SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Oeh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel na minimaal 12 uur op de BBQ...
Procureur (varkensschouder) in een zoutbad doen, nachtje laten trekken, volgende dag afdeppen en laten drogen, in de rub doen, dan op de BBQ bij 108 graden en als de kerntemperatuur dan 80 graden is nog zo'n 12 uur laten garen op dezelfde temperatuur...quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je nog wel in dezelfde provincie?
Te weinig gedronken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:27 schreef just me het volgende:
Vorige week, lang geleden dus, zat ik te eten in een restaurant en een Cubaanse man zat daar piano te spelen en zong allemaal oude nummers.
Ik heb zachtjes maar enthousiast mee zitten zingen
Damn! Dat móet akelig lekker worden. Jij had toch ook een rookoven, btw? Binnenkort weer eens wat vlees roken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Procureur (varkensschouder) in een zoutbad doen, nachtje laten trekken, volgende dag afdeppen en laten drogen, in de rub doen, dan op de BBQ bij 108 graden en als de kerntemperatuur dan 80 graden is nog zo'n 12 uur laten garen op dezelfde temperatuur...
Geen commentaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Te weinig gedronken waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Die Carola was volgens mij de eerste genderneutrale zanger van Nederland...
Yep, zo maak ik mijn pulled pork dan ook...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn! Dat móet akelig lekker worden. Jij had toch ook een rookoven, btw? Binnenkort weer eens wat vlees roken.
We kunnen wel aardig en zorgzaam zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:30 schreef Melting het volgende:
Trouwens wel erg aardig dat jullie zo ongerust waren vanavond.
De kracht van r49quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen wel aardig en zorgzaam zijn
Wist ik toch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen wel aardig en zorgzaam zijn
was het tailfox geweest dan waren we het gewend maar bij Melting nietquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je twijfelde en dacht ik probeer het ff uit.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
was het tailfox geweest dan waren we het gewend maar bij Melting niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
was het tailfox geweest dan waren we het gewend maar bij Melting niet
ftfyquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
was het #ANONIEM geweest dan waren we het gewend maar bij Melting niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:34 schreef Charlotte3 het volgende:
Xanadoo, ken voornamelijk de versie van de Partyanimals
Die ken ik ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:34 schreef Charlotte3 het volgende:
Xanadoo, ken voornamelijk de versie van de Partyanimals
de linker of de rechter ?quote:
als je de sok als ruil object wilt gebruiken welquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, dat maakt op zich niet zo gek veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |