SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik begrijp 'm ook niet...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
dekken naar je sleep, ik heb er nog geen beeld bij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit kunnen ze in Friesland niet zo waarderen
straks komt er zo’n foto die je nooit meer van je netvlies krijgtquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
dekken naar je sleep, ik heb er nog geen beeld bij.
Zolang Rod Stewart er maar niet bij is.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks komt er zo’n foto die je nooit meer van je netvlies krijgt
op z’n stalen ros de zonsondergang tegemoetquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij zit er weer op? Op het zadel?
ik kon vrijdag niet naar buiten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij zit er weer op? Op het zadel?
En dat draai jij niet eens in je show?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Als je googelt op Stoete Harm krijg je dit trouwens
Leuk qua looks, qua sets vaak niet mijn ding...quote:
Ik ben te boeken...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de top-DJ's wel redelijk boeren.
Half miljoen per week. Tikt lekker aan.
Vaak wat aan de milde kant, maar wel met verrassende combinaties.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk qua looks, qua sets vaak niet mijn ding...
Ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:
Yep, maar dan dit:quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vaak wat aan de milde kant, maar wel met verrassende combinaties.
Deze dames pakken het iets wilder aan:
Oeh ja, die is goed!quote:
Die set is beter dan die ik er later in gezet heb, maar als je haar techniek ziet in die later geplaatste set, echt ongelofelijk...quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Hey Lucky Luke
22:30 uur intunen op deze, Amsterdam Dance Event Live HeadHunterz
Bam bam bam
Die set staat in mijn favorieten op Mixcloud...quote:
Vet, waar bedoel je?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgen is een groot woord, maar ik ga waarschijnlijk van de week even backstage meegluren...
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vet, waar bedoel je?
Ik kijk nu even het dj hotel van 538 met Coen en San
Dream Team, in tha house!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Buzz Fuzz doet het ook nog. Die draait ook al jaren mee.
Die hosten nu de show daarquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Coen en Sander, wat moeten die daar?
Dat bedoel ik, wat moeten die daar?quote:
Hardwelleke doet een tandje terug he, ná ADE.. Die is zich nu aan het oppeppenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat moeten die daar?
Die hebben geen reet met die scene te maken.
Of hebben ze Martin Garrix of Hardwell daar...
Die blaast zich deze week op in de Ziggo Dome...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hardwelleke doet een tandje terug he, ná ADE.. Die is zich nu aan het oppeppen
Vind aan Hardwell de laatste jaren sws minder aan... hij komt nog wel regelmatig bij Janssen maar vind er gewoon minder aan. Beetje air in zn kop.. kweet niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die blaast zich deze week op in de Ziggo Dome...
Ja dat vroeg ik me ook af, kreeg geen antwoordquote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, hoe kom jij nu weer achter de schermen terecht dan?
Oh, komt zo wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af, kreeg geen antwoord
Ik ken wel wat mensen die betrokken zijn bij de organisatie...quote:Op woensdag 17 oktober 2018 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, hoe kom jij nu weer achter de schermen terecht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |