abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182678054
Voor het echte Serious Request komt t.z.t. nog wel een apart forum toch, toch, toch???

In elk geval, Serious Request hoort natuurlijk altijd bij de feestdagen. Dit jaar gaat het echter even wat ander dan de afgelopen jaren....

Geen glazen huis meer dus, maar 6 DJ's die het land door gaan om geld op te halen voor 3 goede doelen. Niet alleen meer voor hulp in het buitenland, maar ook in dit land.

De 3 goede doelen dit jaar zijn:

Bescherming tegen natuurgeweld

Reanimatiecursus

Noodhulp bij oorlog en conflicten

De DJ's gaan dus het land door. Dit zijn de route's die ze gaan lopen, en daar KAN nog een beetje van afgeweken worden.

Routes van de DJ teams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kunnen we vanuit FOK! weer wat regelen, mooi doel opzetten, beetje geld ophalen, en vooral geen tetten beloven...

{OP wordt nog bijgewerkt}

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 21:06:59 ]
pi_182678157
tvpfipo
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182678210
^O^ netjes
Zonder wrijving geen glans
pi_182678613
In hoeveel dagen gaan ze dit lopen. Pittig eindje wel zeker als je ook telkens stopt
pi_182678665
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
In hoeveel dagen gaan ze dit lopen. Pittig eindje wel zeker als je ook telkens stopt
"In de week voor kerst (18-24 december) trekken er drie teams met 3FM-dj’s vanaf drie verschillende locaties in het land van actie naar actie. Ze gaan op een barre tocht door Nederland om op kerstavond hopelijk aan te komen bij TivoliVredenburg in Utrecht, de headquarters van de actie én de plek waar 3FM Serious Request begon in 2004."

https://www.npo3fm.nl/seriousrequest/veelgestelde-vragen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Sport maandag 22 oktober 2018 @ 22:35:14 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182679944
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
ze hebben wel elk buurtschap op de kaart gezet. Rul _O- Eindhoven én Woensel op de kaart zetten _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182734119
https://kominactie.npo3fm.nl/actie/evert-pultrum

quote:
Met de trein reizen door Nederland. Op de zaterdagen in november en december wil ik zoveel mogelijk treinstations bezoeken. Deze treinstations wil ik fotograveren, met eventueel een bewoner die in de omgeving van het betreffende treinstation woont of iemand die op of rond het treinstation dagelijks te vinden is.. In Nederland zijn er op dit moment ruim 400 treinstations. En daar wil ik iets mee doen. Ik wil zoveel mogelijk treinstations bezoeken. Elk treinstation die ik bezoek is geld waard.
Zou dit Socios zijn?
pi_182738834
quote:
Wat heeft die gast veel huid over :o
pi_182769737
Alle wegen leiden naar Utrecht
PWBF
pi_182772683
Waarom heeft hier de Top 2000 geen eigen topic ? ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_182773042
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:25 schreef TLC het volgende:
Omdat je die niet hebt aangemaakt? :P
pi_182773062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:25 schreef TLC het volgende:
Goede vraag. Maar er komt sowieso wel zo'n topic eind van het jaar altijd op fok.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')