Laat mij nou lekker op een trolletje reageren joh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling. Als PSV echt slecht is, is Ajax nog slechter. Immers is dat onlangs in Eindhoven feitelijk bewezen. Daarnaast heeft men gelijk dat PSV de eerste club, sinds lange tijd was, die in de CL weer eens overwinterde en meen ik dat de poule van PSV wat zwaarder is dan die van Ajax. Dus jouw redenering loopt een beetje mank, niet dan?
Of laat je je uit de tent lokken, wat feitelijk nog dommer is.
4-0 verliezen tegen as Trencin en dan een grote mond opzetten, HMF is weer terug dames en heren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want winnen tegen clubs als Luik maakt natuurlijk veel meer indruk
PSV is de club van het grote succes de afgelopen jaren. Europees overwinteren en zelfs in de achtste finale bijna door, terwijl ze ook nog eens gewoon landskampioentje werden.
Hier wordt in het vorige topic aangegeven dat men al feest viert als ze Europees overwinteren, schaal of geen schaal
Wij zijn ajax, absoluut niet meer de beste
volgens mij snap je niet helemaal wat feitelijk betekent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling. Als PSV echt slecht is, is Ajax nog slechter. Immers is dat onlangs in Eindhoven feitelijk bewezen. Daarnaast heeft men gelijk dat PSV de eerste club, sinds lange tijd was, die in de CL weer eens overwinterde en meen ik dat de poule van PSV wat zwaarder is dan die van Ajax. Dus jouw redenering loopt een beetje mank, niet dan?
Gaat hij dit weekend zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
Helpmefok die zo druk moet benadrukken dat Ajax toch echt niks voorstelt.
Ajax is toch ook gewoon favoriet. Ondanks wat klaas post?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe tactiek? Druk leggen dat Ajax moet winnen, zodat je hard kunt roepen dat je gelijk hebt, of dat Ajax barslecht was?
Je bent nog zieliger dan ik dacht
Wedstrijdje verpissen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV is de club van het grote succes de afgelopen jaren. Europees overwinteren en zelfs in de achtste finale bijna door, terwijl ze ook nog eens gewoon landskampioentje werden.
Hier wordt in het vorige topic aangegeven dat men al feest viert als ze Europees overwinteren, schaal of geen schaal
0 punten maat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb even de moeite genomen om te zien of PSV nu de club van het grote Europese succes is of dat dit toch meer voor Ajax geldt of allicht zelfs Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nouja, 2 puntjes pakken in een poule met Atletico Madrid, Bayern Munchen en FK Rostov vind ik toch wel enigszins matig. Net zoals verliezen van de nummer 3 van Italië en kansloos afgaan tegen het matigste Barcelona in jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En over de laatste 10 jaar staat Ajax op een respectabele 21ste plek. PSV 35 en Feyenoord....86quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb even de moeite genomen om te zien of PSV nu de club van het grote Europese succes is of dat dit toch meer voor Ajax geldt of allicht zelfs Feyenoord.
Op de coëfficiëntenlijst staat Ajax 29e, PSV volgt op plek 39 en dan hebben we Feyenoord op plek 64.
Ik weet dus niet zo goed of jouw opinie wel gebaseerd is op feiten.
Leuk feitje : Over de afgelopen 2 jaar staat zelfs Feyenoord hoger dan PSVquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En over de laatste 10 jaar staat Ajax op een respectabele 21ste plek. PSV 35 en Feyenoord....86
Schandalig wel. En daar gaat geen verandering in komen met de 6 nederlagen van PSV dit jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk feitje : Over de afgelopen 2 jaar staat zelfs Feyenoord hoger dan PSV
Kukelen straks gewoon uit de top 100quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Schandalig wel. En daar gaat geen verandering in komen met de 6 nederlagen van PSV dit jaar.
Wopper speelt nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:00 schreef marp0 het volgende:
Vanavond zal Ajax denk ik met de Ligt en Wober op CV beginnen, Bind op CM naast Schone (al hoop ik op vd Beek). Frenkie daarvoor en Tadic als valse spits. En ten slotte Neres en Ziyech vanaf de flanken.
Ik voorspel een 2-0.
Edit: wat een vervuiling hier zeg.
Dat eerste ben ik zeker met je eens. Maar Ajax werd dat jaar door datzelfde Rostov uitgeschakeld. En Ajax werd vorig jaar, net als PSV in de voorrondes uitgeschakeld. Geen prestatie om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, 2 puntjes pakken in een poule met Atletico Madrid, Bayern Munchen en FK Rostov vind ik toch wel enigszins matig. Net zoals verliezen van de nummer 3 van Italië en kansloos afgaan tegen het matigste Barcelona in jaren.
Oh, waarom?quote:
Zou mooi zijn. Ik hoop altijd dat Ajax wint natuurlijk, maar bij deze wedstrijd is het gevoel wel heel sterk, want dan kan je gaan denken aan de tweede ronde. Wat prachtig zou zijn.quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar het klinkt een beetje alsof je je voorbereidt om bij winst Ajax, Benfica tot een stel koekenbakkers te verklaren. Gisteren was dat nog 'een echte topprestatie' en Benfica 'de moeilijkste tegenstander tot nu toe'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mad
ik heb gewoon wat gekopieerd gekkie
heb ik die quoteringen soms verzonnen jongen?
ajax is gewoon torenhoog favoriet
kan me ook niet voorstellen dat benfica voor 50 miljoen spelers heeft gehaald en dan wil ik het nog maar niet hebben dat ajax in 3 seizoen 150 miljoen uitgaf. Dat zijn bedragen dat heeft volgens mij benfica zelfs niet.
Maar ik kan het mis hebben...het is nog vroeg en ik ben aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |