Veel plezier!quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:17 schreef Poes. het volgende:
Wij gaan straks even naar de Action, cadeauzakjes kopen/vullen
Zaterdag eerste kinderfeestje, spannend
Haha valt wel mee hoorquote:
Ja dat klinkt gelijk een stuk minder luxequote:Op maandag 29 oktober 2018 12:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha valt wel mee hoorIs voornamelijk nagels knippen, omdat dat mij amper lukt. Is een thuispedicure, ze komt om de 8 weken bij mijn moeder.
Haha jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat klinkt gelijk een stuk minder luxeMaar mooi dat het weer klaar is.
Hahaha dan toch maar wachten?quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi dat daar gewoon mogelijkheden voor zijn.
Much verleiding, m'n pakje staat beneden en ik wil 'm openscheuren. Alleen dan moet ik met een open doos op pad en dát zie ik niet zo zitten.
Het is wel het verstandigste ja.quote:
Hahaquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel het verstandigste ja.![]()
Wel blij dat ik vandaag met de auto ben, de gok was een goede dat het ding niet in fietstassen ging passen.
Kijken en doos weer dichtplakkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi dat daar gewoon mogelijkheden voor zijn.
Much verleiding, m'n pakje staat beneden en ik wil 'm openscheuren. Alleen dan moet ik met een open doos op pad en dát zie ik niet zo zitten.
Hmm....quote:
Doe je weer goedquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe schoenen voor de helft van de prijs. Altijd leuk.
Vanavond lasagne denk ik.
Ik had een bon. En geen zwarte schoenenquote:Op maandag 29 oktober 2018 12:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doe je weer goed![]()
Hier spinazie met champignons en brie
Dat zie je verkeerd. Jij bent de kruik!quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:39 schreef LPFAN het volgende:
Kachel staat hier ook hoog aan.
Ik heb gelukkig op het moment een levend kruikje op schoot
Haha ja, hier ook inderdaad. Zodra het kouder wordt is ze opeens een enorme schoot katquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij bent de kruik!![]()
We merken het direct als het kouder wordt: ineens wil poes weer op schoot, want: lekker warm.
Doe eens niet zo gek johquote:
Ik zie mezelf niet als vetquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek joh
Niets mis met aan je figuur willen werken maar jezelf als vet zien (met een figuurtje zoals jij hebt) is het andere uiterste
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als vet. Ik heb genoeg vet om me warm te houden.
Binnen sporten een optie? Of heb je geen fitnessabo?quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck. Ik zag de temperatuur voor vanavond en nu wil ik niet meer sporten.
Het is een buitentraining die ik naast de sportschool doe, dus een beetje zonde om 'm te skippen vanwege "fris". Maar het levert wel frisse (hihaho) tegenzin op.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Binnen sporten een optie? Of heb je geen fitnessabo?
Als je eenmaal bezig bent wordt je warm genoegquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een buitentraining die ik naast de sportschool doe, dus een beetje zonde om 'm te skippen vanwege "fris". Maar het levert wel frisse (hihaho) tegenzin op.![]()
Ik pak wel als het mietje dat ik ben de auto ernaartoe, dat dan wel weer.En waarschijnlijk is handschoenen meenemen geen verkeerd idee.
Wel dikke of normale?quote:
Heeeel dikquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als je eenmaal bezig bent wordt je warm genoegSucces vanavond!
[..]
Wel dikke of normale?
Ik heb nu knee-socks aan, die komen tot m'n schenenDaarover heen nu die huissokken. Vond dure pantoffels van 15 euro wat te gek
Mohhhhquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeeel dik. Gebreide buitenkant en nep-wolachtige binnenkant
quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:29 schreef Samzz het volgende:
Moffen is een scheldwoord voor Duitsers.
Fixed.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:35 schreef Poes. het volgende:
Moffen is Fries Frans![]()
Moffen en sjaal, geen handschoenen/wanten en das.
Zo'n rondgenaaid bontje waar dames van stand mee liepen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fixed.![]()
En eigenlijk is een mof meer een koker, niet per se een want.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mof_(kleding)
Tikken niet, die Friezen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:35 schreef Poes. het volgende:
Moffen is Fries![]()
Moffen en sjaal, geen handschoenen/wanten en das.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Het maakt het mental image wel leuker, moffen die kuilen graven.
Met moffen in de sneeuwquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Het maakt het mental image wel leuker, moffen die kuilen graven.
Hadden ze onze kinders vorig jaar geleerd bij de CITO toets; wanten en dassen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil geen moffen die m'n handen warm houden.![]()
Liever m'n want-handschoen-hybride.(Handschoenen met want-flapje)
Mijn kind weigert zelfs Fries te sprekenquote:Op maandag 29 oktober 2018 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Tsja, je buiten Friesland verstaanbaar kunnen maken ís op zich wel handig.
Met hele vingers of halve vingers?quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil geen moffen die m'n handen warm houden.![]()
Liever m'n want-handschoen-hybride.(Handschoenen met want-flapje)
Halve.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met hele vingers of halve vingers?
Ja, die heb ik als zelfmaakproject voorbij zien komen. Lijken me best praktisch. Hoeft niet de hele want uit als je bijv. moet appen in de kou.quote:
Katjes hebben volgens google helemaal geen vingers.quote:
Ohh, weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Katjes hebben volgens google helemaal geen vingers.
[ afbeelding ]
Dit is wat IJsdraakje en ik bedoelen.
[ afbeelding ]
Kledingpakketje?quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoals die onderste heb ik inderdaad, ideaal om even snel de deur/fiets van het slot te halen zonder meteen alles uit te moeten trekken.
Blij met pakje, alles past.Nu ben ik wel echt even uitgeshopt voorlopig, in ieder geval wat spul voor dagelijks betreft.
Meteen een goede reden om mijn kast uit te mesten en wat spul richting kledingbak/LdH te kiepen, want vol met spul dat niet zo mooi meer past.
(of gewoon bejaard is en weg mag)
Lastig.. Kerstcollega?quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe zouden jullie omgaan met een werkgever die een collega lijkt voor te trekken?
Ja, toevallig dezelfde. Maar dit gaat om wat anders dan vrije dagen.quote:
WGR een optie? Die hebben er meer verstand van.quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, toevallig dezelfde. Maar dit gaat om wat anders dan vrije dagen.
O.a. auto van de zaak.
Ja maar dat wil ik horenquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
WGR een optie? Die hebben er meer verstand van.
Hier kunnen we alleen maar roeptoeteren over hoe stom en oneerlijk het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |