Ik hou ook niet van golfersquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ik vind een handicap wel een afknappertje.
Is maar 2 uurtjes. Al is dat voor de meeste Amsterdammers wel een probleemquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:59 schreef alpeko het volgende:
Lekkere match ook. Amsterdam-Groningen
Haarknotje wendt wel steeds zijn blik af. Oogcontact fail.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:04 schreef kapitein_Schettino het volgende:
Weet niet of hij het wel ziet zitten
ik zoek al jaren naar een vrouw zonder benen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ik vind een handicap wel een afknappertje.
Dan hoeft het al niet meer voor mij.quote:
En zij zoekt iemand die enthousiast is en in het leven staatquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Tering wat een depri gozer die rooie.
Mannen die (veel) armbandjes dragen zijn sowiesoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een afknapper. Kijken in je mobiel.
Maar die 30 armbandjes waren ook al een hint.
Ush ushquote:
Armbandje, of 2, kan wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Mannen die (veel) armbandjes dragen zijn sowieso
Ik betaal zelfs de allerslechtste dates.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Splitten zou ik alleen doen als ik de dame écht niet leuk vond.
Maar wat als je nu echt veel aan het daten bent. Dan betaal je je toch een beroerte als je het elke keer zelf doet?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zou het wel betalen. Of je moet elke dag een date hebben, dan is het een duur grapjequote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu echt veel aan het daten bent. Dan betaal je je toch een beroerte als je het elke keer zelf doet?
Ja dat lijkt me ook. Daarom moet je ook niet voor een eerste date in een restaurant afspreken, maar alleen wat gaan drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu echt veel aan het daten bent. Dan betaal je je toch een beroerte als je het elke keer zelf doet?
En knotje..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Mannen die (veel) armbandjes dragen zijn sowieso
Oh scherp. Was even vergeten dat de meesten idd wat gaan drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Daarom moet je ook niet voor een eerste date in een restaurant afspreken, maar alleen wat gaan drinken.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:16 schreef zoem het volgende:
Ik mag knotje niet, maar die twee zijn wel leuk samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |