Ok, wacht ik nog even rustig af.quote:Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Gearbest het volgende:
Super dat de refund in orde is.
Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus is dat wel een groot verschil. Ik ga kijken wat we kunnen gaan doen.
Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?quote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geduld dan maar. Thanks voor het checken, da's prettig!
Dat verwacht ik dan wel eigenlijk, maar zou er niet 100% vanuit gaan. Het kan zijn dat de levering eerder komt dan verwacht.quote:Op dinsdag 20 november 2018 11:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?
Oke superquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:17 schreef Infection het volgende:
Edit: Laat maar, heb het al geregeld via de Live Chat.
Oke bedankt. Dan neem ik het mee.quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
[..]
Hier is mijn ticketnummer: T18112031177
Ik geef alleen maar aan dat het zo sneller geregeld kan worden als je zelf contact opneemt. Ik heb bericht gekregen dat we het in de gaten houden en navraag gaan doen bij beide bedrijven. Als we een onderzoek starten gebeurd dit pas begin december. Dan is de verzending meer dan een maand onderweg. Dan wordt er een onderzoek gestart en dit duurt natuurlijk altijd ook een hele poos bij de postbedrijven. Heb je een "Shipping Insurance"?quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef bssb het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik u contacteer omdat u als afzender actie moet ondernemen dit word mij gezegd dus neem uw verantwoordelijkheid en doe iets als het nu nog steeds niet duidelijk is dat er een groot probleem is dan weet ik het ook niet ondertussen zijn we 20/11 das 12 dagen van duitsland naar belgie is hij te voet onderweg ofwa volgens u kom stop deze onzin en doe iets
Super dan is het opgelost. Dan lag het probleem dus wel bij BPost. Het zou me niks verbazen als het probleem bij BPost toch te doen had met de staking en dat hierdoor het pakketje aan de kant was gelegd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:55 schreef bssb het volgende:
Ter info Bpost heeft na mijn vele zagen actie ondernomen en onderzoek gedaan het pakje was verkeerd gesorteerd en aan de kant blijven liggen ze zijn het nu aan het verwerken en zou morgen ten laatste overmorgen geleverd worden je bent dus van mij af
Super. Geen probleem. Ik ben allang blij dat het opgelost is.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Ik heb vanmiddag via de Live Chat een medewerker gevraagd om een bestelling te annuleren. Dit was volgens hem gedaan en ik zou een mail over de terugbetaling ontvangen binnen een aantal uren. Nu is het een aantal uren verder maar heb ik nog geen mail ontvangen en zie ik in mijn account dat de bestelling nog niet geannuleerd is. Of ben ik nou te ongeduldig?
Het gaat om ordernummer "18111300993807027078"
Edit: Heb de email al binnen. Ik was te ongeduldig.
Laat het ticket nummer dan even weten. Dan kunnen we je helpen hierbij.quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:33 schreef Abe_ het volgende:
Beste
alvast bedankt voor de info! Ik doe het op deze manier en hou jullie op de hoogte.
Abe
Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.quote:Op dinsdag 20 november 2018 23:37 schreef no1uknow het volgende:
Hey Gearbest. Ik heb de order van de telefoon gecancelled via een support ticket (want duurt lang en goede aanbieding gevonden bij Oneplus Canada zelf. Heb ook wel haast met nieuwe telefoon). Kan jij misschien nog iets betekenen waardoor de cancel sneller gaat en we straks niet in het gedoe terechtkomen waar jullie 'm al geshipped hebben en ik 'm dan weer terug moet sturen enz? Ordernr is 18111800946500256021
Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:34 schreef Bartje1981 het volgende:
@gearbest, weet je al wat meer over of jullie nog wat kunnen doen aan de prijs van de Mi Pad 4 plus?
is al gefixt en refund is al gedaan, top! Dank voor de servicequote:Op woensdag 21 november 2018 10:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.
Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.
Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).quote:Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef M_V het volgende:
[..]
Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
Oei sorry. Dat vind ik wel echt jammer om te horen.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.
Edit:
Shit, nu heb ik gewacht, is de coupon code bij BG verlopen
Volgende keer toch maar niet afwachten. En nu dan maar weer afwachten tot er een goede aanbieding voorbij komt.
Is deze nog steeds niet verzonden. Ik ga er eens achteraan, want zou normaal gezien toch allang verzonden moeten zijn. Ik ga het navragen en er eens druk achter zitten. Wel lang genoeg geduurd zo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:53 schreef M_V het volgende:
[..]
Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).
Is er iets te doen zodat het wat sneller gaat?
Fijn om te horen dat deze aan is gekomen. Nu zal je RMA verwerkt moeten worden en dit zal enkele werkdagen duren. Het geld zal inderdaad terug op de rekening worden gestort door de door jou gebruikte betaalmethode. Dit zal dus gewoon op je normale rekening zijn. Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef buikdaanser het volgende:
Gearbest,
Status update aangaande Ticket:T18110859265 en Order Number:18102200976223536728
RMA is eindelijk in Spanje aangekomen.
Volgende stap is refund.
Kun jij vinger aan de pols houden zodat het retour geld naar Nederland komt?
Ze hebben het over creditcard enz maar ik heb betaald via iDEAL.
iDEAL is zoals je weet enkel in Nederland en bijv. de Gearbest chat snapt niets van iDEAL.
Ondanks dat ze het wel aanbieden als betaalmiddel.
Eens te meer zaak dat je het goed in de gaten houdt aub.
Daarnaast vergeten ze mijn RMA verzendkosten die ik uiteraard terug wil. (Ik moest niet voor niets eerst retour prijs doorgeven alvorens te verzenden).
Ik wil mijn geld terug op rekening zoals ik het heb gestuurd.
Dank voor de snelle reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:08 schreef Gearbest het volgende:
Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.
Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?quote:Before making any decision, please consult your local post office to know the price of returning the item and inform us about it.
Geen idee. Daarom dat ik ook aangeef dat ik dit niet precies kan zeggen in jou geval. Het staat namelijk ook op de website.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:23 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reactie.
Dit is wel een erg vreemde gang van zaken.
[..]
Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?
Ik hoor graag van je "hoe het er mee staat". Dank.
Je productkosten krijg je zeker terug. Daar moet je je geen zorgen over maken. Ik ga ook proberen dat je de retourkosten terugkrijgt. Dat lijkt me zelf wel zo netjes.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef buikdaanser het volgende:
Dank voor de reactie.
Ik laat het er iig niet bij zitten.
Ik heb enkel als bevestiging gekregen wat ik hierboven heb gequoot.
Het product is niet volgens de beschrijving en dat is reeds door Gearbest bevestigd.
Had het dan als Gearbest correct omschreven, dan had ik het niet terug gestuurd.
Twee keer ben ik op het verkeerde been gezet.
Product dito retour voldoet niet aan het geen mij word aangeboden.
Sterker nog de productbeschrijving op de website is nog steeds niet eens aangepast.
Het product voldoet nog steeds niet aan de beschrijving.
Product geld retour is prioriteit.
Verzendkosten is bijzaak en handel ik liever af nadat ik mijn product geld terug heb ontvangen.
Rest mij nog te schrijven dat ik jouw vanzelfsprekend niets kwalijk neem.
Wellicht heeft er iemand in Hong Kong niet goed opgelet
Daar zijn genoeg reviews online over te vinden en de meeste andere FOK! gebruikers kunnen je daarbij helpen. Ik neem aan dat de andere specs voor de telefoon ook belangrijk zijn. Zo heeft de OnePlus 6 niet de beste camera, maar wel hele goeie specs.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:55 schreef mrbombastic het volgende:
Welke phone onder de 350 euro heeft de beste camera?
Het gaat over ordernummer: 18111800954410203365?quote:Op zaterdag 24 november 2018 08:49 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
Hoi Gearbest!
Ik heb een bestelling gedaan bij jullie (daar hebben we in dit topic ook al contact over gehad). De verzending is verstuurd met DPD. Ik krijg nu alleen het bericht dat ik inklaringskosten moet betalen. Wat is daar nu aan te doen?
Dank voor de moeite, laat maar wat weten of ik de retourkosten terug krijg.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je productkosten krijg je zeker terug. Daar moet je je geen zorgen over maken. Ik ga ook proberen dat je de retourkosten terugkrijgt. Dat lijkt me zelf wel zo netjes.
Dat de productbeschrijving nog niet is aangepast dat weet ik. Ik heb dit al meerdere malen gemeld, maar er gebeurd helaas niks.... Laat even weten als je de refund hebt ontvangen.
Dat is goed, maar ik hoor toch graag als je het ontvangen hebtquote:Op zondag 25 november 2018 01:54 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Dank voor de moeite, laat maar wat weten of ik de retourkosten terug krijg.
Refund duurt zoals aangegeven door jouw collega 7 tot 14 dagen.
Ik meld mij als de refund is ontvangen.
Nogmaals dank voor alles.
Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 en gebruik EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:24 schreef Bartje1981 het volgende:
Vraag voor een vriend die hier geen account heeft.
De pocophone 128gb. Als hij die wil bestellen met garantie dat er geen extra kosten bij komen (douane kosten Ed) hoe kan hij dat dan regelen? Heb je daar een link voor?
Hij zag het er nu niet bij staan, stond alleen priority line (niet EU priority line) en expedited shipping
Merci, hij heeft besteld.quote:Op zondag 25 november 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:
Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 en gebruik EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance"selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
Hij is verzonden . Dank voor de druk....quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:08 schreef Gearbest het volgende:
Is deze nog steeds niet verzonden. Ik ga er eens achteraan, want zou normaal gezien toch allang verzonden moeten zijn. Ik ga het navragen en er eens druk achter zitten. Wel lang genoeg geduurd zo.
Super!quote:
Geen probleem. Je hebt lang genoeg moeten wachtenquote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef M_V het volgende:
[..]
Hij is verzonden . Dank voor de druk....
Heb je voor mij het hele ordernummer en orderdatum?quote:Op maandag 26 november 2018 08:32 schreef wetzel1 het volgende:
Hoi ik heb vorige week ook een Jumper EZBook besteld met bestelnr eindigend op 36142, maar is nog steeds niet verzonden. Kan je eens nagaan?
Gebruik deze link van de Jumper EZbook X3 Laptop 6GB RAM 64GB eMMC met coupon code: GBNBX3. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).quote:Op maandag 26 november 2018 14:46 schreef Jerrari85 het volgende:
Hoi,
Ik wil graag een couponcode voor de JUMPER EZbook X3 Laptop, indien mogelijk.
Wat zijn de instructies mbt verzending voor vergoeding douanekosten?
Er is namelijk geen eu priority line te kiezen, alleen priority (zonder eu).
Tenslotte verneem ik graag andere relevante instructies indien van toepassing.
Met vriendelijke groet!
Ik kwam er volgens mij wel via een link op dit forum. Maar ik weet niet zeker of het een link naar het specifieke product was. Dus het zou kunnen dat daar iets mis is gegaan. Ik krijg die melding in mijn PostNL-app, dus moet ik dan met een screenshot daarvan een ticket maken?quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:
Het gaat over ordernummer: 18111800954410203365?
Heb je wel besteld via onze link hier op FOK! forum? Dan zou dit namelijk niet het geval moeten zijn.......
Het beste je kan doen is een ticket maken met een foto van de douanekosten en mij het ticketnummer geven. Dan ga ik je hierbij helpen om proberen te regelen dat je deze kosten terugkrijgt. Ik ga dan ook nakijken of je ze eerst zelf moet betalen of dat wij ze dan betalen.
Dat zou kunnen, maar inderdaad even een screenshot van maken en dit in het ticket vermelden. Via de PostNL app? Van welke bezorgdienst heb je de melding dan gekregen?quote:Op maandag 26 november 2018 21:16 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
[..]
Ik kwam er volgens mij wel via een link op dit forum. Maar ik weet niet zeker of het een link naar het specifieke product was. Dus het zou kunnen dat daar iets mis is gegaan. Ik krijg die melding in mijn PostNL-app, dus moet ik dan met een screenshot daarvan een ticket maken?
Oke dankjewel. Ik ga het voor je nakijken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:12 schreef wetzel1 het volgende:
@gearbest besteld op 18/11 met Order No: 18111800980206336142. Kun je eens kijken?
Hallo I_PANDA_I,quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
@gearbest
Gisteren heb ik het volgende product besteld met "EU priority line": Dibea C17
Nu kom ik vandaag dit topic pas tegen, dus ik heb niet via een speciale link besteld.
Valt er nog iets te regelen mochten er eventuele douane kosten zijn?
Alvast bedankt.
Ik ga het voor je navragen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:34 schreef blu-fox het volgende:
Hoihoi,
Ik heb afgelopen vrijdag de Chuwi Lapbook SE besteld met ordernummer 18112300995510330428
Volgens de productpagina destijds zou de order deze week verzonden worden, alleen als ik nu kijk op de productpagina is de verwachte verzenddatum 26-27 december.
Kun je misschien nakijken wat ik nu moet verwachten?
Alvast bedankt!
Ordernr: 18112600900408089398 alvast bedankt voor de moeite 😊quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke dankjewel. Ik ga het voor je nakijken.
[..]
Hallo I_PANDA_I,
Je order is nog niet verzonden? Ik ga kijken wat ik kan doen, maar kan nu niks beloven. Kan je me wel je ordernummer geven dan kan ik er eventueel al gelijk werk van maken
[..]
Ik ga het voor je navragen.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ordernr: 18112600900408089398 alvast bedankt voor de moeite 😊
Ik heb het voor jullie beide in orde gemaaktquote:Op dinsdag 27 november 2018 22:06 schreef habsnurker het volgende:
@Gearbest
zaterdag een bestelling gedaan (mi mix 2s) en net als I_panda_I was ik mij er ook niet van bewust dat alleen via een link van hier er import tax bescherming op zou zitten. kun je kijken wat je voor me kan doen? order: 18112400953805488504
als het goed is gaat het pakketje via EU priority Line naar duitsland dan naar NL, welke kosten kunnen er nog bij komen? binnen EU is het toch gratis?
edit: ik dacht dat het gezien te hebben dat het via duitsland verstuurd werd. Ik kan dit nu niet meer terug vinden..
Is deze link nog geldig om mee te bestellen en geen douanekosten te betalen?quote:Op zondag 25 november 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:
Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 en gebruik EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance"selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
Jahoor die is nog geldig. Gebruik wel EU Priority Line als verzendmethode:)quote:Op vrijdag 30 november 2018 17:22 schreef PaniniNL het volgende:
[..]
Is deze link nog geldig om mee te bestellen en geen douanekosten te betalen?
Dit verschilt per pakketje natuurlijk, maar enkel voor de telefoon wordt die meestal verzonden in een klein zakje met bubbelverpakking. Daarin zit dan het doosje van de telefoon zelf natuurlijk. Het doosje zelf bied al veel bescherming voor de telefoon normaal gesproken.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:25 schreef Aidenf het volgende:
Hoe worden smartphones ingepakt voor ze verzonden worden? Wordt er speciale langere luchtzakken gebruikt zoals bij sommige Ali verkopers? Reden dat ik dit vraag is omdat bij kleinere bestellingen het hit of miss is met de inpakwijze en het product in een te grote zak wordt gestopt en dus rondvliegt binnenin.
Kan dit nu nog/weer? De actie was namelijk weg en is nu weer terug.quote:Op maandag 26 november 2018 20:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Gebruik deze link van de Jumper EZbook X3 Laptop 6GB RAM 64GB eMMC met coupon code: GBNBX3. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance" selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |