quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je adres en als ik ze straks uit heb getrokken, stuur ik ze je beide op...
[..]
Waar Max na nog geen 1 ronde er uit lag met een afgebroken as...
Het spijt me oprecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Misschien komt hij dan wel weer terug...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Geef me je adres en als ik ze straks uit heb getrokken, stuur ik ze je beide op...
[..]
Niet bij deze training in ieder geval...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien komt hij dan wel weer terug...
Ik bedoelde ook eigenlijk Symphquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bij deze training in ieder geval...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ha!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de F1, dat klinkt een stuk beter
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de F1, dat klinkt een stuk beter
Kun je nagaan als Max in Assen gaat rijden! Ha haha whehe, bwuhehehe, bwahahaa hč hč ghč gč gč. assen, proest. bwhehehčhčquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben na vandaag niet helemaal scherp meer...
Van wat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Is de nr 1 al bekend? Of pas 00:00 uur?
Hugoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wat?
Pas 00:00 uur?
Wat heb jij gedronken?
dat is Meltingquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hugo))
De nieuwe nr 1 dj van de wereld wordt vanavond bekend gemaakt tijdens AMF in de Arena
Dat is zonder enige twijfel DJ Voutquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hugo))
De nieuwe nr 1 dj van de wereld wordt vanavond bekend gemaakt tijdens AMF in de Arena
Precies, daarom is hij ook nog tot 00.00 opgebleven.quote:
Ow, dat boeit me werkelijk helemaal niks en zegt ook helemaal niks...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hugo))
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is zonder enige twijfel DJ Vout
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Oei, 30 Jaar House in NL op de Tv...
High Under the Moon - Tambourine
Bottequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat boeit me werkelijk helemaal niks en zegt ook helemaal niks...
Ja, maar dat is toch ook werkelijk appels met peren vergelijken?quote:
I know, maar het feest eromheen.. ADE is zo’n leuk evenement en sfeer in heel Amsterdamquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook werkelijk appels met peren vergelijken?
De meest commerciėle is het vaak en dat zijn vaak niet de beste...
Dit is Shakatak overigens...
Heb je al een week gereserveerd voor volgend jaar, suikerklontje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
I know, maar het feest eromheen.. ADE is zo’n leuk evenement en sfeer in heel Amsterdam
Nog niet, ga ik wel doen jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je al een week gereserveerd voor volgend jaar, suikerklontje?
Eens, het vuurwerk ging hier in de Amsterdamse havens net ook om 23.00 uur af ter afsluiting van weer een dance event en de afgelopen dagen heb ik om 8.00 uur 's ochtens mensen als zombies over straat zien dweilen, maar die commerciėle troep met verkiezingen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
I know, maar het feest eromheen.. ADE is zo’n leuk evenement en sfeer in heel Amsterdam
Een appeltaart, met vanillekookpudding en kaneel.quote:
Klinkt wel erg goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Een appeltaart, met vanillekookpudding en kaneel.
Laatste keer dat ik deze gemaakt had, woonde ik nog bij mijn ouders thuis, en werd mama misselijk van de zoete zware geuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |