Nogmaals, wat moet hij gaan doen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Tuurlijk, de politiek, de schuldeisers, de ouders waarvan de kinderen er niet meer zijn zoeken het maar uit. Lekker 3 weken naar de zon met een cocktail in je hand.
Zijn mond houden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nogmaals, wat moet hij gaan doen dan volgens jou?
Dat klopt echt niet, in de eerste dagen/weken betoonde hij juist veel medeleven, en sprak hij helemaal niet over de eventuele nadelige gevolgen voor zijn product/bedrijf. Hij heeft ook gezegd dat als de Stint de oorzaak blijkt te zijn van het ongeluk, dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Daar was zelfs nog een bedrijfscommunicatie-expert over in het nieuws geweest die dat allemaal heel goed vond.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:02 schreef machtpen het volgende:
Dat viel mij van het begin af aan al op. Hij was ook de hele tijd de schuld bij anderen aan het leggen. Iedereen had het fout gedaan behalve hij , totaal geen zelfreflectie.
En de oorzaak van het ongeval nog niet 100% duidelijk was.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat klopt echt niet, in de eerste dagen/weken betoonde hij juist veel medeleven, en sprak hij helemaal niet over de eventuele nadelige gevolgen voor zijn bedrijf. Hij heeft ook gezegd dat als de Stint de oorzaak blijkt te zijn van het ongeluk, dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Daar was zelfs nog een bedrijfscommunicatie-expert over in het nieuws geweest die dat allemaal heel goed vond.
Later waren de uitspraken van die eigenaar er inderdaad vooral op gericht om de Stint als product te verdedigen, dat snap ik ook wel weer als je op een faillissement aan het afstevenen bent.
Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd of een gebrek aan mensenkennis.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat klopt echt niet, in de eerste dagen/weken betoonde hij juist veel medeleven, en sprak hij helemaal niet over de eventuele nadelige gevolgen voor zijn product/bedrijf. Hij heeft ook gezegd dat als de Stint de oorzaak blijkt te zijn van het ongeluk, dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Daar was zelfs nog een bedrijfscommunicatie-expert over in het nieuws geweest die dat allemaal heel goed vond.
Later waren de uitspraken van die eigenaar er inderdaad vooral op gericht om de Stint als product te verdedigen, dat snap ik ook wel weer als je op een faillissement aan het afstevenen bent.
Of jij natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:05 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd of een gebrek aan mensenkennis.
Ga fietsen:quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:05 schreef machtpen het volgende:
Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd of een gebrek aan mensenkennis.
Al die scholen zitten helemaal niet zo ver van huis.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En overdreven voorzichtig, rubbertegelcultuur en feminisering van het onderwijs. Die overige 7 kinderen kunnen best even langs de kant van de verkeersader wachten als de leidster er 3 per keer met de bakfiets wegbrengt.
Adformatie, blad van snelle reclame jongens die constant strak staan van de coke. Dat werd 20 jaar geleden al niet meer serieus genomen.quote:
Toen ik een jaar of 8 was, was ik al bekend met het juiste gebruik van hoofdletters en leestekens.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Al die scholen zitten helemaal niet zo ver van huis.
Die kids moeten gewoon gaan lopen
toen ik een jaar of 8 was ging ik alleen lopend naar school
vaak gewoon met andere kids uit de buurt
wat is er aan de hand met deze maatschappij
Doe geen moeite. Geen enkele bron is goed genoeg voor enkele users in dit topic. Elke bron die je aandraagt zal afgekraakt worden als niet serieus. Zelf komen ze niet met ook maar 1 bron.quote:
Volgens mij beweert hij dat een ongemotoriseerd voertuig tot stilstand komt wanneer de bestuurder geen energie meer levert.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat als een trein en een bakfiets met elkaar in botsing komen, dat er dan niets aan de hand is voor de bakfiets?
Aangezien de bakfiets '1000 keer veiliger is'.
En hoe zit dat met de benenwagen? De benenwagen betekent lopen, maar een bakfiets is een fiets. Moet je dan lopend de bakfiets duwen? Of hoe moet ik dat precies zien?
En hoe zie het voor je dat een leidster 3 keer moet fietsen om 3 kinderen van A naar B te brengen? Moet ze dan de kinderen op punt B laten staan als ze de tweede en derde lichting ophaalt?
Je post roept zoveel vragen op.
Nee, want ik heb werkelijk geen idee wat deze user allemaal schrijft. Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken en weet niet wat ik ermee moet. Uiteraard heb ik van de betreffende user geen enkel antwoord gelezen op mijn vragen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij dat een ongemotoriseerd voertuig tot stilstand komt wanneer de bestuurder geen energie meer levert.
Maar dat wist je best. Hoop ik althans.
Ja, en er kan ook een koelkast op vallen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, want ik heb werkelijk geen idee wat deze user allemaal schrijft. Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken en weet niet wat ik ermee moet. Uiteraard heb ik van de betreffende user geen enkel antwoord gelezen op mijn vragen.
Een ongemotoriseerd voertuig kan overigens ook prima 'op hol slaan'. Als het net heuvel afloopt en de remmen niet functioneren ben je net zo goed weg.
Of het niet gemotoriseerde voertuig valt stil op een spoorwegovergang en kan niet meer tijdig op gang worden gebracht.
Nee. Een ongemotoriseerd voertuig heeft geen motor waar iets aan zou kunnen mankeren wat er vervolgens voor zorgt dat de bestuurder geen controle meer heeft. Geen motor, geen kans op mankementen aan de motor.quote:Ofwel, het is lood om oud ijzer.
Klopt, daarbij is er geen kans op problemen met de motor. Maar het is ook niet veiliger. De kinderen en bestuurder zijn nog net zo kwetsbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, en er kan ook een koelkast op vallen.
[..]
Nee. Een ongemotoriseerd voertuig heeft geen motor waar iets aan zou kunnen mankeren wat er vervolgens voor zorgt dat de bestuurder geen controle meer heeft. Geen motor, geen kans op mankementen aan de motor.
En een elektrische fiets heeft ook gewoon een motor. En kan dus ook op hol slaan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat hele ongeluk gebeurde omdat de motor van die stint maar bleef doordraaien. Het is een heel verschil als je praat over een motorische vervoermiddel of een fiets waar je volledige controle over heb met je benen.
Zelfs een eclectische fiets acht ik nog geschikter dan de stint
Altijd leuk wanneer een user om (bron)argumenten wordt gevraagd en die (miskleunend) zich daarbij op de mens spelend hopelijk 's zal afvragen waarom die is gaan raaskallen vanuit (begrijpelijke) emotie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sterk argument. Alles wat in de Telegraaf staat is waar.
Overigens heeft dat nergens in de media gestaan, maar dat natuurlijk geheel terzijde. Of heb jij een bron waarin keihard staat wat de oorzaak is?
....
Wil je nu beargumenteren dat het veiliger is om kinderen zonder aangedreven motor te vervoeren, dus puur op spierkracht ? Hoe zwaar denk je dat een beladen bakfiets voor 8-10 kinderen weegt ?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:47 schreef probeer het volgende:
Nee. Een ongemotoriseerd voertuig heeft geen motor waar iets aan zou kunnen mankeren wat er vervolgens voor zorgt dat de bestuurder geen controle meer heeft. Geen motor, geen kans op mankementen aan de motor.
Nee. Iig niet per definitie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wil je nu beargumenteren dat het veiliger is om kinderen zonder aangedreven motor te vervoeren, dus puur op spierkracht ? Hoe zwaar denk je dat een beladen bakfiets voor 8-10 kinderen weegt ?
Ik vraag me af of je hier ook zo aan het posten zou zijn geweest als het 1 van je eigen kinderen was geweest...quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:24 schreef GereDathan het volgende:
Jij en heel Fok hebben allang kunnen lezen dat ik geen enkele band met de Stint en Stintum heb, behalve als tevreden ouder.
Waren we eindelijk een beetje van dat vliegtuiggejank af komt hij weer aan...quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:16 schreef MakkieR het volgende:
Een onderzoek starten prima, maar doe het dan op dezelfde manier als de Boeing.
Zou de Heer daar naar oordelen hoofdletter leestekens, dan kan ik net zo goed niet deugen toch?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was, was ik al bekend met het juiste gebruik van hoofdletters en leestekens.
Wat is er aan de hand met deze maatschappij?
Elke keer als iemand de argumenten van GereDathan van tafel veegt, of hem wijst op onvolkomenheden in zijn verhaal, roept hij structureel: "Ik kom met feiten en jij reageert vanuit emotie".quote:Op donderdag 1 november 2018 15:31 schreef NanKing het volgende:
Ik snap deze reactie niet zo goed om eerlijk de waarheid te vertellen.
Maar het is geen bewijs. Als iemand roept 'feiten', dan moet hij dat ook kunnen onderbouwen. En GereDathan doet dat structureel niet.quote:Over het algemeen is een opiniestuk idd geen feitelijk iets maar dit betekent niet dat er absoluut geen feiten in kunnen staan.
Really? Ga dan maar op zoek naar een ongeluk, waarbij 4 kinderen zijn overleden, die onderweg waren van school naar de BSO. Ik ga je nu alvast vertellen dat je dat niet gaat vinden.quote:Op donderdag 1 november 2018 22:01 schreef Vallon het volgende:
Kalm aan met de emotie. Wanneer je reist/voortbeweegt is er altijd een risico waarbij je dat redelijk moet afwegen. Op zichzelf is het met 10 kids in een bakkie niet onveiliger dan whatever ander methode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |