar we woonden op 10 minuten loopafstand en hadden zelfs op dezelfde havo gezeten
Dat het in mijn kring op die leeftijd geen uitstervend ras isquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daarmee van doen?
Wat bijzonder, wil je ook vertellen wat je daar toe beweegt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:19 schreef LPFAN het volgende:
Ik kan ook niet helpen met informatieIk ben single, altijd geweest en ben het ook van plan te blijven
De meeste "succesverhalen" die ik hoor zijn via sites, sport, werk of gemeenschappelijke kennissen, de echte kroegverhalen hoor ik amper nog. In ieder geval niet wat de meer-dan-drie-weken verhalen betreft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Wij zijn ongeveer dezelfde leeftijd?
Ik heb de behoefte totaal niet. Ik vind het harstikke prima zo. Het is niet zo dat ik als ik ooit iemand tegen kom waar het echt mee klikt ik dat uit de weg zou gaan maar ik ga niet op zoek en vind het prima als het nooit zou gebeuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat bijzonder, wil je ook vertellen wat je daar toe beweegt?
Dorpskroeg is over het algemeen wat meer een centrale verzamelplaats dan één van de vele uitgaansgelegenheden in een stad volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Het helpt misschien wel dat ik in een dorp woon
Dat is helemaal spannendquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:53 schreef Poes. het volgende:
Leuk al die verhalen![]()
Ik ben er 10 jaar terug met de baas vandoor gegaan![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Samzz op 30-10-2018 21:22:04 ]
Op t werk. Why?quote:
Is het pakket op je werk bezorgd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op t werk. Why?
Nog een uurtje en dan naar huis.
Mijn pakketten worden altijd op t werk bezorgdquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Is het pakket op je werk bezorgd?
Vond het anders zo sneu dat je tot vanavond moest wachten
Dan is het wel erg met je....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:20 schreef Poes. het volgende:
Ik kijk van ellende maar Mr Frank Visser doet uitspraak
I knowquote:
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Jaaa, ruim twee jaar geloof ik...
Misschien komt t weer. Maar nu is t even op.
Huh. R&P heeft mij en STING. Ik blijf tot er een nieuwe mod is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ze kunnen R&P nu wel op slot zetten, dit komt niet goed zonder moderators
Serieus? Ik wist niet dat STING er ook nog was, zegt genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh. R&P heeft mij en STING. Ik blijf tot er een nieuwe mod is.
Het moet wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Jaaa, ruim twee jaar geloof ik...
Misschien komt t weer. Maar nu is t even op.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist niet dat STING er ook nog was, zegt genoeg
Ja precies. En op zich is het te doen. Maar ik had op gegeven moment hele zware problematiek voor de kiezen. Tot drie keer toe en dat hakt er wel in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven
Lijkt me een zwaar subforum om te modden
Ja dat moet je ook echt niet onderschattenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. En op zich is het te doen. Maar ik had op gegeven moment hele zware problematiek voor de kiezen. Tot drie keer toe en dat hakt er wel in.
Veel steun gehad vanuit de crew waar nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook echt niet onderschatten
Je hebt daar niet voor geleerd en ga er vanuit dat je er ook geen hulp voor krijgt om het te verwerken
Ze zijn zwart.quote:
Ja maar dat is meer hoe vrienden ook kunnen helpen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel steun gehad vanuit de crew waar nodig.
Zo erg was het gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar dat is meer hoe vrienden ook kunnen helpen natuurlijk
Soms kan meer nodig zijn
Hahahahaha wat ontzettend grappigquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom heb je twee identieke paarse dildo's?
Dank jequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:23 schreef LPFAN het volgende:
Echt diep respect hoe lang je het hebt volgehouden.
Hoezoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt
Kun je FHF niet overnemen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |