Andersom past veel beter.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:11 schreef Arcee het volgende:
Ander voorstel: we voeren de wintertijd in en #teamzomertijd begint zomers een uur eerder met school en werk en zo lossen we tevens het fileprobleem op.
Ik zie dat als groeipijnen. Mijn brievenbus kon ook niet zo goed omgaan met email. Daar komen we echt wel uit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Interessant, zeker, maar dan zit je nog wel met een hoop oude uurwerken in magnetrons, ovens, auto's, wandklokken, enz. die niks kunnen met die mooie formule.
Sowieso zijn flexibelere werktijden een goede oplossing voor een hele hoop problemen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:11 schreef Arcee het volgende:
Ander voorstel: we voeren de wintertijd in en #teamzomertijd begint zomers een uur eerder met school en werk en zo lossen we tevens het fileprobleem op.
Dat is ook een optie idd.quote:
Als het maar minimaal UTC+0,5 is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is ook een optie idd.
Is het voor jou denkbaar dat dat blanco velletje waar je het over had met iets anders gevuld gaat worden dan met precies jouw persoonlijke voorkeur?
Maar dat is wintertijd -0,5.quote:
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:33 schreef ietjefietje het volgende:
Je kan er lang en breed over praten, en het zal schadelijk zijn voor ons bioritme maar uiteindelijk beslist de EU voor zomertijd, omdat dat stroom uitspaart!
Klinkt wel heftig. Hoeveel mensen hebben hier dusdanig last van?quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:41 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Doordat de wekker gaat, mis ik met zomertijd *elke dag* het uurtje slaap waarvan mijn biologische klok vindt dat ik dan het diepst moet slapen.
De biologische klok laat zich maar met moeite voor- of achteruit zetten. Naar andere tijdszones ga ik ook niet graag (en meer dan vier tijdszones verschil heb ik nooit gehad).
Het is niet zo dat je door eerder naar bed te gaan dat even bijslaapt, eerder naar bed gaan is een uur langer plafonddienst.
je herstelt niet als je niet goed kunt slapen hequote:Op zondag 28 oktober 2018 13:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een werkvakantie bedoel jij?
Wat mij betreft is vakantie om te herstellen, niet om te werken, dus dan maakt een paar uurtjes niks uit.
Rwanda lijkt mij wel wat voor jou.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Bijna heel Afrika ligt in onze tijdzone of dicht genoeg erbij om niet om twee uur 's nachts te hoeven ontbijten.
Als je niet goed kan slapen door een fucking uur tijdverschil dan zit er iets echt niet goed in je bovenkamer.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je herstelt niet als je niet goed kunt slapen he
klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet goed kan slapen door een fucking uur tijdverschil dan zit er iets echt niet goed in je bovenkamer.
Doe dan gewoon een lamp aan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef Blueheeler het volgende:
Kunnen we alsjeblieft de zomertijd aanhouden?
Het is nu al donker en dat haat ik.
Dan vrees ik voor je dat Nederland niet het juiste land voor je is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef Blueheeler het volgende:
Ik denk dat je meer bronnen zult vinden die het verhaal zullen onderschrijven dan bronnen die stellen dat het maar onzin is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet goed kan slapen door een fucking uur tijdverschil dan zit er iets echt niet goed in je bovenkamer.
Dat weet ik wel zeker. Als ik zou kunnen was ik ook al lang weg geweestquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor je dat Nederland niet het juiste land voor je is.
1+1=2 omdat het zo hoort hurrdurr... Waarom geen 3? Kan toch makkelijk?quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
*hurrdurrr omdat het zo hoort hurrdurr*
Verduisteringsgordijnenquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klinkt wel heftig. Hoeveel mensen hebben hier dusdanig last van?
Hoe laat gaat het nu licht worden in de zomer? Half 5? Heb je daar geen last van? (Ik vermoed ik wel. Die gevaarlijke gordijnenindustrie lobby heeft genadeloos toegeslagen.)
Veel te heetquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het gaat niet om het licht
...
... die langere avonden met zonlicht wordt je echt niet blij van als je wilt slapen
nee om half 10 pas zonlicht hebben in de ochtend, dat is fijnquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:38 schreef Blueheeler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |