valt mee dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
denk 2 euro voor een verse, 3 voor jaar oud, enzovoort
Is trappistenbier dus gaat nooit echt duur zijn, iig niet Belgisch trappistenbier.quote:
als ik het tegenkom dan koop ik er een paar om te proevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Is trappistenbier dus gaat nooit echt duur zijn, iiig niet Belgisch trappistenbier.
Proef jij per jaar ouder daadwerkelijk het verschil?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
denk 2 euro voor een verse, 3 voor jaar oud, enzovoort
Is lekker bier, en je hoeft 'm hooguit anderhalf uur voor het drinken in de koelkast hebben liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het tegenkom dan koop ik er een paar om te proeven
Tussen vers en een jaar oud is echt een wereld van verschil, als je echt oude hebt wordt het natuurlijk steeds minder per jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Proef jij per jaar ouder daadwerkelijk het verschil?
Blijft het alcoholpercentage wel steeds gelijk, of stijgt dat mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Tussen vers en een jaar oud is echt een wereld van verschil, als je echt oude hebt wordt het natuurlijk steeds minder per jaar
Blijft redelijk gelijk, heel veel restsuiker heeft 't niet om nog te stijgen, misschien een tiende procent ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft het alcoholpercentage wel steeds gelijk, of stijgt dat mee?
Ben wel echt benieuwd nu, van de week maar even kijken hier bij de speciaalzaak of paar flesjes kan scoren
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Jongens, die serie The Haunting of Hill house is erg goed.
Dus die gaan jullie ook kijken.
Ga eens een boek lezen man, in plaats van altijd met je doorgeleefde kop naar dat beeldscherm te zitten staren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Zitten er veel jumpscares in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies. Wel grappig toen jij een paar topics terug een op had met Orval en ik toen precies een Orval aan het drinken was.
Heb je een suggestie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga eens boek lezen man, in plaats van altijd met je doorgeleefde kop naar dat beeldscherm te zitten staren.
Hoor er veel positiefs over maar ik houd niet zo van horror.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik moet daar nog aan gaan beginnen. Nog 2 afleveringen Ozark en dan kan ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eens een extra helder scherm gaan kopen voor Ozarkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar nog aan gaan beginnen. Nog 2 afleveringen Ozark en dan kan ik.
Ozarkgod.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lotte Weeda van Maarten 't Hart. Als jij mij het plot kunt uitleggen krijg je van mij een paar Orval. Met als kanttekening dat ik dan eerst het boek moet herlezen en het plot dan wél moet snappen.quote:
Graag gedaan!quote:
Het is ook niet 100% horror.. ik zou het echt een kans geven als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoor er veel positiefs over maar ik houd niet zo van horror.
Poeh.. een boek.. nog suggesties?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga eens een boek lezen man, in plaats van altijd met je doorgeleefde kop naar dat beeldscherm te zitten staren.
Valt mee, wel een paar, maar wel op een goede manier gedaan.quote:
Dan mag je die eerst afkijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als jij dat al niet snapt hoef ik daar niet eens aan te beginnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lotte Weeda van Maarten 't Hart. Als jij mij het plot kunt uitleggen krijg je van mij een paar Orval. Met als kanttekening dat ik dan eerst het boek moet herlezen en het plot dan wél moet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |