Elke dag op NPO 3 om 19.30quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Zij komen vanzelf nog wel iemand tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:43 schreef zoem het volgende:
Die 20'ers die nog niet precies weten wat ze willen met hun leven als kandidaat hoeft niet per se van mij. Voelt een beetje puberaal aan.
Ik denk dat die ook veel makkelijker mee willen doen. En ze gokken vast ook op meer kijkcijfers.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:43 schreef zoem het volgende:
Die 20'ers die nog niet precies weten wat ze willen met hun leven als kandidaat hoeft niet per se van mij. Voelt een beetje puberaal aan.
Ja inderdaad 25-30 als ondergrens ofzo. Dan heb je ten minste een beetje levenservaring.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook veel makkelijker mee willen doen. En ze gokken vast ook op grotere kans kijkcijfers.
20 gaat ook eigenlijk nergens over.
vanaf 30 is leuker.
Handgebaren en naar voren hangen, heel irritant inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ik erger me kapot aan de houding van die groene trui.
Hij is echt vol op je scherm, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Handgebaren en naar voren hangen, heel irritant inderdaad.
Ik stoor me meer aan "ja nee ik heb nog nooooooit een serieuze relatie gehad". Kinderen toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja inderdaad 25-30 als ondergrens ofzo. Dan heb je ten minste een beetje levenservaring.
Maar dat kan toch, nog nooit een serieuze relatie gehad hebben? Ik snap de afknapper daarin niet zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stoor me meer aan "ja nee ik heb nog nooooooit een serieuze relatie gehad". Kinderen toch.
Nee. Dat ze 20 zijn en doen alsof dat zo vreemd of shocking isquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar dat kan toch, nog nooit een serieuze relatie gehad hebben? Ik snap de afknapper daarin niet zo.
Ah zo, ja helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Dat ze 20 zijn en doen alsof dat zo vreemd of shocking is
Kan gewoon 🤥quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:54 schreef zoem het volgende:
Op een date al iemand missen, kom op zeg
vreselijkquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:00 schreef marcodej het volgende:
Lekker fucking hipster naar Vietnam en Laos. Lekker origineel.
Ik hou ook niet van golfersquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ik vind een handicap wel een afknappertje.
Is maar 2 uurtjes. Al is dat voor de meeste Amsterdammers wel een probleemquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:59 schreef alpeko het volgende:
Lekkere match ook. Amsterdam-Groningen
Haarknotje wendt wel steeds zijn blik af. Oogcontact fail.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:04 schreef kapitein_Schettino het volgende:
Weet niet of hij het wel ziet zitten
ik zoek al jaren naar een vrouw zonder benen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ik vind een handicap wel een afknappertje.
Dan hoeft het al niet meer voor mij.quote:
En zij zoekt iemand die enthousiast is en in het leven staatquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Tering wat een depri gozer die rooie.
Mannen die (veel) armbandjes dragen zijn sowiesoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een afknapper. Kijken in je mobiel.
Maar die 30 armbandjes waren ook al een hint.
Ush ushquote:
Armbandje, of 2, kan wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Mannen die (veel) armbandjes dragen zijn sowieso
Ik betaal zelfs de allerslechtste dates.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Splitten zou ik alleen doen als ik de dame écht niet leuk vond.
Maar wat als je nu echt veel aan het daten bent. Dan betaal je je toch een beroerte als je het elke keer zelf doet?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zou het wel betalen. Of je moet elke dag een date hebben, dan is het een duur grapjequote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu echt veel aan het daten bent. Dan betaal je je toch een beroerte als je het elke keer zelf doet?
Ja dat lijkt me ook. Daarom moet je ook niet voor een eerste date in een restaurant afspreken, maar alleen wat gaan drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu echt veel aan het daten bent. Dan betaal je je toch een beroerte als je het elke keer zelf doet?
En knotje..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Mannen die (veel) armbandjes dragen zijn sowieso
Oh scherp. Was even vergeten dat de meesten idd wat gaan drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Daarom moet je ook niet voor een eerste date in een restaurant afspreken, maar alleen wat gaan drinken.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:16 schreef zoem het volgende:
Ik mag knotje niet, maar die twee zijn wel leuk samen.
Bah ja, mensen die op reis gaan naar mooie gebieden. Beetje van het leven genieten ipv op Fok! op anderen afgeven, vieze hipsters zijn het.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:00 schreef marcodej het volgende:
Lekker fucking hipster naar Vietnam en Laos. Lekker origineel.
Ergens aan het IJ denk ik zoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Waar wordt dit eigenlijk opgenomen? Iemand de exacte locatie herkend?
Ah ja zo ver was ik ookquote:
U voelt zich aangesproken begijp ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bah ja, mensen die op reis gaan naar mooie gebieden. Beetje van het leven genieten ipv op Fok! op anderen afgeven, vieze hipsters zijn het.
En ook nog eens niet origineel, wat een schoften.
Weet niet hoe ik "Zijn nog niet uitgefilosofeerd" moet opvattenquote:
Nou nee, ik ben er nog nooit geweest. Was alleen niet op de hoogte van de criteria die ik moet stellen voordat ik een reis boek, namelijk originaliteit en niet een gebied dat ik mooi vind.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
U voelt zich aangesproken begijp ik?
Theater Amsterdamquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Waar wordt dit eigenlijk opgenomen? Iemand de exacte locatie herkend?
quote:
Ja daar stoor ik me ook een beetje aan. Ik heb helemaal niets tegen zulke mensen, maar het feit dat de media diversiteit steeds door je strot duwt stigmatiseer je juíst die groeperingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:58 schreef RipCity het volgende:
Dat politiek correcte dat er elke aflevering een homo en een bejaarde in moet gaat ook nergens over. Helemaal leuk maar dat elke aflevering precies 1 homo stel erin heeft is wel lame.
Hoe dan precies??quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja daar stoor ik me ook een beetje aan. Ik heb helemaal niets tegen zulke mensen, maar het feit dat de media diversiteit steeds door je strot duwt stigmatiseer je juíst die groeperingen.
Om bij het programma te blijven: in de Britse variant van First Dates nodigen ze heel vaak homo's uit met extravagante/excentrieke trekjes/maniertjes, terwijl in de praktijk homo's meestal niet zo (overdreven) zijn. Dus ondanks hun poging tot policor zijn, geven ze hier een verkeerd beeld af.quote:
In je vriendenkring heb je ook negers en joden en andere zulke mensen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:00 schreef zoem het volgende:
Ik heb helemaal niets tegen zulke mensen, maar ...
Ho, stop. Die richting gaan we niet op. Ik heb duidelijk uitgelegd dat het programma een scheef beeld van bepaalde mensen weergeeft en dat heeft nul komma nul met racisme te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
In je vriendenkring heb je ook negers en joden en andere zulke mensen?
Zoals de klassieke racist vaak ook begint?
Aandachtsgeile mensen doen graag mee met programma's. Dus die zie je ook veel bij de twintigers en homo's. Niet echt verrassend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ho, stop. Die richting gaan we niet op. Ik heb duidelijk uitgelegd dat het programma een scheef beeld van bepaalde mensen weergeeft en dat heeft nul komma nul met racisme te maken.
Wiskundemeisjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:41 schreef yosander het volgende:
Ik heb dringend wiskunde bijles nodig
WATquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:47 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ik een schorpioen. IK HAAT JE
Pffftquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ja jong dat zeggen de sterren, die kan je toch niet tegenspreken.
Noop. Vind het zelf ook een afknapperquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:50 schreef zoem het volgende:
Vegetarisch, geheelonthouder. Dit wordt geen match
Vind het wel wat hebben bij haar. Meestal klinken Brabantse dames zo lomp, maar deze nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dat Brabantse gelul. Daar word je toch gek van na een half uur. Zachte G ala, maar dit..
Trek je er niets van aan, allemaal compensatiegedrag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:51 schreef KennyPowers het volgende:
Wanneer een wiskunde docent een groter feestbeest is dan jij
Mensen in Zeeland. Toch het land van Bløf, dus veel clichés.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:54 schreef Silenus het volgende:
Dat gelul met dat feestje en slingers... wie zegt dat nog?
Hahaha daar ging ie op af zekerquote:
Totaal geen zelfspot.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:59 schreef Silenus het volgende:
Echt de rooie Arie Boomsma dit, wat een natte wind.
En toch een vervolgdatequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:59 schreef zoem het volgende:
Splitten en dames eerst bij de keuze. Geen gentleman.
Vermoeiend vooral. En dominant.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:59 schreef Silenus het volgende:
Echt de rooie Arie Boomsma dit, wat een natte wind.
Kwam misschien door zijn zenuwachtige gedrag én het verwachtingspatroon dat er een homostel in moet zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie er ook geen homo in. Zat Nederlandse mannen die in deze categorie zitten.
Baard maakt 5 jaar ouderquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Kevin, 31? Wow. Of valt het licht nadelig.
Thuiswedstrijd, Limbabwanen moeten zo ver reizen.quote:
Hebben al drie brabo's gehadquote:
Fysieke aantrekkingskracht is belangrijk. Uiterlijk minderquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Uiterlijk is belangrijk.
Zo dan. Eindelijk iemand die het zegt.
Welnee. Ogen als 41. Doorleefd.quote:
Die 2 bestaan bij mij niet los van elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Fysieke aantrekkingskracht is belangrijk. Uiterlijk minder
Nog ff en we maken een bingokaartquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:07 schreef marcodej het volgende:
Ik stoor me aan die opgeruimde kop van die Zeeuw.
Klein beetje maar.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
Ziet er doorleefd uit ja. Hij is letterlijk dood geweest.
Bram Tankink?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Op welke wielrenner lijkt deze man nou? Of een sporter.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze twee ook wel leuk bij elkaar passen.
Nee. Iemand met die rimpels en geknepen ogen bij het lachen.quote:
Is dat grappig?quote:
Gianni Romme. Maar dan met kort haar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Iemand met die rimpels en geknepen ogen bij het lachen.
Ik denk nog even naZal wel een ex-wielrenner zijn.
Dat was het ja!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gianni Romme. Maar dan met kort haar.
quote:
Dat was duidelijk grappig/ironisch bedoeld. Dat lachje van hem er gelijk achteraan. Dat zij er serieus op ingaat kan hij niks aan doen :pquote:
Zitten elkaar al lekker een vinger in de reet te steken iddquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als dit niet neuken wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |