abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2018 @ 22:58:35 #151
163650 Greys
pi_182806071
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ohhhh ja haha foutje, begreep het verkeerd. Ik dacht je kunt dan wel gewoon de artiest bekend maken, maar dan is het natuurlijk niet 'we kiezen eerst het lied' ja :+
Als ze haar bekend zouden maken zonder lied en zonder melding (zoals nu) dat ze eerst op het lied focussen gaan vele ESF-fans zich wrs toch hardop afvragen 'shit, prima zangeres maar het nummer lijkt me belangrijker en tis een coverzangeres van youtube'. Dus deze manier is idd wel verstandig, denk ik. Denk dat ze later met een totaalpakket komen, artiest en lied tegelijk presenteren. Maar dan zal het (gok ik!) pas volgend jaar zijn. Ook omdat Cornald laatst op Twitter antwoordde 'dat duurt echt nog wel even..'.

Maar misschien zit ik helemaal mis en worden we binnenkort al verrast!

Zou het zelf alleen niet zo leuk vinden als dit jaar ons nummer al bekend zou zijn. Dan is iedereen het in mei al lang zat :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182806240
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze haar bekend zouden maken zonder lied en zonder melding (zoals nu) dat ze eerst op het lied focussen gaan vele ESF-fans zich wrs toch hardop afvragen 'shit, prima zangeres maar het nummer lijkt me belangrijker en tis een coverzangeres van youtube'. Dus deze manier is idd wel verstandig, denk ik. Denk dat ze later met een totaalpakket komen, artiest en lied tegelijk presenteren. Maar dan zal het (gok ik!) pas volgend jaar zijn. Ook omdat Cornald laatst op Twitter antwoordde 'dat duurt echt nog wel even..'.

Maar misschien zit ik helemaal mis en worden we binnenkort al verrast!

Zou het zelf alleen niet zo leuk vinden als dit jaar ons nummer al bekend zou zijn. Dan is iedereen het in mei al lang zat :@
Helemaal mee eens :Y Nummer moet sowieso niet te vroeg nee, maar kan me niet voorstellen dat ze dat ineens helemaal anders gaan doen.
pi_182806252
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:56 schreef Martijnnnpp het volgende:
Dat is wel de beste optie om weer in de top 10 te eindigen denk ik, gewoon een goede sympatieke zangeres waarvoor een goed nummer voor wordt gekozen zonder dat ze er zelf een nummer doorheen drukt.
Ons beste resultaat in weet ik hoeveel jaar haalden we met een duo die hun eigen keuze erdoorheen drukten, tegen de wil van zo'n beetje heel Nederland... op zich vind ik een goed nummer belangrijker dan wie het zingt, maar ik heb weinig vertrouwen in het oordeel van mensen die eerder Walk Along en Slow Down als geheide hits zagen.
pi_182806357
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ons beste resultaat in weet ik hoeveel jaar haalden we met een duo die hun eigen keuze erdoorheen drukten, tegen de wil van zo'n beetje heel Nederland... op zich vind ik een goed nummer belangrijker dan wie het zingt, maar ik heb weinig vertrouwen in het oordeel van mensen die eerder Walk Along en Slow Down als geheide hits zagen.
Klopt, maar ik ben wel benieuwd wat er uit zal komen als ze met eventuele zweedse songwriters gaan werken en een goed internationaal nummer maken, denk dat dat goed is om te doen.
Og3ne had ook veel meer potentie, alleen hun wilde perce het nummer van hun vader, denk dat hun ook hoger waren geëindigd als ze een veel moderner nummer hadden
  maandag 29 oktober 2018 @ 06:35:32 #155
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182808473
Denken jullie ook dat Davina in Beste Zangers een vooropgezet plan is inzake het ESF? Of heb ik het gesprek hierover volledig gemist?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  ESF Reporter maandag 29 oktober 2018 @ 07:20:55 #156
87554 Cee
Welluk?
pi_182808831
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 06:35 schreef jajablahblah het volgende:
Denken jullie ook dat Davina in Beste Zangers een vooropgezet plan is inzake het ESF? Of heb ik het gesprek hierover volledig gemist?
Ik dacht daar ook al aan, zou best kunnen. Maar het kan ook puur toeval zijn, het is ook niet zo dat ze een heel onwaarschijnlijke deelnemer aan het programma is.
pi_182808845
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 07:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik dacht daar ook al aan, zou best kunnen. Maar het kan ook puur toeval zijn, het is ook niet zo dat ze een heel onwaarschijnlijke deelnemer aan het programma is.
Ik had hiervoor eigenlijk nog nooit van haar gehoord.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 29 oktober 2018 @ 07:42:29 #158
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182809006
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 07:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik had hiervoor eigenlijk nog nooit van haar gehoord.
Ja precies, ik ook niet.
Misschien is het wel tactiek om haar bij het ESF publiek bekend te maken.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 07:47:29 #159
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182809037
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 06:35 schreef jajablahblah het volgende:
Denken jullie ook dat Davina in Beste Zangers een vooropgezet plan is inzake het ESF? Of heb ik het gesprek hierover volledig gemist?
Dat zou ik een bijzonder vernuftig plan vinden voor Avrotros begrippen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182809095
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 06:35 schreef jajablahblah het volgende:
Denken jullie ook dat Davina in Beste Zangers een vooropgezet plan is inzake het ESF? Of heb ik het gesprek hierover volledig gemist?
Daar gaat de hele discussie min of meer over...
pi_182809966
Ik hoop niet dat we nu in een soort tunnelvisie zitten over Davina :P

Ze zei in dat ene filmpje dat het niks voor haar is, maar dat zou dan dus niet echt gemeend zijn?
(Het lijkt Wie is de Mol wel :P)
Koel en donker bewaren
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:21:47 #162
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182810100
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 07:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Daar gaat de hele discussie min of meer over...
Oh ok dat had ik er niet uit gedestilleerd.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_182810544
quote:
12s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
Kan er niet even iemand een nummer schrijven dat Dare to Dream heet? Naar de officiële ESF slogan die net is bekend gemaakt? O-) Prima songtitel.
Is er geen regel die dat verbied?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 09:50:30 #164
163650 Greys
pi_182810598
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:46 schreef iBenny het volgende:

[..]

Is er geen regel die dat verbied?
Weet niet. Denk het niet. Want stel dat je als artiest je nummer al klaar hebt en ze maken (normaal later dan nu) de slogan daarna bekend ben je dan mooi de lul als dat hetzelfde is. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 09:52:30 #165
163650 Greys
pi_182810631
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Oh ok dat had ik er niet uit gedestilleerd.
Kan hoor, daar ging het een topic of drie geleden over maar dat haal je idd niet letterlijk uit de meest recente posts ;)

Ik denk zelf idd dat ze haar er expres aan mee hebben laten doen om haar te introduceren bij het NL publiek. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182810644
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop niet dat we nu in een soort tunnelvisie zitten over Davina :P

Ze zei in dat ene filmpje dat het niks voor haar is, maar dat zou dan dus niet echt gemeend zijn?
(Het lijkt Wie is de Mol wel :P)
We hebben 3 vage hints:
1. Ze zit in Beste Zangers (Avrotros/Jan Smit)
2. Ze is in Nashville geweest toen Ilse DeLange daar ook was voor songwriting
3. Diezelfde Ilse werkte later met een van de schrijvers van Rise Like a Phoenix

Vermoedelijk kun je voor elke artiest wel zo'n rijtje maken. Maar ja, wie moet het anders worden?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 10:14:09 #167
163650 Greys
pi_182811092
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop niet dat we nu in een soort tunnelvisie zitten over Davina :P

Ze zei in dat ene filmpje dat het niks voor haar is, maar dat zou dan dus niet echt gemeend zijn?
(Het lijkt Wie is de Mol wel :P)
Anouk ontkende destijds ook nogal stellig dat ze ging dacht ik, maar heb geen idee meer hoe dat ging.

De manager van Waylon koos ervoor Raadgever z'n appjes te negeren toen hij bevestiging vroeg waarna we als wraak de afloop weten.

Geen idee wat nou de handigste manier is om te ontkennen als je het artiest maanden geheim moet houden verplicht, ook als men het direct aan je vraagt :D

Ik vond haar 'daar heb ik nooit over nagedacht' niet geloofwaardig, maar vóór De Beste Zangers was ze amper in de media dus mss weet ze ook even niet wat ze steeds moet zeggen erover. Lijkt me ook best lastig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182811141
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar 'daar heb ik nooit over nagedacht' niet geloofwaardig
Ik vind het juist wel geloofwaardig als ze dat gezegd heeft (zelf niet gezien). Ze komt net kijken, waarom moet zij dan al rekening houden met een Songfestivaldeelname.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 10:34:50 #169
163650 Greys
pi_182811459
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel geloofwaardig als ze dat gezegd heeft (zelf niet gezien). Ze komt net kijken, waarom moet zij dan al rekening houden met een Songfestivaldeelname.
Omdat onder elke youtube die ze elke week plaatst echt honderd reacties zijn 'JIJ MOET NAAR HET SONGFESTIVAL'. Al best lang. Dus kan me niet voorstellen dat het dan echt nooit door je gedachten is gegaan als je dat zo vaak leest. :P Geen rekening houden met, maar toch weleens over nagedacht bedoel ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 10:36:56 #170
163650 Greys
pi_182811500
Oh en ze zei ook 'ik denk dat ik daar niet zo goed in zou zijn' of 'ik denk dat ik dat niet zo goed zou kunnen' oid. Hoezo niet? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 10:39:57 #171
163650 Greys
pi_182811549
Dit was ik alweer vergeten trouwens :D

quote:
TROS schrapt Nationaal Songfestival niet voor Anouk

De TROS is niet van plan het Nationaal Songfestival te schrappen voor Anouk. De zangeres heeft naar eigen zeggen het perfecte lied.

Anouk liet dinsdagavond via Facebook weten een perfect nummer voor het liedjesfestijn te hebben geschreven, maar wil niet meedoen aan een voorronde. De omroep heeft echter geen oren naar de wensen van Anouk.

"We zijn blij verrast dat Anouk meedenkt over het Songfestival", laat een woordvoerder van de TROS weten aan Novum Nieuws. De omroep is wel bereid met Anouk om de tafel te gaan zitten. "Maar ze moet wel meedoen aan de Nederlandse voorronde, dat staat vast. We denken dat ze daar hoge ogen gaat gooien."

Volgens de woordvoerder is Anouk bij John de Mol en Talpa terechtgekomen met wat de zangeres bestempelt als een 'killersong'. Zo hoorde ze dat ze eerst aan het Nationaal Songfestival moet meedoen om aan het Eurovisie Songfestival deel te mogen nemen.

"Daar is ze blijkbaar teleurgesteld over", aldus de woordvoerder. "Maar we willen het publiek en een jury laten bepalen wat het beste liedje is." Het is nog niet bekend hoe het Nationaal Songfestival, dat eerder dit jaar werd gewonnen door Joan Franka, er volgend jaar precies uit gaat zien. De voorronde voor het Europese liedjesfestijn vindt naar verwachting in januari plaats.

Joan strandde in mei in de halve finale van de liedjeswedstrijd. Nederland heeft acht keer op rij de eindstrijd niet gehaald. Anouk denkt met haar nummer Nederland naar de finale te kunnen zingen. "Maar helaas, de TROS maakt er liever weer de zoveelste talentenshow van", reageerde Anouk. "Het gaat blijkbaar meer om het vullen van zendtijd dan om een keer een kans te hebben om in de finale te komen. Jammer hoor."

NOVUM
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182812306
Wij zitten hier een hele hype te creëren, zul je net zien dat het straks toch gewoon Maan wordt :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182812318
Zou dat nou Birds zijn geweest? Of Walk Along?

De 3 O'G3NE zusjes zijn trouwens destijds geweigerd voor die voorronde waar ook Joan Franka aan meedeed. Ze hadden een nummer dat veel beter was dan Lights & Shadows. Heerlijk glazuur van je tanden Disney-nummer.

pi_182812479
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:36 schreef blackswangreen het volgende:
Zou dat nou Birds zijn geweest? Of Walk Along?

De 3 O'G3NE zusjes zijn trouwens destijds geweigerd voor die voorronde waar ook Joan Franka aan meedeed. Ze hadden een nummer dat veel beter was dan Lights & Shadows. Heerlijk glazuur van je tanden Disney-nummer.

Die killersong van Anouk? Dat was Birds; artikel dat Greys plaatste ging over haar deelname in 2013.

Mee eens trouwens over dat nummer van OG3NE. Het is niet mijn ding, maar dit nummer is beter dan Lights & Shadows; herkenbaardere melodie en een betere hook. Ik vind het ook beter dan een paar nummers die toen wel het NSF haalden, zoals dat Undercover Lover (maar goed, het was dan ook een echt John de Mol/TROS feestje dat jaar).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 11:49:36 #175
163650 Greys
pi_182812539
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:36 schreef blackswangreen het volgende:
Zou dat nou Birds zijn geweest? Of Walk Along?
Oh sorry, vergat de link te plakken want mobiel en ging niet tegelijk. Dit was een bericht uit 2012 en in 2013 ging ze met Birds.

Walk Along heeft ze nooit een 'killer song' gevonden. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182812933
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die killersong van Anouk? Dat was Birds; artikel dat Greys plaatste ging over haar deelname in 2013.

Mee eens trouwens over dat nummer van OG3NE. Het is niet mijn ding, maar dit nummer is beter dan Lights & Shadows; herkenbaardere melodie en een betere hook. Ik vind het ook beter dan een paar nummers die toen wel het NSF haalden, zoals dat Undercover Lover (maar goed, het was dan ook een echt John de Mol/TROS feestje dat jaar).
Oh ja sorry, dacht dat er nog een jaartje tussen zat.

In die voorronde van Joan Franka deed ook Ivan Peroti mee, ook met een beter nummer. En ja, het nummer van de zusjes Vol is nogal kitsch, maar zit wel veel beter in elkaar dan Lights and Shadows. Dat nummer loopt gewoon niet, elke Avrotrosser had dat moeten kunnen horen (hoorden ze misschien ook wel).
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:48:47 #177
2681 Dave
Aardig op drave
pi_182818908
quote:
12s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
Kan er niet even iemand een nummer schrijven dat Dare to Dream heet? Naar de officiële ESF slogan die net is bekend gemaakt? O-) Prima songtitel.
Of gewoon op z'n Nederlands, "Durf te droimen".
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 oktober 2018 @ 17:49:10 #178
163650 Greys
pi_182818916
quote:
6s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:48 schreef Dave het volgende:

[..]

Of gewoon op z'n Nederlands, "Durf te droimen".
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182819098
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Oh ja sorry, dacht dat er nog een jaartje tussen zat.

In die voorronde van Joan Franka deed ook Ivan Peroti mee, ook met een beter nummer. En ja, het nummer van de zusjes Vol is nogal kitsch, maar zit wel veel beter in elkaar dan Lights and Shadows. Dat nummer loopt gewoon niet, elke Avrotrosser had dat moeten kunnen horen (hoorden ze misschien ook wel).
Denk het wel, maar het moest en zou het nummer van hun vader worden. |:( ze wilden de tweede optie niet eens 1 keer inzingen geloof ik.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2018 @ 19:18:36 #180
368283 ato
pi_182820870
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:36 schreef blackswangreen het volgende:
Zou dat nou Birds zijn geweest? Of Walk Along?

De 3 O'G3NE zusjes zijn trouwens destijds geweigerd voor die voorronde waar ook Joan Franka aan meedeed. Ze hadden een nummer dat veel beter was dan Lights & Shadows. Heerlijk glazuur van je tanden Disney-nummer.

Klinkt inderdaad beter dan Lights and shadows.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182820976
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Oh ja sorry, dacht dat er nog een jaartje tussen zat.

In die voorronde van Joan Franka deed ook Ivan Peroti mee, ook met een beter nummer. En ja, het nummer van de zusjes Vol is nogal kitsch, maar zit wel veel beter in elkaar dan Lights and Shadows. Dat nummer loopt gewoon niet, elke Avrotrosser had dat moeten kunnen horen (hoorden ze misschien ook wel).
Dat oubollige liedje van Ivan Peroti was nou niet bepaald beter dan You & Me.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_182821255
Heb Og3ne een keer live gezien en gehoord en toen ging het dak eraf bij Lights and Shadows! Jammer dat het bij het songfestival niet zo uit de verf kwam....
pi_182822959
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat oubollige liedje van Ivan Peroti was nou niet bepaald beter dan You & Me.
Vind ik wel. Oubollig is niet per se iets slechts, als we het over het songfestival hebben. En hij stond er niet in een belachelijk indianenpak, dat natuurlijk ook.
pi_182868336
Ze gaat dus niet. Nou weten we dat ook weer, kunnen we weer door :P
Koel en donker bewaren
pi_182870444
Bij SBS Shownieuws werd ze ook aardig gepusht, ze zegt eigenlijk steeds hetzelfde dus we zien het wel.

Het is natuurlijk ook meer bij gebrek aan andere geruchten dat we het over haar hebben.
pi_182870980
Wel verstandig eigenlijk; eerst focussen op eigen muziek maken en een eigen stijl ontwikkelen. Ik vind haar wel geloofwaardig klinken als ze zegt dat ze in 2019 in ieder geval niet gaat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 1 november 2018 @ 09:25:52 #188
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182871074
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaat dus niet. Nou weten we dat ook weer, kunnen we weer door :P
We kunnen weer op de Maan-trein stappen :P.
Of de Jan-trein :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2018 @ 10:15:33 #189
163650 Greys
pi_182871931
Oh ik heb weer iets gemist? Dit zei ze bij Shownieuws?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182872496
Maar alle vorige jaren zeiden de artiesten ook heel overtuigt dat ze niet zouden gaan, dus we zien het wel
pi_182872602
En als ik haar was had ik die kans sowieso aangegrepen, ookal heeft ze het goed gedaan bij de beste zangers, ze zit nou in de fase dat als haar album niet goed genoeg is ze zo weer is vergeten en nooit meer de kans krijgt om naar het songfestival te gaan
pi_182872708
Bij Shownieuws (zapte ik toevallig langs, echt!) was ze wel al iets positiever. Maar ik begin wel de indruk te krijgen dat ze er echt nog niet zo mee bezig is. Of ze is een meesterlijk actrice.

Er zit natuurlijk een risico aan. Als ze flopt dan verdwijnt ze zo in het O'G3NE-schnabbelcircuit.
pi_182873160
Bij het ene intweview zegt ze interesse te hebben en bij het ander zegt ze dat ze niet wil, kinda confusing
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2018 @ 11:20:51 #194
163650 Greys
pi_182873227
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:55 schreef blackswangreen het volgende:
(zapte ik toevallig langs, echt!)
Hm-hm O-) :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 november 2018 @ 11:22:22 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182873261
Ik weet niet wie dat is, Davina. Is ze een beetje lekker? Jong?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2018 @ 11:24:29 #196
163650 Greys
pi_182873308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet wie dat is, Davina. Is ze een beetje lekker? Jong?
Je hebt mazzel Mani, ze heeft net weer een nieuwe cover op YouTube gezet. Tadaaa. Deze dus.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182873340
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet wie dat is, Davina. Is ze een beetje lekker? Jong?
Ze is lekker jong ja.
  donderdag 1 november 2018 @ 11:27:05 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182873370
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt mazzel Mani, ze heeft net weer een nieuwe cover op YouTube gezet. Tadaaa. Deze dus.

Mooie stem, jong, beetje transgenderig, aparte mondbewegingen, beroerte gehad? Ik ben hier wel positief over.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2018 @ 11:32:59 #199
163650 Greys
pi_182873527
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben hier wel positief over.
Ja wij ook.
Maar nu zegt ze dus dat ze niet gaat. Ik denk dat ze hard to get played :{w Die gaat gewoon. Wat jij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 november 2018 @ 11:42:52 #200
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182873725
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja wij ook.
Maar nu zegt ze dus dat ze niet gaat. Ik denk dat ze hard to get played :{w Die gaat gewoon. Wat jij.
Ze ziet er wel uit als iemand die wat doet voor geld dus als AvroTros genoeg biedt lijkt me dit een formaliteit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')