abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:31:57 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529599
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eens, ik vind Steffi en Jaap ook het leukst, het meest open.
Wim vind ik zo kinderlijk over komen, heel onvolwassen. Of is hij zo autistisch?
Marnix, wat word ik moe van die man. Als ik Willemijn geweest was, had ik mijn biezen gepakt.
Het gegiechel van Michelle irriteert me enorm. Vind het een vreemde meid.
Ik hoop dat Steffi voor Roel zal gaan, ben bang dat ze voor Harrold kiest gezien het momentje op zijn trekker.
Bij Jaap hebben we nog weinig van Marilyn gezien. Marian is voor mijn gevoel niet geschikt voor hem, aan haar accent te horen een noorderling, denk niet dat zij daar past. Petra moet oppassen dat ze niet teveel op de voorgrond dringt voor mijn gevoel.
Een noordeling :? bedoel je die met dat twentse accent?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182529605
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is waar ook :)

Blijf het eigenlijk toch vrij vreemde tv vinden omdat ze feitelijk bij hun eerste paar dates de date meenemen naar hun werk. Ik heb nu 13 jaar een relatie en nog nooit mijn vriendin meegenomen naar mijn werk :D
Werk is daar thuis of een verlengde van thuis. Dat is toch geen vergelijking ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182529646
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Blijf het eigenlijk toch vrij vreemde tv vinden omdat ze feitelijk bij hun eerste paar dates de date meenemen naar hun werk. Ik heb nu 13 jaar een relatie en nog nooit mijn vriendin meegenomen naar mijn werk :D
Dat maakt het programma dan wel weer uniek vind ik, omdat boeren en potentieel relatie materiaal meteen met de neus op de feiten worden gedrukt hoe het leven op het bedrijf zal zijn. Vind zelf dat het programma dat vaak nogal eens onderbelicht laat, dat de briefschrijvers een volledig vrij of 8-17u baan op zeggen voor een (professioneel) leven op/rond de boerderij.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:35:12 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529664
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Werk is daar thuis of een verlengde van thuis. Dat is toch geen vergelijking ;)
Inderdaad maar ja dat maakt het dus inderdaad bijzonder.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182529691
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Werk is daar thuis of een verlengde van thuis. Dat is toch geen vergelijking ;)
Precies, dat is heel iets anders dan wanneer je als ambtenaar op kantoor zit en om vijf uur thuis komt. Het is een manier van leven.
pi_182529693
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is waar ook :)

Blijf het eigenlijk toch vrij vreemde tv vinden omdat ze feitelijk bij hun eerste paar dates de date meenemen naar hun werk. Ik heb nu 13 jaar een relatie en nog nooit mijn vriendin meegenomen naar mijn werk :D
Is jouw werk ook je eigen bedrijf bij huis dan? want dat is met die kassen alsnog wel vaak zo.
pi_182529703
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Een noordeling :? bedoel je die met dat twentse accent?
Marian lijkt mij een licht Gronings accent hebben.
pi_182529707
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat maakt het programma dan wel weer uniek vind ik, omdat boeren en potentieel relatie materiaal meteen met de neus op de feiten worden gedrukt hoe het leven op het bedrijf zal zijn. Vind zelf dat het programma dat vaak nogal eens onderbelicht laat, dat de briefschrijvers een volledig vrij of 8-17u baan op zeggen voor een (professioneel) leven op/rond de boerderij.
Uh wat? Ze worden niet allemaal werkneemster hoor.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:37:36 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529711
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Is jouw werk ook je eigen bedrijf bij huis dan? want dat is met die kassen alsnog wel vaak zo.
Nee idd het is voor de 'boeren' aan huis dus ik snap het wel maar het maakt het wel bijzonder.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:38:34 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529729
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:37 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Marian lijkt mij een licht Gronings accent hebben.
Ik weet de namen zo niet bij Jaap loopt er één met een nogal zwaar almelo's (gok ik) accent, maar noordelijk accent is me niet opgevallen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182529732
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Uh wat? Ze worden niet allemaal werkneemster hoor.
Nee, maar je wordt wel partner van iemand die werk en privé op één terrein heeft (meestal).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:39:10 #62
382129 crew  Donna
pi_182529743
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:37 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Marian lijkt mij een licht Gronings accent hebben.
Ze praat toch net als Ilse de Lange?
pi_182529747
Mooiste liedje?
The Rosé - Bette Midler

The rosé - het mooiste liedje? Van de site van BzV.



Bij deze dame, Marian van Jaap.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:39:32 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529750
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:39 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze praat toch net als Ilse de Lange?
Het gaat over een andere die blonde dunne, die praat gewoon niet imo.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:40:13 #65
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529766
Die stond ook met 1 roosje in de hand terwijl de rest al een hele bos had gesneden. :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:43:09 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182529806
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 00:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is vooral saai omdat er weinig uitgesproken karakters in zitten. Vooral bij de logees ook niet. Andere jaren wist ik ook zo van iedereen de naam. Nu totaal niet, ze zijn allemaal zo nietszeggend.
Of ze houden zich vanwege social media op de vlakte, en zijn in werkelijkheid iets boeiender.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:44:03 #67
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529821
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Of ze houden zich vanwege social media op de vlakte, en zijn in werkelijkheid iets boeiender.
Die boer die niet meer mee mag doen was gewoon het interessantste ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182529836
Lees op een andere site dat Marian een paar jaar geleden op boer Martin had gereageerd.
Is het dezelfde dame? Oordeel zelf:




https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2012/martin/marian
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:45:51 #69
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182529867
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die boer die niet meer mee mag doen was gewoon het interessantste ;)
Ik had graag meer van Rudie gezien. Weinig ervaring = vaak boeiende tv. Maar helaas: te weinig brieven.
pi_182529879
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee, maar je wordt wel partner van iemand die werk en privé op één terrein heeft (meestal).
Sorry las je post verkeerd. Ja van je 9-17 bestaan kom je wel een beetje los als je daar intrekt.

Maar iemand als Marnix handelt alle bevallingen en andere onverwachte werkzaamheden toch wel zelf af, dus dat hoeft niet per se heel veel anders te zijn dan met een partner die oproepbaar is en wisselende diensten werkt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2018 14:46:51 ]
pi_182529910
Het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw is nog maar nauwelijks begonnen, of er is al sprake van een historische gebeurtenis. Twee deelnemers, hengstenboerin Steffi en champignonkweekster Michelle, blijken elkaar namelijk al jaren te kennen.

Zijn er weken dat het Brabantse Boekel niet in het nieuws is, er is in het dorp wel degelijk iets unieks aan de hand: er wonen twee BZV-deelneemsters zo ongeveer naast elkaar! Champignonkweekster Michelle (29) – die in de zogenaamde ‘voorsteluitzending’ heel wat mannenharten sneller liet kloppen – blijkt namelijk hemelsbreed op zo’n driehonderd meter afstand van hengstenboerin Steffi (27) te wonen! Een unicum in de rijke geschiedenis van Boer zoekt Vrouw en het laat zich raden dat de dames het gesprek van de dag zijn in Boekel. Op de boerderij van Steffi was zelfs op de avond van de door bijna drie miljoen mensen bekeken BZV-aflevering een groot feest georganiseerd, waar men massaal en onder het genot van de nodige alcoholische versnaperingen naar Steffi’s tv-vuurdoop keek.


Ah, dit wist ik ook nog niet.
pi_182529955
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Sorry las je post verkeerd. Ja van je 9-17 bestaan kom je wel een beetje los als je daar intrekt.

Maar iemand als Marnix handelt alle bevallingen en andere onverwachte werkzaamheden toch wel zelf af, dus dat hoeft niet per se heel veel anders te zijn dan met een partner die oproepbaar is en wisselende diensten werkt. :')
Bij Marnix rennen ze zo langzamerhand allemaal gillend weg :') Janneke hekelt de sfeer, Bertine is echt veels te saai voor Marnix en Willemijn heeft zich gisteren proberen te openen naar hem en dan zegt hij min of meer dat hij niet zit te wachten op iemand die net uit het dal van een burn out klimt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:51:31 #73
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182529991
Toch valt telkens mij mond weer open als ik "Steffi (27)" lees.... gewoon 10 jaar jonger dan ik ben en dan een boederij runnen.... ;( (ik moet echt eens wat met mijn leven doen). Die Wim ook nog maar 28.... ;( ;( ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182530060
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw is nog maar nauwelijks begonnen, of er is al sprake van een historische gebeurtenis. Twee deelnemers, hengstenboerin Steffi en champignonkweekster Michelle, blijken elkaar namelijk al jaren te kennen.

Zijn er weken dat het Brabantse Boekel niet in het nieuws is, er is in het dorp wel degelijk iets unieks aan de hand: er wonen twee BZV-deelneemsters zo ongeveer naast elkaar! Champignonkweekster Michelle (29) – die in de zogenaamde ‘voorsteluitzending’ heel wat mannenharten sneller liet kloppen – blijkt namelijk hemelsbreed op zo’n driehonderd meter afstand van hengstenboerin Steffi (27) te wonen! Een unicum in de rijke geschiedenis van Boer zoekt Vrouw en het laat zich raden dat de dames het gesprek van de dag zijn in Boekel. Op de boerderij van Steffi was zelfs op de avond van de door bijna drie miljoen mensen bekeken BZV-aflevering een groot feest georganiseerd, waar men massaal en onder het genot van de nodige alcoholische versnaperingen naar Steffi’s tv-vuurdoop keek.


Ah, dit wist ik ook nog niet.
Ze hebben wel beiden hetzelfde irritante accent. 'Worren' :r
pi_182530234
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze hebben wel beiden hetzelfde irritante accent. 'Worren' :r
Geen slecht woord over NO Brabanders hè! :(
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')