SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Net alsof jij of ik in de prijzen zullen vallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd wat er te winnen valt bij Melting. [ afbeelding ]
Mad is er (nog) niet hè? Alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Net alsof jij of ik in de prijzen zullen vallen
Binnenkort toch nog maar eens Hide And Seek draaien, voor strafquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@TT.
[..]
Die zijn op.
[..]
Met dat dunne papiertje.
spijkerbroek is er wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Mad is er (nog) niet hè? Alles is mogelijk. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Net alsof jij of ik in de prijzen zullen vallen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort toch nog maar eens Hide And Seek draaien, voor straf
Ik heb anders ook nog nooit iets gewonnen bij Melting...quote:
Ja, jij piekt op het verkeerde moment.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog nooit iets gewonnen bij Melting...
Sneeuw tot vlak onder je raam zou welkom zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had Wolfsheim gedraaidquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef ToT het volgende:
Ennn thx weer voor dat beetje wat ik heb meegekregen, 11!Melting!
That's what she saidquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij piekt op het verkeerde moment.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sneeuw tot vlak onder je raam zou welkom zijn.
Ik kom gek genoeg nooit verder dan 0 punten. En ik eindig altijd gelijk met de rest. Zelfs als Tuned22 of MadMaster mij twintig keer te snel af zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun jij bij livelink op haar tong kijken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lag op het puntje van mijn tong, net als bij livelink.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kun je iets draaien met Sex? Lennon vond het niet kunnen....![]()
Hij vond het jammer dat Final Countdown niet gedraaid werd.
Ik heb die brass-versie weleens helemaal gedraaid, maar ja... het is verder alleen een eind-jingle. Gewoon even Melting heel lief aankijken....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kun je iets draaien met Sex? Lennon vond het niet kunnen....![]()
Hij vond het jammer dat Final Countdown niet gedraaid werd.
quote:
quote:
Had het vage vermoeden dat ze het nummer ook niet vrij vlot uit haar mouw zou schudden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun jij bij livelink op haar tong kijken?
Ook niet uit mijn tong overigensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het vage vermoeden dat ze het nummer ook niet vrij vlot uit haar mouw zou schudden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, F1 kwalificatie is klaar, nu intunen
Verstappen 1e?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
It is I, LeClerc!
[ afbeelding ]
Ze hadden best wat sneller kunnen rijden. Nu heb je 9 minuten Melting gemist.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie kan die boordradio's eens hacken...... dat we daar ook op te beluisteren zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze hadden best wat sneller kunnen rijden. Nu heb je 9 minuten Melting gemist.
Hoiquote:
Een beetje erg. We hadden trouwens ook allebei zijn naam fout gespeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk is dit best een beetje een zeiknummer
Viel mij ook al op. Daarom krijgen jullie 0 punten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje erg. We hadden trouwens ook allebei zijn naam fout gespeld.
Fixed,quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk is dit best een beetje een zeiknummer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
The wayward wind, maar van wie...
Ik heb echt altijd gedacht dat het met een t was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje erg. We hadden trouwens ook allebei zijn naam fout gespeld.
Meneer en mevrouw Grant.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Gogi? Welke ouder nooemt zijn kind Gogi?
Thank you, captain open doorquote:
Ik ook hoor. Het viel me nu pas op. Ik dacht ook eerst dat het een spelfout was op de albumhoesquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd gedacht dat het met een t was.
altijd de schuld van anderen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het viel me nu pas op. Ik dacht ook eerst dat het een spelfout was op de albumhoes
Ja, was ook maar net op tijd thuis. Tot laat in de middag in Scheveningen gezeten.quote:
You’re welcomequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Thank you, captain open door![]()
ook bekend van Peppi en Gogiquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Gogi? Welke ouder nooemt zijn kind Gogi?
Ik heb het ook nog gecheckt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het viel me nu pas op. Ik dacht ook eerst dat het een spelfout was op de albumhoes
Moest je lang zitten daar ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, was ook maar net op tijd thuis. Tot laat in de middag in Scheveningen gezeten.
Ik was nog aan het typen toen jullie te snel warenquote:
Liefst wel natuurlijk. Maar gelukkig ging ik eerst even googelen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
altijd de schuld van anderen natuurlijk
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdomme, ninja-edit....
Was geheel vrijwilligquote:
ik zong het ook zo meequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog... ik kan het meezingen. Mijn oma draaide dit graag....
weißtquote:
das habe ich nicht gewuesstquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
weißt
Taalnazi present.
Voor ß is ss ook prima, en voor ü ue, voor ö oe en voor ä ae.
Just saying.
Die zin loopt niet helemaal lekker, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:19 schreef just me het volgende:
Tja, waar is Oscar als hem de titel van Bowie nodig hebt
ik ben ook gewend om het op jouw manier te typen, mailtjes kregen vroeger echt heel rare onleesbare codes als ik ü etc typtequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
weißt
Taalnazi present.
Voor ß is ss ook prima, en voor ü ue, voor ö oe en voor ä ae.
Just saying.
Loopt idd erg niet goed die zinquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zin loopt niet helemaal lekker, maar ik begrijp wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga je de Radio 49 sjaal ook daadwerkelijk dragen, 11?
als het al van die 2 slokjes komt is het wel erg met mequote:
Sowieso een interessante vraagquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:19 schreef just me het volgende:
Tja, waar is Oscar als hem de titel van Bowie nodig hebt
De Radio 49-sjaal?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga je de Radio 49 sjaal ook daadwerkelijk dragen, 11?
Oscar was er nog deze week bij de show van MadMaster.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso een interessante vraag
Gods kolere nou, veel erger kan het niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt heel erg Nederlands, damn wat slecht
Ja echt heel slecht.... en die tekst....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt heel erg Nederlands, damn wat slecht
Die kun je zelf breien en Melting heeft het patroonquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Radio 49-sjaal?Ik heb even iets gemist, geloof ik?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Die kun je zelf breien en Melting heeft het patroon
Klopt. Die zaten niet in de standaard ASCII toen en werden vernield door menig computersysteem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben ook gewend om het op jouw manier te typen, mailtjes kregen vroeger echt heel rare onleesbare codes als ik ü etc typte
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oscar was er nog deze week bij de show van MadMaster.
Ik doe niet aan breienquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Die kun je zelf breien en Melting heeft het patroon
Je had het nummer goed geraden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Radio 49-sjaal?Ik heb even iets gemist, geloof ik?
Een sjaal is makkelijker denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe niet aan breien(Behalve als ik twee compleet verschillende nummers draai waar dan voor de vorm iets tussen moet als overgang)
Dat was ook alleen maar omdat Bowie het 5 keer voorzegde...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had het nummer goed geraden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was ook alleen maar omdat Bowie het 5 keer voorzegde...
Melting is knock-out geslagen, we zitten in werkelijkheid naar Vout te luisteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjezus, heb je een aparte afdeling met zulke muziek, Melt?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Melting is knock-out geslagen, we zitten in werkelijkheid naar Vout te luisteren.
dit is het mapje sis is ferrie nais for thu saturdayssjowquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is het mapje sis is ferrie nais for thu saturdayssjow
"sis is ferrie nais for thu saturdayssjow, zey never kess zis ennieway!"quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is het mapje sis is ferrie nais for thu saturdayssjow
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"sis is ferrie nais for thu saturdayssjow, zey never kess zis ennieway!"
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Die is net naar boven... ik ga hem even roepen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Die is net naar boven... ik ga hem even roepen.
Damn, touren ze nog?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin van mij is onlangs naar een optreden van ze geweest. Ik wist niet dat ze nog tourden en ik had haar ook niet als fan ingeschat
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
hij vindt het haar lelijk en wil ze niet ontmoeten.
averecht lukt me ook nog net, maar steken opzetten en meerderen en minderen kan ik niet. Haken kan ik welquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb jullie een keer gekweld met de majeur-versie van die nummer. Ik beloof dat ik dat nooit weer zal doen
Oh shit ja. Ik was het al bijna vergeten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb jullie een keer gekweld met de majeur-versie van die nummer. Ik beloof dat ik dat nooit weer zal doen
Ohja, dat was eens maar nooit meer. Op straffe van mute.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
maar die kon ook echt niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Die is alweer naar boven. Die ging YouTube filmpjes kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft deze zanger koorts of moet Lennon weer naar boven?
Hop, weer naar buiten dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:35 schreef ToT het volgende:
Sow hele dag op pad geweest; mini-ToT geeft geen kik.
Weer thuis, en het is de hele tijd huilen en drammen!
Gewoon weer op pad gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:35 schreef ToT het volgende:
Niet het origineel inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit het origineel, nee he? Het klinkt nieuwer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
Feel the need in een slechte versie.
Dat gaat nog jarenlang zo zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:35 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat gaat nog jarenlang zo zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan is het iets Nederlands uit de jaren 80
En dan gaan ze later dan jezelf naar bed. En appen ze je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot de puberteit. Dan willen ze niet mee op pad.
Mijn puber heeft vanochtend boos het huis verlaten. Ze is om een of andere reden vooral boos op mij (en ik heb geen idee wat ik misdaan heb). Ze is naar mijn ouders vertrokken en ik kreeg net een berichtje dat ze daar ook blijft slapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot de puberteit. Dan willen ze niet mee op pad.
leuk man, puberdochtersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn puber heeft vanochtend boos het huis verlaten. Ze is om een of andere reden vooral boos op mij (en ik heb geen idee wat ik misdaan heb). Ze is naar mijn ouders vertrokken en ik kreeg net een berichtje dat ze daar ook blijft slapen.
Ik vrees dat ze haar nood heeft geklaagd bij mijn ouders en dat ik morgen bij hen op het matje moet verschijnen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn puber heeft vanochtend boos het huis verlaten. Ze is om een of andere reden vooral boos op mij (en ik heb geen idee wat ik misdaan heb). Ze is naar mijn ouders vertrokken en ik kreeg net een berichtje dat ze daar ook blijft slapen.
Ik vrees dat ze haar nood heeft geklaagd bij mijn ouders en dat ik morgen bij hen op het matje moet verschijnen.
Oei, dat wordt een week zonder eten naar bed voor jou!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
precies, die moeten daar niet tussen gaan zittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En je weet niet wat je fout hebt gedaan?
Je ouders zouden haar gewoon terug moeten sturen.
Gelukkig is ze naar je ouders gegaan! En tja.. misschien heb je gewoon niets verkeerds gedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, liever naar mijn ouders dan naar een of andere loverboy.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En je weet niet wat je fout hebt gedaan?
Je ouders zouden haar gewoon terug moeten sturen.
Ik heb dit nummer op 7-inch single, cd-single en remix cd-singlequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een gewone hond en geen zeehond!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, liever naar mijn ouders dan naar een of andere loverboy.
vertel mij watquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mee eens ja, wtf!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]balen is dat. Bijzonder dat jij trouwens nog bij je ouders op het matje moet verschijnen... en dat zij zich daarmee bemoeien. Prima dat ze haar nu even de ruimte geven om te spuien en haar een plek te geven, maar dit lijkt me iets tussen jou en je dochter.
Misschien wel, maar dan heel erg onbewust.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. Kende je die niet?!![]()
Cultuurbarbaar....
Zou je daar op ingaan dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
Gewoon bij Zandvoort het water in donderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een gewone hond en geen zeehond!
Nee hoor, dat was ook maar een grapje. Mijn ouders zouden zich er hooguit heel voorzichtig mee bemoeien. Nee, ik vind het fijn dat mijn kinderen daar altijd nog terecht kunnen en graag naar toe gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]balen is dat. Bijzonder dat jij trouwens nog bij je ouders op het matje moet verschijnen... en dat zij zich daarmee bemoeien. Prima dat ze haar nu even de ruimte geven om te spuien en haar een plek te geven, maar dit lijkt me iets tussen jou en je dochter.
Oh, daar denk ik toch anders over. Laat dochterlief daar maar lekker haar beklag doen en daarna weer gewoon naar huis gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
En dit is niet zo heel handig van jouw ouders.
Ze moeten haar per ommegaande post retourzenden
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon bij Zandvoort het water in donderen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, liever naar mijn ouders dan naar een of andere loverboy.
Nee, was ook maar een grapje. Ik zou er niet op ingaan en zij zouden dat ook niet doen.quote:
Mini-ToT is geen hond he!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je vrouw heeft 'm nu toch al vast?
1990 was ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan heel erg onbewust.En zeker nu ik die versie van Boys Noize & Steven a Clark ken zit die voornamelijk in mn hoofd...
1989 volgens googlequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1990 was dit
Ik voel me nu ineens heel oud
Sylvia Millecam?quote:
Ah ja, nee daar is-ie nu nog wel ff wat te jong voor he!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was meer een middel tegen het janken en drammen.
Gelukkig maar. Ik kan er nooit zo goed tegen als oma’s of opa’s zich met opvoeding of problemen bemoeien. Ze moeten nooit tussen de kinderen en kleinkinderen in gaan staan wat mij betreft. Voorzichtig dingen opperen of adviseren, is prima.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ook maar een grapje. Mijn ouders zouden zich er hooguit heel voorzichtig mee bemoeien. Nee, ik vind het fijn dat mijn kinderen daar altijd nog terecht kunnen en graag naar toe gaan.
dan denken we dus hetzelfdequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik toch anders over. Laat dochterlief daar maar lekker haar beklag doen en daarna weer gewoon naar huis gaan.
Dan kan ik het advies om dan meteen het matje maar te kloppen wel intrekken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, was ook maar een grapje. Ik zou er niet op ingaan en zij zouden dat ook niet doen.
Ben je mal joh, afharden die handel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, nee daar is-ie nu nog wel ff wat te jong voor he!
Ik voelde me gister bij Fish weer jong. Stond tussen bijna allemaal 50+-ersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1990 was dit
Ik voel me nu ineens heel oud
door dat soort gelul ben ik mijn beide kinderen kwijt geraakt, door gestook van opa en vooral oma.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik kan er nooit zo goed tegen als oma’s of opa’s zich met opvoeding of problemen bemoeien. Ze moeten nooit tussen de kinderen en kleinkinderen in gaan staan wat mij betreft. Voorzichtig dingen opperen of adviseren, is prima.
Dat is ook fijn!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
The Bellamy Brothers - Let Your Love Flow
Hoe oud ben jij dan? 20?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik voelde me gister bij Fish weer jong. Stond tussen bijna allemaal 50+-ers
Mijn vroegere buurman heeft het contact met zijn eigen moeder afgekapt omdat zij zich veel te veel met de opvoeding van zijn kinderen bemoeide. Hij kon niks goed doen in haar ogen. En na meerdere keren gezegd te hebben dat ze zich er niet mee moet bemoeien, ging oma toch lekker door. En dus kapten ze het contact af, ook al woonden ze in dezelfde straat die letterlijk 100 meter lang was. Yikesquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik kan er nooit zo goed tegen als oma’s of opa’s zich met opvoeding of problemen bemoeien. Ze moeten nooit tussen de kinderen en kleinkinderen in gaan staan wat mij betreft. Voorzichtig dingen opperen of adviseren, is prima.
Dat is ook fijn!
Toch is het wel erg dat het op zo’n manier gebeurt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
door dat soort gelul ben ik mijn beide kinderen kwijt geraakt, door gestook van opa en vooral oma.
Inmiddels ben ik wel zover dat ik ze onder geen voorwaarde meer terug wil, maar zuur is het wel.
er zijn goede oma's en slechte oma'squote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
door dat soort gelul ben ik mijn beide kinderen kwijt geraakt, door gestook van opa en vooral oma.
Inmiddels ben ik wel zover dat ik ze onder geen voorwaarde meer terug wil, maar zuur is het wel.
Heerlijk nummerquote:
Net zo oud als Peacemanquote:
heb ik ook gedaan, ging gewoon achter mijn rug verder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurman heeft het contact met zijn eigen moeder afgekapt omdat zij zich veel te veel met de opvoeding van zijn kinderen bemoeide. Hij kon niks goed doen in haar ogen. En na meerdere keren gezegd te hebben dat ze zich er niet mee moet bemoeien, ging oma toch lekker door. En dus kapten ze het contact af, ook al woonden ze in dezelfde straat die letterlijk 100 meter lang was. Yikes
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit liedje heeft dezelfde, prettige vibe als "Listen To The Music" van de Doobie Brothers.
Dat is ook zuur. Ik vertrouw mijn ouders onvoorwaardelijk op dit punt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damnquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De tering hee!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurman heeft het contact met zijn eigen moeder afgekapt omdat zij zich veel te veel met de opvoeding van zijn kinderen bemoeide. Hij kon niks goed doen in haar ogen. En na meerdere keren gezegd te hebben dat ze zich er niet mee moet bemoeien, ging oma toch lekker door. En dus kapten ze het contact af, ook al woonden ze in dezelfde straat die letterlijk 100 meter lang was. Yikes
Och jeetje. Dat je het als oma zover laat komen. Daar snap ik niets van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goede oma's, en stiefoma's...... zo gaat het toch altijd in de sprookjes?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn goede oma's en slechte oma's![]()
weet ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn goede oma's en slechte oma's![]()
Aard van het beestje... zij bemoeide zich overal mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje. Dat je het als oma zover laat komen. Daar snap ik niets van.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook zuur. Ik vertrouw mijn ouders onvoorwaardelijk op dit punt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:51 schreef just me het volgende:
Ik bemoei me totaal niet met de opvoeding van de kabouters. Natuurlijk zie ik dingen die ik niet tof vind maar het is hun opvoeding en niet hun opvoeding
=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |