Dat zie je verkeerd. Jij bent de kruik!quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:39 schreef LPFAN het volgende:
Kachel staat hier ook hoog aan.
Ik heb gelukkig op het moment een levend kruikje op schoot
Haha ja, hier ook inderdaad. Zodra het kouder wordt is ze opeens een enorme schoot katquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij bent de kruik!![]()
We merken het direct als het kouder wordt: ineens wil poes weer op schoot, want: lekker warm.
Doe eens niet zo gek johquote:
Ik zie mezelf niet als vetquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek joh
Niets mis met aan je figuur willen werken maar jezelf als vet zien (met een figuurtje zoals jij hebt) is het andere uiterste
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als vet. Ik heb genoeg vet om me warm te houden.
Binnen sporten een optie? Of heb je geen fitnessabo?quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck. Ik zag de temperatuur voor vanavond en nu wil ik niet meer sporten.
Het is een buitentraining die ik naast de sportschool doe, dus een beetje zonde om 'm te skippen vanwege "fris". Maar het levert wel frisse (hihaho) tegenzin op.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Binnen sporten een optie? Of heb je geen fitnessabo?
Als je eenmaal bezig bent wordt je warm genoegquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een buitentraining die ik naast de sportschool doe, dus een beetje zonde om 'm te skippen vanwege "fris". Maar het levert wel frisse (hihaho) tegenzin op.![]()
Ik pak wel als het mietje dat ik ben de auto ernaartoe, dat dan wel weer.En waarschijnlijk is handschoenen meenemen geen verkeerd idee.
Wel dikke of normale?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |