abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 21:28:46 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182723244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:22 schreef boriq het volgende:
Dat nieuwe hogesnelheidswissel in Hoogkerk (waar prorail het hier over heeft), komt dat in de plaats van het huidige wissel 413, wat daar nu ligt bij het passeerspoor als het begin van de spoorverdubbeling tussen Hoogkerk en Zuidhorn?
goede vraag en afgaand op de tekeningen van Sporenplan is de tijdelijke situatie zo dat het passeerspoor een stuk langer wordt. Het noordelijke 'oude' spoor zal maar een paar keer per dag gebruikt gaan worden in de tijdelijke situatie, omdat wissel 405 nog een 40 km/h wissel is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:31:40 #104
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_182723327
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

goede vraag en afgaand op de tekeningen van Sporenplan is de tijdelijke situatie zo dat het passeerspoor een stuk langer wordt. Het noordelijke 'oude' spoor zal maar een paar keer per dag gebruikt gaan worden in de tijdelijke situatie, omdat wissel 405 nog een 40 km/h wissel is.
Dus na deze werkzaamheden wordt de verdubbeling niet gelijk in gebruik genomen zoals ik het begrijp? Pas als de rest ook klaar is?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 21:35:43 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182723420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:31 schreef boriq het volgende:

[..]

Dus na deze werkzaamheden wordt de verdubbeling niet gelijk in gebruik genomen zoals ik het gebruik? Pas als de rest ook klaar is?
Daar lijkt het wel op ja. Puur omdat het wissel aan de westzijde een 40 km/h wissel is. Die gebruik je daarom het liefst alleen voor de spitstreinen van/naar Zuidhorn en bij vertragingen als er in Hoogkerk gekruist moet worden. Tot de verdubbeling klaar is, is het zuidelijke spoor in Hoogkerk het doorgaande spoor
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:37:38 #106
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_182723462
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Puur omdat het wissel aan de westzijde een 40 km/h wissel is. Die gebruik je daarom het liefst alleen voor de spitstreinen van/naar Zuidhorn en bij vertragingen als er in Hoogkerk gekruist moet worden. Tot de verdubbeling klaar is, is het zuidelijke spoor in Hoogkerk het doorgaande spoor
Aha, ik dacht dat de verdubbeling al klaar was na dit blok van werkzaamheden, maar dat zal dus niet het geval zijn. iig bedankt voor het beantwoorden
pi_182723487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:31 schreef boriq het volgende:

[..]

Dus na deze werkzaamheden wordt de verdubbeling niet gelijk in gebruik genomen zoals ik het begrijp? Pas als de rest ook klaar is?
Wordt wel in gebruik genomen, geeft lucht in de dienstregeling maar infra is nog niet voldoende gereed voor de nieuwe dienstregeling :-)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 21:39:22 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182723493
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:37 schreef boriq het volgende:

[..]

Aha, ik dacht dat de verdubbeling al klaar was na dit blok van werkzaamheden, maar dat zal dus niet het geval zijn. iig bedankt voor het beantwoorden
nog lang niet. Tussen Hoogkerk en Zuidhorn moet de schop de grond nog in. Ergens halverwege moet een huis verplaatst worden en in Zuidhorn zelf moet bij een fietstunneltje een stukje aan gebouwd worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:40:35 #109
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_182723516
Ah, dat verklaart een en ander. Zo lang ze maar geen beschermde vleermuizen in dat huis vinden (zoals bij de N35) moet dat dus wel goedkomen :s)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 21:46:47 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182723630
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:40 schreef boriq het volgende:
Ah, dat verklaart een en ander. Zo lang ze maar geen beschermde vleermuizen in dat huis vinden (zoals bij de N35) moet dat dus wel goedkomen :s)
Er is een hele lijst met werkzaamheden die in de komende periode gedaan moeten worden:
- bouw tunnel Hurdegaryp
- saneren overweg Hurdegaryp
- spoorverdubbeling overweg Schrans Leeuwarden
- Snelheidsverhoging Leeuwarden - Feanwâlden
- Seinplaatsing en aanpassen beveiliging
- Saneren station Achter de Hoven
- Verlengen perrons
- Uitbreiden fietstunnel Zuidhorn
- Afbouwen viaduct Fanerweg Zuidhorn
- Aanleg derde spoor Zuidhorn
- Verdubbeling Zuidhorn - Hoogkerk
- Aanpak spoorbrug Hoogkerk
- Verplaatsen huis tussen Zuidhorn en Hoogkerk
- Afbouwen tunnel Paterswoldseweg
- Aanpak overweg Peizerweg Groningen

Er zullen meer werkzaamheden zijn, maar dit zijn wel de meest zichtbare
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 oktober 2018 @ 23:45:01 #111
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_182725976
En de afbraak van de originele stationsoverkappingen aan de westzijde van het station :'(
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 23:55:36 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182726170
quote:
15s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 23:45 schreef Flodder450 het volgende:
En de afbraak van de originele stationsoverkappingen aan de westzijde van het station :'(
Dat valt buiten het project Extra Snelstrein Groningen Leeuwarden
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 oktober 2018 @ 23:56:04 #113
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_182726179
quote:
15s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 23:45 schreef Flodder450 het volgende:
En de afbraak van de originele stationsoverkappingen aan de westzijde van het station :'(
Ik denk dat die monumentaal zijn en dus alleen gerenoveerd worden.

Voor de rest klopt het wel wat hier gezegd wordt over Hoogkerk-Vierverlaten.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_182731279
Bombardier is ook lekker aan het aankloten op de uithoflijn: https://www.spoorpro.nl/s(...)-overweg-uithoflijn/
  Moderator donderdag 25 oktober 2018 @ 13:52:16 #115
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182734174
Wellicht is dit voor de stationsliefhebber hier wel interessant:

https://kominactie.npo3fm.nl/actie/evert-pultrum

quote:
Met de trein reizen door Nederland. Op de zaterdagen in november en december wil ik zoveel mogelijk treinstations bezoeken. Deze treinstations wil ik fotograveren, met eventueel een bewoner die in de omgeving van het betreffende treinstation woont of iemand die op of rond het treinstation dagelijks te vinden is.. In Nederland zijn er op dit moment ruim 400 treinstations. En daar wil ik iets mee doen. Ik wil zoveel mogelijk treinstations bezoeken. Elk treinstation die ik bezoek is geld waard.
:s)

semi-crosspost vanuit hier FEE / [3FM Serious Request] Voorbeschouwing
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Sport donderdag 25 oktober 2018 @ 13:55:59 #116
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_182734224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:31 schreef b2py het volgende:
Bombardier is ook lekker aan het aankloten op de uithoflijn: https://www.spoorpro.nl/s(...)-overweg-uithoflijn/
Ze zitten nog altijd te kloten met ETCS op de Traxxen, de Hoekse Lijn is Bombardier en nu dit weer... Gaat wel lekker daar :')
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:59:46 #117
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_182734277
Bij Alstom gaat ook een hoop mis.. Kijk maar naar de uitloop van de invoer van CTBC in Amsterdam of de uitloop van het ERTMS perceel dat Alstom in Denemarken heeft.
pi_182734651
Probleem van de sector of meer bepaalde bedrijven?
  Redactie Sport donderdag 25 oktober 2018 @ 14:30:22 #119
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_182734785
Foutje bedankt: jaren geleden heeft DB een gebouw aan de overzijde van station Meschede (Sauerland) verkocht. De huidige eigenaar besloot om de boel eens op te gaan knappen en meteen ook maar dat oude door niemand gebruikte schuurtje af te breken. Helaas bleken daar diverse nog in gebruik zijnde spoortechniek te bevinden. Resultaat is dat er nu al dagen maar weinig treinen rijden: https://www.waz.de/staedt(...)rgt-id215644073.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:32:30 #120
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182735816
Oei :')
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:08 #121
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_182736418
Klein kijkje achter de scherlen bij Parijs' lijn 14

pi_182740239
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:55 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ze zitten nog altijd te kloten met ETCS op de Traxxen, de Hoekse Lijn is Bombardier en nu dit weer... Gaat wel lekker daar :')
Dat zal er ook mee te maken hebben dat ze in Utrecht moeten aansluiten op een door derden geleverde SIL-0- overweginstallatie, waarvan de leverancier zelf al heeft aangegeven dat deze in Nederland niet toegestaan is bij 70 km/uur. Knap als je dan de veiligheidsbewijsvoering voor het integrale systeem rond krijgt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:12:01 #123
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_182749342
Daarom komen er nu allemaal AHOB's in Utrecht. Het is net een spoorlijn door NS aangelegd.

Oh wacht, dat klopt ook voor het deel Centraal-Nieuwegein/IJsselstein.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:36:29 #124
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_182752711
Afgelopen woensdag heb ik met een paar mensen van ProRail de werkzaamheden bij het Amsterdam-Rijnkanaal (project UtARK) bezocht. Dat zijn altijd leuke dingen en ook erg indrukwekkend om te zien. En dat wil ik natuurlijk wel delen hier 

voorbereiding
Het spoor is een gevaarlijke plek om te lopen. Dat is bij werkzaamheden misschien nog wel meer zo dan normaal. Het is dan ook niet toegestaan om zonder uitgebreide instructies ook maar in de buurt te komen. Eerst moet een toegangspas (‘dagpas’ of ‘digitaal veiligheidspaspoort’) worden aangevraagd door iemand van ProRail, vervolgens moet de ontvanger daarvan (ik dus) een instructiefilm bekijken en een paar vragen beantwoorden (dat kan achter een computer).

Eenmaal op het werkterrein moet je je eerst aanmelden en identificeren. Daarna controle op PBM’s (persoonlijke beschermingsmaatregelen: helm, veiligheidshesje/jas, werkschoenen e.d.). Vervolgens is er een briefing over welke sporen in dienst zijn, welke onder spanning staan, waar je wel en niet mag kijken. Vervolgens nog een instructie over de locatiespecifieke risico’s, inclusief (alweer…) een testje.

Het klinkt als overkill, maar de risico’s zijn reëel: ieder jaar zijn er ernstige ongevallen met spoorwerkers. Vorig jaar overleed iemand, dit jaar verloor iemand zijn benen na een aanrijding met een KROL (kraan op lorrie). Reden genoeg om veiligheid stevig onder de aandacht te brengen, OOK bij incidentele bezoekers. Onderstaande poster kregen we als visitekaartje nog mee:


op het werk
Na alle aanmeldprocedures gingen we aan de wandel. Hier is een stuk spoor te zien met oude en nieuwe dwarsliggers: het is een gereviseerd wissel in plaats van een nieuwe. Dit is spoor dat leidt naar perron 8 (daar spoor 20/21).


Er zijn twee nieuwe sporen aangelegd en ook zijn een hoop nieuwe bovenleidingsportalen geplaatst. Hier is duidelijk een bevestigingspunt te zien (boven de bout).


Die dingen zie ik op veel meer portalen staan en nu weet ik eindelijk waar ze voor zijn: bij metingen wordt hier een meetprisma op geklikt en dat is dan de referentie voor het bepalen van de afstanden tot het spoor (hoogte en breedte afstanden). Tegenwoordig kan dat allemaal digitaal worden verwerkt, rechtstreeks naar de stopmachine die het spoor op de juiste hoogte en afstand van de meetpunten aan de portalen legt. En ja, dan ligt het er mooi bij ineens.

Meest zichtbare voor treinpersoneel en reizigers is de nieuwe brug over het kanaal. De oude brug komt er na dit weekend echter ook weer bij. De brug is 25 cm. opgehoogd (t.b.v. doorvaarthoogte) en is een heel stuk stiller: de sporen zijn met geluiddempende bevestigingsplaten aan de brug vastgemaakt en de brug is voorzien van geluiddempende panelen. Scheelt 4 dB geluid, ofwel, het geluid dat de treinen op de burg produceren is gehalveerd. Dat is erg prettig voor omwonenden.


En hier is vanaf de andere kant gezien (kijkend richting Utrecht CS) de eindsituatie zichtbaar: 4 sporen op 2 spoorbruggen. En daarmee is het hele traject Woerden – Utrecht viersporig. Met name voor de sprinters tussen Gouda en Utrecht een forse verbetering (geen inhalingen meer nodig) is dit een direct voordeel. En de robuustheid van het spoornetwerk is een stuk groter.


En toen was het al weer voorbij. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Goverman op 26-10-2018 12:44:46 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:52:13 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182752970
Leuk! *O*
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:07:39 #126
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_182753186
Mooie klus. Forse investering in de aantrekkelijkheid van de sprinterdiensten rondom Utrecht.
pi_182753201
Leuk! Heb jij geen vast/eigen DVP trouwens?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:15:09 #128
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_182753319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:08 schreef b2py het volgende:
Leuk! Heb jij geen vast/eigen DVP trouwens?
Nee, ik kom te weinig op werkterreinen om dat te verantwoorden. En een dagpas (laten) aanvragen gaat volgens mij ook wel makkelijker dan een DVP halen.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:36:26 #129
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_182755023
Sommige mensen :')
quote:
Een geïrriteerde man kon het pianospel van een reiziger op Amsterdam Centraal niet bepaald waarderen. Uit boosheid kieperde hij de vleugel om waarop de reiziger een liedje aan het spelen was.

NS-personeel plaatste kort na het incident foto's van de omgevallen vleugel op Instagram. Daarop is goed te zien hoe het instrument op zijn kop ligt. "Als je zit te 'pingelen' in de stationshal kan het natuurlijk voorkomen dat er reizigers zijn die het minder mooi vinden klinken", zo valt te lezen. "Blijkbaar vond een jongeman op station Amsterdam Centraal dat ook."

Na zijn daad ging de man op een bankje zitten waar hij werd aangehouden. Inmiddels is de hij weer op vrije voeten; hij moet op een later moment voor de rechter verschijnen.

Er staat volgens de NS een nieuwe piano in de hal van het station.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:31:47 #130
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182756950
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:08:49 #131
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_182757548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
Sommige mensen :')

[..]

Fakking mong0l. Nekschotje :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:18:29 #132
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_182757750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 12:36 schreef Goverman het volgende:
En hier is vanaf de andere kant gezien (kijkend richting Utrecht CS) de eindsituatie zichtbaar: 4 sporen op 2 spoorbruggen. En daarmee is het hele traject Woerden – Utrecht viersporig. Met name voor de sprinters tussen Gouda en Utrecht een forse verbetering (geen inhalingen meer nodig) is dit een direct voordeel. En de robuustheid van het spoornetwerk is een stuk groter.
Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:
quote:
En die gevolgen ga je sneller merken dan je denkt, want op 4 november, minder dan een week na de oplevering van de nieuwe infrastructuur, gaan de 7891 en 7893 (sprinters Den Haag - Utrecht) in dagplan opgeheven worden te Vleuten, Utrecht Terwijde en Utrecht Leidsche Rijn zodat ze op spoor 9 kunnen aankomen. En dat gaat zeker vaker voorkomen, Utrecht Lunetten en Utrecht Vaartsche Rijn wordt haast wekelijks wel enkele malen overgeslagen in dagplan vanwege onderhoudsroosters en dergelijke.
Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_182757976
:9~ beton :9~
pi_182758240
Wat is dagplan? :@

Dat je een plan had, het niet past en dus "daaaag plan :W " :?
pi_182758319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:18 schreef dennistd het volgende:

[..]

Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:

[..]

Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
Je kan prima stallen op het terrein aan de andere kant van Utrecht C.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:58:35 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_182758508
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:44 schreef Piles het volgende:
Wat is dagplan? :@

Dat je een plan had, het niet past en dus "daaaag plan :W " :?
Je hebt van tevoren een plan van hoe je zou willen dat alle treinen gaan lopen die dag. Of "rijden". Als er dus helemaal niets mis gaat :) Dat is het dagplan. En wat daar dan uiteindelijk van terecht komt, dat is de realiteit :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_182758722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je hebt van tevoren een plan van hoe je zou willen dat alle treinen gaan lopen die dag. Of "rijden". Als er dus helemaal niets mis gaat :) Dat is het dagplan. En wat daar dan uiteindelijk van terecht komt, dat is de realiteit :Y
Ah, dus in die reactie van Somda lees ik dat die sprinters gepland zijn om te stoppen op die stations, maar zodra er iets mis gaat niet meer.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:26:47 #138
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_182758940
Het wordt daar een beetje een gokje ja, als ik het zo lees.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:26:50 #139
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_182758942
nvm verkeerd gelezen
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:46:04 #140
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182760351
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:18 schreef dennistd het volgende:

[..]

Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:

[..]

Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
Echt, wie bedenkt zoiets? 8)7
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:47:48 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182760396
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:46 schreef James1988 het volgende:

[..]

Echt, wie bedenkt zoiets? 8)7
Iemand die liever dagelijks in de file staat
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:10:47 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182760950
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Iemand die liever dagelijks in de file staat
Je zou het haast gaan denken. Systematisch stations niet kunnen bedienen omdat er 5 kilometer verderop werkzaamheden zijn is krankzinnig.
pi_182762213
Hebben ze wissels gesaneerd ja :9 geil
  Redactie Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:20:26 #144
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_182763517
Speciaal voor Fles: Unimog-nieuws
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:23:30 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182763582
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:20 schreef dennistd het volgende:
Speciaal voor Fles: Unimog-nieuws
die hadden ze gister bij Zwolle goed kunnen gebruiken :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:34:02 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_182769113
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:18 schreef dennistd het volgende:

[..]

Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:

[..]

Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
Ik had ook verwacht dat ze die overloopwissels voor de brug (gezien uit Woerden) gewoon zouden laten liggen. Besturing lag er, alles, je hoefde alleen de aansluiting te maken naar de burg. Maar iemand heeft in zijn/haar wijsheid besloten dat niet te doen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:42:01 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_182769190
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:20 schreef dennistd het volgende:
Speciaal voor Fles: Unimog-nieuws
Unimog O+

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:12:06 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182769473
Flinke kritiek op Goverman hier :P
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:20:39 #149
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_182769571
Het is eerder kritiek op Prorail VaCo en VL die die verbinding niet geëist hebben. Dan is ie zo weg in hoe projecten tegenwoordig gaan. Helaas. Niet meteen de verantwoordelijkheid of schuld van Goverman lijkt mij.
pi_182769585
Ze hadden als financierder kritische vragen kunnen stellen?
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:22:11 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182769595
Hoho niet te serieus nemen mijn post graag.
pi_182769615
Op zich is het wel een interessante vraag, wat is de reden dat die verbinding er niet is?
  Redactie Sport zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:32:18 #153
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_182769710
Daarmee kun je buiten de corridor komen, dat kan toch nooit de bedoeling zijn ?!!???!?!?!?!
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')