Hoe doe je dat dan met kleine afstanden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:55 schreef Sarasi het volgende:
Ik fiets nooit! #teamlamwammelDenk dat ik inmiddels toch al zo'n drie of vier jaar geleden voor 't laatst gefietst heb.
Ik wandel, pak de bus of de motor. Het is ook niet echt een keuze, ik kan niet meer fietsen vanwege een chronische knieblessure. Maar ik mis 't ook niet. Alles onder de 30min loop ik zonder problemen, onder de 45min is geen probleem zolang 't droog is, en vanaf een uur pak ik dan toch liever de onhandige OV optie dan dat ik dat nog loop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zo'n 7500.. 't zijn er helaas niet meer want sinds m'n motorongelukje begin augustus is mountainbiken/wielrennen niet zo'n succes meer.
[..]
Hoe doe je dat dan met kleine afstanden?
Ah ja, een halfuurtje lopen is meestal ook mijn grens. Als 't langer is of ik heb haast dan pak ik de fiets. Wel vervelend van je knie, wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wandel, pak de bus of de motor. Het is ook niet echt een keuze, ik kan niet meer fietsen vanwege een chronische knieblessure. Maar ik mis 't ook niet. Alles onder de 30min loop ik zonder problemen, onder de 45min is geen probleem zolang 't droog is, en vanaf een uur pak ik dan toch liever de onhandige OV optie dan dat ik dat nog loop.
De officiële diagnose is "pijn rondom de knieschijf", na een CT en een MRI.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja, een halfuurtje lopen is meestal ook mijn grens. Als 't langer is of ik heb haast dan pak ik de fiets. Wel vervelend van je knie, wat is er mis mee?
Klopt, maar elke kracht op m'n knie wanneer deze niet loodrecht of bijna loodrecht onder m'n zwaartepunt staat, is een beetje hit or miss. Ik kan bijvoorbeeld ook geen leg press, maar wel prima squatten. Die knieschijf schiet gewoon te makkelijk weg. Ik ben heel eerlijk gezegd ook al lang geleden gestopt met me afvragen waarom ik iets niet kan - inmiddels vind ik het gewoon makkelijker om er gewoon mee te stoppen als dat verbetering oplevert. Maar goed, ik loop er ook al elf jaar mee rond, en op het ergste punt (vlak voordat ik stopte met hardlopen en fietsen) kon ik er niet eens op staan. Lopen werkte nog wel, maar als ik probeerde stil te staan viel ik er doorheen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
Wat is het dan aan het fietsen dat voor een probleem zorgt? Die buitenste knieband zorgt toch vooral voor stabiliteit bij zijdelingse krachten? Op de fiets heb je daar weinig last van lijkt me.
Ik heb juist de kniebeschermer links uit m'n race-overal gesloopt () omdat ik (de dag erna) helemaal stuk ga van de pijn als 'ie er wel in zit. Zodra iets tegen die pees aan zit of iets mijn knieschijf een beetje hindert met het van buiten naar binnen (of andersom) bewegen bij het strekken en buigen van m'n been dan heb ik er meteen last van. Dus het dragen van strakke broeken is ook een drama.
Heel verstandig. Ik ben veel te eigenwijs om te accepteren dat m'n knieën kut zijn (mis rechts ook al 2 kruisbanden, voetbal bedanktquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Klopt, maar elke kracht op m'n knie wanneer deze niet loodrecht of bijna loodrecht onder m'n zwaartepunt staat, is een beetje hit or miss. Ik kan bijvoorbeeld ook geen leg press, maar wel prima squatten. Die knieschijf schiet gewoon te makkelijk weg. Ik ben heel eerlijk gezegd ook al lang geleden gestopt met me afvragen waarom ik iets niet kan - inmiddels vind ik het gewoon makkelijker om er gewoon mee te stoppen als dat verbetering oplevert.
Hoe dan ook fijn dat je er blijkbaar redelijk "omheen" kan levenquote:Maar goed, ik loop er ook al elf jaar mee rond, en op het ergste punt (vlak voordat ik stopte met hardlopen en fietsen) kon ik er niet eens op staan. Lopen werkte nog wel, maar als ik probeerde stil te staan viel ik er doorheen.
Oeh nee alle extra stabiliteit is heerlijk voor mij.Knieprotectors, strakke broeken, als ik 'm voel zeuren leg ik ook m'n hand op de buitenkant van m'n knieschijf en oefen dan druk uit op dat stuk. Werkt heel goed.
Ziet er leuk uit ja!quote:Op maandag 5 november 2018 20:58 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ] die zou de productie versie moeten zijn van de Tenere 700... lijkt nog verrassend veel op de t7 proto... meer dan ik had verwacht iig
nice, wordt dat je nieuwe? 😋quote:Op maandag 5 november 2018 20:58 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ] die zou de productie versie moeten zijn van de Tenere 700... lijkt nog verrassend veel op de t7 proto... meer dan ik had verwacht iig
nee ik ga voor de Niken GT. die heeft standaard een kofferset zodat de achterkant net zo onpraktisch breed is als de voorkantquote:
geoden keuzequote:Op maandag 5 november 2018 21:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik ga voor de Niken GT. die heeft standaard een kofferset zodat de achterkant net zo onpraktisch breed is als de voorkant
Ik vind dat de moderatie strenger zou moeten optreden tegen het plaatsen van dermate aanstootgevend materiaal.quote:
En mist ook wel wat vermogen TOV de verwachtte KTM 790 allroad.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:18 schreef Salatrel het volgende:
Speccies toegevoegd. Bak meer pk’s dan de 660 maar wel beetje jammer van de 16L tank
pk’s heb je niet zoveel aan bij een allroad. De 660 heeft fabrieksaf maar 48pk en 5 versnellingen maar die heb ik op de autobahn ook nog op 170 gehad met mijn lijf erop.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
En mist ook wel wat vermogen TOV de verwachtte KTM 790 allroad.
Als de boel er niet heel veel lomper op wordt dan is extra vermogen nooit weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pk’s heb je niet zoveel aan bij een allroad. De 660 heeft fabrieksaf maar 48pk en 5 versnellingen maar die heb ik op de autobahn ook nog op 170 gehad met mijn lijf erop.
640kb is enough for anyone.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pk’s heb je niet zoveel aan bij een allroad. De 660 heeft fabrieksaf maar 48pk en 5 versnellingen maar die heb ik op de autobahn ook nog op 170 gehad met mijn lijf erop.
Dit is de verwachtte KTM 790 trouwens...
[ afbeelding ]
En de Adventure R:
Specs nog niet gezien maar op basis van uiterlijk zou ik voor de Yamaha gaan...
[ afbeelding ]
quote:Beide motoren hebben hetzelfde tweecilinder blok dat 95 pk produceert bij 8.000 toeren per minuut. Het maximale koppel vaan 88 Nm komt vrij bij 6.600 toeren per minuut. Het blok is in beide gevallen gekoppeld aan een versnellingsbak met 6 versnellingen en beide motoren zijn voorzien van een slipkoppeling. Daarnaast hebben beide motoren een droog gewicht van 189 kilogram. De tankinhoud van beide modellen bedraagt rond de 20 liter, waarmee KTM claimt een actieradius te hebben van meer dan 450 kilometer dat is echt fantastisch.
Je hebt hem ingeruild he?quote:
maar dan wel in een eigen topic anders is Anne boosquote:Op vrijdag 9 november 2018 03:45 schreef Nero22 het volgende:
Street Triple - bazenmotor. We kunnen binnenkort zelfs een eigen groepje beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flopflopflop klinkt nooit beter dan bambambam.. Kannie gewoon; impossibruquote:Op vrijdag 9 november 2018 09:31 schreef Maegrim het volgende:
Met de standaard demper vind ik em beter klinken eigenlijk...
quote:Op vrijdag 9 november 2018 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
flopflopflop klinkt nooit beter dan bambambam.. Kannie gewoon; impossibru
motoer.quote:
ik ken het.. Wil hem er af en toe wel eens uit pulken voor een retourtje Nijmegen ofzo, maar normaliter zit hij er ook in.. Dan klinkt het nog steeds 10 keer beter als oem..quote:Op vrijdag 9 november 2018 11:58 schreef Maegrim het volgende:
Reed standaard met dB Killers in he, zonder was het wel mooier maar echt veel te luid
Soon to be Engelse rammelkast coureurquote:
Nice! Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 00:56 schreef Hendroit het volgende:
Sinds zaterdag in het bezit van een cbr 600 rr uit 2009 met abs. Weet iemand een nederlandse site waar je tuning onderdelen kunt krijgen? Denk aan een kentekenplaathouder of een achterlicht met ingebouwd knipperlicht etc etc.
Spanjequote:Op dinsdag 13 november 2018 16:31 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja je ziet het goed een BMW. ik word ook een dagje ouder....
Gran Canaria om precies te zijn. heb gisteren gereden, vandaag en morgen nog. donderdag nog een lambaldag en vrijdag reis ik weer naar nederlandquote:
Boh. Vervelend hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Gran Canaria om precies te zijn.
naast de garmin op het stuur zit er een gopro op mijn helm dus als de beelden beetje gelukt zijn komt er een filmpje vanquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Boh. Vervelend hoor.Maak je nog een mini-verslagje of moeten we het met deze ene foto doen?
gay people, they're everywhere.quote:
Mn stagebegeleider bleek ook gay.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
gay people, they're everywhere.
oepsiewoepsiequote:Op zaterdag 17 november 2018 14:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mn stagebegeleider bleek ook gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |