Nee, ik kom te weinig op werkterreinen om dat te verantwoorden. En een dagpas (laten) aanvragen gaat volgens mij ook wel makkelijker dan een DVP halen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:08 schreef b2py het volgende:
Leuk! Heb jij geen vast/eigen DVP trouwens?
quote:Een geīrriteerde man kon het pianospel van een reiziger op Amsterdam Centraal niet bepaald waarderen. Uit boosheid kieperde hij de vleugel om waarop de reiziger een liedje aan het spelen was.
NS-personeel plaatste kort na het incident foto's van de omgevallen vleugel op Instagram. Daarop is goed te zien hoe het instrument op zijn kop ligt. "Als je zit te 'pingelen' in de stationshal kan het natuurlijk voorkomen dat er reizigers zijn die het minder mooi vinden klinken", zo valt te lezen. "Blijkbaar vond een jongeman op station Amsterdam Centraal dat ook."
Na zijn daad ging de man op een bankje zitten waar hij werd aangehouden. Inmiddels is de hij weer op vrije voeten; hij moet op een later moment voor de rechter verschijnen.
Er staat volgens de NS een nieuwe piano in de hal van het station.
Fakking mong0l. Nekschotjequote:
Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:36 schreef Goverman het volgende:
En hier is vanaf de andere kant gezien (kijkend richting Utrecht CS) de eindsituatie zichtbaar: 4 sporen op 2 spoorbruggen. En daarmee is het hele traject Woerden – Utrecht viersporig. Met name voor de sprinters tussen Gouda en Utrecht een forse verbetering (geen inhalingen meer nodig) is dit een direct voordeel. En de robuustheid van het spoornetwerk is een stuk groter.
Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.quote:En die gevolgen ga je sneller merken dan je denkt, want op 4 november, minder dan een week na de oplevering van de nieuwe infrastructuur, gaan de 7891 en 7893 (sprinters Den Haag - Utrecht) in dagplan opgeheven worden te Vleuten, Utrecht Terwijde en Utrecht Leidsche Rijn zodat ze op spoor 9 kunnen aankomen. En dat gaat zeker vaker voorkomen, Utrecht Lunetten en Utrecht Vaartsche Rijn wordt haast wekelijks wel enkele malen overgeslagen in dagplan vanwege onderhoudsroosters en dergelijke.
Je kan prima stallen op het terrein aan de andere kant van Utrecht C.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:
[..]
Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
Je hebt van tevoren een plan van hoe je zou willen dat alle treinen gaan lopen die dag. Of "rijden". Als er dus helemaal niets mis gaat Dat is het dagplan. En wat daar dan uiteindelijk van terecht komt, dat is de realiteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:44 schreef Piles het volgende:
Wat is dagplan?
Dat je een plan had, het niet past en dus "daaaag plan "
Ah, dus in die reactie van Somda lees ik dat die sprinters gepland zijn om te stoppen op die stations, maar zodra er iets mis gaat niet meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt van tevoren een plan van hoe je zou willen dat alle treinen gaan lopen die dag. Of "rijden". Als er dus helemaal niets mis gaat Dat is het dagplan. En wat daar dan uiteindelijk van terecht komt, dat is de realiteit
Echt, wie bedenkt zoiets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:
[..]
Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
Iemand die liever dagelijks in de file staatquote:
Je zou het haast gaan denken. Systematisch stations niet kunnen bedienen omdat er 5 kilometer verderop werkzaamheden zijn is krankzinnig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Iemand die liever dagelijks in de file staat
die hadden ze gister bij Zwolle goed kunnen gebruikenquote:
Ik had ook verwacht dat ze die overloopwissels voor de brug (gezien uit Woerden) gewoon zouden laten liggen. Besturing lag er, alles, je hoefde alleen de aansluiting te maken naar de burg. Maar iemand heeft in zijn/haar wijsheid besloten dat niet te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Groot nadeel is dat er geen overloopmogelijkheden zijn tussen Leidsche Rijn en Centraal. Quote van somda:
[..]
Nog afgezien van eventuele storingen dus. Het aanleggen van perrons langs alle sporen zou al een boel schelen. En dat hoeft dat nog niet eens een mooi perron met bankjes en zo te zijn: een stuk beton zou ook prima voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |