abonnement Unibet Coolblue
pi_183011711
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat kabinet overleeft een softe Brexit natuurlijk nooit.
Een harde Brexit ook niet.
  woensdag 7 november 2018 @ 22:39:42 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183011807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:02 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de Polen een keer een proefballonnetje opgelaten of we niet wat toegeeflijker moesten zijn tegen de Britten, maar dat hebben ze ook alweer heel snel ingetrokken.

edit: Dit dus: https://www.politico.eu/a(...)rom-eu-brexit-unity/
En dat gaat dan enkel over de strategie en niet eens over de zienswijze
pi_183015112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nog een keertje. Welke bronnen heb jij dat er EU landen zijn met sterk afwijkende zienswijzes mbt tot de Brexit inzet van Barnier.

Jouw verzinseltjes zijn geen bron
Jouw probleem is het oneigenlijk gebruik van het begrip "zienswijze" waar je vervolgens zelf in gaat geloven. Er is hier geen sprake van een gezamenlijke zienswijze. Er is hier sprake van 27 EU-landen die uit noodzaak enkele onderhandelaars laten onderhanden omdat het niet anders kan.

Hoe is het in het verleden gegaan met al die zienswijzes van de EU? Bijvoorbeeld het stabiliteitspact. Is toch ook een zienswijze van de EU? Elk land hield zich er dus aan?
Zo zijn er nog duizenden andere voorbeelden waar die "gezamenlijke zienswijze" van de EU niks waard bleek te zijn. Dat is ook de reden dat de EU mislukking is.

Dat voorbeeld over het stabiliteitspact is overigens een zwak voorbeeld van mij want dat is een voorbeeld waar alle EU-landen mee instemden met een "zienswijze" die in letters gedrukt was. Ze wisten dus precies waar ze mee instemden en nog hielden ze zich er niet aan. Snap je dan dat ik mijn twijfels heb over de zienswijze van alle EU-landen over een onderhandelingsresultaat van een groepje onderhandelaars dat alle kanten op kan gaan?

Ik snap dan ook niet waarom je zo moeilijk doet. Het enige wat ik beweer is dat het niet 100% zeker is dat alle EU-landen elke Brexit-deal ratificeren. Dat het daarom nog wel eens spannend kan worden elke keer als die deal een EU-parlement moet passeren.

Het enige wat ik beweer is dat in een groepje van 15 mensen het ook wel eens voorkomt dat 1 individu zich niet aan de zienswijze van dat kleine groepje houdt. Zo kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich niet houden aan de zienswijze van een groepje van een half-miljard inwoners terwijl ze het wel beloofd hebben. Of dat 1 EU-land van de 27 zich niet aan zijn belofte houdt. Of dat 1 Eu-land op dat moment wel bereid was maar de omstandigheden wijzigen waarna hij zich niet aan zijn belofte houdt. Bijvoorbeeld een Polen of Hongarije of een Oostenrijk of een Italie, dat geïrriteerd is door toenemende pesterijen van Brussel en in het VK, hun geestverwanten, de Brexiteers, in opstand zien komen tegen de super softe deal die May afgesproken heeft, en vervolgens over een Brexit-deal moet stemmen.

Is het dan echt zo gek om te stellen dat het niet 100% zeker is dat alle EU-parlementen elke EU-deal zal ratificeren?
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 08:39:23 #179
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183015670
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jouw probleem is het oneigenlijk gebruik van het begrip "zienswijze" waar je vervolgens zelf in gaat geloven. Er is hier geen sprake van een gezamenlijke zienswijze. Er is hier sprake van 27 EU-landen die uit noodzaak enkele onderhandelaars laten onderhanden omdat het niet anders kan.

Hoe is het in het verleden gegaan met al die zienswijzes van de EU? Bijvoorbeeld het stabiliteitspact. Is toch ook een zienswijze van de EU? Elk land hield zich er dus aan?
Zo zijn er nog duizenden andere voorbeelden waar die "gezamenlijke zienswijze" van de EU niks waard bleek te zijn. Dat is ook de reden dat de EU mislukking is.

Dat voorbeeld over het stabiliteitspact is overigens een zwak voorbeeld van mij want dat is een voorbeeld waar alle EU-landen mee instemden met een "zienswijze" die in letters gedrukt was. Ze wisten dus precies waar ze mee instemden en nog hielden ze zich er niet aan. Snap je dan dat ik mijn twijfels heb over de zienswijze van alle EU-landen over een onderhandelingsresultaat van een groepje onderhandelaars dat alle kanten op kan gaan?

Ik snap dan ook niet waarom je zo moeilijk doet. Het enige wat ik beweer is dat het niet 100% zeker is dat alle EU-landen elke Brexit-deal ratificeren. Dat het daarom nog wel eens spannend kan worden elke keer als die deal een EU-parlement moet passeren.

Het enige wat ik beweer is dat in een groepje van 15 mensen het ook wel eens voorkomt dat 1 individu zich niet aan de zienswijze van dat kleine groepje houdt. Zo kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich niet houden aan de zienswijze van een groepje van een half-miljard inwoners terwijl ze het wel beloofd hebben. Of dat 1 EU-land van de 27 zich niet aan zijn belofte houdt. Of dat 1 Eu-land op dat moment wel bereid was maar de omstandigheden wijzigen waarna hij zich niet aan zijn belofte houdt. Bijvoorbeeld een Polen of Hongarije of een Oostenrijk of een Italie, dat geïrriteerd is door toenemende pesterijen van Brussel en in het VK, hun geestverwanten, de Brexiteers, in opstand zien komen tegen de super softe deal die May afgesproken heeft, en vervolgens over een Brexit-deal moet stemmen.

Is het dan echt zo gek om te stellen dat het niet 100% zeker is dat alle EU-parlementen elke EU-deal zal ratificeren?
Er is geen softe deal afgesproken. Integendeel zelfs, alle deals die op tafel liggen moeten aan alle EU regels voldoen. Als het VK in een "softe" (wat overigens niet bestaat) deal wil belanden dan zullen ze de basis principes van Brexit teniet moeten doen. Dat is een.

Punt twee is dat het inderdaad mogelijk is dat een lidstaat nee zegt, dat is voor de EU geen ramp overigens maar wel voor het VK. Echter is het dan wel zo dat die lidstaat zichzelf dan wel enorm voor lul zet aangezien de lidstaten degenen zijn die de onderhandelingen bepalen.

Wat mij ontgaat is waarom jij denkt dat de EU een mislukking is en waarom jij denkt dat de EU een of ander almachtige organisatie is die nooit verantwoording aflegt, dat is complete onzin namelijk.
Barnier en zijn team krijgen hun opdracht en hun speelruimte van de lidstaten en niemand anders.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:42:55 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183015707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jouw probleem is het oneigenlijk gebruik van het begrip "zienswijze" waar je vervolgens zelf in gaat geloven. Er is hier geen sprake van een gezamenlijke zienswijze. Er is hier sprake van 27 EU-landen die uit noodzaak enkele onderhandelaars laten onderhanden omdat het niet anders kan.

Hoe is het in het verleden gegaan met al die zienswijzes van de EU? Bijvoorbeeld het stabiliteitspact. Is toch ook een zienswijze van de EU? Elk land hield zich er dus aan?
Zo zijn er nog duizenden andere voorbeelden waar die "gezamenlijke zienswijze" van de EU niks waard bleek te zijn. Dat is ook de reden dat de EU mislukking is.

Dat voorbeeld over het stabiliteitspact is overigens een zwak voorbeeld van mij want dat is een voorbeeld waar alle EU-landen mee instemden met een "zienswijze" die in letters gedrukt was. Ze wisten dus precies waar ze mee instemden en nog hielden ze zich er niet aan. Snap je dan dat ik mijn twijfels heb over de zienswijze van alle EU-landen over een onderhandelingsresultaat van een groepje onderhandelaars dat alle kanten op kan gaan?

Ik snap dan ook niet waarom je zo moeilijk doet. Het enige wat ik beweer is dat het niet 100% zeker is dat alle EU-landen elke Brexit-deal ratificeren. Dat het daarom nog wel eens spannend kan worden elke keer als die deal een EU-parlement moet passeren.

Het enige wat ik beweer is dat in een groepje van 15 mensen het ook wel eens voorkomt dat 1 individu zich niet aan de zienswijze van dat kleine groepje houdt. Zo kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich niet houden aan de zienswijze van een groepje van een half-miljard inwoners terwijl ze het wel beloofd hebben. Of dat 1 EU-land van de 27 zich niet aan zijn belofte houdt. Of dat 1 Eu-land op dat moment wel bereid was maar de omstandigheden wijzigen waarna hij zich niet aan zijn belofte houdt. Bijvoorbeeld een Polen of Hongarije of een Oostenrijk of een Italie, dat geïrriteerd is door toenemende pesterijen van Brussel en in het VK, hun geestverwanten, de Brexiteers, in opstand zien komen tegen de super softe deal die May afgesproken heeft, en vervolgens over een Brexit-deal moet stemmen.

Is het dan echt zo gek om te stellen dat het niet 100% zeker is dat alle EU-parlementen elke EU-deal zal ratificeren?
Het blijft allemaal gebaseerd op verzinseltjes en fantasieen.

Maar geen enkel EU land heeft belang bij een Brexit zonder deal. Dat kost immers geld en banen. En men gaat geen geld en banen weggooien omdat ze Nigel Farage zo zielig vinden.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:44:04 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183015716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het blijft allemaal gebaseerd op verzinseltjes en fantasieen.

Maar geen enkel EU land heeft belang bij een Brexit zonder deal. Dat kost immers geld en banen. En men gaat geen geld en banen weggooien omdat ze Nigel Farage zo zielig vinden.
Hoezeer men ook van Farage houdt in Brussel :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183016061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het blijft allemaal gebaseerd op verzinseltjes en fantasieen.

Maar geen enkel EU land heeft belang bij een Brexit zonder deal. Dat kost immers geld en banen. En men gaat geen geld en banen weggooien omdat ze Nigel Farage zo zielig vinden.
"Belang", dat is weer zo'n begrip dat voor meerdere uitleg vatbaar is. Je simplificeert het probleem. Waarom vind je het zo moeilijk te geloven dat er ook andere groepen zijn die niet alleen denken aan het economisch belang op dit tijdstip, 9.08 uur donderdagmorgen. Nederland is toch ook bereid zijn "belang" op te offeren? Nederland is toch ook bereid geld en banen op te offeren voor een sentimentele overtuiging? Als Merkel en Macron alle wensen van de Brexiteers inwilligen dat zegt Nederland ja en amen. Als Merkel en Macron afsturen op een keiharde Brexit dan zegt Nederland ja en amen. Waarom? Omdat onze regering gelooft in 1 groot glorieus Europees Rijk.
Waarom vind je het dan zo moeilijk te geloven dat er ook andere groepen zijn die vatbaar zijn voor andere sentimentele overtuigingen?
  donderdag 8 november 2018 @ 09:25:28 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183016167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

"Belang", dat is weer zo'n begrip dat voor meerdere uitleg vatbaar is. Je simplificeert het probleem. Waarom vind je het zo moeilijk te geloven dat er ook andere groepen zijn die niet alleen denken aan het economisch belang op dit tijdstip, 9.08 uur donderdagmorgen. Nederland is toch ook bereid zijn "belang" op te offeren? Nederland is toch ook bereid geld en banen op te offeren voor een sentimentele overtuiging? Als Merkel en Macron alle wensen van de Brexiteers inwilligen dat zegt Nederland ja en amen. Als Merkel en Macron afsturen op een keiharde Brexit dan zegt Nederland ja en amen. Waarom? Omdat onze regering gelooft in 1 groot glorieus Europees Rijk.
Waarom vind je het dan zo moeilijk te geloven dat er ook andere groepen zijn die vatbaar zijn voor andere sentimentele overtuigingen?
De sterkste overtuiging en drijfveer blijft nog altijd geld. Een regering die de banen van duizenden mensen te grabbel gooit omdat ze Nigel Farage zo zielig vinden zal dat niet in dank worden afgenomen.

Verder liggen de belangen van Duitsland, Frankrijk en Nederland in deze kwestie in een lijn. Jouw hypothetische verzinseltje kan dus naar de prullenbak.
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 09:44:04 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183016408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

"Belang", dat is weer zo'n begrip dat voor meerdere uitleg vatbaar is. Je simplificeert het probleem. Waarom vind je het zo moeilijk te geloven dat er ook andere groepen zijn die niet alleen denken aan het economisch belang op dit tijdstip, 9.08 uur donderdagmorgen. Nederland is toch ook bereid zijn "belang" op te offeren? Nederland is toch ook bereid geld en banen op te offeren voor een sentimentele overtuiging? Als Merkel en Macron alle wensen van de Brexiteers inwilligen dat zegt Nederland ja en amen. Als Merkel en Macron afsturen op een keiharde Brexit dan zegt Nederland ja en amen. Waarom? Omdat onze regering gelooft in 1 groot glorieus Europees Rijk.
Waarom vind je het dan zo moeilijk te geloven dat er ook andere groepen zijn die vatbaar zijn voor andere sentimentele overtuigingen?
Het is geen sentiment maar keiharde zakelijke overwegingen, de EU is meer waard dan het VK omdat de EU een aantal ordes groter is dan het VK. Daarbij komt dat het VK wel een grote mond heeft maar keihard afhankelijk is van de aanvoer van Nederlandse agri producten, goederen en diensten.

Je praat complete onzin overigens, de EU noch Macron noch Merkel willigt Welke Eisen van het VK dan ook in, is dat je nog steeds niet duidelijk? Alles gaat op de voorwaarden van de EU en daarin zijn een aantal modellen mogelijk voor het VK die allemaal gevolgen hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_183016593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is geen sentiment maar keiharde zakelijke overwegingen, de EU is meer waard dan het VK omdat de EU een aantal ordes groter is dan het VK. Daarbij komt dat het VK wel een grote mond heeft maar keihard afhankelijk is van de aanvoer van Nederlandse agri producten, goederen en diensten.

Je praat complete onzin overigens, de EU noch Macron noch Merkel willigt Welke Eisen van het VK dan ook in, is dat je nog steeds niet duidelijk? Alles gaat op de voorwaarden van de EU en daarin zijn een aantal modellen mogelijk voor het VK die allemaal gevolgen hebben.
Ik geef het op, voor nu dan. Over een paar maanden heb ik meer bewijsmateriaal. Misschien dat je me dan begrijpt.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:00:42 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183016658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik geef het op, voor nu dan. Over een paar maanden heb ik meer bewijsmateriaal. Misschien dat je me dan begrijpt.
Tuurlijk, de discussie "winnen" met de hoop dat wij dit topic al vergeten zijn dan :')
pi_183016870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tuurlijk, de discussie "winnen" met de hoop dat wij dit topic al vergeten zijn dan :')
In tegendeel, ik heb deze discussie al op mijn harddisk opgeslagen zodat ik je over een paar maanden kan confronteren met je naïeve gedachtes over 1 Eu met 1 zienswijze. Of de afspraak nou een super softe Brexit is of een harde Brexit: Die eensgezindheid van de eensgezinde EU-zienswijze zal je behoorlijk tegen gaan vallen.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:19:21 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183016934
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In tegendeel, ik heb deze discussie al op mijn harddisk opgeslagen zodat ik je over een paar maanden kan confronteren met je naïeve gedachtes over 1 Eu met 1 zienswijze. Of de afspraak nou een super softe Brexit is of een harde Brexit: Die eensgezindheid van de eensgezinde EU-zienswijze zal je behoorlijk tegen gaan vallen.
Dude :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 8 november 2018 @ 10:41:49 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183017305
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In tegendeel, ik heb deze discussie al op mijn harddisk opgeslagen zodat ik je over een paar maanden kan confronteren met je naïeve gedachtes over 1 Eu met 1 zienswijze. Of de afspraak nou een super softe Brexit is of een harde Brexit: Die eensgezindheid van de eensgezinde EU-zienswijze zal je behoorlijk tegen gaan vallen.
We horen hier dus nooit meer wat over.
pi_183017333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Dude :')
Wil je me beloven om over een paar maanden niet met slappe smoesjes te komen zoals: Ja, er heerst wel paniek in Nederland nu een harde Brexit een feit is en in de Baltische Staten liggen ze daar niet wakker van maar we zijn toch echt wel nog eensgezind.

Of in het geval van een super softe Brexit: Ja, die landen met populistische regeringen dreigen wel die super softe Brexit-deal te torpederen maar eigenlijk zijn ze niet EU en is de EU nog steeds eensgezind.

Bij voorbaat dank.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:03:11 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183017693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wil je me beloven om over een paar maanden niet met slappe smoesjes te komen zoals: Ja, er heerst wel paniek in Nederland nu een harde Brexit een feit is en in de Baltische Staten liggen ze daar niet wakker van maar we zijn toch echt wel nog eensgezind.

Of in het geval van een super softe Brexit: Ja, die landen met populistische regeringen dreigen wel die super softe Brexit-deal te torpederen maar eigenlijk zijn ze niet EU en is de EU nog steeds eensgezind.

Bij voorbaat dank.
Nog een keertje. Uit welke bron haal jij dat die landen tegen hun financiele en zakelijke belang, een softe Brexit deal willen torpederen omdat ze Nigel Farage zo zielig vinden? Jouw dikke duim telt niet :')
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 12:07:10 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183018872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik geef het op, voor nu dan. Over een paar maanden heb ik meer bewijsmateriaal. Misschien dat je me dan begrijpt.
Meer bewijsmateriaal? Tot op heden heb je geen enkel bewijs geproduceerd voor je beweringen.

En over een paar maanden is Brexit een voldongen feit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_183021949
Langzaam lijken sommige mensen in de UK het licht te zien.

Blijkbaar wist Raab tot recentelijk blijkbaar niet dat de UK een eiland is en dat de dover calais verbinding toch wel een beetje belangrijk is |:(
https://twitter.com/indeox/status/1060472540659879936/video/1

Ongeacht wat je van de EU en brexit vind, met zulke mensen aan het roer moet het natuurlijk wel een daverend succes worden :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 8 november 2018 @ 16:35:16 #194
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183023876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Meer bewijsmateriaal? Tot op heden heb je geen enkel bewijs geproduceerd voor je beweringen.

En over een paar maanden is Brexit een voldongen feit.
Het komt denk ik uit dezelfde duim als dat de bomen na de Brexit in de hemel zouden groeien. De UK zou overal geweldige handelsdeals sluiten en er zouden bakken geld naar de NHS gaan. :')
  donderdag 8 november 2018 @ 16:50:40 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183024200
Het had een stuk eenvoudiger kunnen zijn als May na haar debacle in 2017 had aangestuurd op een regering van nationale eenheid met maar een agendapunt "de brexit goed afhandelen". Dat had Labour heel lastig kunnen weigeren en dan waren al die onruststokers geen rol van betekenis meer.

Maar blijkbaar realiseren ze ernst van de situatie bepaald niet.
  donderdag 8 november 2018 @ 17:07:49 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183024511
Of ze gokten echt weer op een bord vol kersen. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183024761
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Langzaam lijken sommige mensen in de UK het licht te zien.

Blijkbaar wist Raab tot recentelijk blijkbaar niet dat de UK een eiland is en dat de dover calais verbinding toch wel een beetje belangrijk is |:(
https://twitter.com/indeox/status/1060472540659879936/video/1

Ongeacht wat je van de EU en brexit vind, met zulke mensen aan het roer moet het natuurlijk wel een daverend succes worden :')
Raab. :') Wat een faalhaas is dat zeg.
For great justice!
  donderdag 8 november 2018 @ 17:20:46 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_183024768
De Britten stapelen fout op fout en denken nog steeds dat EU dingen gaat toegeven. Dit wordt wel heel pijnlijk vrees ik. Ik hoop dat ze op tijd beginnen met sluiten van handelsakkoorden met omringende landen.

Ik denk dat sommige mensen er goed aan doen om voldoende medicijnen en voedsel in voorraad te hebben.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 8 november 2018 @ 17:31:35 #199
408813 crew  trein2000
pi_183025022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat sommige mensen er goed aan doen om voldoende medicijnen en voedsel in voorraad te hebben.
We hebben hier in de buurt een school die op schoolreis gaat naar Engeland. Op 2 april 2019 :')
Ik heb ze al voor gek verklaard
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 november 2018 @ 18:44:00 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183026253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Langzaam lijken sommige mensen in de UK het licht te zien.

Blijkbaar wist Raab tot recentelijk blijkbaar niet dat de UK een eiland is en dat de dover calais verbinding toch wel een beetje belangrijk is |:(
https://twitter.com/indeox/status/1060472540659879936/video/1

Ongeacht wat je van de EU en brexit vind, met zulke mensen aan het roer moet het natuurlijk wel een daverend succes worden :')
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')