abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:48:49 #101
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182669647
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:22 schreef RickoKun het volgende:
Snap het wel. Als je racisme roept krijg je gelijk in onze maatschappij, dus eigenlijk wel een logische stap van PETA.
Was nog beter als ze een ORANGE MAN BAD haakje hadden gemaakt, dan waren ze gelijk uitgenodigd voor een CNN panel. :')
pi_182669667
Echt jammer dat stommelingen een stem hebben.
pi_182669676
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:51:11 #104
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182669683
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Was nog beter als ze een ORANGE MAN BAD haakje hadden gemaakt, dan waren ze gelijk uitgenodigd voor een CNN panel. :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:52:18 #105
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182669705
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:51 schreef Hathor het volgende:
Lekker glaasje melk gedronken net, fijne dag verder nog en sieg heil en zo. :W
Jij ook sieg heil, vriend! ):O c_/ Nog ff lekker een extra scheutje melk in de koffie.
  maandag 22 oktober 2018 @ 13:56:40 #106
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182669793
Eens.
Man of Steal.
pi_182669836
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het staat Afrikaanse landen volledig vrij om protectionistische maatregelen te nemen. En dat zou ik ook zekersteweten doen als ik hun was. Niet in 1 keer maar gewoon kleine stapjes totdat je lokale industrie het gat heeft opgevuld en dan weer het tarief steeds een klein stukje opschroeven.

En dat geldt natuurlijk voor meer dan alleen melk.
Dat staat ze inderdaad vrij. In de praktijk gebeurt het weinig, niet in de laatste plaats ook omdat organisaties als het IMF er alles aan proberen te doen om dat tegen te gaan. Rodrik schreef een aardig boek over dat soort issues:
https://www.goodreads.com(...)lobalization-paradox

Daarin komt onder andere de opkomst van de Aziatische tijgers aan bod en hoe protectionisme daar een rol heeft gespeeld in het laten ontwikkelen van de lokale industrieën totdat ze op een niveau zaten dat ze de concurrentie met volwassen economieën aankonden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:08:19 #108
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182670015
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat staat ze inderdaad vrij. In de praktijk gebeurt het weinig, niet in de laatste plaats ook omdat organisaties als het IMF er alles aan proberen te doen om dat tegen te gaan. Rodrik schreef een aardig boek over dat soort issues:
https://www.goodreads.com(...)lobalization-paradox

Ik heb dan ook weinig positieve gevoelens richting het IMF maar... ik kan me goed voorstellen dat een van de grootste problemen in Afrika is dat.. het fucking Afrika is. Politici zitten daar vooral om hun eigen zakken te vullen... als er al sprake is van een politieke infrastructuur.

Net zoals in Thailand (waar ik zelf wat meer ervaring mee heb) zal cultuur van corruptie de uiteindelijk boosdoener zijn die vooruitgang in de weg zit. Sociale vooruitgang. Economische vooruitgang.. eigenlijk alles.

Er zullen waarschijnlijk wel zat externe factoren zijn die hen in de weg ligt maar uiteindelijk.. als er een neger versie van Trump opkomt en zegt Make Nigeria Great Again en hij weet op een stabiele rustige manier protectionistische maatregelen door te voeren dan is nigeria over 10 a 20 jaar de economische powerhouse van Afrika (en dan bedoel ik nu zoals nu omdat er fucking veel mensen wonen maar per capita).

Daar gaat geen IMF, EU of andere organisatie iets tegen kunnen doen. Maar de cultuur is er niet naar.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:15:16 #109
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182670133
Maargoed het ging over melk en dat PETA al nog harder van de pot gerukt waren dan ze al waren. Hebben ze al een tegenantwoord op de beschuldigingen dat ze al die dieren op inhumane manier hebben afgemaakt bij PETA? Waarom heeft deze organisatie uberhaupt nog een stem in de wereld.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 14:15:58 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182670142
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182670278
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb dan ook weinig positieve gevoelens richting het IMF maar... ik kan me goed voorstellen dat een van de grootste problemen in Afrika is dat.. het fucking Afrika is. Politici zitten daar vooral om hun eigen zakken te vullen... als er al sprake is van een politieke infrastructuur.

Net zoals in Thailand (waar ik zelf wat meer ervaring mee heb) zal cultuur van corruptie de uiteindelijk boosdoener zijn die vooruitgang in de weg zit. Sociale vooruitgang. Economische vooruitgang.. eigenlijk alles.

Er zullen waarschijnlijk wel zat externe factoren zijn die hen in de weg ligt maar uiteindelijk.. als er een neger versie van Trump opkomt en zegt Make Nigeria Great Again en hij weet op een stabiele rustige manier protectionistische maatregelen door te voeren dan is nigeria over 10 a 20 jaar de economische powerhouse van Afrika (en dan bedoel ik nu zoals nu omdat er fucking veel mensen wonen maar per capita).

Daar gaat geen IMF, EU of andere organisatie iets tegen kunnen doen. Maar de cultuur is er niet naar.
Op zich gaat het niet eens zo slecht in Afrika. Er is best heel wat ontwikkeling waardoor de levensverwachting flink gestegen is, kindersterfte en honger terug zijn gedrongen en meer van dat soort zaken.

Een gebrek aan stabiele instituties blijven in veel landen wel een hardnekkig probleem. Ik zie dat ook niet zozeer veranderen met een "type Trump". Sterker nog, dat is in de VS al een flinke nepotist, dus dat zou in dat soort landen nog tien keer erger zijn omdat het systeem daar veel minder bestand is tegen corruptie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182670292
Ik denk dat er ook een positieve correlatie is tussen racisme en bier drinken:

BIER IS RACISME
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:27:11 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182670309
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:26 schreef Oud_student het volgende:
Ik denk dat er ook een positieve correlatie is tussen racisme en bier drinken:

BIER IS RACISME
Racisten drinken vaak bier
Bier laat zich onevenredig vaak drinken door racisten. Zonder tegenstribbelen nog wel.

Who can even argue.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:31:21 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182670352
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op zich gaat het niet eens zo slecht in Afrika. Er is best heel wat ontwikkeling waardoor de levensverwachting flink gestegen is, kindersterfte en honger terug zijn gedrongen en meer van dat soort zaken.
Het is wat dat betreft vrij vreemd dat elders in de wereld dit een zichzelf versterkende feedback loop was tussen economische vooruitgang en kindsterfte maar dat in Afrika nogal kunstmatig van buitenaf (als een patient aan infuus) kindsterfte met man-en-macht teruggedrongen moet worden om zelfs maar een beetje economische vooruitgang te bewerkstelligen.

Daar waar andere volken zichzelf konden helpen in, soms nog wel eens donkerdere post-koloniale omstandigheden.

quote:
Een gebrek aan stabiele instituties blijven in veel landen wel een hardnekkig probleem. Ik zie dat ook niet zozeer veranderen met een "type Trump". Sterker nog, dat is in de VS al een flinke nepotist, dus dat zou in dat soort landen nog tien keer erger zijn omdat het systeem daar veel minder bestand is tegen corruptie.
Prima ik neem trump terug dat was misschien even te hip.. laten we zeggen een protectionist met principes... die hard is tegen corruptie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182670394
Stoppen met het consumeren van dierlijke producten maakt schijnbaar achterlijk... niet doen dus :)
pi_182670403
Ik ben linksig georienteerd, maar melk blijf ik drinken tot mijn dood!

Melk :9
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_182670568
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is wat dat betreft vrij vreemd dat elders in de wereld dit een zichzelf versterkende feedback loop was tussen economische vooruitgang en kindsterfte maar dat in Afrika nogal kunstmatig van buitenaf (als een patient aan infuus) kindsterfte met man-en-macht teruggedrongen moet worden om zelfs maar een beetje economische vooruitgang te bewerkstelligen.

Daar waar andere volken zichzelf konden helpen in, soms nog wel eens donkerdere post-koloniale omstandigheden.
Ik denk dat daar veel meer eigen kracht achter zit dan wij ons hier doorgaans realiseren. Het is niet alleen maar kommer en kwel op dat continent.


quote:
[..]

Prima ik neem trump terug dat was misschien even te hip.. laten we zeggen een protectionist met principes... die hard is tegen corruptie.
Ik geloof nooit zo in de wat utopische "benevolent dictator". Ik denk dat je gewoon afhankelijk bent van het gestaag ontwikkelen van democratische structuren. Dat is in Afrika nog eens extra lastig omdat er nogal wat etnische spanningen zijn en regelmatig burgeroorlogen uitbreken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182670652
Vind melk niet te drinken nu toch maar een paar pakken gehaald. :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:52:58 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182670696
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:50 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of dat juist is.
Volgens mij eten melkkoeien veel ruwvoer en worden bijgevoederd met mengvoeder.
Een van de vele bestanddelen van mengvoeder is idd sojaschroot. Sojaschroot is een bijproduct dat vrij komt bij de winning van sojaolie uit sojabonen. Uit een sojaboon wordt ca. 20% olie gewonnen. Wat overblijft zijn de sojahullen en het sojaschroot.

Mengvoederingrediënten zijn onder meer:

Graansoorten
Peulvruchten
Restproducten uit de maalindustrie
Restproducten uit de bio-energie
Tapioca
Sojaschroot
Veekoeken
Vetten
Oliën
Melasse
Vismeel
Krijt
Zout
Premix

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mengvoeder
Ja dat is juist. Het krachtvoer (zo'n 6 tot 8 kilo per dag, waarop nog een 20/30 kilo ruwvoer komt) bevat soja. Er zijn zoveel oa melkkoeien (varkens en kippen verbruiken veel meer soja trouwens) dat het leeuwendeel van de soja er voor dierlijke consumptie is. Zonder die dierlijke afzetmarkt zou het niet rendabel zijn zoveel te produceren.

Dat die sojaschroot een bijproduct is is dus niet waar (en is keihard aangetoond), want het wordt specifiek daarvoor geteeld, er is geen andere afzetmarkt voor die bulk.

Deze is weleens interresant om te lezen, volg vooral de link even naar het onderzoek Mapping the soy supply chain even.

https://www.wnf.nl/wat-wn(...)eel-soja-eet-jij.htm

'Weet je dat een gemiddelde inwoner van Europa jaarlijks 61 kilo soja eet? Daarvan zit 93 procent in het veevoer van de dieren die aan de bron staan van ons vlees, de melk en eieren die we iedere dag eten'

'Zo heeft een kip maar liefst 109 gram soja nodig voordat die bij de slacht 100 gram kipfilet oplevert. Eieren bevatten per stuk van 55 gram gemiddeld 35 gram verborgen soja. Een hamburger bestaat per 100 gram voor iets minder dan de helft uit verborgen soja. Zelfs kaas bevat per ons 25 gram verborgen soja.'
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182670799
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja dat is juist. Het krachtvoer (zo'n 6 tot 8 kilo per dag, waarop nog een 20/30 kilo ruwvoer komt) bevat soja. Er zijn zoveel oa melkkoeien (varkens en kippen verbruiken veel meer soja trouwens) dat het leeuwendeel van de soja er voor dierlijke consumptie is. Zonder die dierlijke afzetmarkt zou het niet rendabel zijn zoveel te produceren.

Dat die sojaschroot een bijproduct is is dus niet waar (en is keihard aangetoond), want het wordt specifiek daarvoor geteeld, er is geen andere afzetmarkt voor die bulk.

Deze is weleens interresant om te lezen, volg vooral de link even naar het onderzoek Mapping the soy supply chain even.

https://www.wnf.nl/wat-wn(...)eel-soja-eet-jij.htm

'Weet je dat een gemiddelde inwoner van Europa jaarlijks 61 kilo soja eet? Daarvan zit 93 procent in het veevoer van de dieren die aan de bron staan van ons vlees, de melk en eieren die we iedere dag eten'

'Zo heeft een kip maar liefst 109 gram soja nodig voordat die bij de slacht 100 gram kipfilet oplevert. Eieren bevatten per stuk van 55 gram gemiddeld 35 gram verborgen soja. Een hamburger bestaat per 100 gram voor iets minder dan de helft uit verborgen soja. Zelfs kaas bevat per ons 25 gram verborgen soja.'
In soja zitten veel isoflavonen (oestrogene hormonen) is idd een schande deze troep aan gezond vlees te voeren. :{
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_182671409
Het is tijd voor oorlog.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 oktober 2018 @ 15:41:54 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182671457
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:38 schreef Infection het volgende:
Het is tijd voor oorlog.
Tegen de racisten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_182671523
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:00 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

In soja zitten veel isoflavonen (oestrogene hormonen) is idd een schande deze troep aan gezond vlees te voeren. :{
Kwestie van tijd voordat de hele incelbeweging vegetarisch wordt dus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182671527
Dit is van het niveau Henk en Ingrid, die op een bericht over Sylvana Simons reageren met: "Nou, dan ook maar geen melk meer drinken, want dat is dan ook racistisch!" (maar dan met spelfouten). Die zijn dus alweer ingehaald door de werkelijkheid.

En dit soort argumenten kunnen dus ook niet meer geridiculiseerd worden :D
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:47:49 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182671560
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:45 schreef silverhill het volgende:
Dit is van het niveau Henk en Ingrid, die op een bericht over Sylvana Simons reageren met: "Nou, dan ook maar geen melk meer drinken, want dat is dan ook racistisch!" (maar dan met spelfouten). Die zijn dus alweer ingehaald door de werkelijkheid.

En dit soort argumenten kunnen dus ook niet meer geridiculiseerd worden :D
Ja maar het zijn juist de rechts-extremisten die begonnen zijn met het achterlijk gebruik, inclusief vegans als vijanden:

https://metro.co.uk/2017/(...)egan-agenda-6463079/
https://theconversation.com/milk-a-symbol-of-neo-nazi-hate-83292

Dat maakt de reactie van PETA niet heeel veel minder achterlijk, maar het geeft wel aan waar het vandaan komt.
Krekker is de bom!
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:53:47 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182671644
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:38 schreef Infection het volgende:
Het is tijd voor oorlog.
Tegen wie?

En volgens mij roep jij dat wel vaker. Wat is er met je aan de hand dat je dit zo graag wil?
Krekker is de bom!
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:54:34 #127
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182671655
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja maar het zijn juist de rechts-extremisten die begonnen zijn met het achterlijk gebruik, inclusief vegans als vijanden:

https://metro.co.uk/2017/(...)egan-agenda-6463079/
https://theconversation.com/milk-a-symbol-of-neo-nazi-hate-83292

Dat maakt de reactie van PETA niet heeel veel minder achterlijk, maar het geeft wel aan waar het vandaan komt.
Zo loopt dat niet.

- In den beginne post iemand een troll-post op 4chan ... zou het niet grappig zijn als de media x,y,z.. zou berichten? Let's make it happen...

- 4channers gaan rond en posten op andere sites memes over hun nieuwe onzin-symbool

- Nieuwsbronnen berichten er over (dit is een nieuwe manier waarop nazi's met elkaar communiceren.. SAPPIG!!)

- Dubieus rechts herkent dat het een troll-actie is en besluit er legitimiteit aan te geven door het symbool te gebruiken.. om zo links in de zeik te nemen

- Nieuwsbronnen (die nu worden uitgelachen omdat mensen zich beseffen dat het 4chan users waren die het hebben verzonnen) wijzen naar een twitter-account van richard spencer (zie je wel!! het is toch zo!!!)

-Normies geloven de MSM want... tsja... het is CNN waarom zouden die rare dingen plaatsen.

- Feministische intersectionalistische bloggers gaan er mee aan de haal

- Iedereen pijpt elkaar lekker helemaal klaar... mond afvegen.. op naar de volgende hoax.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:01:34 #128
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182671760
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zo loopt dat niet.

- In den beginne post iemand een troll-post op 4chan ... zou het niet grappig zijn als de media x,y,z.. zou berichten? Let's make it happen...

- 4channers gaan rond en posten op andere sites memes over hun nieuwe onzin-symbool

- Nieuwsbronnen berichten er over (dit is een nieuwe manier waarop nazi's met elkaar communiceren.. SAPPIG!!)

- Dubieus rechts herkent dat het een troll-actie is en besluit er legitimiteit aan te geven door het symbool te gebruiken.. om zo links in de zeik te nemen

- Nieuwsbronnen (die nu worden uitgelachen omdat mensen zich beseffen dat het 4chan users waren die het hebben verzonnen) wijzen naar een twitter-account van richard spencer (zie je wel!! het is toch zo!!!)

-Normies geloven de MSM want... tsja... het is CNN waarom zouden die rare dingen plaatsen.

- Feministische intersectionalistische bloggers gaan er mee aan de haal

- Iedereen pijpt elkaar lekker helemaal klaar... mond afvegen.. op naar de volgende hoax.
Ah leuk :D

https://www.adl.org/blog/(...)ture?ftag=MSF0951a18
Krekker is de bom!
pi_182671762
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zo loopt dat niet.

- In den beginne post iemand een troll-post op 4chan ... zou het niet grappig zijn als de media x,y,z.. zou berichten? Let's make it happen...

- 4channers gaan rond en posten op andere sites memes over hun nieuwe onzin-symbool

- Nieuwsbronnen berichten er over (dit is een nieuwe manier waarop nazi's met elkaar communiceren.. SAPPIG!!)

- Dubieus rechts herkent dat het een troll-actie is en besluit er legitimiteit aan te geven door het symbool te gebruiken.. om zo links in de zeik te nemen

- Nieuwsbronnen (die nu worden uitgelachen omdat mensen zich beseffen dat het 4chan users waren die het hebben verzonnen) wijzen naar een twitter-account van richard spencer (zie je wel!! het is toch zo!!!)

-Normies geloven de MSM want... tsja... het is CNN waarom zouden die rare dingen plaatsen.

- Feministische intersectionalistische bloggers gaan er mee aan de haal

- Iedereen pijpt elkaar lekker helemaal klaar... mond afvegen.. op naar de volgende hoax.
ach ja, zolang ze zich bezig houden met dit, hoeven we ons niet zoveel zorgen te maken over extreem rechts. lol.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:07:15 #130
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182671858
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:01 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ach ja, zolang ze zich bezig houden met dit, hoeven we ons niet zoveel zorgen te maken over extreem rechts. lol.
''Extreem rechts'' is in de media sowieso vaak een stropop, een boeman. Net als de KKK die bovenmatig veel aandacht krijgt, ook al gaat het om enkele duizenden mensen in een land met miljoenen die zich tegenwoordig over het algemeen netjes gedragen. Of zoals de Westboro Baptist Church bijvoorbeeld.

Er is geen serieus probleem met extreem rechtse clubjes, niets dat niet te handhaven is.
pi_182671887
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja maar het zijn juist de rechts-extremisten die [...]
Ja, dus? Het zijn ook links-extremisten die doen aan:
veganisme
de Marqt
hippiekettinkjes
cannabis
de kleur groen
etc.

Zijn bovenstaande dingen dan ook automatisch discriminerend, racistisch, (cultuur)marxistisch, anarchistisch, fascistisch, etc.?
pi_182671891
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Extreem rechts'' is in de media sowieso vaak een stropop, een boeman. Net als de KKK die bovenmatig veel aandacht krijgt, ook al gaat het om enkele duizenden mensen in een land met miljoenen die zich tegenwoordig over het algemeen netjes gedragen. Of zoals de Westboro Baptist Church bijvoorbeeld.

Er is geen serieus probleem met extreem rechtse clubjes, niets dat niet te handhaven is.
ze zijn altijd een probleem. omdat het onverdraagzame mensen zijn.
en het gaat er meer om of de massa erdoor beinvloed wordt.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:09:40 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182671899
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:08 schreef silverhill het volgende:

[..]

Ja, dus? Het zijn ook links-extremisten die doen aan:
veganisme
de Marqt
hippiekettinkjes
cannabis
de kleur groen
etc.

Zijn bovenstaande dingen dan ook automatisch discriminerend, racistisch, (cultuur)marxistisch, anarchistisch, fascistisch, etc.?
Dat zeg ik toch niet?
Krekker is de bom!
pi_182671964
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Nee, maar m'n punt is: Vaak als groepen die worden gezien als extreem-rechts om een of andere reden een bepaald symbool of product gebruiken, of zich met een persoon associëren, dat dan meteen onterecht de omkering wordt gemaakt dat dat symbool/product/persoon dus extreem-rechts impliceert.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:15:06 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182671988
Waarom wordt er aandacht aan deze onzin besteed?
pi_182672037
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Waarom wordt er aandacht aan deze onzin besteed?
Men moet toch iets te bediscussiëren hebben?
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:18:39 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182672057
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:17 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Men moet toch iets te bediscussiëren hebben?
Ja op FOK! begrijp ik het. Maar dit zou in de kranten nog geen voetnoot waard moeten zijn.
pi_182672059
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Waarom wordt er aandacht aan deze onzin besteed?
Als een grote invloedrijke organisatie, die regelmatig relatief serieus genomen wordt, dit soort achtelijk gedrag vertoont is dat best nieuwswaardig.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:20:00 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182672077
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:18 schreef silverhill het volgende:

[..]

Als een grote invloedrijke organisatie, die regelmatig relatief serieus genomen wordt, dit soort achtelijk gedrag vertoont is dat best nieuwswaardig.
Ik had om eerlijk te zijn nooit van PETA gehoord
pi_182672114
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik had om eerlijk te zijn nooit van PETA gehoord
Naar eigen zeggen zo'n 6.5 miljoen leden. Nu heeft Togo meer inwoners dan dat, en daar zal de doorsnee persoon ook niet van gehoord hebben. Dus dat zegt ook niet alles.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:24:44 #141
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_182672154
Dat was al een statement bij het "he will not devide us" kunst ding. Dat mensen dat de hele Trump periode dat voor de camera van een livestream moesten zeggen.
Een of andere gast zei dat melk drinken racistisch was en vervolgens kwamen allemaal trolls melk drinken voor die cam.
:')
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:26:57 #142
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182672185
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:13 schreef silverhill het volgende:

[..]

Nee, maar m'n punt is: Vaak als groepen die worden gezien als extreem-rechts om een of andere reden een bepaald symbool of product gebruiken, of zich met een persoon associëren, dat dan meteen onterecht de omkering wordt gemaakt dat dat symbool/product/persoon dus extreem-rechts impliceert.
Klopt. Vaak onterecht maar begrijpelijk, zelfde als met de swastika. Of wat dacht je van Lonsdale in de jaren 90...

In geval van dit voorbeeld te zot voor woorden.
Krekker is de bom!
pi_182672244
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Die oerwouden worden nu al platgelegd voor veevoer. Waar zo'n 80% van alle sojateelt voor is.
Aha.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 16:54:16 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182672700
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Waarom wordt er aandacht aan deze onzin besteed?
vroeger maakten ze altijd reclame met naakte vrouwen tegen bont



mooie tijden waren dat

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 22-10-2018 17:42:31 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:58:35 #145
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182672786
Als er iemand nog een nieuwsartikel gaat plaatsen dat een blanke die rijst eet 'culturele toe-eigening' is, zijn we klaar.

wtf is dit? Wat een volslagen domme gasten heb je in de wereld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182672821
What about chocolademelk.

Dit is gwn extreem-links gedrag, kan er niks anders van maken.

Volkert, ben jij dat?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 17:01:14 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182672851
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:58 schreef Red_85 het volgende:
Als er iemand nog een nieuwsartikel gaat plaatsen dat een blanke die rijst eet 'culturele toe-eigening' is, zijn we klaar.

nee, niemand neemt dit serieus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:03:53 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182672917
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:06 schreef pokkerdepok het volgende:
PETA heeft duidelijk geen taleknt voor informatie verwerken.
je moet wel ook even kijken naar het achterliggende dingetje.
dat rechts extremistische figuren dus soms een glas melk als symbool voor witheid gebruiken. raar verhaal. maar dat gebeurt dus kennelijk.

verder vraag ik me eigenlijk af waarom de melk consumptie zo drastisch aan het dalen is.
In American History X wordt ook een kassière overgoten met melk tijdens een overval. Misschien dat daar een link mee zit.

1:30

Lekker vergezocht alleen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:05:00 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182672944
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee, niemand neemt dit serieus
Gelukkig maar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:41:09 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182673592
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:22 schreef silverhill het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen zo'n 6.5 miljoen leden. Nu heeft Togo meer inwoners dan dat, en daar zal de doorsnee persoon ook niet van gehoord hebben. Dus dat zegt ook niet alles.
Het zal wel komen doordat ik dit soort berichten zodanig negeer dat de organisatienaam ook niet blijft hangen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')