Pffftquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ja jong dat zeggen de sterren, die kan je toch niet tegenspreken.
Noop. Vind het zelf ook een afknapperquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:50 schreef zoem het volgende:
Vegetarisch, geheelonthouder. Dit wordt geen match
Vind het wel wat hebben bij haar. Meestal klinken Brabantse dames zo lomp, maar deze nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dat Brabantse gelul. Daar word je toch gek van na een half uur. Zachte G ala, maar dit..
Trek je er niets van aan, allemaal compensatiegedrag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:51 schreef KennyPowers het volgende:
Wanneer een wiskunde docent een groter feestbeest is dan jij
Mensen in Zeeland. Toch het land van Bløf, dus veel clichés.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:54 schreef Silenus het volgende:
Dat gelul met dat feestje en slingers... wie zegt dat nog?
Hahaha daar ging ie op af zekerquote:
Totaal geen zelfspot.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:59 schreef Silenus het volgende:
Echt de rooie Arie Boomsma dit, wat een natte wind.
En toch een vervolgdatequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:59 schreef zoem het volgende:
Splitten en dames eerst bij de keuze. Geen gentleman.
Vermoeiend vooral. En dominant.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:59 schreef Silenus het volgende:
Echt de rooie Arie Boomsma dit, wat een natte wind.
Kwam misschien door zijn zenuwachtige gedrag én het verwachtingspatroon dat er een homostel in moet zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie er ook geen homo in. Zat Nederlandse mannen die in deze categorie zitten.
Baard maakt 5 jaar ouderquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Kevin, 31? Wow. Of valt het licht nadelig.
Thuiswedstrijd, Limbabwanen moeten zo ver reizen.quote:
Hebben al drie brabo's gehadquote:
Fysieke aantrekkingskracht is belangrijk. Uiterlijk minderquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Uiterlijk is belangrijk.
Zo dan. Eindelijk iemand die het zegt.
Welnee. Ogen als 41. Doorleefd.quote:
Die 2 bestaan bij mij niet los van elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Fysieke aantrekkingskracht is belangrijk. Uiterlijk minder
Nog ff en we maken een bingokaartquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:07 schreef marcodej het volgende:
Ik stoor me aan die opgeruimde kop van die Zeeuw.
Klein beetje maar.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
Ziet er doorleefd uit ja. Hij is letterlijk dood geweest.
Bram Tankink?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Op welke wielrenner lijkt deze man nou? Of een sporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |