Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan zal ik bij deze het optioneel houden, blijft het een verrassing voor jullie
Ik weet niet of dit het soort surprise is waarop ik zit te wachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan zal ik bij deze het optioneel houden, blijft het een verrassing voor jullie
Succes in de trein.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het soort surprise is waarop ik zit te wachten
Maar je maar geen zorgen, hij is niet voor jou.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het soort surprise is waarop ik zit te wachten
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je maar geen zorgen, hij is niet voor jou.
Anders heeft Hosti een cadeautje voor SS. Tenzij hij Fax heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:09 schreef Allures het volgende:
Jurk besteld
In Amerika. Bij een winkel die nieuw voor me is. Die geen geld terug doet
Pis in mijn broek nu
Om je een beetje gerust te stellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:09 schreef Allures het volgende:
Jurk besteld
Pis in mijn broek nu
niemand daar is zo vet als ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Anders heeft Hosti een cadeautje voor SS. Tenzij hij Fax heeft
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Om je een beetje gerust te stellen.
Ik heb nog geen enkele keer succesvol kleding besteld via een Amerikaanse site.
nou tnxquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Om je een beetje gerust te stellen.
Ik heb nog geen enkele keer succesvol kleding besteld via een Amerikaanse site.
Tegen die tijd is het eind december. Dan past vast de helft er in. December is de chocolademaandquote:
Ik ben er druk meequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het eind december. Dan past vast de helft er in. December is de chocolademaand
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay trein is in Antwerpen, dag popjes
Importkosten van 615162838 euroquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:09 schreef Allures het volgende:
Jurk besteld
Pis in mijn broek nu
Die is wel erg sexy.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:15 schreef Allures het volgende:
Moet passen. Anders lichaam vervormen
Want mooi
Even showen want kleine crush er op
[ afbeelding ]
En als het allemaal werkt weet ik al welke ik daarna neem
Even zoeken want die heb ik weg geklikt
Rare schoenenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:15 schreef Allures het volgende:
Moet passen. Anders lichaam vervormen
Want mooi
Even showen want kleine crush er op
[ afbeelding ]
En als het allemaal werkt weet ik al welke ik daarna neem
Even zoeken want die heb ik weg geklikt
Erger nog: naar Almere!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Wat goed, ben je naar buiten geweest? Zo dapper!
is voor in da club natuurlijk. Daar is het warmquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die is wel erg sexy.![]()
Jij moet wel erg warmbloedig zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua doorschijnende stof wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:21 schreef Allures het volgende:
Zo sexy is de jurk ook niet. Vrouwtje er in is sexy met haar figuurtje
Ik ben meer een vierkant dus dat is meteen minder sexy
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Zo zonde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dino komt zo zijn vloer weer even spammenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:25 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt verliefd op allebei
En een derde maar die zal ik niet spammen want anders gaan de mannen weer huilen over jurkjes
Niet eens! Had een bruiloftsfeest. Met veel drank. Dus ja. Dan moet je wel. Anders gooien ze die drank maar weg en dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ieuwl
Waarom? Nieuwe stalk-opdracht?
Sowieso zijn klussende mannen geen haar beter dan shoppende vrouwen qua drang naar bevestiging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dino komt zo zijn vloer weer even spammen
Nog leuke bruidsmeisjes tegengekomen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Had een bruiloftsfeest. Met veel drank. Dus ja. Dan moet je wel. Anders gooien ze die drank maar weg en dat kan natuurlijk niet.
Niet eens. Maar het was een lesbo-bruiloft dus had er waarschijnlijk toch weinig aan gehad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog leuke bruidsmeisjes tegengekomen?
als het bevestiging zou zijn zou je het beter kunnen delen voor je het besteld lijkt mequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso zijn klussende mannen geen haar beter dan shoppende vrouwen qua drang naar bevestiging.
onzeker popjequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:28 schreef Allures het volgende:
[..]
als het bevestiging zou zijn zou je het beter kunnen delen voor je het besteld lijkt me
En dat gebeurt hier nooit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:28 schreef Allures het volgende:
[..]
als het bevestiging zou zijn zou je het beter kunnen delen voor je het besteld lijkt me
VALIDATE MEEEEEEEquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso zijn klussende mannen geen haar beter dan shoppende vrouwen qua drang naar bevestiging.
Geef eens een voorbeeld van nutteloos spul?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Ik wil nutteloos spul kopen.
Kleren. altijd kleren....quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van nutteloos spul?
Goeie teksten ook weer.quote:
Die moeten ook soms boodschappen doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet echt heel nutteloos toch? Tenzij je webcammodel bent misschien.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet echt heel nutteloos toch? Tenzij je webcammodel bent misschien.
Thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die moeten ook soms boodschappen doen natuurlijk.
ze niet van die enge dingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]nee. Maar gewoon onnodig. Ik heb genoeg.
En moet gewoon niet zoveel geld uitgeven. Genoeg gedaan de afgelopen tijd. Dr is nog zoveel wat ik ook nog wil...
Ik ben een ramp
Oh ik denkt dan aan die bezorgers die ze dan gelijk als testpersoon kunnen meenemen in een filmpje. Gratis proefpersoon enzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die moeten ook soms boodschappen doen natuurlijk.
Ik ga mijn best doen voor nuttig spul vanavond. Als ik het geduld op kan brengen ook de Bijenkorf maar doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Ik wil nutteloos spul kopen.
Jij dient je ook dienbaar aan je klant op te stellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Klant 1 "kan ik u daar morgenochtend even over terugbellen?"
Klant 2 "ik breng het morgenochtend bij u langs"
Uiteraard zit ik op beiden nog te wachten
Klussen, klussen, klussenquote:
Tegenwoordig weet ik wel steeds beter dat ik bepaalde dingen toch niet zal dragen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]nee. Maar gewoon onnodig. Ik heb genoeg.
En moet gewoon niet zoveel geld uitgeven. Genoeg gedaan de afgelopen tijd. Dr is nog zoveel wat ik ook nog wil...
Ik ben een ramp
Hahahah ik prober verstandig te doen. Lukt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:54 schreef Allures het volgende:
[..]
ze niet van die enge dingen
Je hebt nooit genoeg
De bijenkorf doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen voor nuttig spul vanavond. Als ik het geduld op kan brengen ook de Bijenkorf maar doen.
Ow ja dat wel. Maar ik hoef niet nog meer truienquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet ik wel steeds beter dat ik bepaalde dingen toch niet zal dragen.
probeer eens een jurkquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja dat wel. Maar ik hoef niet nog meer truien
Of jasjes die ik in de winter niet draag (want te koud)
Ik had vorige week een jumpsuit aan en die vond ik al te koud.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:59 schreef Allures het volgende:
[..]
panty en er zijn ook leuke warme jurken. Van die trui-jurken
Ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:01 schreef Debsterr het volgende:
Jurken in de winterlekker warme panty aan
Ik weet ongeveer wel wat ik wil hebben, maar heb een hekel aan kleding passen in een winkel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah ik prober verstandig te doen. Lukt niet
[..]
De bijenkorf doen?
Hoop dat je wat kunt vinden.
ligt toch ook aan de stofquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had vorige week een jumpsuit aan en die vond ik al te koud.
Ik krijg het echt niet warm met een panty.
Tis ook gewoon niet mijn ding
Iets charmanter ik vergelijking met de binnenstad van Eindhoven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Wandelen door Maastricht is toch wel leuk met dit weer
Ik heb vooral een hekel aan betalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer wel wat ik wil hebben, maar heb een hekel aan kleding passen in een winkel.
Je moet en zal een jurk aan godverdommequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had vorige week een jumpsuit aan en die vond ik al te koud.
Ik krijg het echt niet warm met een panty.
Tis ook gewoon niet mijn ding
Dat snap ik. Ik wil alleen aangeven dat ik zoiets al koud vind. Laat staan een panty, die nog 3x zo dun zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
ligt toch ook aan de stof
Als die jumpsuit gemaakt is voor de zomer of dunne goedkope stof is het wel logisch ja
Ow ja. Ik was even vergeten dat dat de enige manier is om mannen te versieren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet en zal een jurk aan godverdomme
Ja maar mop, een thermopanty is dus niet koudquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik wil alleen aangeven dat ik zoiets al koud vind. Laat staan een panty, die nog 3x zo dun zijn.
[..]
Ow ja. Ik was even vergeten dat dat de enige manier is om mannen te versieren.
Maar zo'n panty zie je dan toch zitten onder zo'n jurk? (serieuze vraag)quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar mop, een thermopanty is dus niet koud
Vraag me niet hoe ze dat doen in die dunne stof, misschien dezelfde fabriek als de keramische dekentjes
als je benen er onder uit komen wel jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar zo'n panty zie je dan toch zitten onder zo'n jurk? (serieuze vraag)
Zekerquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets charmanter ik vergelijking met de binnenstad van Eindhoven.
Ja, maar dat geeft toch niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar zo'n panty zie je dan toch zitten onder zo'n jurk? (serieuze vraag)
Oke. Nieuw voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar mop, een thermopanty is dus niet koud
Vraag me niet hoe ze dat doen in die dunne stof, misschien dezelfde fabriek als de keramische dekentjes
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
als je benen er onder uit komen wel ja
Volgens mij snap ik iets niet
Winterjurken zijn zelf al dikkere stofquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nee, ik bedoelde net als je bijvoorbeeld mensen die met van dat hele dikke ondergoed in skinnyjeans. Zo'n 'randje'
Drang naar bevestiging? Trots showen wat ik nu weer voor elkaar heb gekregenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, zo had ik er nog niet over nagedacht. De meeste jurken die hier gepost worden zijn erg nauwsluitend namelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Winterjurken zijn zelf al dikkere stofdan toont dat minder snel een randje.
Zou het jurkje wat Allures postte niet als winterjurk classificerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, zo had ik er nog niet over nagedacht. De meeste jurken die hier gepost worden zijn erg nauwsluitend namelijk.
Staat er altijd bij dan wanneer het een winterjurk is dan of kijk je dan gewoon beter naar de stofsamenstelling?
die was ook niet bedoeld voor dagelijks gebruik in de winter neequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou het jurkje wat Allures postte niet als winterjurk classificeren. Gewoon kijken naar stof, aansluitendheid, lengte, lengte van de mouwen.
Winterjurk:
[ afbeelding ]
Haha ja dat weet ik wel maar yvie misschien nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:16 schreef Allures het volgende:
[..]
die was ook niet bedoeld voor dagelijks gebruik in de winter nee
Voor in da club zei ik toch
Zo lelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nee, ik bedoelde net als je bijvoorbeeld mensen die met van dat hele dikke ondergoed in skinnyjeans. Zo'n 'randje'
Mag ik vragen in wat voor clubs jij komt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:16 schreef Allures het volgende:
[..]
die was ook niet bedoeld voor dagelijks gebruik in de winter nee
Voor in da club zei ik toch
Ik ga nog liever doodquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:17 schreef Debsterr het volgende:
En in een skinny jeans draag je een string, sowieso.
Haha ja bij die had ik zelf ook nog wel bedacht dat ze daar niet in de winter mee op de trein gaat staan wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik wel maar yvie misschien niet.
Daar is het gros van de dames niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:17 schreef Debsterr het volgende:
En in een skinny jeans draag je een string, sowieso.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:17 schreef Allures het volgende:
Ik vind he gewoon jammer dat NL een cultuur heeft van spijkerbroek met shirtje van de Hema
Kan me niet schelen wat je stijl is, maar beetje moeite is wel leuk
Ik mis dat gewoon hier
Gelukkig kan dat naadloosondergoed ook nog als tussenoplossing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar is het gros van de dames niet mee eens.
Komt misschien omdat die mensen ook een jas aan hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Haha ja bij die had ik zelf ook nog wel bedacht dat ze daar niet in de winter mee op de trein gaat staan wachten.
Ik zie gewoon zelden jurken met lange mouwen enzo. Eens beter op letten dan
Na je 30e is dat ook een beetje apart.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik koop dus echt geen kleren voor in da club
. Weet ook niet wat ik morgen aan moet naar ADE
.
geen eigenlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mag ik vragen in wat voor clubs jij komt?![]()
Echt? Ik herinner me zelfs nog mijn eerste string. Een zijden luipaardprintje van de Bijenkorfquote:
Gekkigheid dan zie je die mooie jurk toch niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt misschien omdat die mensen ook een jas aan hebben
Veel eenheidsworst inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:17 schreef Allures het volgende:
Ik vind he gewoon jammer dat NL een cultuur heeft van spijkerbroek met shirtje van de Hema
Kan me niet schelen wat je stijl is, maar beetje moeite is wel leuk
Ik mis dat gewoon hier
Kan ik met een gerust hart kontjes checken zonder me hoeven te ergerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat naadloosondergoed ook nog als tussenoplossing.
Want inderdaad, dat randje is niet mooi.
Oh is zo ongeveer mijn favoriete shopcategoriequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik koop dus echt geen kleren voor in da club
. Weet ook niet wat ik morgen aan moet naar ADE
.
Ik vond een discotheek al zo onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
geen eigenlijk
Gewoon kroeg waar je s avonds kunt dansen
90s feestje af en toe of zo
Ik heb vorig week voor het eerst in 15 jaar ofzo weer een shirtje met bloemen erop gekochtquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou van alle soorten kleren met bloemen erop.
Goed zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb vorig week voor het eerst in 15 jaar ofzo weer een shirtje met bloemen erop gekocht
Mannen oppikkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vond een discotheek al zo onwaarschijnlijk
Maar gaan mensen nog naar een discotheek? Volgens mij doen hier alleen de 16 jarige dat.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar gaan mensen nog naar een discotheek? Volgens mij doen hier alleen de 16 jarige dat.
Waar andere mensen heen gaan? ik heb geen idee.
naadloosondergoed is niet zichtbaar? Think againquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat naadloosondergoed ook nog als tussenoplossing.
Want inderdaad, dat randje is niet mooi.
je maakt me verdrietig Dinoquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij je nieuwe baan zal je vast wat representatiever voor de dag moeten komen.
mooie strakke a lijn in een donkere stofquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij je nieuwe baan zal je vast wat representatiever voor de dag moeten komen.
Oh, je bent hard to get aan het spelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je maakt me verdrietig Dino
Ze moeten eerst mijn tegen voorstel nog even accepteren.
Ja moest ik van mijn vriendje, hij is zo bezitterigquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, je bent hard to get aan het spelen.
Hangt een beetje van de broek af en het soort naadloosondergoed. Rustig maar mr lingerie-expert.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
naadloosondergoed is niet zichtbaar? Think again
persoonlijke ervaring dit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
naadloosondergoed is niet zichtbaar? Think again
denk je dat ik dat nu draag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef Allures het volgende:
[..]
mooie strakke a lijn in een donkere stof
Fixed
Juist. Ik dus ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh wauw, bij Cool Cat heb ik echt hele foute associaties.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja moest ik van mijn vriendje, hij is zo bezitterig
Tegenvoorstel? Wauw dat is snel gegaan dan. Hopelijk alvast gefeliciteerd dan, zullen ze vast wel accepteren. Wie wilt jou nou nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je maakt me verdrietig Dino
Ze moeten eerst mijn tegen voorstel nog even accepteren.
ja hoor. Hier heb je speciale tenten en avonden voor 25 of 30+quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar gaan mensen nog naar een discotheek? Volgens mij doen hier alleen de 16 jarige dat.
Waar andere mensen heen gaan? ik heb geen idee.
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Als ik denk aan kleding om te stappen kan ik ook alleen aan de Cool Cat denken om te shoppen
Uit het raam gooien en nieuwe kopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weh m'n printer heeft kuren. Wat een verrassing.
Nee gewoon nog dichter bij mijn huis. Fuck Nijmegen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tegenvoorstel? Wauw dat is snel gegaan dan. Hopelijk alvast gefeliciteerd dan, zullen ze vast wel accepteren. Wie wilt jou nou niet![]()
Een beetje in de buurt iets anders kunnen vinden of meer gezocht richting Nijmegen?
Lekker overal doorheen lullen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:28 schreef Allures het volgende:
Alsof dit weekend bij ADE iedereen 21 isDe helft van mijn vrienden zitten daar
Ja johquote:
Je gaat bij Tata werken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gewoon nog dichter bij mijn huis. Fuck Nijmegen!
Dat heb ik de vorige keer ook al gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uit het raam gooien en nieuwe kopen
zo zie ik jou altijd voor mequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
denk je dat ik dat nu draag?
Spijkerbroek en bandshirtje
Lekker!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gewoon nog dichter bij mijn huis. Fuck Nijmegen!
Ga vanavond kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja johzit een kei grote vestiging op de Markt zelfs.
leuk jurkje, leuke rok met shirtje. broek met shirtje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Als ik denk aan kleding om te stappen kan ik ook alleen aan de Cool Cat denken om te shoppen
In een jurkje?quote:
Je ziet toch altijd waar iets begint en iets stopt? Omdat de huid eronder ernaar vormt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de broek af en het soort naadloosondergoed. Rustig maar mr lingerie-expert.
Gaan met de auto dus dat is sowieso top. Ga denk ik gewoon voor m'n nepleren skaterskirt en een streepjesshirt want streepjes. Rode lipstick erbijquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
leuk jurkje, leuke rok met shirtje. broek met shirtje.
Iets luchtigs maar waar je 's nachts buiten nog wel mee overleeft.
Heb je toch iemand gevonden die mee wil?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaan met de auto dus dat is sowieso top. Ga denk ik gewoon voor m'n nepleren skaterskirt en een streepjesshirt want streepjes. Rode lipstick erbijen gaaaaannnn
Koffiemeneer "een feestje met jou sla ik nooit af!"quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je toch iemand gevonden die mee wil?
ja weet ik veel. Deed gewoon even een airwin opmerkingquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In een jurkje?![]()
Draag ze eigenlijk nooit want heb nog steeds geen goede panty's.
Die action is me toch te kort voor het goede.
Er was hier toch een man die altijd strings draagt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, werd me meteen op mn string gewezen
Ik heb er ééntje die aan die randjes gelaserd is en extra dun, die zie je echt nergens onder hoor. Mja ik heb dan ook geen extreem strakke dingen, misschien is dat het verschil.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Je ziet toch altijd waar iets begint en iets stopt? Omdat de huid eronder ernaar vormt?
Die zie ik de laatste tijd ook steeds vaker bovenop een spijkerbroek in het wild.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben wel wat sexy bodystockings daar zeg
Aahwwquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer "een feestje met jou sla ik nooit af!"
Als je 16 bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Vind dit wel een leuk topje trouwens
https://www.coolcat.nl/da(...)097472%2020_color=20
Ja das wel een goeie combi hequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Die zie ik de laatste tijd ook steeds vaker bovenop een spijkerbroek in het wild.
Goeie richting gaan we op![]()
Ik dacht al. Waar herken ik dit van?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:32 schreef Allures het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Deed gewoon even een airwin opmerking
dat lijkt mij dan weer niets ivm plassenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Die zie ik de laatste tijd ook steeds vaker bovenop een spijkerbroek in het wild.
ja shhhhhtquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er was hier toch een man die altijd strings draagt?
Yep. Of van die bralette dingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens ook aan bakpakman denken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er was hier toch een man die altijd strings draagt?
Ligt eraan. Als 'ie drukknoopjes onder heeft is het makkelijker. Maar ik heb een lang bovenlijf dus meestal zit het niet lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:34 schreef Allures het volgende:
[..]
dat lijkt mij dan weer niets ivm plassen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker met de combinatie van zwart en kant. hnnng
Lingerie-catalogus is vast weer door de brievenbus gevallenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:37 schreef gcjoel het volgende:
die mannen hier weten meer van vrouwenkleding dan de vrouwen lijkt het wel.
Body stocking? bralette? wat?
Juistemquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Of van die bralette dingen.
Even fapje slaan tussen de pagina's.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lingerie-catalogus is vast weer door de brievenbus gevallen
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lingerie-catalogus is vast weer door de brievenbus gevallen
Achterkant is volledig kant. Misschien morgen toch maar even naar de Cool Cat dusquote:
Ik denk dat die badpakjes niet voor werk bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:38 schreef TaMieke het volgende:
Als je slank bent wel ja.
Ik durf een off shoulder ding niet eens aan naar t werk. Bang dat mn collega's van slag raken.
Ik ben een watje
Wat is het nu dan? Wanneer doe je dat aan???quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat die badpakjes niet voor werk bedoeld zijn.
Ligt aan het lijf. En de broek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heb je wel eens gekeken wat voor kon ze daarin krijgen? Geen gezicht
Mijn kont is zeer acceptabel in mijn hoge broekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heb je wel eens gekeken wat voor kon ze daarin krijgen? Geen gezicht
Ja maar echt die hele hoge boven de navel? Dat vind ik echt niet lekker zitten. Drukt zo in je buik.quote:
geloof er niks vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn kont is zeer acceptabel in mijn hoge broeken
In je vrije tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is het nu dan? Wanneer doe je dat aan???
Wat deze expert zegt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt aan het lijf. En de broek.
Al was mijn kont laatst in mijn pencildress nog beter. Dat wel. Maar ik zal verdorie een hoge broek aandoen met SS!quote:
Alleen op de bank?quote:
Doe maar, dan inspecteer ik de boel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al was mijn kont laatst in mijn pencildress nog beter. Dat wel. Maar ik zal verdorie een hoge broek aandoen met SS!
Miekje niet zo negatief.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen op de bank?
Ik hoor het al. Dat beland dat op de stapel bijzondere gelegen, aka 1 of 2x per jaar.
Zinloos...
Ja, was die er maar! Verdorie zeg...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Als er toch een manier was om het te bewijzen he
Ik zal hem wel verslag doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, was die er maar! Verdorie zeg...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Miekje niet zo negatief.
Zo'n badpakje is ook handig voor de gymles bijvoorbeeld.
Oh dat lijkt me niet leuk inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon aandoen wat lekker zit er ook nog een beetje oké staat.
En dan maar hopen dat degene die er naar moeten kijken dat ook net zo vinden.
Wel fijn als er wat feedback op komt, zolang het maar niet doorslaat. Ex vond echt bijna niks leuk dat ik droeg. Dat gaat dan ook wel irriteren.
Ja, dat is niet zo gek met die zure.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel fijn als er wat feedback op komt, zolang het maar niet doorslaat.[b] Ex vond echt bijna niks leuk dat ik droeg. Dat gaat dan ook wel irriteren.[/b]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, was die er maar! Verdorie zeg...
Tsja als iets echt niet staat hoor ik het graag, je wil niet voor lul lopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel fijn als er wat feedback op komt, zolang het maar niet doorslaat. Ex vond echt bijna niks leuk dat ik droeg. Dat gaat dan ook wel irriteren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou kofiiemeneer hou nu maar weer op
Ah is HW er niet om je aandacht te geven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou kofiiemeneer hou nu maar weer op
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Precies. Mag best wel wat moeite in gestoken worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me niet leuk inderdaad. Vind het wel belangrijk dat degene die ik leuk vindt, ook leuk gekleed gaat. Maar dat is ook onderdeel van de aantrekkingskracht, sowieso.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ah is HW er niet om je aandacht te geven?
Die is er nooitquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ah is HW er niet om je aandacht te geven?
Maar wat is die moeite dan???quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Mag best wel wat moeite in gestoken worden.
Als je niet dezelfde smaak hebt dan kan je er nog wel veel moeite in steken (huehue) maar dan schiet het nog niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan me dus echt niks schelen he. Als hij zich lekker voelt op crocs en in een afritsbroek moet hij dat lekker dragen hoor. Ik vind hem leuk als hij zichzelf is bij me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week nog gehad dat iemand in een kledingzaak vond dat iets mij goed zat en stond wat absoluut niet het geval wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja als iets echt niet staat hoor ik het graag, je wil niet voor lul lopen.
Maar verder moeten ze niet zeuren hoor.
Je bent leuk zoals je bent
dat is gewoon kut jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week nog gehad dat iemand in een kledingzaak vond dat iets mij goed zat en stond wat absoluut niet het geval wasdat vind ik dan wel weer schandalig
Ik las iets over een aankondiging van een nieuwe iPad dus misschien is hij daadwerkelijk aan het werken zodat hij die ook kan kopenquote:
Ik zou me er niet zo snel tot aangetrokken voelen denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan me dus echt niks schelen he. Als hij zich lekker voelt op crocs en in een afritsbroek moet hij dat lekker dragen hoor. Ik vind hem leuk als hij zichzelf is bij me.
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik las iets over een aankondiging van een nieuwe iPad dus misschien is hij daadwerkelijk aan het werken zodat hij die ook kan kopen
ik wel, ik wil bij iemand zijn bij wie ik mezelf kan zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo snel tot aangetrokken voelen denk ik.
Voor de volle 100%.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik wel, ik wil bij iemand zijn bij wie ik mezelf kan zijn.
100% eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar iemand niet mooi vinden in crocs betekent niet dat je niet wil dat iemand zichzelf is. Echter is die "zichzelf" dan gewoon geen matchquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was overhemden aan het passen en dat luistert nogal nauw bij mij. Pens en geen brede schouders, dus maat 39 kreeg ik bij mijn pens niet dicht en maat 40 zat bij pens goed maar achouders veel te breed en mouwen te lang. "Deze staat u heel goed hoor!"quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Mijn standaard verkoop truc was juist iets mee laten nemen wat niet zo mooi zou staan (klant maakte zelf meestal die keuze), vervolgens alvast 5 alternatieven pakken waarvan je weet dat ze beter werken en dan gewoon eerlijk kunnen zijn als verkoopster
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was overhemden aan het passen en dat luistert nogal nauw bij mij. Pens en geen brede schouders, dus maat 39 kreeg ik bij mijn pens niet dicht en maat 40 zat bij pens goed maar achouders veel te breed en mouwen te lang. "Deze staat u heel goed hoor!"
Nee flikker op deze staat niet. Geef gewoon toe dat je geen model overhemden hebt waar ik in pas in plaats van me zoiets aan te smeren
Ja ok.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ook alleen als je em zelf niet het toch?
ja comfy in mijn hoody ofzo, nog steeds een aantrekkelijk gezichtquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
Je hoeft je partner toch ook niet op elk moment aantrekkelijk te vinden, soms mag die toch ook gewoon comfy zijn.
Uiteindelijk mag iedereen het zelf weten, maar sommige dingen vind ik aantrekkelijker om te zien.quote:
Kan niet! Jurkjes moet je aan!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ja comfy in mijn hoody ofzo, nog steeds een aantrekkelijk gezicht
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:00 schreef gcjoel het volgende:
Godver, gewoon meer salaris eruit kunnen halen
Dat snap ik. Maar soms klinkt het (in mijn ogen) dat alleen leuke jurkjes betekend dat je er moeite voor hebt gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk mag iedereen het zelf weten, maar sommige dingen vind ik aantrekkelijker om te zien.
Goed bezigquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:00 schreef gcjoel het volgende:
Dat heb ik ook wel eens op bepaalde plekken gehad, beetje sneu is dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:58 schreef DrMarten het volgende:
Oh en de verkopers bij Piet Zoomers in Enschede mogen ook dood.
Als je er uitziet als babyboomer met geld (grijs haar, rode broek etc) word je geholpen, maar als je in spijkerbroek en sneakers binnenkomt dan zoek je het maar uit
Wanneer gaan we bier drinken op jouw kosten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:00 schreef gcjoel het volgende:
Moet je straks nog gaan werken ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben echt verbaasd. En ze nemen mn opleidingskosten ook over. Hoppa.
ok zoveel meer is het ook weer nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken op jouw kosten?
Dat boeit mij niet want bier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok zoveel meer is het ook weer niet![]()
Moet nu ook pensioen inleg gaan betalen dus netto blijft er niet veel over.
Zolang geen seks gehad dat je nu een vagina hebt ipv een penis?quote:
Maar dat ik dan moet betalen is achteruitgang.quote:
Oh nee! arm popje! er is zoveel cider tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang geen seks gehad dat je nu een vagina hebt ipv een penis?
Dat laatste geldt alleen als er seks tegenover staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat ik dan moet betalen is achteruitgang.
Ben een vrouw, ik hoef sowieso niet te betalen voor drank.
Ik ben nog van de oude stempelquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee! arm popje! er is zoveel cider tegenwoordig.
Dit is echt geschikt voor iedereen.
Ja ok, dit werkt beter bij mannen die dat niet weten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste geldt alleen als er seks tegenover staat.
Die zijn er genoeg hier dus in jouw belang zal ik er hier over ophouden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok, dit werkt beter bij mannen die dat niet weten.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang geen seks gehad dat je nu een vagina hebt ipv een penis?
Ja, afgelopen week zag ik nog maar 29 centimeter op de liniaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Beetje onzeker over je seksualiteit?
Iedereen hier weet dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hier dus in jouw belang zal ik er hier over ophouden.
ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg reclame voor concert van P!nk.
Kreeg altijd wel stijfje van haar.
mij negeren ze daar. Behalve als ik met Elvi mee ben, dan krijg ik een luchtjequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:23 schreef Allures het volgende:
Ik loop achter maar ik heb altijd bij de Douglas dat de mate van behulpzaamheid samenhangt met wat ik aan heb
Verdacht. Dus eerst ruik je normaal, maar zodra Elvi erbij is krijg je een luchtje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mij negeren ze daar. Behalve als ik met Elvi mee ben, dan krijg ik een luchtje
Daar zit een luchtje aan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdacht. Dus eerst ruik je normaal, maar zodra Elvi erbij is krijg je een luchtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |