Voortaan zullen we het in jip en janneke taal houden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dit meenemen in jullie postgedrag.
lol gekkigheidquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De begrafenis van vanmorgen was deels in het West-Fries.
Kunnen die nou eigenlijk bijten?quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jaarlijkse lieveheersbeestjes intocht is weer bezig. Gek word ik van die beesten
Ik ook niet. Ik woon uitstekend hier.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook. Denk niet dat ik hier ooit wegga.
Je vergeet een paar hoofdletters, kan gebeurenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zullen we het in jip en janneke taal houden.
geen ideequote:Op maandag 15 oktober 2018 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
want dan zijn de prijzen gezakt?
Komt vast wel weer een x een crisisje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had er net ook 1 op mijn shirt zitten. Gatver, vieze dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De jaarlijkse lieveheersbeestjes intocht is weer bezig. Gek word ik van die beesten
is Bitcoin genoeg gestegenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
het is jip-en-janneketaalquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet een paar hoofdletters, kan gebeuren
De nazi's van de NVU kondigen pro-zwarte pietmanifestatie aan. Wanneer je merkt dat je aan de kant van de nazi's staat, is het tijd om te pauzeren en na te denken. #wegmetzwartepietquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar wel door elk denkbaar kiertje naar binnenkruipen en ophopen.
Ik had net een wants in mijn auto.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er net ook 1 op mijn shirt zitten. Gatver, vieze dingen.
wijze woordenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
De nazi's van de NVU kondigen pro-zwarte pietmanifestatie aan. Wanneer je merkt dat je aan de kant van de nazi's staat, is het tijd om te pauzeren en na te denken. #wegmetzwartepiet
wtf is dit dan
bah. Ook goorquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had net een wants in mijn auto.
Steven de Jongh is vermist...quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zitten René en ik allebei goed mis.
Waarheid.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
De nazi's van de NVU kondigen pro-zwarte pietmanifestatie aan. Wanneer je merkt dat je aan de kant van de nazi's staat, is het tijd om te pauzeren en na te denken. #wegmetzwartepiet
wtf is dit dan
https://www.ed.nl/brabant(...)in-brabant~ab08ce0a/quote:
Misschien in de buurt van Michael Boogerd?quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Steven de Jongh is vermist...
Godverdomme er komt ook nooit iets goeds uit limburg hèquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/brabant(...)in-brabant~ab08ce0a/
De tyfus. Ze zijn over gekomen vanuit Limburg.
Beide veldwantsen zijn niet schadelijk voor de gezondheid, kunnen enkel stinken. Als de dieren zich bedreigd voelen, scheiden ze vloeistof af. Bij de stinkwants ruikt dit naar korianderquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tyfus. Ze zijn overgekomen vanuit Limburg.
wiequote:Op maandag 15 oktober 2018 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sportbaas van trek fietsteam.quote:
Oh.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sportbaas van trek fietsteam.
wtf?quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds vanochtend 10:30 niks meer vernomen in Spanje.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sportbaas van trek fietsteam.
Ik maakte me ook al zorgen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is onlo eigenlijk? Zit ie vast?
Wat ben je weer ongevoelig. Zelfs Sinterklaas maakt zich hier boos om.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds vanochtend 10:30 niks meer vernomen in Spanje.
Ik snap dat je als zijn vrouw een melding maakt maar om het dan al groots op te pakken in de media.
twitter:sklaas034 twitterde op maandag 15-10-2018 om 16:43:12@DeavedShight @reneemeijer02 @stevendejongh Schaam je eigen! Waar haal je het gore lef vandaan. reageer retweet
Dat is niet de echte Sinterklaas.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je weer ongevoelig. Zelfs Sinterklaas maakt zich hier boos om.twitter:sklaas034 twitterde op maandag 15-10-2018 om 16:43:12@DeavedShight @reneemeijer02 @stevendejongh Schaam je eigen! Waar haal je het gore lef vandaan. reageer retweet
David is ook wel een homotjequote:Op maandag 15 oktober 2018 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je weer ongevoelig. Zelfs Sinterklaas maakt zich hier boos om.twitter:sklaas034 twitterde op maandag 15-10-2018 om 16:43:12@DeavedShight @reneemeijer02 @stevendejongh Schaam je eigen! Waar haal je het gore lef vandaan. reageer retweet
In de app leeft ie nogquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte me ook al zorgen.
Iemand hier zei dat hij wellicht druk was op het werk, maar dat kan ik me niet voorstellen.
dat jij dat niet weet is bijzonderquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Dat een bedrijf als Unilever veel invloed in de politiek heeft is wel bijzonder
Toch wel handig he zo’n appquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor dit geruststellende bericht
Dat jij niet weet wat retorisch betekent is ook heel bijzonder.quote:
Ja, gelukkig heb ik hem niet nodig omdat jij mij alles verteltquote:
quote:
Lex Immers heeft een Ronaldo voor 3 miljoen coins verkocht in FUT.quote:
Had je dat filmpje van die python nog gezien?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lex Immers heeft een Ronaldo voor 3 miljoen coins verkocht in FUT.
Geen idee wat het precies inhoudt maar ik vind het geweldig.
Ik heb nog nooit een CR7 in bezit gehad in mijn gehele FUT career....quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bij Lex moet ik altijd als eerste aan dit gifje van de Lex Immers Voetbalschool denken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Chineze bankquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)inese-bank~abc6292d/
DAN SCHRIK JE JE TOCH OOK EEN HOEDJE OF NIET DAN?
(Btw wat fijn om gewoon een link te kunnen posten zonder dat je het risico loopt dat onlogisch 'niet geklikt' post)
Irritant inderdaad, gelukkig zou jij zoiets nooit doen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
(Btw wat fijn om gewoon een link te kunnen posten zonder dat je het risico loopt dat onlogisch 'niet geklikt' post)
Ze mochten willen dat ze een middenvelder hadden die 12 doelpunten per seizoen scoorde.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij Lex moet ik altijd als eerste aan dit gifje van de Lex Immers Voetbalschool denken.
[ afbeelding ]
Geklikt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
filmpje werkt nietquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
Er staat Chinesequote:
Klopt, hier ging het gisteren over.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Hierover ging het gisteren toch ook al?
Slangen
Bij mij wel.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij Lex moet ik altijd als eerste aan dit gifje van de Lex Immers Voetbalschool denken.
[ afbeelding ]
Pffffft echt erg hoor en dan nog de schouder van een vrouw schampen ook.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ik stond een keer oog in oog met een king cobra toen ik 's nachts in de jungle aan het hiken was.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat Chinese
[..]
Klopt, hier ging het gisteren over.
Ik ken iemand die een slang als huisdier had. Die was een keer ontsnapt en toen vond hij hem 3 dagen later opeens op het aanrecht.
Leuke anekdote
quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat Chinese
[..]
Klopt, hier ging het gisteren over.
Ik ken iemand die een slang als huisdier had. Die was een keer ontsnapt en toen vond hij hem 3 dagen later opeens op het aanrecht.
Leuke anekdote
ja uit een pak de oven inquote:Op maandag 15 oktober 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wereldgozer vond dit teveel werk. Maar jij doet het gewoon
Ja, zij zit ook de hele dag thuis een beetje op de bank te hangen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha, dus DAT zijn die vieze beestjes die ik sinds een week op m'n balkon aantrefquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tyfus. Ze zijn overgekomen vanuit Limburg.
Lekkerquote:
Misschien een keer schoonmaken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aha, dus DAT zijn die vieze beestjes die ik sinds een week op m'n balkon aantref
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zij zit ook de hele dag thuis een beetje op de bank te hangen.
Als je het dan teveel moeite vindt om gewoon voor je vent te zorgen dat het eten op tafel staat dan denk ik joh mens doe normaal.
HOE kan dat nou teveel werk zijn? Man man man.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima, prima.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker
Ik doe agv (aardappels, rode kool, worst).
JA WEET IK VEEL!quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HOE kan dat nou teveel werk zijn? Man man man.
Waarom?quote:
Geen idee, vraag dat maar aan hem.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HOE kan dat nou teveel werk zijn? Man man man.
Vies? Stinken ze bij jou naar koriander?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aha, dus DAT zijn die vieze beestjes die ik sinds een week op m'n balkon aantref
Heb je een tajine?quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een keer lekker gek doen kan geen kwaad
Pas geleden hele kofferbak volgeladen en naar Tilburg heen gereden. Succes ermee.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vies? Stinken ze bij jou naar koriander?
In ieder geval de schuld van de Limburgers.
Hallo Lenny. Er is een geweldige serie op npo2.quote:
Dit kun je gewoon lezen hoor.quote:
Heb die al een tijd niet meer gebruikt. Wel een goed idee.quote:
Dat lijkt me ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb die al een tijd niet meer gebruikt. Wel een goed idee.
Wordt dan wel een ovengerecht. Tajine en inductie is geen goede combi denk ik.
Wat dan? Heb even geen tv in de buurt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo Lenny. Er is een geweldige serie op npo2.
Niet zo dom doen. Dat staat je niet.quote:
Life in the air. BBC Earth.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dan? Heb even geen tv in de buurt.
Nog aan het werk. Soort van.
stuur mij nog 1x die vakantie villa toe bitte. Kan hem niet terugvinden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 17:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet zo dom doen. Dat staat je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |