Hahaha gelooft niemand. Gewoon dikke Danny pener in je keel gekregen om mod te worden, boh bohquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heb er ook niet om gevraagd, maar we maken er maar wat van.
Succes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ik. Maar na dat mes in mijn rug mag je dat maat voortaan achterwege laten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik voor gezorgd maat
Gelukkig is de wedstrijd vanavond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had al voorspeld dat benfica beter zou zijn vanmiddag
Kan jij stoppen met je waardeloze posts?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor de neutrale kijker is dit best een goede sluitspier.²
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor de neutrale kijker is dit best een goede sluitspier.²
Die krijgen in de rust ook een paar klappenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je zou maar Tadic zijn. Helemaal uit de naad werken en dan staan achterin Mazaroui en Blind een beetje te lamballen. Jezus.
Je had geen solli gestuurd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij kan de beste mod van fok wordenquote:
Uhu,quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet toch geheel erover zijn ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:41 schreef Karina het volgende:
Nou ik weet het niet hoor. Leek wel over de lijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:41 schreef Karina het volgende:
KARINEE.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:41 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Maar na dat mes in mijn rug mag je dat maat voortaan achterwege laten.
Sinds klummie is dat niet echt meer een vereiste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet zomaar blauw gemaakt he
eerder 8 mm in zijn gevalquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
8 cm ben je wel bekend mee he. Kijk maar eens even in je onderbroekje ouwe reus
Dit was hawkeye, geen VAR...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
die VAR is fake, doen ze zodat het lijkt alsof de scheid een goede beslissing maakt
het lijkt je moeder welquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gezeur gezuig gezever en gemekker
De eikel is 8 cm iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
8 cm ben je wel bekend mee he. Kijk maar eens even in je onderbroekje ouwe reus
Je was op zoek naar erkenning van Badder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Limbograpje was dat volgens mij?
Je werd het slachtoffer van een van mijn zeldzame mod-grapjes. Kan je ook als eer zien..
Blikje in de water.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:44 schreef Mani89 het volgende:
P$V gefelicitreerd met de kampioenschap.
gefelicitreerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:44 schreef Mani89 het volgende:
P$V gefelicitreerd met de kampioenschap.
*Lansquote:
Of eng.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Van de Beek is ineens basisspeler na een paar jankverhaaltjes. Heeft nog niks laten zien.
Beetje rondhangen op niet-aanspeelbare positie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Van de Beek is ineens basisspeler na een paar jankverhaaltjes. Heeft nog niks laten zien.
Op deze moment mis je Sigthorsson en Siem de Jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |