SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Net alsof jij of ik in de prijzen zullen vallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd wat er te winnen valt bij Melting. [ afbeelding ]
Mad is er (nog) niet hè? Alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Net alsof jij of ik in de prijzen zullen vallen
Binnenkort toch nog maar eens Hide And Seek draaien, voor strafquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@TT.
[..]
Die zijn op.
[..]
Met dat dunne papiertje.
spijkerbroek is er wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Mad is er (nog) niet hè? Alles is mogelijk. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Net alsof jij of ik in de prijzen zullen vallen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort toch nog maar eens Hide And Seek draaien, voor straf
Ik heb anders ook nog nooit iets gewonnen bij Melting...quote:
Ja, jij piekt op het verkeerde moment.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog nooit iets gewonnen bij Melting...
Sneeuw tot vlak onder je raam zou welkom zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had Wolfsheim gedraaidquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef ToT het volgende:
Ennn thx weer voor dat beetje wat ik heb meegekregen, 11!Melting!
That's what she saidquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij piekt op het verkeerde moment.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sneeuw tot vlak onder je raam zou welkom zijn.
Ik kom gek genoeg nooit verder dan 0 punten. En ik eindig altijd gelijk met de rest. Zelfs als Tuned22 of MadMaster mij twintig keer te snel af zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun jij bij livelink op haar tong kijken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lag op het puntje van mijn tong, net als bij livelink.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kun je iets draaien met Sex? Lennon vond het niet kunnen....![]()
Hij vond het jammer dat Final Countdown niet gedraaid werd.
Ik heb die brass-versie weleens helemaal gedraaid, maar ja... het is verder alleen een eind-jingle. Gewoon even Melting heel lief aankijken....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kun je iets draaien met Sex? Lennon vond het niet kunnen....![]()
Hij vond het jammer dat Final Countdown niet gedraaid werd.
quote:
quote:
Had het vage vermoeden dat ze het nummer ook niet vrij vlot uit haar mouw zou schudden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun jij bij livelink op haar tong kijken?
Ook niet uit mijn tong overigensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het vage vermoeden dat ze het nummer ook niet vrij vlot uit haar mouw zou schudden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, F1 kwalificatie is klaar, nu intunen
Verstappen 1e?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, F1 kwalificatie is klaar, nu intunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |