Precies. Wel grappig toen jij een paar topics terug een op had met Orval en ik toen precies een Orval aan het drinken was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien juist wel makkelijker, als de verwachtingen zo laag gespannen zijn dat alles toch wel winst is
Goede keuze napquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies. Wel grappig toen jij een paar topics terug een op had met Orval en ik toen precies een Orval aan het drinken was.
Niet helemaal mijn ding maar als je toch bok moet drinken is dat nog wel een goeie keuze denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:47 schreef Elan het volgende:
Over zuipen gesproken gisteren een prima bokbiertje op Saind. Van Snab (IJsbok)
Karmeliet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Goede keuze nap
top 3 beste bieren ter wereld
Heeeeeurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
top 3 meest overrated bieren ter wereld
Heb er helemaal niks meequote:
Was wel zwaar man, weinig zoet veel bitter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding maar als je toch bok moet drinken is dat nog wel een goeie keuze denk ik
Grand Prestige is ook zo nep als maar kanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Was wel zwaar man, weinig zoet veel bitter.
Hadden ook Grand Prestige dat zuipt makkelijker weg.
Hm smaakte toch niet helemaal super nog, maar kan ook komen omdat ik daarvoor een goede cider had.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Goede keuze nap
top 3 beste bieren ter wereld
Je moet Orval ook gerijpt drinken, minstens 6 maanden maar eigenlijk een jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hm smaakte toch niet helemaal super nog, maar kan ook komen omdat ik daarvoor een goede cider had.
Ja dat deed m´n ex ook altijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Grand Prestige is ook zo nep als maar kan
Dat is van zichzelf eigenlijk een blond bier maar ze kleuren het donker. Dus ja drinkt lekker weg
Ja speciaalbier van de grote merken is bijna altijd wel iets verneukt aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat deed m´n ex ook altijd.
Van die bekende merken is wel veel veel nepspul of niet
Ja ik verwacht niet dat Kadinsky dat doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet Orval ook gerijpt drinken, minstens 6 maanden maar eigenlijk een jaar
Bij een beetje café kun je Orval wel jong en oud bestellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik verwacht niet dat Kadinsky dat doet.
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:01 schreef O_o_ het volgende:
Bij Orval staat de bottledatum toch op het flesje?
Op 't schap staan er meestal geen verschillende botteldata, tenzij je naar goeie winkel gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Een kwestie van het juiste flesje uitzoeken dus.
Niet naar gevraagd, maar denk het wel eigenlijk. Al begint het daar wel een beetje een hippe bende te worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij een beetje café kun je Orval wel jong en oud bestellen.
Sick.quote:
Meestal euro per jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoeveel stijgt de prijs per oplopende datum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |