SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik begrijp 'm ook niet...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
dekken naar je sleep, ik heb er nog geen beeld bij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit kunnen ze in Friesland niet zo waarderen
straks komt er zo’n foto die je nooit meer van je netvlies krijgtquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
dekken naar je sleep, ik heb er nog geen beeld bij.
Zolang Rod Stewart er maar niet bij is.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks komt er zo’n foto die je nooit meer van je netvlies krijgt
op z’n stalen ros de zonsondergang tegemoetquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij zit er weer op? Op het zadel?
ik kon vrijdag niet naar buiten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij zit er weer op? Op het zadel?
En dat draai jij niet eens in je show?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Als je googelt op Stoete Harm krijg je dit trouwens
Leuk qua looks, qua sets vaak niet mijn ding...quote:
Ik ben te boeken...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de top-DJ's wel redelijk boeren.
Half miljoen per week. Tikt lekker aan.
Vaak wat aan de milde kant, maar wel met verrassende combinaties.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk qua looks, qua sets vaak niet mijn ding...
Ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:
Yep, maar dan dit:quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaak wat aan de milde kant, maar wel met verrassende combinaties.
Deze dames pakken het iets wilder aan:
Oeh ja, die is goed!quote:
Die set is beter dan die ik er later in gezet heb, maar als je haar techniek ziet in die later geplaatste set, echt ongelofelijk...quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Hey Lucky Luke
22:30 uur intunen op deze, Amsterdam Dance Event Live HeadHunterz
Bam bam bam
Die set staat in mijn favorieten op Mixcloud...quote:
Vet, waar bedoel je?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgen is een groot woord, maar ik ga waarschijnlijk van de week even backstage meegluren...
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vet, waar bedoel je?
Ik kijk nu even het dj hotel van 538 met Coen en San
Dream Team, in tha house!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Buzz Fuzz doet het ook nog. Die draait ook al jaren mee.
Die hosten nu de show daarquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Coen en Sander, wat moeten die daar?
Dat bedoel ik, wat moeten die daar?quote:
Hardwelleke doet een tandje terug he, ná ADE.. Die is zich nu aan het oppeppenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat moeten die daar?
Die hebben geen reet met die scene te maken.
Of hebben ze Martin Garrix of Hardwell daar...
Die blaast zich deze week op in de Ziggo Dome...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hardwelleke doet een tandje terug he, ná ADE.. Die is zich nu aan het oppeppen
Vind aan Hardwell de laatste jaren sws minder aan... hij komt nog wel regelmatig bij Janssen maar vind er gewoon minder aan. Beetje air in zn kop.. kweet niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die blaast zich deze week op in de Ziggo Dome...
Ja dat vroeg ik me ook af, kreeg geen antwoordquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, hoe kom jij nu weer achter de schermen terecht dan?
Oh, komt zo wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af, kreeg geen antwoord
Ik ken wel wat mensen die betrokken zijn bij de organisatie...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, hoe kom jij nu weer achter de schermen terecht dan?
Waar stelde je die vraag dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af, kreeg geen antwoord
Maar bedoel je dan achter de schermen bij Ziggodome, of achter de schermen bij Cafe Tante Roosje bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen die betrokken zijn bij de organisatie...
Ja oke, iets minder specifiek.. maar ik wilde het ook wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar stelde je die vraag dan?
Je vroeg waar, niet hoe of wat...
Ik moet nog de bevestiging krijgen dat het doorgaat, dus ook voor mij is nog niks zeker...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Neem ons eens mee dan, ik wil ook wel een paar dj’s leren kennen
Nee, dit postte ik:quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan achter de schermen bij Ziggodome, of achter de schermen bij Cafe Tante Roosje bijvoorbeeld?
Noisy... waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit postte ik:
[ afbeelding ]
zolang je geen koters hebt moet je zoiets eigenlijk gewoon doenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Eigenlijk, wil ik deze ene week per jaar.. gewoon op het druktste punt in Amsterdam verblijven.. week lang hotelletjes en doorgaan tot laat.
Ja, maar ik moet bekennen dat ik dat fysiek en geestelijk waarschijnlijk niet meer kan bijbenen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor MadMaster zou een dag eigenlijk 36 uur moeten duren.
Doen dan!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Eigenlijk, wil ik deze ene week per jaar.. gewoon op het druktste punt in Amsterdam verblijven.. week lang hotelletjes en doorgaan tot laat.
Nee! Daar ga je toch niet zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:58 schreef Charlotte3 het volgende:
Bucketlist item voor volgend jaar.. dat hotelletje tegenover Jin So.. en de Afas
Ik vind dat serieus gezellig met dat uitzichtquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee! Daar ga je toch niet zitten?
Ja watdan, Rembrandplein?!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee! Daar ga je toch niet zitten?
Je doet het nog bijzonder goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bekennen dat ik dat fysiek en geestelijk waarschijnlijk niet meer kan bijbenen.
Zaterdag ook nog even naar de Whiskybase Gathering in rottedam...
Dat uitzicht als je bovenin zit en de mensen kijken, ja ik vind dat leukquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff.. Arena boulevard is gezellig?
Kille betonbende daar, geen reet te beleven.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus gezellig met dat uitzicht
Ik denk dat wij er op de slechte momenten zijn. Dan is de gezelligheid nét de hoek om.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kille betonbende daar, geen reet te beleven.
Maar ieder z'n voorkeur...
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er op de slechte momenten zijn. Dan is de gezelligheid nét de hoek om.
Nú of met de Toppers, Sensation white was echt een levende bende.. muziekje aan op de kamer, jezelf klaarmaken en dan al dat volk bekijken dat loopt te slenteren.. de een nog lammer dan de ander.. ja hoor!!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er op de slechte momenten zijn. Dan is de gezelligheid nét de hoek om.
Ik heb tijdens Sensation dus naar jou lopen zwaaien...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nú of met de Toppers, Sensation white was echt een levende bende.. muziekje aan op de kamer, jezelf klaarmaken en dan al dat volk bekijken dat loopt te slenteren.. de een nog lammer dan de ander.. ja hoor!!
Spider Willem?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Whoeiiioi, nog maar een kwartiertje voordat Willem komt![]()
![]()
Echt niet?!!?!!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb tijdens Sensation dus naar jou lopen zwaaien...
Ik heb de kabouters weer overleefdquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, just me!Alles onder controle daar?
Duh!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik had lucky al geboekt voor Willem zijn set
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de kabouters weer overleefd![]()
en ik ben meteen weer geboekt voor een paar dagen in de herfstvakantie, oma ik wil zooooo graag bij jou komen logeren
Van de nood maar een deugd makenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Aah, dat is wel héél erg leuk om te horen.
Ahhhwquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de kabouters weer overleefd![]()
en ik ben meteen weer geboekt voor een paar dagen in de herfstvakantie, oma ik wil zooooo graag bij jou komen logeren
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nàh, dit is het niet hoor. Da's gewoon een comeback op extreem commerciële basis. ik schakel over naar Mad.
Nee, echt niet. Wat nu populair is heeft exact dezelfde sound en daar springen ze handig op in.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]mehhh, generatiekloofje denk ik
Mja, ik vind het fijn om te horen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat nu populair is heeft exact dezelfde sound en daar springen ze handig op in.
Hmm, dit gaat vaker voorkomen, begrijp ik uit je post.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Van de nood maar een deugd maken
Vakantie en werkende ouders
Daar is ook niets mis mee hoor, Chocotofje.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het fijn om te horen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee hoor, Chocotofje.
Kabouter zit nu net in de 1e groep op school en dat is best even wennen. Tijdens de vakantie kan ze naar de opvang maar dan zit ze tussen kinderen uit hogere groepen dus laat haar dan maar lekker bij mij. Kerstvakantie zijn ze weg dus dan speelt het niet en in het voorjaar is ze gewend genoeg om naar de opvang te gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dit gaat vaker voorkomen, begrijp ik uit je post.
Oh nee, da's waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had niet hoeven reageren natuurlijk...
Wat is de reden dat ze tussen kinderen komt te zitten uit hogere groepen dan? Niet genoeg animo voor haar eigen leeftijdscategorie?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter zit nu net in de 1e groep op school en dat is best even wennen. Tijdens de vakantie kan ze naar de opvang maar dan zit ze tussen kinderen uit hogere groepen dus laat haar dan maar lekker bij mij. Kerstvakantie zijn ze weg dus dan speelt het niet en in het voorjaar is ze gewend genoeg om naar de opvang te gaan.
Geheel wederzijds...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht, ik laat even weten dat ik er nog ben.
Normaal is de opvang alleen groep 1 en 2, en in de vakantie 1 t/m 8quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze tussen kinderen komt te zitten uit hogere groepen dan? Niet genoeg animo voor haar eigen leeftijdscategorie?
Ik riep weer 'Welcome'...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat was dat nou? Ik stond net een shaggie te draaien zonder koptelefoon op, toen ik iets hoorde tetteren?
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat was dat nou? Ik stond net een shaggie te draaien zonder koptelefoon op, toen ik iets hoorde tetteren?
Ah....quote:
Oh, vandaar. Dan is het prettig dat ze bij jou kan zijn, anders schiet het niet op voor zo'n kind.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Normaal is de opvang alleen groep 1 en 2, en in de vakantie 1 t/m 8
quote:
Precies en we gaan hier ook nog een keer naar de bios een feestje dusquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Dan is het prettig dat ze bij jou kan zijn, anders schiet het niet op voor zo'n kind.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad draait nooit kut, dus ik ga fijn uien kijken.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:52 schreef just me het volgende:
[..]hoe is het leven daar, helemaal gelukkig enzo ?
Hoiquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Fogel! Dat is een tijd geleden. Alles oké daar?
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Ja, alles prima hier. Samenwonen bevalt wel weer. Nieuwe baan is ook nog steeds helemaal prima. Ik ga mijn PhD toch maar wel afmaken.
Heb goede muziek nu hier, goed bier, en probeer een laaang weekend (donderdag-dinsdag) te boeken naar een plek ver weg omdat China opeens loopt te moeilijken mbt visum enzo, dus dan gaan we maar gewoon niet naar Peking toe.
Korter ging niet geloof ik
Hoe is't daar?
Heb je daar geen lokale Chinees?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Ja, alles prima hier. Samenwonen bevalt wel weer. Nieuwe baan is ook nog steeds helemaal prima. Ik ga mijn PhD toch maar wel afmaken.
Heb goede muziek nu hier, goed bier, en probeer een laaang weekend (donderdag-dinsdag) te boeken naar een plek ver weg omdat China opeens loopt te moeilijken mbt visum enzo, dus dan gaan we maar gewoon niet naar Peking toe.
Hoe is't daar?
Welke film gaat dat worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Precies en we gaan hier ook nog een keer naar de bios een feestje dus![]()
Wel een Vietnamees, geen Chinees.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je daar geen lokale Chinees?
Hier alles veel van hetzelfde, geloof ik...
Paw Patrolquote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welke film gaat dat worden?
Oh, dat klinkt helemaal oké.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Hoe is't daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:02 schreef Fogel het volgende:
Da's trouwens wel een beetje een punt bij mijn huidige baan... bijna niet reizen! Ben in een jaar tijd maar twee keer weg geweest.Spannend weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me niets, maar dat was te verwachten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Paw Patrol![]()
Iets van Nickelodeon, leuk vlak voor de Sint
Gelukkig veranderingen van het type "goed". Ben inmiddels ook niet arm meerquote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt helemaal oké.Dat is een beste verandering in je leven, net als bij ToT.
![]()
R49 gaat lekker en ik zit met mijn reet op het moment op een 'bungalow'/'villa'-park.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:02 schreef Fogel het volgende:
Da's trouwens wel een beetje een punt bij mijn huidige baan... bijna niet reizen! Ben in een jaar tijd maar twee keer weg geweest.Nou, als dat aansluit en ze zien je zitten, doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:04 schreef Fogel het volgende:
Ben inmiddels ook niet arm meer
Blindheid is ook gefixed
Het is te hopen dat hij zijn vriendin goed gevoeld heeftquote:
Mja, waar ik nu zit heb ik het ook prima. Het feit dat ik niet/weinig reis en dat ik geen collegas heb die mijn vakgebied snappen is lastig. Maar er komt binnenkort een vacature voor een nieuwe collega en die vacature schijf ik mee, en ik mag mee bepalen wie erin komt, want die persoon moet direct met/voor mij gaan werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, als dat aansluit en ze zien je zitten, doen!
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij zijn vriendin goed gevoeld heeft
Die vind het aftasten niet zo ergquote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij zijn vriendin goed gevoeld heeft
Dat is zeker prettig. Aan de andere kant: als het andere écht aansluit op wat jij helemaal ziet zitten, dan had het bedrijf waar je nu werkzaam voor bent wat mij betreft het nakijken hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, waar ik nu zit heb ik het ook prima. Het feit dat ik niet/weinig reis en dat ik geen collegas heb die mijn vakgebied snappen is lastig. Maar er komt binnenkort een vacature voor een nieuwe collega en die vacature schijf ik mee, en ik mag mee bepalen wie erin komt, want die persoon moet direct met/voor mij gaan werken.
Ze doen echt alles om me te houden, da's op zich ook wel fijn.
whehequote:
Nee, maar ik waardeer het zeerquote:
quote:
Dank voor het luisteren en sorry voor mijn beperkte interactie, maar ik heb het even wat druk hier...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:19 schreef just me het volgende:
[..]dank je wel, ik ga mijn ogen druppelen die erg droog zijn geworden door de zon enzo
Mwah, dat valt wel mee op zich.quote:
Waar staat dat enzo voor?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:19 schreef just me het volgende:
[..]dank je wel, ik ga mijn ogen druppelen die erg droog zijn geworden door de zon enzo
Huh?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Telco wil u als nieuwe klant via Facebook welkom heten.²
"Hiermee zijn we gestart om op die manier voor onze klanten een soort van extra service te geven (naamsbekendheid). Vandaar dit mailtje aan u. Als u in het bezit bent van een afbeelding of logo die u daarbij graag geplaatst ziet, dan wil ik u vragen of u die zo spoedig mogelijk naar mij toe kunt sturen door op dit mailtje te antwoorden. (aanleveren als JPEG, Maat: Logo: 350X124, Button: 112x60)"quote:
Yeah!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Hiermee zijn we gestart om op die manier voor onze klanten een soort van extra service te geven (naamsbekendheid). Vandaar dit mailtje aan u. Als u in het bezit bent van een afbeelding of logo die u daarbij graag geplaatst ziet, dan wil ik u vragen of u die zo spoedig mogelijk naar mij toe kunt sturen door op dit mailtje te antwoorden. (aanleveren als JPEG, Maat: Logo: 350X124, Button: 112x60)"
Het zal.
Mad(e)..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit was allemaal A'dam made, Mad?
O ja, Mokum Records heeft zat.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou makkelijk een show kunnen vullen met Mokum hengsten.
Ja, vreselijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, Mokum Records heeft zat.
Maar dan gaan we wel heel hoog in de BPM's zitten...
quote:Setlist:
22:30 : Gateway 2030 - Happy Dreams (1998 Nero Vs Avari Remix)
22:35 : Global Players - The Message (Club Mix)
22:39 : Extreme Trax - Final Fantasy (Original Remastered Mix)
22:44 : M-Traxx - Wake Up Little Child
22:48 : Jon The Dentist - Terminate (Yves DeRuyter Remix)
22:53 : Mozes, Edd - Captivated
23:00 : Da Tekno Warriors - I Am A Nightmare
23:04 : Bass Force - Lust for Life (Club Mix)
23:09 : DJ Looney Tune - Jumpin' & Pumpin' (Original Mix)
23:15 : Coldfusion Vs Bountyhunter - Tempo (Bountyhunter Remix)
23:19 : Ferren - Save the World (Redegard Remix)
23:23 : Swoosh - Brainbreak (Hardtrance Mix)
23:29 : Miss DJax - 156 Miles
23:34 : The Nightraver & The Magican - 303 Classic
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
En Pierre, wat hebben zij gemist!!!
[..]
Thnx Mad, stuur je de link nog? Van de setquote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Hiermee verklaar ik het ADE voor geopend...
Wat is serieus in slaap vallen precies?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ben serieus in slaap gevallen net
Peinzend kijken terwijl je slaapt.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is serieus in slaap vallen precies?
Voor de set, zie hierboven.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Thnx Mad, stuur je de link nog? Van de settnx
Was het ADE zo boring?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ben serieus in slaap gevallen net
Trusten, Mad en succes morgen weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:49 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik ook plat, hopen dat de adrenaline snel wegzakt...
Hoiquote:
Ik vlieg mijn bed inderdaad maar eens in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 04:45 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen allemaal.Maf ze en het zal allemaal best wel meevallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/made-in-amsterdam/quote:Op woensdag 17 oktober 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
En Pierre, wat hebben zij gemist!!!
Setlist:
22:30 : Gateway 2030 - Happy Dreams (1998 Nero Vs Avari Remix)
22:35 : Global Players - The Message (Club Mix)
22:39 : Extreme Trax - Final Fantasy (Original Remastered Mix)
22:44 : M-Traxx - Wake Up Little Child
22:48 : Jon The Dentist - Terminate (Yves DeRuyter Remix)
22:53 : Mozes, Edd - Captivated
23:00 : Da Tekno Warriors - I Am A Nightmare
23:04 : Bass Force - Lust for Life (Club Mix)
23:09 : DJ Looney Tune - Jumpin' & Pumpin' (Original Mix)
23:15 : Coldfusion Vs Bountyhunter - Tempo (Bountyhunter Remix)
23:19 : Ferren - Save the World (Redegard Remix)
23:23 : Swoosh - Brainbreak (Hardtrance Mix)
23:29 : Miss DJax - 156 Miles
23:34 : The Nightraver & The Magican - 303 Classic
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 05:49 schreef Melting het volgende:
Eerste keus
Mijn vrouw was niet mijn allereerste
Dat klonk voor haar wat dubieus.
Omdat ik het biljarten zo goed beheerste
Waren die biljartstokken mijn eerste keus.
Ja, ik zag het te laat, helaas. Toen ik het doorhad was je al zo goed als klaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/made-in-amsterdam/
Of gisteren misschien een keer juist wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zag het te laat, helaas. Toen ik het doorhad was je al zo goed als klaar.
Een show gemist vanwege keuken schoonmaken en wassen. Ik heb mijn prioriteiten nog niet op orde.
Ah, dat is handig. En inderdaad, als ik gisteren niet had gewassen, had ik nu geen schone handdoeken gehad en dat zou stress geweest zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of gisteren misschien een keer juist wel?
Ik bedacht pas 10 minuten van te voren dat ik ging draaien n.a.v. een discussie over het ADE met Sjarretel en Lucky...
Maar gelukkig hebben we de foto's nog, zie/hoor Mixcloud...
daar sluit ik me bij aan..quote:
quote:
quote:
Goedemorgen dame en heren.quote:
Als goed gegaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen, weer terug van de tandarts
heb je al een nieuw dekbed? aldi heeft er over een week een https://www.aldi.nl/onze-(...)ed-8345.article.htmlquote:
Ik heb idd al een nieuw dekbed gekocht en dat slaapt heerlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je al een nieuw dekbed? aldi heeft er over een week een https://www.aldi.nl/onze-(...)ed-8345.article.html
Dus met dat zalfje moet het wel over gaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb idd al een nieuw dekbed gekocht en dat slaapt heerlijk
Net toch maar even naar de huisarts geweest met mijn rare oog, het blijkt pinguecuela te zijn, een eiwitopeenhoping, volkomen onschuldig maar irritant. Zalf meegekregen en ik moet morgenmiddag even terug voor controle, anders door naar de oogarts. Zo maar eens proberen de zalf in mijn oog te krijgen en voor de rest doe ik rustig aan, autorijles afgezegd want autorijden zie ik op deze manier niet zittenHet is ook vermoeiend dus met zonnebril op de bank
Voortaan de hamer toch maar niet aan die kleine geven...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik een ijzerophoping in een oog heb zitten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voortaan de hamer toch maar niet aan die kleine geven...
[ afbeelding ]
Er waren soortgelijke afbeeldingen bij die ik, ondanks de komende Halloween, hier toch maar niet wilde posten...quote:
Die foto al... ik kan er niet naar kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren soortgelijke afbeeldingen bij die ik, ondanks de komende Halloween, hier toch maar niet wilde posten...
Na ruim 20 jaar lenzen in- en uitdoen boeit me dat niet meer. Dat is automatisme geworden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan zelf niks, ook geen vinger, ook maar in de buurt van mijn ogen verdragen. Dan word ik panisch. Vreselijk.
Ja, alles was goed. Ik had mijn halfjaarlijkse controle + mondhygieniste.. heb alleen wat gevoelige tanden nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als goed gegaan?
Ik ben onderweg naar mijn werk. Ik had voor vandaag thuiswerken en vrij geplamd maar mijn aanwezigheid is toch even zwaar gewenst.![]()
Ik ga wel om half 2 weer naar huis!
Het is bij mij dan ook meer psychologisch dan fysiek. Ik ben visueel ingesteld en het lijkt (pun intended) me vreselijk om blind te worden. Dus mijn ogen zijn me heilig.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na ruim 20 jaar lenzen in- en uitdoen boeit me dat niet meer. Dat is automatisme geworden.
Daardoor wil ik nog wel eens mijn lenzen uitdoen, terwijl ik dat al eerder heb gedaan.
Dan voelen 2 vingers op je 'naakte' oogbol wel wat vreemd, maar het doet geen pijn en je hebt er verder geen last van...
Whehe!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:20 schreef spijkerbroek het volgende:
"Het is geel en als het in je oog komt ben je dood. Een trein." was al flauw, maar de mop "Het is geel en als het in je oog zit kan je niet gelaserd worden. Een ijzerophoping." is alleen voor oogartsen bij de koffiemachine leuk.
Is daar iets aan te doen, ToT?
En just me, ik hoop dat het smeren lukt en dat het het probleem oplost!
Ik kan zelf niks, ook geen vinger, ook maar in de buurt van mijn ogen verdragen. Dan word ik panisch. Vreselijk.
Vreselijk, ik heb voor carnaval of Halloween een keer enge lenzen gekocht, van die witte.. werd gek, kreeg ze er ook niet uit! Paniekquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:33 schreef ToT het volgende:
Ja ik vind het vooral klote om de lenzen uit te doen (zuigen zich echt fakking vast op mijn ogen) en daarnaast heb ik een leesbril nodig sinds ik ze heb. Als ik een bril draag, hoef ik alleen de bril af te zetten om goed te kunnen lezen, maar met een bril zie ik in de verte weer minder goed. En sowieso merk ik dat alles er met lenzen veel scherper, contrastrijker en verzadigder uit ziet qua kleuren.
Ik begin de dag altijd met eerst de bril op te doen tot ik wakker genoeg ben de lenzen in te doen, en als ik die eenmaal in heb, is het echt een verschil van dag en nacht.
@ lenzen uit doen; ik heb zachte lenzen. Als ik oogdruppels in doe en dan mijn ogen dicht houd en mijn vingers onder de lenzen zet en ze dan naar boven schuif, lukt het meestal nog wel redelijk om ze daarna er weer uit te halen. (Moet ik wel DIRECT na het naar boven schuiven doen, anders zuigen ze zo weer keihard vast.)
Goedemorgenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 05:49 schreef Melting het volgende:
Eerste keus
Mijn vrouw was niet mijn allereerste
Dat klonk voor haar wat dubieus.
Omdat ik het biljarten zo goed beheerste
Waren die biljartstokken mijn eerste keus.
Ingmarquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
TE WATER
Het had flink gevroren die nacht
balend stonden we in de mist
ik om het rotweer, zij omdat ze wist
dat uitmaken haar sterkste kant niet was
het had flink gevroren die nacht
ze praatte over vriendschap en trouw
maar aan haar blik van brekend glas
wist ik al wat ze zeggen wou
en toen ze weg was, sprong ik in de gracht.
Het had flink gevroren die nacht.
Ingmar Heytze
Snap ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, ik heb voor carnaval of Halloween een keer enge lenzen gekocht, van die witte.. werd gek, kreeg ze er ook niet uit! Paniek
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
TE WATER
Het had flink gevroren die nacht
balend stonden we in de mist
ik om het rotweer, zij omdat ze wist
dat uitmaken haar sterkste kant niet was
het had flink gevroren die nacht
ze praatte over vriendschap en trouw
maar aan haar blik van brekend glas
wist ik al wat ze zeggen wou
en toen ze weg was, sprong ik in de gracht.
Het had flink gevroren die nacht.
Ingmar Heytze
Whehe met het gezin gaat het prima, hoewel 2/3e ervan aardig uitgeput is!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hey ToT, hoe gaat het met het gezin(En met jou uiteraard
)
Pa en kind liggen uitgeteld op de bank en ma gaat tot in de vroege uurtjes stappenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe met het gezin gaat het prima, hoewel 2/3e ervan aardig uitgeput is!
Hierzo gaat het wel redelijk, komen zo langzamerhand wat dingen nu toch eindelijk op gang met betrekking tot werk en dergelijke. Dus ben mild positiefquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe met het gezin gaat het prima, hoewel 2/3e ervan aardig uitgeput is!
En hoestie daar?
CORRECTIEquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pa zonder borsthaar en kind liggen uitgeteld op de bank en ma gaat tot in de vroege uurtjes stappen
Da's mooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hierzo gaat het wel redelijk, komen zo langzamerhand wat dingen nu toch eindelijk op gang met betrekking tot werk en dergelijke. Dus ben mild positief
quote:
Beterrrrrrrr!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ben ooit nog eens naar Elsrock geweest omdat ze daar speelden. Samen met Mucky Pup.
Bij Mucky Pup uiteraard helemaal vooraan gestaan.quote:
Muzikale opvoeding kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:49 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT ligt lekker te snoezelen met Manowar door de speakers en een speentje in z'n mond!
Ik vraag me af wie dit allemaal in Gup gezet zou hebben!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:59 schreef brother52 het volgende:
Gup begint het een beetje te snappen geloof ik
Dit zijn geen verzoekjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:03 schreef brother52 het volgende:
En Powerwolf er achteraan...
Daar ben ik 2 jaar geleden nog bij weg gelopen dus ik was het niet
Oh ja, ik zie het.quote:
Ik bedoelde meer van wie het in de database gegooid heeft.quote:
Volgens mij wel ja, maar ik heb begrepen dat er daar vooral 's nachts mensen zitten?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben zich daar echt mensen aangemeld?
ik voel geen enkele behoefte om me daar aan te meldenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik heb begrepen dat er daar vooral 's nachts mensen zitten?
Ik ook niet. Ik zie geen enkel voordeel in zo'n extra chat.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel geen enkele behoefte om me daar aan te melden
Ja, blijkbaar. Niet dat ik behoefte aan zo’n chat overigens...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben jij overgeslagen in de uitnodigingsronde?
Het haalt alleen maar mensen weg hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie geen enkel voordeel in zo'n extra chat.
Ja op een Discord server, heb ik begrepen.quote:
Is Melting gestopt of zo?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Donderdag zonder draaiert, ik moet er aan wennen...
De laatste paar weken draaide hij op woensdag volgens mij.quote:
valt wel mee volgens mij, chat is natuurlijk echt andere beleving dan een forum. Discord text channel is overigens best wel met IRC te vergelijken (maar dan iets meer fancy)quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het haalt alleen maar mensen weg hier.
Ja, is met pensioen.quote:
Dat heeft hij toch juist meer tijd om te draaien?quote:
Ik had vanavond geen tijd. Had een andere afspraak staan.quote:
Pensioen van het draaien hier hè! Hij vult zijn dagen met straten maken, paling vissen en net doen alsof hij Pardoes is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch juist meer tijd om te draaien?
Ah!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had vanavond geen tijd. Had een andere afspraak staan.
Dat dus, ik begrijp het daarom ook niet zo goed. Waarom zou je je (deels) afzonderen als je hier een platform hebt om je te uiten?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het haalt alleen maar mensen weg hier.
Precies!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, ik begrijp het daarom ook niet zo goed. Waarom zou je je (deels) afzonderen als je hier een platform hebt om je te uiten?
Dit idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, ik begrijp het daarom ook niet zo goed. Waarom zou je je (deels) afzonderen als je hier een platform hebt om je te uiten?
Is in het verleden al 1 of 2x eerder gebeurd. Beviel toen ook niet echt.quote:
Ik ga het voor mijn eigen show inzetten, maar dat is voornamelijk omdat niet iedereen van de luisteraars op FOK! zit en normaal gesproken ging dat dan via de appgroep van de studieverenigingquote:Op donderdag 18 oktober 2018 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is in het verleden al 1 of 2x eerder gebeurd. Beviel toen ook niet echt.
Maar uiteraard is het met de beste bedoelingen gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |