En vanavond is ook Pieter Zwart erbij met live data:twitter:slbenfica_en twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 19:51:46🚨 STARTING ELEVEN!Odysseas, André Almeida, Conti, Jardel, Grimaldo, Fejsa, Gedson, Pizzi, Salvio, Rafa and Seferovic.#AJASLB #Prozis #ExceedYourself reageer retweet
Slaat nergens op iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vreselijke volgorde in de Ajax graphic.
Stagiaire wilde op tijd naar huis zo te zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vreselijke volgorde in de Ajax graphic.
Maar dit is hun logica voor elke wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stagiaire wilde op tijd naar huis zo te zien.![]()
![]()
Ben je weer recalcitrant aan het doen tegen een nieuwe moderator?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Wat een karige kut OP. Had je hier niet wat meer tijd in kunnen steken?
Het één sluit het ander niet uit makker. Maar laten we eerst maar op een verklaring wachten van TS.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je weer recalcitrant aan het doen tegen een nieuwe moderator?
Mja. Dan is het eigenlijk best wel suf ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit is hun logica voor elke wedstrijd.
Sinds Stijn geen zin meer heeft om wedstrijdtopics te openen liggen de tijden van uitgebreide voorbeschouwingen ver achter ons.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit makker. Maar laten we eerst maar op een verklaring wachten van TS.
Ben er wel tevreden meequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit makker. Maar laten we eerst maar op een verklaring wachten van TS.
Lekker op volgorde van de rugnummers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Dan is het eigenlijk best wel suf ja.
Oh dat kan ik nog wel overwegen, maar ik ben daar niet zo sterk in vrees ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds Stijn geen zin meer heeft om wedstrijdtopics te openen liggen de tijden van uitgebreide voorbeschouwingen ver achter ons.
Rellende_Rotscholierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds Stijn geen zin meer heeft om wedstrijdtopics te openen liggen de tijden van uitgebreide voorbeschouwingen ver achter ons.
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nog wel overwegen, maar ik ben daar niet zo sterk in vrees ik.
Wat zijn wel jouw sterke punten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nog wel overwegen, maar ik ben daar niet zo sterk in vrees ik.
Wat vind jij belangrijk in een modquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn wel jouw sterke punten?
Waarom zal jij een goede moderator zijn?
Normaliter sluit je een vragende zin af met een vraagteken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij belangrijk in een mod
Dikke tieten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij belangrijk in een mod
We gaan het zien. Hoewel voetbal vanzelfsprekend bijzaak isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker maat.
Zometeen weer genieten van Ajax he
Heb je niks aan met zijn wielrennen (Wel diep respect dat hij het doet verder)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier![]()
oh wacht ander forum.
2 kapsalons naar binnen werken schijnt goed te helpen hiervoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ben ik wel voorzichtig aan het kweken.
Wat een walgelijke Feyenoordmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien. Hoewel voetbal vanzelfsprekend bijzaak is
Kapsalon al bijna een jaar niet gegeten, misschien dat ik er binnenkort weer eens aan ga, maar de laatste keer heb ik 2 dagen boven het toilet gehangen terwijl ik tentamen hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
2 kapsalons naar binnen werken schijnt goed te helpen hiervoor.
Gewoon een dönerboxje halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kapsalon al bijna een jaar niet gegeten, misschien dat ik er binnenkort weer eens aan ga, maar de laatste keer heb ik 2 dagen boven het toilet gehangen terwijl ik tentamen had
Met 2-0 gaan WIJ winnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gaan we winnen jr? GAAN WE WINNEN? ZEG HET MIJ
Ajax staat bovenaan ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef KingRoland het volgende:
LETS GO AJAX LETS GO AJAX
AJAX AMSTERDAM!
DE BESTE VAN NEDERLAND JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Patatjes*quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo'n dag dat je alleen maar van die kleine frietjes hebt...
Dat snap ik nooit. Wie niet springt die is een jood, maar ze springen allemaal?quote:
Genotquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Zo die zit.
mijn 1e TR van de avond.
Ben benieuwd of en hoe Skysheriff dit gaat oppakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Zo die zit.
mijn 1e TR van de avond.
Het is pas gespeeld als Hélène vanavond in bed ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als de 0-1 valt? Is het dan gespeeld?
1?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb waarschijnlijk net zoveel wedstrijden van Benfica gezien als Derksen.
Dank, dit gaat idd gevolgen krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met dat soort gekkigheid maken wij korte metten mee.
Hallo en goedenavond.quote:
Als mensen eens grotere rooms maken DAN KAN IK OOK SPELENquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:36 schreef Coco. het volgende:
Speciaal voor deze avond zal er ook het klassieke haxball-in-de-rust plaatsvinden
Dan moet je maar sneller klikken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als mensen eens grotere rooms maken DAN KAN IK OOK SPELEN
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:36 schreef Themeparktommy het volgende:
Nu nog even een broodje kroket naar binnen werken!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leo Oldenburger is een man met veel inhoud.
Ten (S)Hagquote:
Eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
21:00 is te laat. Zo is je avond over zodra de wedstrijd afgelopen is #Durfteklagen
Dat is morgen anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
21:00 is te laat. Zo is je avond over zodra de wedstrijd afgelopen is #Durfteklagen
Denk een sneaky overwinning voor Benficaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Voor Ajax? Ik ben helemaal in de war met die shirtjes-gate...
Oprecht beter al is mijn voetbalinteresse inmiddels op een dusdanig tragisch niveau dat ik geen 2 dagen oprij voetbal ga kijken.quote:
Trouwens, als je kon kiezen tussen de dood of naar De Graafschap - Fortuna 90 min lang + extra tijd/pingels kijken. Wat zou jij dan doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oprecht beter al is mijn voetbalinteresse inmiddels op een dusdanig tragisch niveau dat ik geen 2 dagen oprij voetbal ga kijken.
Dat is wel erg bijzonder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:52 schreef PSVCL het volgende:
PSV speelde een paar jaar terug ook in het uitshirt tegen Benfica![]()
[ afbeelding ]
In dat jaar scoorde Lens toch een wereldgoal? Tegen de Rangers of Celticsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:52 schreef PSVCL het volgende:
PSV speelde een paar jaar terug ook in het uitshirt tegen Benfica![]()
[ afbeelding ]
Hey, wat fijn dat je er bent!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben van de partij. Ik maak me niet druk.²
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben van de partij. Ik maak me niet druk.²
Klopt ja die vanaf de hoekvlag..was tegen Wien of Ried volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In dat jaar scoorde Lens toch een wereldgoal? Tegen de Rangers of Celtics
Stay strong Knut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net een portugees biertje gedronken.
4 dopjes op untappd
Port Wijn is echt goddelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net een portugees biertje gedronken.
4 dopjes op untappd
fapje gemachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Oh tegen een nobuddy, maar wat een kol
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
We zijn allemaal erg positief. Maar die Portugese clubs liggen ons niet. Ze zijn net wat gewiekster, balvaardiger, gretiger. Nee, ik sla dit Benfica hoger aan dan Bayern.
Frenkie de Jong²
Als psv supporter zijndequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV supporter zijnde vind ik dat Ajax dit wel makkelijk kan winnen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
We zijn allemaal erg positief. Maar die Portugese clubs liggen ons niet. Ze zijn net wat gewiekster, balvaardiger, gretiger. Nee, ik sla dit Benfica hoger aan dan Bayern.
Frenkie de Jong²
Helene is zijn voorbeeld en volgt haar in alles. Dat zegt hij zojuist.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vertel het jullie nu al. Mazraoui krijgt een moeilijke avond.²
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV supporter zijnde vind ik dat Ajax dit wel makkelijk kan winnen
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is bezig aan de slechtste reeks ooit in de Champions League.
Welkomquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach dit mag je verliezen, gewoon weer winnen van Bayern
Welkom op fok!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach dit mag je verliezen, gewoon weer winnen van Bayern
Geenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens is er nou wel of geen VAR vanavond
Geen. Dat is er nog niet dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |