Precies. Wel grappig toen jij een paar topics terug een op had met Orval en ik toen precies een Orval aan het drinken was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien juist wel makkelijker, als de verwachtingen zo laag gespannen zijn dat alles toch wel winst is
Goede keuze napquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies. Wel grappig toen jij een paar topics terug een op had met Orval en ik toen precies een Orval aan het drinken was.
Niet helemaal mijn ding maar als je toch bok moet drinken is dat nog wel een goeie keuze denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:47 schreef Elan het volgende:
Over zuipen gesproken gisteren een prima bokbiertje op Saind. Van Snab (IJsbok)
Karmeliet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Goede keuze nap
top 3 beste bieren ter wereld
Heeeeeurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
top 3 meest overrated bieren ter wereld
Heb er helemaal niks meequote:
Was wel zwaar man, weinig zoet veel bitter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding maar als je toch bok moet drinken is dat nog wel een goeie keuze denk ik
Grand Prestige is ook zo nep als maar kanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Was wel zwaar man, weinig zoet veel bitter.
Hadden ook Grand Prestige dat zuipt makkelijker weg.
Hm smaakte toch niet helemaal super nog, maar kan ook komen omdat ik daarvoor een goede cider had.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Goede keuze nap
top 3 beste bieren ter wereld
Je moet Orval ook gerijpt drinken, minstens 6 maanden maar eigenlijk een jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hm smaakte toch niet helemaal super nog, maar kan ook komen omdat ik daarvoor een goede cider had.
Ja dat deed m´n ex ook altijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Grand Prestige is ook zo nep als maar kan
Dat is van zichzelf eigenlijk een blond bier maar ze kleuren het donker. Dus ja drinkt lekker weg
Ja speciaalbier van de grote merken is bijna altijd wel iets verneukt aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat deed m´n ex ook altijd.
Van die bekende merken is wel veel veel nepspul of niet
Ja ik verwacht niet dat Kadinsky dat doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet Orval ook gerijpt drinken, minstens 6 maanden maar eigenlijk een jaar
Bij een beetje café kun je Orval wel jong en oud bestellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik verwacht niet dat Kadinsky dat doet.
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:01 schreef O_o_ het volgende:
Bij Orval staat de bottledatum toch op het flesje?
Op 't schap staan er meestal geen verschillende botteldata, tenzij je naar goeie winkel gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Een kwestie van het juiste flesje uitzoeken dus.
Niet naar gevraagd, maar denk het wel eigenlijk. Al begint het daar wel een beetje een hippe bende te worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij een beetje café kun je Orval wel jong en oud bestellen.
Sick.quote:
Meestal euro per jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoeveel stijgt de prijs per oplopende datum?
valt mee dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
denk 2 euro voor een verse, 3 voor jaar oud, enzovoort
Is trappistenbier dus gaat nooit echt duur zijn, iig niet Belgisch trappistenbier.quote:
als ik het tegenkom dan koop ik er een paar om te proevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Is trappistenbier dus gaat nooit echt duur zijn, iiig niet Belgisch trappistenbier.
Proef jij per jaar ouder daadwerkelijk het verschil?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
denk 2 euro voor een verse, 3 voor jaar oud, enzovoort
Is lekker bier, en je hoeft 'm hooguit anderhalf uur voor het drinken in de koelkast hebben liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het tegenkom dan koop ik er een paar om te proeven
Tussen vers en een jaar oud is echt een wereld van verschil, als je echt oude hebt wordt het natuurlijk steeds minder per jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Proef jij per jaar ouder daadwerkelijk het verschil?
Blijft het alcoholpercentage wel steeds gelijk, of stijgt dat mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Tussen vers en een jaar oud is echt een wereld van verschil, als je echt oude hebt wordt het natuurlijk steeds minder per jaar
Blijft redelijk gelijk, heel veel restsuiker heeft 't niet om nog te stijgen, misschien een tiende procent ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft het alcoholpercentage wel steeds gelijk, of stijgt dat mee?
Ben wel echt benieuwd nu, van de week maar even kijken hier bij de speciaalzaak of paar flesjes kan scoren
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Jongens, die serie The Haunting of Hill house is erg goed.
Dus die gaan jullie ook kijken.
Ga eens een boek lezen man, in plaats van altijd met je doorgeleefde kop naar dat beeldscherm te zitten staren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Zitten er veel jumpscares in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies. Wel grappig toen jij een paar topics terug een op had met Orval en ik toen precies een Orval aan het drinken was.
Heb je een suggestie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga eens boek lezen man, in plaats van altijd met je doorgeleefde kop naar dat beeldscherm te zitten staren.
Hoor er veel positiefs over maar ik houd niet zo van horror.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik moet daar nog aan gaan beginnen. Nog 2 afleveringen Ozark en dan kan ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eens een extra helder scherm gaan kopen voor Ozarkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar nog aan gaan beginnen. Nog 2 afleveringen Ozark en dan kan ik.
Ozarkgod.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lotte Weeda van Maarten 't Hart. Als jij mij het plot kunt uitleggen krijg je van mij een paar Orval. Met als kanttekening dat ik dan eerst het boek moet herlezen en het plot dan wél moet snappen.quote:
Graag gedaan!quote:
Het is ook niet 100% horror.. ik zou het echt een kans geven als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoor er veel positiefs over maar ik houd niet zo van horror.
Poeh.. een boek.. nog suggesties?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga eens een boek lezen man, in plaats van altijd met je doorgeleefde kop naar dat beeldscherm te zitten staren.
Valt mee, wel een paar, maar wel op een goede manier gedaan.quote:
Dan mag je die eerst afkijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als jij dat al niet snapt hoef ik daar niet eens aan te beginnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lotte Weeda van Maarten 't Hart. Als jij mij het plot kunt uitleggen krijg je van mij een paar Orval. Met als kanttekening dat ik dan eerst het boek moet herlezen en het plot dan wél moet snappen.
You swinger you.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee we hebben een koffiemomentje gehad en dat was prima.
Die dakpan of het koffiemomentje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de buurman waarschijnlijk toch het hoogtepuntje van de week
Jij woont naast Dione Stax, toch? Glipt er daar 's avonds nog weleens iemand naar binnen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
koffie met het beest van hiernaast lijkt me toch wel op nummer 1 staan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij woont naast Dione Stax, toch? Glipt er daar 's avonds nog weleens iemand naar binnen?
Met is er ook weinig aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]ik woon er niet naast maar zag haar wel een keer s'morgens toen ze een deur uitkwam, ik schrok wel een beetje want zonder makeup is het niet veel
Gewoon wel een leuke vrouw. Ze is ook nieuwslezeres geen model, beetje schoonheid op het NOS journaal val je al snel op naast Philip Freriks enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een aardig kontje op tv maar verder ook niet heel bijzonder inderdaad
zeker maar tv werkt sowieso goed als afrodisiacquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon wel een leuke vrouw. Ze is ook nieuwslezeres geen model, beetje schoonheid op het NOS journaal val je al snel op naast Philip Freriks enzo
lekker toch babi pangang en ku lo yukquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De mensen hier op kantoor willen straks Chinese take away halen
Bahbahbah
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
lekker toch babi pangang en ku lo yuk
Beter thaisquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:07 schreef GGMM het volgende:
Waarom zie ik Onlogisch op FOK! posten maar niet in de SC
Wat is dit voor onzin?
ik luister JMT op het momentquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:07 schreef GGMM het volgende:
Waarom zie ik Onlogisch op FOK! posten maar niet in de SC
Wat is dit voor onzin?
Dat eten ze toch alleen in NL.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
net als goed Chinees is goed Thais ook niet makkelijk te vinden
mwa chinees wordt vaak te vet maar die Thais gooien er vaak teveel suiker inquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt
Alleen slecht Chinees vind ik nog een paar treden smeriger dan slecht thais
Ik hoorde laatst iemand thais eten als gezond bestempelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa chinees wordt vaak te vet maar die Thais gooien er vaak teveel suiker in
Ik boycot meghan dus tjaquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk he een neefje of nichtje voor His Royal Highness Prince Louis of Cambridge
Kan toch prima zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De mensen hier op kantoor willen straks Chinese take away halen
Bahbahbah
wat vers bloed kan geen kwaad in die inteelt familiequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou wat dat betreft hoop je voor dat kindje dat het de moeders genen heeft
Ze worden wel oud dan voor inteeltquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vers bloed kan geen kwaad in die inteelt familie
Nouja ze ligt vooral overhoop met haar eigen familie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Te ordinair maar vooral
Amerikaans
Ja dit liep bij de oranjes ook stuk op een gegeven moment. Nog steeds weigeren ze dna-test na het verhaal dat willem 2 of 3 dus onvruchtbaar bleek te zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
eentje zonder hemofilie zou wel leuk zijn voor zequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen niks en krijgen de beste medische verzorgingquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 15:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ze worden wel oud dan voor inteelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |