SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kunnen we vanuit FOK! weer wat regelen, mooi doel opzetten, beetje geld ophalen, en vooral geen tetten beloven...
{OP wordt nog bijgewerkt}
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 21:06:59 ]
"In de week voor kerst (18-24 december) trekken er drie teams met 3FM-dj’s vanaf drie verschillende locaties in het land van actie naar actie. Ze gaan op een barre tocht door Nederland om op kerstavond hopelijk aan te komen bij TivoliVredenburg in Utrecht, de headquarters van de actie én de plek waar 3FM Serious Request begon in 2004."quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
In hoeveel dagen gaan ze dit lopen. Pittig eindje wel zeker als je ook telkens stopt
ze hebben wel elk buurtschap op de kaart gezet. Rulquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
In hoeveel dagen gaan ze dit lopen. Pittig eindje wel zeker als je ook telkens stopt
Zou dit Socios zijn?quote:Met de trein reizen door Nederland. Op de zaterdagen in november en december wil ik zoveel mogelijk treinstations bezoeken. Deze treinstations wil ik fotograveren, met eventueel een bewoner die in de omgeving van het betreffende treinstation woont of iemand die op of rond het treinstation dagelijks te vinden is.. In Nederland zijn er op dit moment ruim 400 treinstations. En daar wil ik iets mee doen. Ik wil zoveel mogelijk treinstations bezoeken. Elk treinstation die ik bezoek is geld waard.
Wat heeft die gast veel huid overquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
https://kominactie.npo3fm.nl/actie/evert-pultrum
[..]
Zou dit Socios zijn?
Omdat je die niet hebt aangemaakt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 14:25 schreef TLC het volgende:
Waarom heeft hier de Top 2000 geen eigen topic ?
Goede vraag. Maar er komt sowieso wel zo'n topic eind van het jaar altijd op fok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 14:25 schreef TLC het volgende:
Waarom heeft hier de Top 2000 geen eigen topic ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |