Wat een hok is dat dan. Daar zou ik m’n hond nog niet in laten slapen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:20 schreef Elan het volgende: [ afbeelding ] Is dit krot inmiddels al verkocht eigenlijk?
Vanuit jouw perspectief zeer zeker niet, maar als de buren voor een soortgelijk appartementje kaal iets van 1100 euro per maand betalen is het allemaal wel een beetje krom.quote:
Wel goed voor zo'n buurt om wat studenten tussen de Yuppen te zettenquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief zeer zeker niet, maar als de buren voor een soortgelijk appartementje kaal iets van 1100 euro per maand betalen is het allemaal wel een beetje krom.
Meh weet niet. In Amsterdam gaat dat over het algemeen niet zo goed samen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel goed voor zo'n buurt om wat studenten tussen de Yuppen te zetten
Denk dat TU studenten niet echt doorsnee feestbeest studenten zijnquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh weet niet. In Amsterdam gaat dat over het algemeen niet zo goed samen.
Yuppen tyfusveel werken en de studenten aan de andere kant tyfusveel feesten .Wil nog wel eens wringen.
Touché.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat TU studenten niet echt doorsnee feestbeest studenten zijn
In Delft gaat het niet goed samen in ieder geval.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat TU studenten niet echt doorsnee feestbeest studenten zijn
Delft is ook wel echt anders dan Eindhovenquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Delft gaat het niet goed samen in ieder geval.
Beter.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Delft is ook wel echt anders dan Eindhoven
Weet niet zo goed waarom maar hier heb je totaal niet dat corporale ofzo
Alle rijke yuppen hier werken toch bij ASML en zijn ook nerdquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter.
Met niet goed samen doelde ik er overigens meer op dat de yuppen wel veel janken erover. Ik ben er verder echt nooit (meer)
Met de hele buurt Star Trek afkijken. Wat een topleven ga je hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Alle rijke yuppen hier werken toch bij ASML en zijn ook nerd
Nergens in Brabo land denk ik. Zal wel door het hoge gehalte arbeiders komen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Delft is ook wel echt anders dan Eindhoven
Weet niet zo goed waarom maar hier heb je totaal niet dat corporale ofzo
Dat klinkt niet als onlogisch.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon netjes op zijn bureaustoel geld aan het verdienen voor zijn baas.
koffie wit?quote:
Ik niet, maar dat is toch die idioot die een rechtszaak aanspande omdat ze niet met een vergiet op haar hoofd in haar paspoort mocht?quote:
Als dat zo zou zijn dan had iemand anders had heus al wel gepost hier.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:22 schreef GGMM het volgende:
Is dat die dikke troela die toen een rechtszaak begon omdat ze geen vergiet op d'r bolle kop mocht zetten voor d'r paspoort?
Zo ja, afschieten dat wijf graag.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is toch die idioot die een rechtszaak aanspande omdat ze niet met een vergiet op haar hoofd in haar paspoort mocht?
Die zal het dus wel zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:22 schreef GGMM het volgende:
Is dat die dikke troela die toen een rechtszaak begon omdat ze geen vergiet op d'r bolle kop mocht zetten voor d'r paspoort?
Zo ja, afschieten dat wijf graag.
Inmiddels is dat ook gebeurd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan had iemand anders had heus al wel gepost hier.
had ie niet zelf verzonnen tochquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En Paul Cliteur claimde ooit onironisch dat Jezus caesar was
Zit je vergiet een beetje te strak om je hoofd of zo?quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:24 schreef Buitendam het volgende:
De zaak eromheen maakt het wel debiel met die gekke vergiet enzo, maar qua inhoud is het nog best serieus.
Nee, de kut van je ma.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit je vergiet een beetje te strak om je hoofd of zo?
Waarom wil hij het ineens niet meer? Heb het nieuws niet echt gevolgd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
Rutte: dividendbelasting definitief niet afgeschaft
VANDAAG, 15:41POLITIEK, ECONOMIE
Het kabinet ziet definitief af van het afschaffen van de dividendbelasting. Dat heeft premier Rutte zojuist gezegd na coalitieoverleg.
Nee, ik las je bericht daarop, maar wat meer uitleg is gewenst.quote:
denk dat nieuws van Unilever vorige week en dat heel Nederland erover vielquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom wil hij het ineens niet meer? Heb het nieuws niet echt gevolgd.
Ruttequote:Op maandag 15 oktober 2018 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
denk dat nieuws van Unilever vorige week en dat heel Nederland erover viel
maar de 1.9 miljard gaat het bedrijfsleven in dus echt uitmaken doet 't niet
Jawel. Als het gaat naar verdere verlaging van de vpb dan profiteert ook het mkb ervan en dus ook indirect 'normale' werknemersquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
denk dat nieuws van Unilever vorige week en dat heel Nederland erover viel
maar de 1.9 miljard gaat het bedrijfsleven in dus echt uitmaken doet 't niet
ja ik geloof wel dat het beter is dan dividendbelasting maar het lijkt zo wel beetje schijnmaatregelquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Als het gaat naar verdere verlaging van de vpb dan profiteert ook het mkb ervan en dus ook indirect 'normale' werknemers
Gekkie.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik las je bericht daarop, maar wat meer uitleg is gewenst.
Ik vind dit namelijk helemaal niet grappig!
veel beter jaquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Als het gaat naar verdere verlaging van de vpb dan profiteert ook het mkb ervan en dus ook indirect 'normale' werknemers
Iig op gezond voedsel.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
veel beter ja
nu nog btw verhoging terugdraaien
helaas levert dat veel meer op dus dat zullen ze niet doenquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
veel beter ja
nu nog btw verhoging terugdraaien
JUICHENquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:53 schreef KingRoland het volgende:
GEEN AFSCHAFFING DIVIDENDBELASTING
JAAAAAAAA
HRA?quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Nu alleen dat gedoe met de huizen ( VVD) en we zitten weer goed
Iljagodtwitter:iljagort twitterde op maandag 15-10-2018 om 14:18:33Nee, dit zijn geen gelekte beelden uit de ambassade van Saoedi-Arabië, maar van Château La Tulipe in Bordeaux. Vandaag zijn we begonnen aan de 'Vin de Presse', het persen van de druivenschilletjes. Door de zonovergoten zomer dreigt de 2018 overigens extreem lekker te worden. https://t.co/6C7UXOo5AZ reageer retweet
Welk gedoe?quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:54 schreef KingRoland het volgende:
dat er te weinig betaalbare woningen zijn in de randstand ofzo.quote:
knoflook?quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:57 schreef Saind het volgende:
Da's wel een slechte look voor het VVD dit
En wat moet de overheid daaraan gaan doen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat er te weinig betaalbare woningen zijn in de randstand ofzo.
niet alle nieuwbouwprojecten tegenhouden is een optiequote:Op maandag 15 oktober 2018 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat moet de overheid daaraan gaan doen dan?
Grond omtoveren tot bouwgrond.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een maatregel treffen dat grote bedrijven niet alles opkopen voor expats. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mooi jc.quote:
mooi plaatje heb je gemaakt.quote:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)baa335.1539612243709quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij glimlacht zich overal doorheen, mijn stem krijgt hij niet meer
Markermeer inpolderenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu je dit zegt moet ik weer aan je Octopath-bug denken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel ondertussen trouwens Dark Souls 3
quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
100k betaalbare koopwoningen erop.
genot
ben blij dat ik mijn droomhuis al heb.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
100k betaalbare koopwoningen erop.
genot
90 uur voor niks.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je dit zegt moet ik weer aan je Octopath-bug denken.
Man, wat moet dat zuur zijn.
De begrafenis van vanmorgen was deels in het West-Friesquote:
kan me voorstellenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben blij dat ik mijn droomhuis al heb.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las al een beetje mee, maar de gespreksonderwerpen vond ik niet zo interessantquote:Op maandag 15 oktober 2018 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik noem je naam en je verschijnt.
wat dôod is, dôod laitequote:Op maandag 15 oktober 2018 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De begrafenis van vanmorgen was deels in het West-Fries.
Nee, een bug in de game zelf. Waardoor ik mijn laatste hoofdstuk voor de laatste eindbaas niet kan uitspelen.quote:
De jaarlijkse lieveheersbeestjes intocht is weer bezig. Gek word ik van die beestenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren natuurlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las al een beetje mee, maar de gespreksonderwerpen vond ik niet zo interessant
De VVD wil dat je iedere euro van je besteedbaar inkomen opmaakt aan wonen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik ook. Denk niet dat ik hier ooit wegga.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Enige Haagse hobby's die er toe doen zijn piano spelen en champagne drinken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De VVD wil dat je iedere euro van je besteedbaar inkomen opmaakt aan wonen.
Fuck sparen, allemaal doorwerken tot in de dood en lekker de hobby's van den Haag financieren.
Tot zover mijn rant.
daarom op Thierry stemmenquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Enige Haagse hobby's die er toe doen zijn piano spelen en champagne drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |