Lastig.. Kerstcollega?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe zouden jullie omgaan met een werkgever die een collega lijkt voor te trekken?
Ja, toevallig dezelfde. Maar dit gaat om wat anders dan vrije dagen.quote:
WGR een optie? Die hebben er meer verstand van.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, toevallig dezelfde. Maar dit gaat om wat anders dan vrije dagen.
O.a. auto van de zaak.
Ja maar dat wil ik horenquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
WGR een optie? Die hebben er meer verstand van.
Hier kunnen we alleen maar roeptoeteren over hoe stom en oneerlijk het is
Nog geen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor reden wordt er gegeven voor het verschil?
Wel heel scheefquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen.
Gaat erom dat ze een auto van de zaak heeft zodat ze naar huis kan. En nu zijn ze aan t kijken naar een paard voor haar.
En ik heb in de tijd dat ik hier werk in totaal 50 euro bruto opslag gehad.
Wat voor extra's doet zij voor de baas?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen.
Gaat erom dat ze een auto van de zaak heeft zodat ze naar huis kan. En nu zijn ze aan t kijken naar een paard voor haar.
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:37 schreef Samzz het volgende:
Ja ik snap t ook niet helemaal... Ga dr na m'n vakantie eens mee in gesprek. Want als dat kan, kan ik ook opslag hebben.
Whut?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen.
Werd aangeboden he.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Werkgevers bedenken wensen van werknemers vaak ook niet he. Misschien kan jij ook wel als je zou onderhandelen.
Gewoon doen
Zou het wel bespreken jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werd aangeboden he.
Maar ga t er wel over hebben.
Kleding en een paar schoenen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kledingpakketje?Wat had je allemaal besteld?
Wij zitten al aan het avondeten, vanavond vroeg op bed en morgen ein-de-lijk weer ritme(Vandaag studiedag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |