Oh ja sorry, dacht dat er nog een jaartje tussen zat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die killersong van Anouk? Dat was Birds; artikel dat Greys plaatste ging over haar deelname in 2013.
Mee eens trouwens over dat nummer van OG3NE. Het is niet mijn ding, maar dit nummer is beter dan Lights & Shadows; herkenbaardere melodie en een betere hook. Ik vind het ook beter dan een paar nummers die toen wel het NSF haalden, zoals dat Undercover Lover (maar goed, het was dan ook een echt John de Mol/TROS feestje dat jaar).
Of gewoon op z'n Nederlands, "Durf te droimen".quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
Kan er niet even iemand een nummer schrijven dat Dare to Dream heet? Naar de officiële ESF slogan die net is bekend gemaakt?Prima songtitel.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 17:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Of gewoon op z'n Nederlands, "Durf te droimen".
Denk het wel, maar het moest en zou het nummer van hun vader worden.quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh ja sorry, dacht dat er nog een jaartje tussen zat.
In die voorronde van Joan Franka deed ook Ivan Peroti mee, ook met een beter nummer. En ja, het nummer van de zusjes Vol is nogal kitsch, maar zit wel veel beter in elkaar dan Lights and Shadows. Dat nummer loopt gewoon niet, elke Avrotrosser had dat moeten kunnen horen (hoorden ze misschien ook wel).
Klinkt inderdaad beter dan Lights and shadows.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:36 schreef blackswangreen het volgende:
Zou dat nou Birds zijn geweest? Of Walk Along?
De 3 O'G3NE zusjes zijn trouwens destijds geweigerd voor die voorronde waar ook Joan Franka aan meedeed. Ze hadden een nummer dat veel beter was dan Lights & Shadows. Heerlijk glazuur van je tanden Disney-nummer.
Dat oubollige liedje van Ivan Peroti was nou niet bepaald beter dan You & Me.quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh ja sorry, dacht dat er nog een jaartje tussen zat.
In die voorronde van Joan Franka deed ook Ivan Peroti mee, ook met een beter nummer. En ja, het nummer van de zusjes Vol is nogal kitsch, maar zit wel veel beter in elkaar dan Lights and Shadows. Dat nummer loopt gewoon niet, elke Avrotrosser had dat moeten kunnen horen (hoorden ze misschien ook wel).
Vind ik wel. Oubollig is niet per se iets slechts, als we het over het songfestival hebben. En hij stond er niet in een belachelijk indianenpak, dat natuurlijk ook.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat oubollige liedje van Ivan Peroti was nou niet bepaald beter dan You & Me.
We kunnen weer op de Maan-trein stappenquote:Op donderdag 1 november 2018 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaat dus niet. Nou weten we dat ook weer, kunnen we weer door
Hm-hmquote:Op donderdag 1 november 2018 10:55 schreef blackswangreen het volgende:
(zapte ik toevallig langs, echt!)
Je hebt mazzel Mani, ze heeft net weer een nieuwe cover op YouTube gezet. Tadaaa. Deze dus.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet wie dat is, Davina. Is ze een beetje lekker? Jong?
Ze is lekker jong ja.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet wie dat is, Davina. Is ze een beetje lekker? Jong?
Mooie stem, jong, beetje transgenderig, aparte mondbewegingen, beroerte gehad? Ik ben hier wel positief over.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt mazzel Mani, ze heeft net weer een nieuwe cover op YouTube gezet. Tadaaa. Deze dus.
Ja wij ook.quote:
Ze ziet er wel uit als iemand die wat doet voor geld dus als AvroTros genoeg biedt lijkt me dit een formaliteit.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wij ook.
Maar nu zegt ze dus dat ze niet gaat. Ik denk dat ze hard to get playedDie gaat gewoon. Wat jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |